• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 20.01.2009., Nr. 10 https://www.vestnesis.lv/ta/id/186661

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

20.01.2009., Nr. 10

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

 

Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija

izsludina atklātu konkursu uz apakšprojektu iesniegumu vērtēšanas eksperta vietu

Norvēģijas valdības divpusējā finanšu instrumenta programmas

“Pārrobežu sadarbība” ietvaros

Norvēģijas valdības divpusējā finanšu instrumenta mērķis ir novērst sociālo un ekonomisko nevienlīdzību Eiropas Ekonomikas Zonas ietvaros un atbalstīt jaunās Eiropas Savienības dalībvalstis to centienos pilnvērtīgi piedalīties paplašinātās Eiropas iekšējā tirgū.

Programmas “Pārrobežu sadarbība” mērķis ir veicināt vienmērīgu un ilgtspējīgu Latvijas Republikas pierobežas reģionu sociālekonomisko attīstību.

Programmas ietvaros ir izdalītas šādas prioritātes:

- vides aizsardzība

- ilgtspējīga attīstība;

- Eiropas kultūras mantojuma saglabāšana

- veselība

- bērni ar īpašām vajadzībām

- cilvēkresursu attīstība un izglītība

- Šengena

- tieslietas

- reģionālā politika un ekonomisko aktivitāšu attīstība un akadēmiskie pētījumi

Sakarā ar to, ka programmas ietvaros tika izsludināts apakšprojektu iesniegumu atklātais konkurss, kura ietvaros saņemtajiem apakšprojektu iesniegumiem ir nepieciešama vērtēšana, Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija izsludina konkursu uz apakšprojektu iesniegumu vērtēšanas eksperta vietu.

Nepieciešamās prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība vadības zinībās, ekonomikā vai finanšu jomā

- iepriekšēja pieredze projektu vērtēšanā vai iepriekšējos 3 gados iegūta nepārtraukta darba pieredze projektu vadībā

- pieredze projektu finanšu vadībā

- pieredze investīciju/infrastruktūras projektu (transporta, ekonomikas, izglītības, kultūras un vides) jomās un to tehniskās dokumentācijas vērtēšanā

- pieredze neinfrastruktūras, cilvēku savstarpējās sadarbības projektu vērtēšanā

- darba uzdevuma veikšanai atbilstošas latviešu un angļu valodas zināšanas

Pienākumi:

- pēc Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas pieprasījuma veikt programmas “Pārrobežu sadarbība” apakšprojektu iesniegumu konkursa ietvaros iesniegto apakšprojektu iesniegumu vērtēšanu atbilstoši noteiktiem kritērijiem

Instrukcija pretendentam, tehniskā un finanšu piedāvājuma formas ir pieejamas RAPLM mājas lapā www.raplm.gov.lv sadaļā “Sludinājumi”, apakšsadaļā “Iepirkumi līdz Ls 10 000”.

Pieteikumus par piedalīšanos konkursā (Tehniskā un finanšu piedāvājuma formas, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, u.c.) iesniegt Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijā, Lāčplēša ielā 27, LV-1011, personīgi vai sūtot uz e-pastu: pasts@raplm.gov.lv līdz š.g. 2.februārim. Tālrunis uzziņām 67770421.


Metroloģijas un akreditācijas valsts aģentūra

izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu

- VECĀKAIS EKSPERTS (-E) (laboratoriju vērtētājs)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība eksakto zinātņu jomā

- vismaz 4 gadu darba pieredze, tai skaitā 2 gadi ar kvalitātes vadību un/vai auditēšanu saistītā darbā

- vēlama darba pieredze atbilstības novērtēšanā

- labas komunikācijas un prezentācijas prasmes, patstāvība lēmumu pieņemšanā

- labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas

- prasmes izmantot datorprogrammas (Word, Excel)

Pienākumi:

- laboratoriju kompetences novērtēšana

Piedāvājam:

- radošu un dinamisku darbu, sociālās garantijas

- profesionālās pilnveides un apmācību iespējas

Pieteikumu konkursam, rakstiski apliecinātu atbilstību Valsts civildienesta likumā izvirzītajām prasībām, izglītības dokumenta un citu prasmju apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī vispusīgu CV sūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē ar norādi ‘Konkursam” Metroloģijas un akreditācijas valsts aģentūras Administratīvai daļai K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013; 208.kabinetā, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.

