• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Latvijas uzņēmumi apņēmības pilni iekarot NVS valstu pārtikas tirgu. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 16.02.2005., Nr. 26 https://www.vestnesis.lv/ta/id/101680

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Par virsstundām daudz darbinieku nesaņem samaksu

Vēl šajā numurā

16.02.2005., Nr. 26

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Latvijas uzņēmumi apņēmības pilni iekarot NVS valstu pārtikas tirgu

Līdz 18.februārim Latvijas ražotāji piedalās lielākajā Austrumeiropas pārtikas produktu, izejvielu un rūpniecības tehnoloģiju izstādē “Prodekspo 2005” Maskavā. Par mūsējo dalību gādā Mārketinga padome.

Izstāde pozicionēta kā pārtikas industrijas kontaktu birža nozares speciālistiem un interesentiem ar plašu Viskrievijas pārtikas konferenču forumu. 12.starptautiskās izstādes galvenās tēmas ir pārtikas produkti, alkoholiskie un bezalkoholiskie dzērieni, saldētie produkti, kā arī pusfabrikāti un izejvielas to izgatavošanai.
Iepriekšējā izstādē 2004.gadā piedalījās 2129 dalībnieki no 60 valstīm. To apskatīja vairāk nekā miljons apmeklētāju, pārsvarā speciālisti un uzņēmēji.
“Prodekspo 2005” aptver plašu pārtikas produktu sortimentu, un tā sadalīta tematiskajos paviljonos. Šogad 26 valstis izstādē pārstāvētas valstiskā līmenī, to starpā arī Latvija un tās kaimiņvalstis.
Valsts pārstāvniecības stends noformēts, uzsverot latviskuma elementus un nacionālos simbolus. Latvijas uzņēmumu kopstends izstāžu kompleksā “Ekspocentrs” atrodas 7.paviljonā 98 kvadrātmetru platībā.
Latviju kopstendā pārstāv seši pārtikas ražotāji, kas arī iepriekš aktīvi piedalījušies citās reģionālajās un starptautiskajās pārtikas izstādēs:
“Spilva” (augļu un ogu pārstrāde), “Baltās naktis” (maizes un miltu izstrādājumu ražošana), “Gamma-A” un “Brīvais vilnis” (zivju pārstrāde), “Rīgas piensaimnieks” un Rīgas piena kombināts.
Īstenojot Zemkopības minis-trijas lauksaimniecības tirgus veicināšanas programmu, kopstendā esošie uzņēmumi saņem līdz 50% atlaidi par izstādes platības īri. Latvijas stenda dalībnieki savām potenciālajām sadarbības pārrunām varēs izmantot Zemkopības ministrijas pārstāvniecības stendu.
Divi Latvijas pārtikas ražotāji piedalīsies arī izstādes organizatoru rīkotajā degustāciju konkursā. Jau tradicionāli aktīvs ir “Rīgas piensaimnieks”, kas konkursam pieteicis sieru “Dzintars” šķēlītēs un vaniļas sieriņu “Kārums”, bet “Baltās naktis” startēs ar čet-riem produktiem: kliju sausiņiem, pikantajiem griķu salmiņiem, kliju un griķu sausmaizītēm.
Rīt, 17.februārī, Latvijas vēstniecībā Krievijā zemkopības ministrs Mārtiņš Roze par godu valsts pārstāvībai starptautiskajā pārtikas izstādē “Prodekspo 2005” rīko pieņemšanu Latvijas uzņēmumiem un viņu sadarbības partneriem.
Ar konditorejas, piena un siera izstrādājumiem izstādē šogad pārstāvēta arī Lietuva, savukārt no Igaunijas nepiedalās neviens uzņēmums. No Lietuvas “Prodekspo 2005” piedalās deviņi uzņēmumi, seši no tiem pārstāvēti Lietuvas uzņēmumu kopstendā, pārējie atradīsies nozaru paviljonos.
Mārketinga padomes direktore Ingūna Gulbe ir gandarīta par Latvijas pārtikas uzņēmumu vēlmi piedalīties izstādē “Prodekspo”, kas orientēta uz biznesa kontaktu veidošanu. Tas liecina par gatavību ar panākumiem startēt ne vien Eiropas Savienības, bet arī mums jau zināmajā NVS valstu tirgū.

Ieva Jaunozola,
Mārketinga padomes mārketinga speciāliste

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!