• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 5.08.2005., Nr. 123 https://www.vestnesis.lv/ta/id/113881

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

05.08.2005., Nr. 123

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

SF.JPG (4729 bytes)Sociālo pakalpojumu pārvalde
izsludina atklātu konkursu
uz vakanto Eiropas Savienības struktūrfondu
grantu shēmas apsaimniekošanas daļas
vadītāja vietnieka amatu

Prasības pretendentam:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās vai tehniskajās zinātnēs
- darba pieredze valsts pārvaldē vismaz 3gadi
- darba pieredze un zināšanas par iepirkuma procedūras jautājumiem, projekta cikla vadību un procedūrām, projektu ieviešanas uzraudzību un novērtējumu
- spēja analizēt un kontrolēt finanšu līdzekļu izlietojumu
- labas iemaņas darbā ar datoru, datorprogrammu (MS Word, Excel, Microsoft Project) pārzināšana
- latviešu, krievu un labas angļu valodas zināšanas
- atbildības sajūta un precizitāte, komunikabilitāte un spēja strādāt komandā
Pretendentiem lūdzam iesniegt pieteikuma vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinoša diploma kopiju Sociālo pakalpojumu pārvaldē Kurbada ielā 2, LV- 1009, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”. Informācija par tālruni 7114641 vai Sociālo pakalpojumu pārvaldes mājas lapā: www.socpp.gov.lv

Sociālo pakalpojumu pārvalde
izsludina atklātu konkursu
uz vakanto Sociālo pakalpojumu koordinēšanas daļas vecākā referenta amatu

Prasības pretendentiem:
- atbilstība likuma “Valsts civildienesta likums” 7.panta prasībām
- prasme strādāt ar datoru Microsoft vidē, lietot elektronisko pastu un biroja tehniku
- vēlama darbības sfērai atbilstoša pieredze darbā valsts pārvaldē
- vēlamas – svešvalodu (krievu, angļu) zināšanas
- pieredze administratīvo aktu izstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību
Amata pienākumi:
- koordinēt valsts apmaksāto sociālo pakalpojumu saņemšanu
- sagatavot administratīvo aktu projektus
- konsultēt privātpersonas, valsts un pašvaldību iestāžu darbiniekus par kompetencē esošajiem jautājumiem
- izskatīt iesniegumus un sūdzības kompetencē esošajos jautājumos.
Pretendentiem lūdzam iesniegt pieteikuma vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinoša diploma kopiju Sociālo pakalpojumu pārvaldē Kurbada ielā 2, LV- 1009, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”. Informācija par tālruni 7114641 vai Sociālo pakalpojumu pārvaldes mājas lapā: www.socpp.gov.lv

Sociālo pakalpojumu pārvalde
izsludina atklātu konkursu
uz vakanto Iekšējā audita daļas pārvaldes vecākā referenta amatu

Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, vadības zinātnēs un/vai grāmatvedībā
- Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas tiesību aktu pārzināšana
- zināšanas par iekšējām kontrolēm un iekšējo auditu
- vēlama 2 - 3 gadu darba pieredze valsts pārvaldes iestādē saistībā ar revīziju, kontroles vai auditu veikšanu
- prasme strādāt ar datoru Microsoft vidē, lietot elektronisko pastu un biroja tehniku
- vēlamas svešvalodas (angļu valodas) zināšanas
- labas saskarsmes prasmes
- prasme operatīvi apstrādāt informāciju datorizēti
- spēja patstāvīgi veikt uzdoto darbu
Pretendentiem lūdzam iesniegt pieteikuma vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinoša diploma kopiju Sociālo pakalpojumu pārvaldē Kurbada ielā 2, LV- 1009, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”. Informācija par tālruni 7114641 vai Sociālo pakalpojumu pārvaldes mājas lapā: www.socpp.gov.lv

Sociālo pakalpojumu pārvalde
izsludina atklātu konkursu
uz vakanto Grāmatvedības daļas vecākā referenta amatu

Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā un/vai finansēs
- darba pieredze grāmatvedībā ne mazāk kā 1 gads
- labas iemaņas darbā ar datoru (grāmatvedības programmas, MS Word, Excel) un citu biroja tehniku
- prasme strādāt ar grāmatvedības uzskaites programmu “Apvārsnis” un/vai pieredze valsts budžeta iestāžu grāmatvedības organizācijā tiks uzskatīta par priekšrocību
Pretendentiem lūdzam iesniegt pieteikuma vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinoša diploma kopiju Sociālo pakalpojumu pārvaldē Kurbada ielā 2, LV- 1009, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”. Informācija par tālruni 7114641 vai Sociālo pakalpojumu pārvaldes mājas lapā: www.socpp.gov.lv

Sociālo pakalpojumu pārvalde
izsludina atklātu konkursu
uz vakanto Sociālo pakalpojumu kvalitātes kontroles daļas vecākā referenta amatu (2 štata vietas)

Prasības pretendentiem:
- atbilstība likuma “Valsts civildienesta likums” 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālajā darbā, sociālajās vai tiesību zinātnēs
- vēlama darba pieredze sociālās palīdzības sistēmā ne mazāka par 2 gadiem
- vēlamas angļu un krievu valodas pamatzināšanas
- prasme strādāt ar datoru Microsoft vidē, lietot elektronisko pastu un biroja tehniku
Pretendentiem lūdzam iesniegt pieteikuma vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinoša diploma kopiju Sociālo pakalpojumu pārvaldē Kurbada ielā 2, LV- 1009, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”. Informācija par tālruni 7114641 vai Sociālo pakalpojumu pārvaldes mājas lapā: www.socpp.gov.lv

Sociālo pakalpojumu pārvalde
izsludina atklātu konkursu
uz vakanto Finansēšanas un budžeta plānošanas daļas
vadītāja vietnieka amatu

Prasības pretendentiem:
- atbilstība likuma “Valsts civildienesta likums” 7.panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs
- darba pieredze finansēšanas un budžeta plānošanas jomā budžeta valsts institūcijā
- spēja analizēt un kontrolēt budžeta līdzekļu izlietojumu
- atbildības sajūta, precizitāte, komunikācijas spējas, spēja strādāt komandā
- prasme strādāt ar datoru Microsoft vidē, lietot elektronisko pastu un biroja tehniku
Pretendentiem lūdzam iesniegt pieteikuma vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinoša diploma kopiju Sociālo pakalpojumu pārvaldē Kurbada ielā 2, LV- 1009, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”. Informācija par tālruni 7114641 vai Sociālo pakalpojumu pārvaldes mājas lapā: www.socpp.gov.lv

Sociālo pakalpojumu pārvalde
izsludina atklātu konkursu
uz vakanto Finansēšanas un budžeta plānošanas daļas
vecākā referenta amatu

Prasības pretendentiem:
- atbilstība likuma “Valsts civildienesta likums” 7.panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs
- darba pieredze finansēšanas un plānošanas jomā
- atbildības sajūta un precizitāte
- prasme strādāt ar datoru Microsoft vidē, lietot elektronisko pastu un biroja tehniku
- pieredze darbā valsts pārvaldes institūcijās tiks uzskatīta par priekšrocību
Amata pienākumi:
- analizēt un apkopot amatu sarakstus un štatu aprēķinus,
sagatavot administratīvo aktu projektus
- konsultēt privātpersonas, valsts iestāžu darbiniekus par kompetencē esošajiem jautājumiem
Pretendentiem lūdzam iesniegt pieteikuma vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinoša diploma kopiju Sociālo pakalpojumu pārvaldē Kurbada ielā 2, LV- 1009, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”. Informācija par tālruni 7114641 vai Sociālo pakalpojumu pārvaldes mājas lapā: www.socpp.gov.lv

Sociālo pakalpojumu pārvalde
izsludina atklātu konkursu
uz vakanto Finanšu kontroles un revīzijas daļas
vecākā referenta amatu

