• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Reklāmas festivāls globalizācijas zīmē. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 9.07.2004., Nr. 108 https://www.vestnesis.lv/ta/id/90968

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Šodien, 9. jūlijā

Vēl šajā numurā

09.07.2004., Nr. 108

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Reklāmas festivāls globalizācijas zīmē

26. un 27.augustā Rīgā noritēs 5. starptautiskais reklāmas festivāls “Golden Hammer”. Festivāla rīkotāji jau iepriekš “Latvijas Vēstnesim”sniedz ieskatu pasākumā.

Festivāla laikā notiks semināri, kuros reklāmas speciālisti dalīsies viedokļos un atziņās par reklāmas tendencēm un problemātiku, kā arī dažādos formātos veidotu reklāmu konkurss.
“Golden Hammer” direktore Laila Ozoliņa pastāstīja, ka šogad festivāla semināru programmas galvenās tēmas ir Baltijas reklāmas tirgus, sociālā reklāma, vides reklāma un “reklāma kā smadzeņu intoksikācija”. Pēdējās tēmas formulējuma autors ir populārais mūsdienu franču rakstnieks, bestsellera “14, 99 eiro” autors Frederiks Beigbeders – viens no semināru lektoriem. Lekcijas lasīs arī eksperti no Lielbritānijas, Krievijas, Igaunijas, Zviedrijas, Vācijas, Slovēnijas un Somijas. L. Ozoliņa uzsvēra šā gada festivāla koncepcijas saistību ar globalizācijas procesu. Lokālo un globālo interešu un tendenču savstarpējā cīņa, globālo brendu reālā vai mitoloģiskā eksistence – šos jautājumus skaidros un diskusijās iztirzās semināru dalībnieki. Festivāla ģenerālsponsora – vides reklāmas kompānijas “ClearChannel Baltic&Russia AB” – vadītājs, arī viens no “Golden Hammer” lektoriem Robins Rindeheds norādīja, ka biznesam jābūt cieši saistītam ar radošo darbu. Viņš arī atzīmēja, ka kopš pagājušā gadsimta deviņdesmitajiem gadiem novērojams vides reklāmas nozīmīguma pieaugums un kompānija ir ieinteresēta stimulēt reklāmas attīstību Baltijā. R. Rindeheds uzsvēra nepieciešamību reklāmas veidošanā ievērot Latvijas un abu mūsu kaimiņvalstu īpatnības un pauda vēlmi dalīties pieredzē. Viņš izteica cerību, ka festivāls varētu kļūt par labu “atspēriena punktu” Baltijas valstu reklāmas nozares attīstībai Eiropas līmeņa virzienā.
Jāpiebilst, ka šogad “Golden Hammer” radis jaunu mājvietu – tā ietvaros paredzētās aktivitātes noritēs viesnīcā “Radisson SAS Daugava”, kuras īpašnieki arī materiāli atbalsta festivālu. Viesnīca ir pasaules viesnīcu tīkla sastāvdaļa, tādējādi festivāla norises vieta ir izvēlēta atbilstoši organizatoru vēlmei uzsvērt globalizācijas tendences.

Juris Bārtulis, “LV”
juris.bartulis@vestnesis.lv 

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!