• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Valsts sekretāru 2004.gada 26.augusta sanāksmē. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 2.09.2004., Nr. 139 https://www.vestnesis.lv/ta/id/93045

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ieceļot Ārlietu ministrijas parlamentāro sekretāru

Vēl šajā numurā

02.09.2004., Nr. 139

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Valsts sekretāru 2004.gada 26.augusta sanāksmē

Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija
– pieteica izskatīšanai Ministru kabinetā noteikumu projektu “Vietējās pašvaldības teritorijas plānošanas noteikumi”.

Saskaņā ar Teritorijas plānošanas likumu teritorijas plānošana, izstrādājot savstarpēji saskaņotus teritorijas plānojumus, tiek īstenota četros plānošanas līmeņos: nacionālajā, plānošanas reģionu, rajonu un vietējo pašvaldību līmenī. Vietējās pašvaldības teritorijas plānojumā un detālplānojumā ir attēlota vietējās pašvaldības teritorijas pašreizējā un noteikta plānotā (atļautā) izmantošana un izmantošanas aprobežojumi.
Vietējās pašvaldības teritorijas plānojuma un detālplānojumu izstrāde nodrošinās Teritorijas plānošanas likumā definēto teritorijas plānošanas uzdevumu izpildi vietējo pašvaldību plānošanas līmenī.
Vietējās pašvaldības teritorijas plānojumu noteikumu projektā ir noteiktas vietējās pašvaldības teritorijas plānojuma un detālplānojuma sastāvdaļas, šo plānojumu izstrādes, sabiedriskās apspriešanas, likumības izvērtēšanas, spēkā stāšanās, apturēšanas, grozīšanas un ievērošanas pārraudzības kārtība.
Noteikumu projektā tiek parādīta vietējās pašvaldības teritorijas plānojuma un detālplānojuma izstrādes gaita no vietējās pašvaldības domes (padomes) lēmumu pieņemšanas par vietējās pašvaldības teritorijas plānojuma un detālplānojuma izstrādes uzsākšanu līdz šo plānojumu apstiprināšanai kā pašvaldības saistošos noteikumus. Projektā tiek uzsvērts, ka sabiedriskā apspriešana ir vietējās pašvaldības teritorijas plānojuma un detālplānojuma izstrādes procesa neatņemama sastāvdaļa, paredzot to pirms plānojuma izstrādes uzsākšanas un visā tā izstrādes gaitā.
Projekts nodots saskaņošanai Finanšu, Tieslietu, Ārlietu, Bērnu un ģimenes lietās, Ekonomikas, Iekšlietu, Kultūras, Labklājības, Satiksmes, Veselības, Vides un Zemkopības ministrijā, Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā, Latvijas Pašvaldību savienībā, Valsts kancelejā.

Satiksmes ministrija
– pieteica izskatīšanai Ministru kabinetā likumprojektu “Grozījumi Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksā”.
Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 149.³³ pants paredz, ka par autopārvadājumu veikšanu bez normatīvajos aktos paredzētajiem speciāliem dokumentiem autopārvadājumu jomā administratīvā sodīšana nav izdalīta atsevišķi, bet ir noteikta vienā pantā, vienoti gan kravas, gan pasažieru pārvadājumiem. Lai mainītu minēto kārtību un novērstu minēto juridisko nepilnību, ir nepieciešams izdarīt grozījumus.
Grozījumi paredz noteikt, ka par pasažieru pārvadājumu veikšanu bez licences kartītes, speciālas atļaujas un patenta vai normatīvajos aktos paredzētās reģistrācijas apliecības vai par to veikšanu, pārkāpjot minēto dokumentu lietošanas noteikumus, kā arī par atteikšanos uzrādīt minētos dokumentus, uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no desmit līdz divdesmit pieciem latiem. Par starptautisko pasažieru pārvadājumu veikšanu, ja transportlīdzekļa vadītājs pārkāpj noteikumus, kas ietverti starptautiskajos līgumos par pasažieru pārvadājumiem, uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no piecdesmit līdz simt latiem.
Grozījumos noteikts, ka kontroli pār transportlīdzekļu apstāšanās vai stāvēšanas un kravu pārvadāšanas noteikumu ievērošanu atbilstoši Ceļu satiksmes noteikumiem realizē pašvaldības domes (padomes) pilnvarotas institūcijas (amatpersonas).
Pārējie likumprojekta grozījumi saistīti ar precizējumiem pēc bezpeļņas organizācijas valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību “Autotransporta direkcija” reorganizācijas un ar valsts aģentūras “Autotransporta direkcija” izveidošanu un tiešās pārvaldes iestādes “Autotransporta inspekcija” izveidošanu.
Projekts nodots saskaņošanai Finanšu, Tieslietu, Ārlietu, Ekonomikas, Iekšlietu, Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu, Veselības un Vides ministrijā, Nacionālajā trīspusējās sadarbības padomē, Valsts kontrolē, Valsts kancelejā.

Vides ministrija
– pieteica izskatīšanai Ministru kabinetā koncepcijas projektu “Par Salaspils kodolreaktora likvidēšanas un demontāžas koncepciju”.
Ministru kabineta 1999.gada 26.oktobra sēdē tika apstiprināts Salaspils kodolreaktora likvidēšanas un demontāžas koncepcijas 3.variants – reaktora pilnīga likvidēšana un demontāža līdz “zaļajam mauriņam” nākamajos 10 gados.
Ņemot vērā, ka atbilstoši pieņemtajam lēmumam reaktora likvidēšanas darbi netika uzsākti 2001.gadā (valsts budžets pasākumu realizācijai tika piešķirts 2004.gadā – 400 000 Ls apmērā), nav panākta vienošanās par lietotās kodoldegvielas pārvietošanu ārpus Latvijas 2003.gadā, jāuzlabo lietotās kodoldegvielas uzglabāšanas drošība terorisma draudu apstākļos un ir iegūta papildu informācija par radioekoloģisko stāvokli kodolreaktora teritorijā, ir nepieciešams apstiprināto Salaspils kodolreaktora likvidēšanas un demontāžas koncepcijas varianta gala mērķi pārskatīt un ir arī jāpieņem lēmums par lietotās kodoldegvielas uzglabāšanu Salaspils kodolreaktora teritorijā līdz tās izvešanai ārpus Latvijas.
Balstoties uz minēto informāciju, izstrādātajā koncepcijā tiek piedāvāti iespējamie risinājuma varianti šādām problēmām:
1) nodrošināt lietotās kodoldegvielas drošu pagaidu uzglabāšanu Salaspils kodolreaktora teritorijā līdz tās izvešanai ārpus Latvijas;
2) nodrošināt kodoldegvielas izvešanu ārpus Latvijas;
3) nepieciešams noteikt Salaspils kodolreaktora likvidēšanas un demontāžas sasniedzamo gala mērķi, ņemot vērā iegūto radioekoloģisko informāciju par kodolreaktora teritoriju un plānotās objekta izmantošanas iespējas nākotnē, jo tas var būtiski ietekmēt nepieciešamā finansējuma apjomu, un realizēt akceptēto variantu.
Koncepcija ir izstrādāta laika periodam no 2004.gada līdz 2010.gadam.
Projekts nodots saskaņošanai Finanšu, Tieslietu, Aizsardzības, Ārlietu, Ekonomikas, Iekšlietu, Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu, Satiksmes un Veselības ministrijā, Latvijas Pašvaldību savienībā un Valsts kancelejā.

Valsts kancelejas Komunikācijas departaments

 

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!