• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 16.09.2008., Nr. 143 https://www.vestnesis.lv/ta/id/181099

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

16.09.2008., Nr. 143

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

Šis amats tiek finansēts no ES fondu līdzekļiem

darbam ar ES finansētajiem projektiem

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto amatu –

vecākais referents Nekustamo īpašumu departamentā

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu projektus par nekustamā īpašuma atsavināšanu valsts vajadzībām ES finansētajiem projektiem

- izskatīt un sniegt atzinumus par citu institūciju sagatavotajiem tiesību aktu projektiem nekustamo īpašumu jomā

- sniegt konsultācijas atbalsta saņēmējam projekta ietvaros par nekustamā īpašuma jautājumiem

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- atbilstoša augstākā izglītība (juridiskā, ekonomiskā, nekustamo īpašumu jomā)

- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē

- orientēšanās normatīvajos aktos nekustamā īpašuma jomā

- darba pieredze valsts pārvaldē

- precizitāte, augsta atbildība, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru

Par priekšrocību tiks uzskatīts pieredze tiesību aktu izstrādē nekustamo īpašumu jomā

Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.

Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 214.kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.


Šis amats tiek finansēts no ES fondu līdzekļiem

darbam ar ES finansētajiem projektiem

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto amatu – vecākais referents ERAF

(Eiropas Reģionālās attīstības fonda) projektu koordinators

Investīciju departamenta Investīciju politikas nodaļā

Galvenie pienākumi:

- uzraudzīt un koordinēt ERAF projektu ieviešanas gaitu, t.sk. veikt pārbaudes projektu īstenošanas vietās

- piedalīties projektu vērtēšanas komisijās un iepirkumos

- konsultēt esošos un iespējamos ERAF finansējuma saņēmējus par atbalsta saņemšanas un projektu ieviešanas nosacījumiem

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- atbilstoša augstākā izglītība (ekonomiskā, biznesa vadības, juridiskā, būvniecības vai transporta jomā)

- prasme strādāt ar datoru lietotāju līmenī

- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē vairāk par 2 gadiem

- augsta atbildība

Par priekšrocību tiks uzskatīts:

- pieredze darbā ar ES finansētajiem projektiem

- izglītība un/vai praktiskā pieredze transporta infrastruktūras būvniecības vai būvuzraudzības jomā

- zināšanas un/vai pieredze valsts un pašvaldību darbā

Piedāvājam interesantu darbu pie transporta infrastruktūras projektiem atsaucīgā darba kolektīvā, ieguldījumam atbilstošu konkurētspējīgu atalgojumu un apmācības iespējas.

Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.

Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 214.kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.


Šis amats tiek finansēts no ES fondu līdzekļiem

darbam ar ES finansētajiem projektiem

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto amatu – vecākais referents ERAF

(Eiropas Reģionālās attīstības fonda) projektu koordinators

Investīciju departamenta Investīciju politikas nodaļā

Galvenie pienākumi:

- uzraudzīt un koordinēt ERAF projektu ieviešanas gaitu, t.sk. veikt pārbaudes projektu īstenošanas vietās

- piedalīties projektu vērtēšanas komisijās un iepirkumos

- konsultēt esošos un iespējamos ERAF finansējuma saņēmējus par atbalsta saņemšanas un projektu ieviešanas nosacījumiem

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- atbilstoša augstākā izglītība (ekonomiskā, biznesa vadības, juridiskā vai sakaru nozarē)

- prasme strādāt ar datoru lietotāju līmenī

- angļu valodas zināšanas

- pieredze attiecīgajā profesijā, specialitātē vai valsts pārvaldē vairāk par 2 gadiem

augsta atbildības sajūta.

Par priekšrocību tiks uzskatīts:

- pieredze darbā ar ES finansētajiem projektiem

- pieredze ES struktūrfondu plānošanas dokumentu izstrādē

- pieredze iepirkumu organizēšanā, kas veikti saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu

- pieredze valsts vai pašvaldību darbā vairāk par 2 gadiem

Piedāvājam interesantu darbu pie elektronisko sakaru infrastruktūras projektiem atsaucīgā darba kolektīvā, ieguldījumam atbilstošu konkurētspējīgu atalgojumu un apmācības iespējas.

Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis”.

Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 214.kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.


