• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Par motivācijas semināru uzņēmējiem novērtējumu. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 8.10.2004., Nr. 160 https://www.vestnesis.lv/ta/id/94784

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Par veiktajiem pirmajiem struktūrfondu maksājumiem

Vēl šajā numurā

08.10.2004., Nr. 160

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Par motivācijas semināru uzņēmējiem novērtējumu

Šā gada septembrī Ekonomikas ministrija rīkoja uzņēmēju motivācijas seminārus, kur uzņēmumu vadītāji tika motivēti darbības paplašināšanai, būt veiksmīgākiem, attīstīties, pārvarēt stagnāciju. Semināra mērķis bija dot jaunu stimulu esošajiem uzņēmējiem attīstīties.
Uzņēmēju atsaucība bija liela – seminārus kopumā apmeklēja 86 uzņēmēji. Pēc semināros veiktās uzņēmēju aptaujas rezultātiem, Ekonomikas ministrijas rīkotos motivācijas seminārus uzņēmēji novērtējuši pozitīvi – gandrīz 80% dalībnieku apliecināja, ka semināra apmeklējuma mērķis sasniegts vai pat saņemts vairāk informācijas, nekā tika gaidīts, kā arī gandrīz 80% uzņēmēju semināru novērtējuši izcili.
Semināri tika organizēti sešās Latvijas pilsētās – Balvos, Krāslavā, Alūksnē, Ludzā, Gulbenē un Rēzeknē. Par semināru norises vietām tika izvēlēti reģioni ar ļoti zemu sociālekonomiskās attīstības indeksu. Semināros lekcijas lasīja SIA „BSM konsultanti”. Tiesības vadīt seminārus ieguva SIA „BSM konsultanti”, uzvarot EM rīkotajā cenu aptaujā.
Semināros tika pārrunātas tādas tēmas kā sekmīgas uzņēmējdarbības priekšnoteikumi, biznesa attīstības šķēršļu un problēmu noteikšana (ekonomiskie/vides šķēršļi; psiholoģiskie šķēršļi), potenciālie veidi un ceļi šķēršļu pārvarēšanai, problēmu risināšanas un lēmumu pieņemšanas process biznesā, psiholoģiskā reakcija uz pārmaiņām dzīvē un darbā, vadītāja/uzņēmēja personības nozīme biznesa attīstībā – stiprās/vājās puses uzņēmējdarbības attīstīšanai; pašpārliecības loma; stresa vadīšana, tests “Uzņēmējdarbības tendences”, uzņēmuma attīstības stratēģijas izstrādes pamatprincipi (SVID analīze; konkurētspējīgo priekšrocību noteikšana; iespējamās stratēģijas, to izvēle), mērķu noteikšana uzņēmuma attīstībai.
Oktobrī un novembrī uzņēmumu vadītāji un citi interesenti visā Latvijā joprojām tiek gaidīti semināros par Eiropas Savienības likumdošanas prasību piemērošanu Latvijas uzņēmumos. Sīkāka informācija pieejama EM mājas lapā www.em.gov.lv.

Ekonomikas ministrijas Sabiedrisko attiecību nodaļa

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!