Uzziņas pa tālruni 67373051.


Finanšu ministrija izsludina konkursu uz

Iekšējā audita departamenta ES finansēto programmu sistēmu novērtējuma nodaļas vecākā referenta amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)

Prasības:

- pirmā vai otrā līmeņa augstākā izglītība ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā vai starptautisko attiecību jomā

- angļu valodas zināšanas

- pieredze audita un grāmatvedības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- vēlamas zināšanas par Eiropas Savienības finansētajām programmām un projektiem

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Amata pienākumi saistīti ar Eiropas Savienības daļēji vai pilnīgi finansēto programmu, kā arī ārvalstu finanšu palīdzības iekšējās kontroles sistēmu izvērtēšanu un sistēmas auditu veikšanu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, tālr. uzziņām 67083845 vai 67095611 vai fakss 67095503; papildu informācija Finanšu ministrijas mājaslapā http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances.


Finanšu ministrija izsludina konkursu uz

Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Lielo projektu nodaļas

vecākā referenta amatu uz noteiktu laiku

Prasības:

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- labas analītiskās un komunikāciju spējas

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības pamatprincipiem

- zināšanas par ES institūcijām, to darbības principiem un lēmumu pieņemšanas procesu

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Amata pienākumi saistīti ar dalību Eiropas Reģionālās attīstības fonda un Kohēzijas fonda līdzfinansēto projektu vides un satiksmes jomā īstenošanā.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, tālr. uzziņām 67083845 vai 67095611 vai fakss 67095503; papildu informācija Finanšu ministrijas mājaslapā http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances.


Valsts aģentūra “Maksātnespējas administrācija”

izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu

- Jurista palīgs/-dze (uz laiku) Maksātnespējas procesa nodrošinājuma departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā juridiskā izglītība

- prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- atbildības sajūta un labas komunikācijas spējas

- spēja ātri apgūt dokumentu un datu aprites sistēmu;

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- iepriekšēja pieredze darbā ar datubāzēm un lietvedības dokumentiem, kā arī darba pieredze valsts pārvaldes iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību

Amata pienākumi:

- departamentā saņemto, izejošo un iekšējo dokumentu reģistrācija un kontrole

- informācijas ievadīšana departamenta datu bāzēs

- departamentā saņemto dokumentu izpildes termiņu kontrole

- atbilžu un informācijas vai dokumentu pieprasījuma vēstuļu projektu sagatavošana

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- regulāru apmācību

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”. Adrese: Valsts aģentūra “Maksātnespējas administrācija” Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099109, fakss 67099118, e-pasts: mna@mna.gov.lv.


Vadošā valsts pārvaldes iestāde bērnu tiesību aizsardzības, bērnu un ģimenes tiesību, kā arī jaunatnes un sabiedrības integrācijas jomā – Bērnu, ģimenes un sabiedrības integrācijas lietu ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Sabiedrības integrācijas lietu departamenta vecākais referents

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus sabiedrības integrācijas politikas jomā

- sagatavot priekšlikumus sabiedrības integrācijas politikas attīstībai un piedalīties ar sabiedrības integrācijas politiku saistītu jautājumu risināšanā

- sadarbībā ar citām valsts un pašvaldību institūcijām vākt, apkopot, analizēt, izvērtēt un sagatavot ziņojumus par sabiedrības integrācijas attīstību valstī

- koordinēt Vispārējās konvencijas par nacionālo minoritāšu aizsardzību paredzēto saistību izpildi

- sagatavot nacionālās pozīcijas un instrukcijas un saskaņot izstrādātās nacionālās pozīcijas un instrukcijas sabiedrības integrācijas jautājumos

- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus sabiedrības integrācijas jautājumos un sagatavot atbildes uz tiem, kā arī konsultēt pašvaldības, nevalstiskās organizācijas un citas ieinteresētās personas

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- labas zināšanas sabiedrības integrācijas valsts politikas jomā

