• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2024/86.AKK1): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 3.05.2024., Nr. 86 https://www.vestnesis.lv/op/2024/86.AKK1

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Būvniecības kontroles departamenta Būvju ekspluatācijas kontroles nodaļas būvinspektors (uz nenoteiktu laiku)
Būvniecības valsts kontroles birojs...

Vēl šajā numurā

03.05.2024., Nr. 86

OP 2024/86.AKK1
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 3 Pēdējās nedēļas laikā 10 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Personāla vadības un attīstības nodaļas vadītāja vietnieks (-ce) (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentam (-ei):

- maģistra grāds sociālajās zinātnēs (vēlams personāla vadībā), periodiska zināšanu papildināšana amata atbildības jomās

- vismaz piecu gadu iepriekšējā darba pieredze personāla vadības jomā

- vismaz triju gadu iepriekšēja vadības pieredze

- iepriekšējā pieredze personāla vadības un iekšējās komunikācijas stratēģiju izstrādē un to ieviešanās procesā

- teicamas zināšanas personāla vadības un attīstības, kā arī iekšējās komunikācijas jomā

- zināšanas par darba tiesību, valsts un pašvaldību iestāžu atlīdzības sistēmu, fizisko personu datu aizsardzību un citu kompetencē esošu jomu normatīvo regulējumu, prasme piemērot amata kompetencē esošo atbildības jomu reglamentējošos normatīvos aktus

- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un citus dokumentus personāla vadības un personas datu aizsardzības jomā, veikt informācijas analīzi, sniegt operatīvu informāciju, izklāstīt un argumentēt viedokli par struktūrvienības kompetencē esošiem jautājumiem

- analītiska domāšana, orientācijas uz attīstību, spēja pastāvīgi plānot un organizēt darbu un organizēt komandas darbu

- teicamas vadības, komunikācijas, savstarpējās saskarsmes un sadarbības prasmes

- darbam nepieciešamās datorprasmes (MS Office, amata pienākumu izpildei nepieciešamās sistēmas, e-pasts, interneta pārlūkprogrammas) un rīcībā esošo tehniku

- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

Galvenie pienākumi:

- sniegt atbalstu struktūrvienības darba vadīšanā, organizēšanā, koordinēšanā un kontrolē, budžeta pieprasījumu izstrādē un piešķirtā budžeta izpildes kontrolē. Aizvietot struktūrvienības vadītāju viņa prombūtnes laikā

- nodrošināt noteiktu personāla vadības jomu attīstības plānošanu un īstenošanu

- sniegt atbalstu Saeimas personāla politikas plānošanas un cilvēkresursu attīstības dokumentu projektu izstrādes procesā, kā arī struktūrvienības pārziņā esošo iekšējo normatīvo aktu izstrādē un aktualizēšanā

- sadarbībā ar citām līdzatbildīgajām struktūrvienībām izstrādāt Saeimas struktūrvienību iekšējās komunikācijas un pārmaiņu vadības attīstības stratēģiskos dokumentus, amata kompetences ietvaros nodrošināt to īstenošanu

- kārtot darba tiesiskos jautājumus noteiktam Saeimas struktūrvienību darbinieku lokam atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem

- sniegt atbalstu informatīvu pasākumu, kā arī Saeimas deputātu un darbinieku aptauju organizēšanā un koordinēšanā par kompetencē esošiem jautājumiem

- nodrošināt noteiktu ikmēneša pārskatu iesniegšanu saskaņā ar spēkā esošo normatīvo regulējumu

- sniegt atbalstu personāla vadības procesos izmantojamo personāla vadības sistēmu ieviešanas, uzturēšanas un pilnveidošanas procesa nodrošināšanā

- veikt datu apkopošanu un analīzi, sagatavot atzinumu, skaidrojumu, vēstuļu un citu personāla vadības dokumentu projektus par struktūrvienības kompetencē esošiem jautājumiem

- pārstāvēt struktūrvienību amata kompetences ietvaros

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 13. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 2856 līdz 4000 euro) atkarībā no profesionālās kvalifikācijas

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas, kā arī papildu motivācijas instrumenti

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī ar izvērstu aprakstu par pieredzi personāla vadības un iekšējās komunikācijas attīstības jomā, un ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam. Vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izvērsts apraksts par kandidāta trim nozīmīgākajiem sasniegumiem personāla vadības un iekšējās komunikācijas jomas attīstībā un pilnveidošanā, veicot amata pienākumus (turpmāk - Konceptuālais dokuments) (apjoms - ne garāks par divām A4 lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu zīmes)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2024. gada 14. maijam (ieskaitot) lūdzam iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv, vai iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas oficiālo e-adresi 90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi Saeimā www.saeima.lv/datu-apstrade.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!