Šis amats tiek finansēts no ES fondu līdzekļiem

darbam ar ES finansētajiem projektiem

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto amatu –

vecākais referents – Teritoriju un transporta

infrastruktūras plānotājs – Stratēģiskās plānošanas departamentā

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt priekšlikumus transporta attīstības politikas plānošanas dokumentiem, izvērtējot Eiropas Savienības transporta politiku un Eiropas Savienības fondu finansiālos nosacījumus:

* sadarboties ar nozares zinātniekiem, pētniekiem, sekot līdzi transporta attīstības tendencēm, lai sagatavotu priekšlikumus optimālai Eiropas Savienības finansiālo līdzekļu izmantošanai nozares attīstībā

* piedalīties starptautiskos semināros par transporta infrastruktūras, pilsētu un teritorijas plānošanas jautājumiem

- koordinēt Rīgas un Pierīgas mobilitātes plāna izstrādi un ieviešanu:

* izvērtēt projekta vadības ekspertu ziņojumus

* pārbaudīt izpildītāju maksājumu dokumentu pamatojumu un atbilstību līguma nosacījumiem

* sagatavot nepieciešamo informāciju par projekta īstenošanas gaitu un rezultātiem

* organizēt projekta vadības komitejas darbu un koordinēt sadarbību ar projekta vadības ekspertiem;

* ievadīt datus ES projektu vienotajā informatīvajā sistēmā (VIS)

- piedalīties, darba grupās, kas attiecas uz teritoriju plānošanu un transporta infrastruktūras plānošanu ES fondu griezumā

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- nozarei atbilstoša augstākā izglītība

- prasme strādāt ar datoru

- labas angļu valodas zināšanas

- pieredze transporta infrastruktūras plānošanā, teritorijas plānošanā

- komunikācijas prasmes un organizatora spējas

- augsta atbildība

Par priekšrocību tiks uzskatīts:

- zināšanas transporta ekonomikā

- pieredze projektu vadībā

- pieredze darbā ar ES finansētajiem projektiem

- pieredze politikas plānošanas un normatīvo aktu izstrādē

Piedāvājam interesantu un intensīvu darbu atsaucīgā darba kolektīvā, ieguldījumam atbilstošu konkurētspējīgu atalgojumu un apmācības iespējas.

Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”. Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 214.kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.


Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz

Galvenās muitas pārvaldes E-muitas daļas

Automatizētās eksporta sistēmas ieviešanas nodaļas

vecākā muitas eksperta ierēdņa amatu (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, sociālajās zinātnēs vai cita augstākā izglītība

- angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar MS Office lietojumprogrammām

- darba pieredze muitas iestādēs, zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs, muitas jomā, kā arī pieredze projektu ieviešanā un IT jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie pienākumi: izskatīt un analizēt Eiropas Komisijas sagatavotos darba dokumentus politikas dokumentus un normatīvos aktus saistībā ar e-muitas ieviešanu-plānot, organizēt un koordinēt ar e-muitas ieviešanu saistīto pasākumu un projektu realizēšanu; e-muitas ieviešanas kontekstā strādāt darba grupās un sniegt atzinumus par Eiropas Komisijas un Latvijas Republikas valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem dokumentiem; veikt darbu pie elektronisko muitas sistēmu ieviešanas.

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.

Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 (ar norādi “Konkurss”). Tālr. 67028620,67028797; fakss 67028744.


Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde izsludina konkursu uz

valsts civildienesta ierēdņa amata vietu –

Informācijas, izdevniecības un poligrāfijas departamenta

Informācijas centra vecākais referents (uz noteiktu laiku)

Pamatpienākumi: atbildēt uz Eurostat datu lietotāju jautājumiem noteiktā laikā. Veikt datu lietotāju jautājumu reģistrāciju. Sekot līdzi izmaiņām Eurostat mājas lapā un sniegt priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām projekta mājas lapā. Darbs ar statistiskās informācijas lietotājiem. Izveidot un uzturēt informatīvo publikāciju arhīvu CSP mājas lapā.

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru (MS Office)

- labas sadarbības un komunicēšanas spējas

- darba pieredze ar statistiskās informācijas avotiem,

- vācu vai franču valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

Pretendenta iesniegumu, aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt LR CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.lv . Aizpildītās veidlapas iesniegt CSP Personāla daļā kopā ar augstāko izglītību apliecinošu dokumenta kopiju vai atsūtīt pa e-pastu csb@csb.gov.lv , faksu 67830137 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Konsultācijas pa tālruni 67366851 vai 67366853.


Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde izsludina konkursu uz

valsts civildienesta ierēdņa amata vietu –

Uzņēmumu statistikas departamenta Uzņēmumu un organizāciju reģistra daļas

vecākais referents

Pamatpienākumi: statistiskās informācijas datu avotu analīze. Darbs ar datubāzēm.

