• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Eiropas Parlaments: Par sociālo mediju iesaistīšanu informēšanā par EP vēlēšanām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 13.05.2009., Nr. 73 https://www.vestnesis.lv/ta/id/191818

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Eiropas Parlaments: Par turpmāku elektrības un gāzes tirgus liberalizāciju

Vēl šajā numurā

13.05.2009., Nr. 73

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Eiropas Parlaments: Par sociālo mediju iesaistīšanu informēšanā par EP vēlēšanām


 

Tuvojoties vēlēšanām 4.–7.jūnijā, Eiropas Parlaments (EP) ir izveidojis profilus tiešsaistes sociālajos medijos “Facebook”, “MySpace” un “Flickr”. Šie profili ir veidoti galvenokārt, lai piesaistītu jaunāko vēlētāju uzmanību ar tiem atbilstošu saturu un īpašībām. Galvenā ziņa joprojām ir vēlēšanu datums un tas, kā EP lēmumi ietekmē iedzīvotāju ikdienas dzīvi.

Papildus Eiropas vēlēšanu mājaslapai, kas tika atklāta šā gada janvārī, Eiropas Parlaments izveidoja profilu sociālā tīmekļa vietnē “Facebook”, kam ir vairāk nekā 175 miljoni lietotāju, un “MySpace” forumā ar vairāk nekā 250 miljoniem lietotāju. Savukārt “Flickr” fotoattēlu tīmeklī katru dienu tiks papildināta fotogrāfiju atlase ar vēlēšanu kampaņas trīsdimensiju instalācijām un izvēles telpām (Choice boxes), ar kuru starpniecību iedzīvotāji var nosūtīt savus videoziņojumus deputātiem no jebkuras ES dalībvalsts.

Iesaistīšanās sociālajos medijos dos iespēju gados jauniem vēlētājiem un tiem, kas balsos pirmo reizi, piedalīties Eiropas jautājumu risināšanā un rosinās interesi par Parlamentu, deputātu darbu un vēlēšanu nozīmi. Profili kalpos arī kā saite uz tiešsaistes avotiem un informatīviem materiāliem, kas ir pieejami Eiropas Parlamenta mājaslapā.

Drīzumā video apmaiņas vietnē “YouTube” būs pieejama arī saite uz “EU Tube” apakškanālu, kur tiks publicēti ar vēlēšanu kampaņu saistīti videomateriāli.

Papildus Parlamenta iesaistei sociālajos medijos interneta vietnēs un mājaslapās visā Eiropā notiks veicināšanas kampaņa ar saitēm kampaņas logo, krāsu salikumu un attēlu formā (reklāmkarodziņiem), savukārt meklētājprogrammās tiks ievietoti ar vēlēšanām saistīti atslēgvārdi. Šī kampaņa notiks arī “MySpace” ar saitēm uz Eiropas Parlamenta “MySpace” profilu.

Eiropas Parlamenta vietnē “2009.gada vēlēšanas” nākamajās nedēļās būs pieejamas jaunas interaktīvas iespējas. Lai atzīmētu 30 gadus, kopš notiek tiešas Eiropas Parlamenta vēlēšanas, tā mājaslapā tiks atvērta “ES laika mašīna”, ļaujot apmeklētājiem virtuāli ceļot 1979.gada un 2009.gada telpās. Klikšķinot uz dažādiem šo telpu lauciņiem, varēs iepazīties ar to, kā ES tiesību akti ir ietekmējuši eiropiešu ikdienas dzīvi.

Lai atspoguļotu vēlēšanu rezultātus, par tiem būs pieejama pilnīga informācija Eiropas Parlamenta mājaslapā speciālā “Vēlēšanu nakts” sadaļā. Tā sāks darboties 7.jūnijā pulksten 19 pēc Latvijas laika un atspoguļos no dalībvalstīm saņemtos rezultātus.

Kopš darbojas speciāla vēlēšanu lapa, Parlamenta vietnē ir novērots straujš apmeklējumu skaita pieaugums, kas parāda interesi par Eiropas vēlēšanām. No 2009.gada janvāra līdz aprīlim 74% no apmeklējumiem “2009.gada vēlēšanu” īpašajā lapā bija Parlamenta vietnes pirmās reizes apmeklējumi.

 

Eiropas Parlamenta preses dienests

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!