- izpratne par politikas plānošanas dokumentu un normatīvo aktu izstrādi

- zināšanas lietvedībā

- svešvalodu zināšanas

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē un pieredze darbā sabiedrības integrācijas jomā

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (Word, Microsoft Excel, NAIS)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

labas komunikācijas un saskarsmes prasmes

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt personīgi vai nosūtīt pa pastu, ar norādi “konkursam” 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas Bērnu, ģimenes un sabiedrības integrācijas lietu ministrijā Rīgā, Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14. Tālrunis uzziņām 67356506, e-pasts: pasts@bm.gov.lv


Vadošā valsts pārvaldes iestāde bērnu tiesību aizsardzības, bērnu un ģimenes tiesību, kā arī jaunatnes un sabiedrības integrācijas jomā – Bērnu, ģimenes un sabiedrības integrācijas lietu ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Sabiedrības integrācijas lietu departamenta direktors

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, organizēt un kontrolēt departamenta darbu, atbildēt par departamentam noteikto funkciju un uzdevumu izpildi, nodrošināt kontroli par departamenta uzdevumu un funkciju, kā arī departamenta ierēdņiem un darbiniekiem uzdoto uzdevumu izpildi, veikt sev pakļauto ierēdņu un darbinieku amata pienākumu un uzdevumu sadali un darba izpildes rezultātu novērtēšanu, plānot un veicināt departamentā nodarbināto profesionālo attīstību

- nodrošināt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādi sabiedrības integrācijas valsts politikas jomā

- organizēt informācijas vākšanu, apkopošanu, analizēšanu un izvērtēšanu rakstisku ziņojumu par sabiedrības integrācijas stāvokli valstī, kā arī sabiedrības integrācijas valsts politikas plānošanas dokumentu izpildi sagatavošanai iesniegšanai Saeimai un Ministru kabinetam

- nodrošināt Vispārējās konvencijas par nacionālo minoritāšu aizsardzību paredzēto saistību izpildes koordināciju

- nodrošināt nacionālo pozīciju un instrukciju sagatavošanu un saskaņot izstrādātās nacionālās pozīcijas un instrukcijas sabiedrības integrācijas jautājumos

- nodrošināt sabiedrības integrācijas jomas Valsts programmu projektu, kā arī ārvalstu finansēto projektu pārraudzību no darbības satura viedokļa, metodiskās palīdzības un konsultāciju sniegšanu pašvaldībām, nevalstiskajām organizācijām un citām juridiskām personām projektu izstrādē no sabiedrības integrācijas viedokļa

- koordinēt un īstenot sadarbību ar Eiropas Savienības un citām starptautiskajām organizācijām sabiedrības integrācijas jomā

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- teicamas zināšanas par administratīvo procesu, politikas plānošanas dokumentu un normatīvo aktu izstrādi

- svešvalodu zināšanas

- pieredze darbā valsts pārvaldē vismaz 2 gadi un pieredze darbā vadošā amatā vismaz 1 gads, kā arī pieredze darbā sabiedrības integrācijas jomā vismaz 1 gads

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (Word, Microsoft Excel, NAIS)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt personīgi vai nosūtīt pa pastu, ar norādi “konkursam” 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas Bērnu, ģimenes un sabiedrības integrācijas lietu ministrijā Rīgā, Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14. Tālrunis uzziņām 67356506, e-pasts: pasts@bm.gov.lv


 

Amatu konkursu rezultāti

Valsts ieņēmumu dienesta Zemgales reģionālā iestāde paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskās pārvaldes Maksātnespējas un piedziņas procesu daļas galvenās speciālistes amatā (uz ierēdņa prombūtnes laiku) 2009.gada 12.janvārī iecelta Dace Grāmatiņa-Pelša.


Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Cēsu nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatā konkursa kārtībā ar 2009.gada 19.janvāri iecelta Rita šņepste.


Rīgas reģionālā valsts darba inspekcija paziņo, ka inspektoru amatos 2009.gada 12.janvārī konkursa kārtībā iecelti RAIMONDS ROGA un JEKATERINA GOLOVENKO.


Rīgas reģionālā valsts darba inspekcija paziņo, ka inspektores amatā 2009.gada 15.janvārī konkursa kārtībā iecelta ELĒNA SPILVA.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!