• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
"Ryanair" - zemas cenas un lielas ambīcijas. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 28.07.2004., Nr. 118 https://www.vestnesis.lv/ta/id/91677

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Sākusies skautu un gaidu nometne "Kursa 2004"

Vēl šajā numurā

28.07.2004., Nr. 118

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

“Ryanair” – zemas cenas un lielas ambīcijas

PASAZIERI002.PNG (28467 bytes)
Eiropas lielākie starptautiskie pasažieru pārvadātāji
Aviosabiedrības “Ryanair” dati

Vakar Rīgā ieradās Īrijas zemo cenu aviosabiedrības “Ryanair” pārstāvji, lai paziņotu par saviem nodomiem attiecībā uz darbību Rīgā.

Šā gada 31.oktobrī tiks atklāti “Ryanair” trīs maršruti, kuru galapunkti būs Londona, Frankfurte un Tampere. Aviosabiedrības vadība paziņojusi arī biļešu cenas – lētākās biļetes būs iegādājamas par 4,99 latiem (bez lidostas nodokļa), bet dārgākās maksās apmēram 80 latus. Kā norādīja “Ryanair” izpilddirektors Maikls O’Līrijs, šādas cenas uzņēmumam gan nenesīs peļņu, taču, ņemot vērā ļoti zemās darba izmaksas, neradīs arī zaudējumus. Viņš paskaidroja, ka darbības uzsākšana Rīgā uzskatāma par ilgtermiņa investīciju, kuras mērķis ir nostiprināt savas pozīcijas tirgū. M. O’Līrijs arī neslēpa “Ruyanair” nopietnās ambīcijas – uzņēmumam jāgūst vadošā loma Eiropas aviosabiedrību vidū. Pēc pašas kompānijas datiem, jau šobrīd tā uzskatāma par spēcīgāko zemo cenu aviosabiedrību. “Ryanair” biļešu vidējā cena ir 40 eiro, konkurējošās zemo cenu kompānijas “easyJet” piedāvāto biļešu vidējā cena – 62 eiro, “AirBaltic” biļetes maksā vidēji 148 eiro, bet “British Airways” pasažieri biļetes iegādājas vidēji par 268 eiro. Jāpiebilst gan, ka biļetes uz “Ryanair” reisiem būs iespējams iegādāties tikai internetā – viens no faktoriem, kas nosaka aviosabiedrības zemo izmaksu līmeni, ir atteikšanās no kasu izmantošanas. Taču, kā uzsvēra M. O’Līrijs, “Ryanair” netaupa uz drošības rēķina, tāpēc pat netiek apsvērtas iespējas lidmašīnās ieviest stāvvietas vai spert līdzīgus bīstamus soļus.
Ministru prezidenta biedrs, satiksmes ministra pienākumu izpildītājs Ainārs Šlesers neslēpa gandarījumu par Latvijas biznesa partneru ierašanos, norādot, ka augļus sāk nest jaunā lidostas politika. “Sapņi, par kuriem runājām vēl tikai vakar, sāk piepildīties”, sacīja A. Šlesers. Viņš pauda pārliecību, ka lidostai ”Rīga” nākamgad atbilstoši plāniem noteikti izdosies apkalpot divus miljonus pasažieru, bet dažu gadu laikā būs iespējams sasniegt arī 5–6 miljonu robežu. Savukārt lidostas prezidents Dzintars Pomers visus lidotgribētājus aicināja savlaicīgi iegādāties biļetes, jo tām paredzams liels pieprasījums.

Juris Bārtulis, ”LV”

juris.bartulis@vestnesis.lv

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!