Prasības pretendentiem:
- atbilstība likuma “Valsts civildienesta likums” 7.panta prasībām
- augstākā ekonomiskā, grāmatvedības vai juridiskā izglītība
- zināšanas par iekšējo kontroli un valsts iestāžu revīzijas standartiem
- pieredze darbā valsts institūcijās grāmatvedībā un/vai revīziju veikšanā tiks uzskatīta par priekšrocību
- prasme strādāt ar datoru Microsoft vidē, lietot elektronisko pastu un biroja tehniku
Pretendentiem lūdzam iesniegt pieteikuma vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinoša diploma kopiju Sociālo pakalpojumu pārvaldē Kurbada ielā 2, LV-1009, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”. Informācija par tālruni 7114641 vai Sociālo pakalpojumu pārvaldes mājas lapā: www.socpp.gov.lv

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs
izsludina konkursu
uz valsts notāra ierēdņa amatu
uz nenoteiktu laiku Uzņēmumu reģistrācijas nodaļā

Galvenie pienākumi:
- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu, pārstāvniecību, filiāļu un to pamatdokumentu grozījumu valsts reģistrāciju
- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumu par reģistrāciju, atteikšanos reģistrēt vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra
- prasību nodrošinājuma līdzekļu reģistrācija
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība
- zināšanas uzņēmējdarbību/komercdarbību regulējošajos normatīvajos aktos
- labas datorprasmes
- zināšanas lietvedībā
Mēs piedāvājam:
- draudzīgu un profesionālu darba vidi
- labus darba apstākļus
- darba vietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, fakss 7031793, vai e-pasts: ilzek@ur.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 7031737.

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs
izsludina konkursu
uz jurista/-es ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku Tiesību aktu nodaļā

Galvenie pienākumi:
- sagatavot Uzņēmumu reģistra kompetencē esošos ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektus, atzinumu projektus par Uzņēmumu reģistrā saņemtajiem citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem, kā arī citus nodaļas kompetencē esošus dokumentus
- piedalīties starpministriju (starpinstitūciju) sanāksmēs, kurās tiek saskaņoti tiesību aktu projekti, un citās institūciju organizētās sanāksmēs, kas saistītas ar normatīvo aktu izstrādi
- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumu prasībām
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība
- zināšanas normatīvo aktu izstrādē un administratīvajās tiesībās, komerctiesībās un Eiropas Savienības tiesībās
- angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (Word, Excel)
- zināšanas lietvedībā
- darba pieredze līdzīgā darbā tiks uzskatīta par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- draudzīgu un profesionālu darba vidi
- labus darba apstākļus
- darba vietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, fakss 7031793, vai e-pasts: ilzek@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 7031737.

Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas reģionālā iestāde
izsludina konkursu uz vakanto
Personāla daļas priekšnieka amatu

Galvenie pienākumi: Plānot un organizēt Personāla daļas darbu, veikt personāla pienākumu sadali, paredzot optimālu darbinieku noslogotību. Analizēt un plānot reģionālās iestādes personāla izvietojumu un štata vienību sadalījumu, analizēt personāla resursu kvalitatīvo sastāvu un noteikt tā kompetences attīstības virzienus, organizēt personāla atlases procesu. Veidot un attīstīt darba aizsardzības sistēmu. Regulāra Personāla daļas uzdevumu un funkciju izpildes iekšējā kontrole.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība
- valsts valodas zināšanas – 3.līmeņa B pakāpe
- nepieciešama vismaz divu gadu pieredze vadošā amatā
- prasme organizēt, vadīt , motivēt, strādāt komandā
- spēja efektīvi risināt problēmas
- nepieciešama izteikta iniciatīva un komunikabilitāte
- prasme apkopot, sistematizēt un analizēt liela apjoma informāciju
- prasme strādāt ar MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no publikācijas.
Adrese: VID Rīgas reģionālā iestāde Skanstes ielā 13, Rīgā, LV-1013, tālr.7097496 (ar norādi “Konkurss Rīgas reģionālajā iestādē”), fakss 7097498, e-pasts: darbs@rreg.vid.gov.lv.