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai līdzīgās jomās

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru (MS Office)

- prasme veikt plaša apjoma informācijas analīzi

- augsta atbildība, komunikācijas spējas un precizitāte

- pieredze darbā ar statistiskās informācijas analīzi tiks uzskatīta par priekšrocību.

Pretendenta iesniegumu, aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt LR CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.lv . Aizpildītās veidlapas iesniegt CSP Personāla daļā kopā ar augstāko izglītību apliecinošu dokumenta kopiju vai atsūtīt pa e-pastu csb@csb.gov.lv , faksu 67830137 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Konsultācijas pa tālr. 67366851 vai 67366853.


Veselības ministrijas Veselības inspekcija

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –

Sabiedrības veselības departamenta Sabiedrības veselības nodaļas vadītājs

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- profesionālā augstākā izglītība medicīnā (ārsta-higiēnista, ārsta-epidemiologa grāds vai maģistra grāds sabiedrības veselībā tiks uzskatīts par priekšrocību)

- vēlamas zināšanas stratēģiskajā plānošanā, riska pārvaldībā, vadībzinībās, publiskā pārvaldē

- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz četri gadi

- darba pieredze vadošā amatā ilgāka par diviem gadiem

- darba pieredze valsts pārvaldē sabiedrības veselības jomā (epidemioloģiskās drošības, vides veselības, dzeramā ūdens nekaitīguma jomās) vismaz trīs gadi

- pieredze stratēģijas un plānošanas dokumentu, kā arī normatīvo aktu izstrādē

- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un zināšanu lietošana darba procesā

- latviešu un divu svešvalodu (angļu, vācu vai krievu valodas u.c.) zināšanas

- prasme strādāt ar MS Office programmām

Galvenie pienākumi:

- uzraudzības programmu izstrāde un īstenošanas koordinēšana sabiedrības veselības jomā

- darbs ar politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktiem

- uzraudzības riska analīzes sistēmas pārvaldība

- kontroles nodaļu metodiskās vadīšanas organizēšana

- uzraudzības informācijas analīze

- sadarbības organizēšana ar valsts, nevalstiskajām un starptautiskajām organizācijām

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā, Ieriķu ielā 3, Rīgā, 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”. Tālr. uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv ; www.vi.gov.lv .


Aizsardzības īpašumu valsts aģentūra

izsludina konkursu uz šādu ierēdņa amata vietu – vecākais/-ā referents/e

Īpašumu apsaimniekošanas departamenta Resursu plānošanas un administrēšanas daļā

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt resursu iegādei nepieciešamo dokumentāciju – tehniskās specifikācijas, tirgus izpētes u.c. dokumentus

- veikt pārvaldīšanai un apsaimniekošanai nepieciešamo resursu plānošanu

- kontrolēt resursu plāna izpildes gaitu un realizāciju saskaņā ar pastāvošo likumdošanu

- piedalīties budžeta izstrādes procesos

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- labas zināšanas un izpratne jautājumos, kas saistīti ar publisko iepirkumu un resursu plānošanas jomu

- pieredze valsts pārvaldē un/vai profesionālā pieredze atbilstošā jomā

- sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles, komunikācijas un lēmumu pieņemšanas prasmes un spējas

- vismaz vienas svešvalodas (krievu vai angļu) zināšanas sarunvalodas līmenī

- darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanas prasme (MS Office, internets)

Piedāvājam:

- respektablu darbu valsts iestādē

- stabilu atalgojumu un veselības apdrošināšanu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz Aizsardzības īpašumu valsts aģentūru (adrese: Ernestīnes ielā 34, Rīga LV-1046) 20 kalendāro dienu laikā pēc šī sludinājuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 67300241.


LR IeM Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu

uz IEDZĪVOTĀJU REĢISTRA DEPARTAMENTA DIREKTORA (ierēdņa) amatu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- pieredze valsts pārvaldē vadošā amatā vismaz 3 gadi

- pieredze iestādes Informācijas tehnoloģiju atbalsta struktūrvienības vadībā vismaz 2 gadi

- zināšanas par Informācijas tehnoloģiju drošības jautājumiem, praktiska pieredze IS drošības pasākumu ieviešanā un nodrošināšanā

- zināšanas par biometrijas datu apstrādi, pieredze biometrijas datu apstrādes sistēmas ieviešanā

- pieredze IS programmatūras un citu IS komponenšu izstrādē un ieviešanā

- pieredze datortīklu un datu pārraides sistēmu ieviešanā un uzturēšanā

- pieredze IT projektu izstrādē un ieviešanā

- pieredze visu līmeņu elektronisko pakalpojumu ieviešanā

- pieredze darbā starptautiskos projektos

- pieredze normatīvo aktu izstrādē

- ļoti labas angļu un krievu valodas zināšanas

Mēs piedāvājam:

- darbu valsts pārvaldes iestādē

- stabilu atalgojumu

- veselības apdrošināšanas polisi un sociālās garantijas

Pieteikties Personāla nodaļā (Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3 67829791, 67219113) 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas, iesniedzot CV, izglītības dokumenta kopiju un pieteikuma vēstuli.


