Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Piekrītu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Kurš būs "zaļās karotītes" lielākais draugs?. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 11.08.2004., Nr. 126 https://www.vestnesis.lv/ta/id/92252

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Raujas uz Īriju

Vēl šajā numurā

11.08.2004., Nr. 126

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Kurš būs “zaļās karotītes” lielākais draugs?

Mārketinga padome izziņo aptauju “karotītes” produktu ražotājiem, lai noteiktu Draudzīgāko “karotītes” produktu tirgotāju.
Preču zīme “Kvalitatīvs produkts” jebkurā tirdzniecības vietā palīdz izvēlēties kvalitatīvus Latvijas ražojumus, taču dažādi tirgotāji realizē atšķirīgus ar “zaļo karotīti” marķēto izstrādājumu daudzumus, atšķiras arī citi rādītāji, kas raksturo tirgotāju attieksmi pret preču zīmi. Lai noskaidrotu tirgotājus, kuri visvairāk ir palīdzējuši izvēlēties kvalitatīvos Latvijas produktus, visi “karotītes” produktu ražotāji tiek aicināti nominēt savu ražojumu tirgotāju topu.
73,2 procenti Latvijas iedzīvotāju uzskata, ka viņu vēlmēm un prasībām atbilst tieši Latvijā ražoti pārtikas produkti – to liecina tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS aptaujas rezultāti (10.02.2004.). Kā nozīmīgs sasniegums jāvērtē arī fakts, ka 2003.gada decembrī preču zīmi “Kvalitatīvs Latvijas produkts” bija ievērojuši 78 procenti Latvijas iedzīvotāju. Šis ir apliecinājums veiksmīgai ilgtermiņa sadarbībai starp ražotājiem un tirgotājiem. Tai ir arī dziļāka – ekonomiska – nozīme. Ar “karotītes” zīmi marķēto preču izgatavošanai izmantoti Latvijas zemnieku izaudzētie produkti, kas tiek pārstrādāti vietējās pārtikas ražotnēs, savukārt šo preču iegādei tiek tērēts Latvijas patērētāju nopelnītais. Tādējādi Latvijas tirgotāji veicina efektīvu Latvijas ekonomikas “apasiņošanu”.

Ieva Jaunozola,

Mārketinga padomes mārketinga menedžere

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!