Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Piekrītu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Veselības ministre: Tiekoties ar Pacientu ombuda pārstāvjiem. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 30.01.2010., Nr. 17 https://www.vestnesis.lv/ta/id/204431

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Piedaloties Pasaules ekonomikas foruma Davosā paneļdiskusijā "Pārdomājot eirozonu"

Vēl šajā numurā

30.01.2010., Nr. 17

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Veselības ministre: Tiekoties ar Pacientu ombuda pārstāvjiem

28.janvārī veselības ministre Baiba Rozentāle tikās ar Pacientu ombuda valdes priekšsēdētāju Lieni Šulci, lai pārrunātu sadarbības iespējas pacientu interešu aizstāvībā. Pacientu ombuds šobrīd strādā kā neatkarīga institūcija, kas sadarbojas ar slimnīcām, konsultējot gan pacientus, gan ārstniecības iestāžu darbiniekus par tiesībām un pienākumiem veselības aprūpes sistēmā un palīdzot risināt konkrētus savstarpējās komunikācijas jautājumus pacientu un mediķu vidū.

Kā uzsvēra B.Rozentāle: “Katras ārstniecības iestādes un tajā strādājošo mediķu darbs ir vērsts uz pacientiem. Tādēļ ļoti pozitīvi vērtēju Pacientu ombuda nepieciešamību. Ombuda līdzšinējā un plānotā sadarbība ar slimnīcām norāda, ka arī slimnīcu vadībai ir būtiski meklēt ceļus, kā palīdzēt pacientiem sarežģītās situācijās. Uzskatu, ka šo darbu būtu jāpaplašina un jāattīsta ne tikai slimnīcās, bet arī pirmsslimnīcas posmā, jo tur palīdzību saņem visvairāk pacientu. Veselības ministrijai savukārt ļoti būtiski ir saņemt atgriezenisku informāciju par to, kādus jautājumus pacienti neizprot, kāda informācija pacientiem nepieciešama. Jāatzīmē, ka Pacientu ombuds ir atvērts ne tikai pacientiem, bet arī ārstniecības iestādēs strādājošajiem, kas palīdz novērst daudz neskaidrību un pārpratumu pacientu un mediķu savstarpējās attiecībās.”

Veselības ministrijas Komunikācijas departaments

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!