Amatu konkursu rezultāti

Īpašu uzdevumu ministra elektroniskās pārvaldes lietās sekretariāts informē, ka konkurss uz vakanto ierēdņa amatu vietu – Īpašu uzdevumu ministra elektroniskās pārvaldes lietās Programmu vadības departamenta direktors – beidzies bez rezultātiem.


Valsts ieņēmumu dienesta Kurzemes reģionālā iestāde paziņo, ka VID Kurzemes reģionālās iestādes Muitas pārvaldes Augškurzemes MKP daļas Talsu MKP vecākās muitas uzraudzes amatā iecelta Iveta Visocka.


Valsts ieņēmumu dienesta Kurzemes reģionālā iestāde paziņo, ka VID Kurzemes reģionālās iestādes Lēmumu apstrīdēšanas daļas galvenās speciālistes amatā iecelta Iveta Viļumsone.


Valsts ieņēmumu dienesta Kurzemes reģionālā iestāde paziņo, ka VID Kurzemes reģionālās iestādes Liepājas nodaļas Reģistrācijas un nodokļu maksātāju lietu daļas nodokļu inspektores amatā iecelta Elīna Runiķe.


Valsts ieņēmumu dienesta Kurzemes reģionālā iestāde paziņo, ka VID Kurzemes reģionālās iestādes Juridisko jautājumu daļas Administratīvo pārkāpumu lietvedības sektora galvenās speciālistes amatā iecelta Gunita Korbmahere.


Valsts ieņēmumu dienesta Kurzemes reģionālā iestāde paziņo, ka VID Kurzemes reģionālās iestādes Muitas pārvaldes Augškurzemes MKP daļas Ventspils ostas MKP muitas uzraudzes amatā iecelta Baiba Einberga.


Valsts ieņēmumu dienesta Kurzemes reģionālā iestāde paziņo, ka VID Kurzemes reģionālās iestādes Muitas pārvaldes Muitas noteikumu pārkāpumu novēršanas daļas Augškurzemes fiziskās kontroles sektora muitas uzrauga amatā iecelts Kaspars Puriņš.


Valsts ieņēmumu dienesta Kurzemes reģionālā iestāde paziņo, ka VID Kurzemes reģionālās iestādes Muitas pārvaldes Muitas noteikumu pārkāpumu novēršanas daļas Augškurzemes fiziskās kontroles sektora muitas uzrauga amatā iecelts Ivars Cīrulis.


Valsts ieņēmumu dienesta Kurzemes reģionālā iestāde paziņo, ka VID Kurzemes reģionālās iestādes Muitas pārvaldes Muitas noteikumu pārkāpumu novēršanas daļas Lejaskurzemes fiziskās kontroles sektora muitas uzrauga amatā iecelts Arnis Rudens.


Valsts ieņēmumu dienesta Kurzemes reģionālā iestāde paziņo, ka VID Kurzemes reģionālās iestādes Ventspils nodaļas Nodokļu iekasēšanas daļas Pārskatu un deklarāciju sektora nodokļu inspektores amatā iecelta Arita Pupure.


Rīgas – Ogres virsmežniecība informē, ka konkursa kārtībā 08.09.2008. Mārupes mežniecības mežsarga amatā iecelts JĀNIS KUŠNERS.


Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija paziņo, ka 2008.gada 5.augustā izsludinātais konkurss uz vakanto Uzraudzības nodaļas valsts bērnu tiesību aizsardzības Liepājas reģiona inspektora amata vietu ir noslēdzies bez rezultātiem.


Satiksmes ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Sakaru departamenta Elektronisko sakaru nodaļas vecākā referenta amatā (uz ierēdņa prombūtnes laiku) 2008.gada 8.septembrī ir iecelta SANITA PUNDIŅA.


Valsts vides dienesta Jūras un iekšējo ūdeņu pārvalde informē, ka Uzraudzības daļas vecākā inspektora amatā 2008.gada 8.septembrī konkursa kārtībā iecelts RAITIS PUTNIŅŠ.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!