VALSTS KASE izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu:
Norēķinu centru koordinācijas departamenta vecākais eksperts 1 vakance

Galvenie amata pienākumi:
- veikt Valsts kases informācijas sistēmas telefonatbalsta operatora pienākumus
- konsultēt klientus par informācijas sistēmas izmantošanas iespējām
- reģistrēt un apkopot klientu ieteikumus un priekšlikumus informācijas sistēmas pilnveidošanai
- kontrolēt iestāžu kases ieņēmumu un izdevumu uzskaiti un nodrošināt tās ar savlaicīgu informāciju par finanšu līdzekļu apriti un to rīcībā esošo līdzekļu atlikumiem
- nodrošināt iestādes ar savlaicīgu informāciju par izmaiņām sistēmas funkcionalitātē un Valsts kases normatīvajos aktos
Prasības pretendentiem / - ēm:
- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai grāmatvedībā
- vēlama darba pieredze grāmatvedības jomā un valsts pārvaldē ilgāka par gadu
- angļu un krievu valodu zināšanas sarunvalodas līmenī
- precizitāte un ātrums darbā ar datoru
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- komunikabilitāte, atbildības sajūta, spēja strādāt patstāvīgi
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- iespējas tālākai profesionālai un personīgai izaugsmei
- darbu dinamiskā un profesionālā kolektīvā
- stabilitāti un labus darba apstākļus
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā kopš sludinājuma publicēšanas (personīgi vai pa pastu) Personāla departamentam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919.
Tālr.7094281, 7094351. Papildu informācija pieejama: www.kase.gov.lv

LR Labklājības ministrijas Profesionālās karjeras izvēles valsts aģentūra
konkursa kārtībā aicina darbā uz laiku līdz 2006.gada 31.decembrim
ERAF projekta “Profesionālās karjeras izvēles valsts aģentūras infrastruktūras
uzlabošana un informācijas sistēmas attīstība” vadītāja asistentu uz pusslodzi

Pretendentiem izvirzītās prasības:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība, vai pēdējā kursa students
- zināšanas un pieredze iestādes administratīvas vadības jautājumos
- zināšanas un darba pieredze civiltiesību, komerctiesību jautājumos un publisko tiesību jomā
- zināšanas un pieredze valsts iepirkumu jomā
- zināšanas ES struktūrfondu pamatnostādnēs
- zināšanas un pieredze īpašumu apsaimniekošanā
- svešvalodu zināšanas (angļu)
- organizatora spējas, prasme veidot pozitīvu saskarsmi
Motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējas darba pieredzes aprakstu, atsauksmes, ieteikuma vēstules jāiesniedz slēgtā aploksnē ar norādi “Konkursam uz ERAF projekta asistenta amatu”. Dokumenti iesniedzami personīgi vai nosūtāmi pa pastu septiņu dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas. Adrese: Jēzusbaznīcas iela 11, Rīga, LV-1050

Amatu konkursu rezultāti

Valsts ieņēmumu dienesta Zemgales reģionālā iestāde paziņo, ka konkursa kārtībā Jēkabpils nodaļas Tematisko pārbaužu daļas nodokļu inspektores amatā 2005.gada 11.jūlijā iecelta ILUTA KALNIŅA.

Valsts kanceleja paziņo, ka ar 2005.gada 18.jūliju konkursa kārtībā Komunikācijas departamenta konsultantes amatā ir iecelta LIENA MURAŠKINA.

Valsts ieņēmumu dienesta Zemgales reģionālā iestāde paziņo, ka konkursa kārtībā Jelgavas nodaļas Pārskatu, deklarāciju un analīzes daļas Juridisko personu pārskatu un deklarāciju sektora vecākās nodokļu inspektores amatā 2005.gada 11.jūlijā iecelta REGĪNA OLTE.

Valsts ieņēmumu dienesta Zemgales reģionālā iestāde paziņo, ka konkursa kārtībā Jelgavas nodaļas Pārskatu, deklarāciju un analīzes daļas Fizisko personu pārskatu un deklarāciju sektora nodokļu inspektores amatā 2005.gada 12.jūlijā iecelta SIGNE VĪGANTE.

VID Rīgas reģionālā iestāde informē, ka VID Rīgas reģionālās iestādes Kurzemes rajona nodaļas Reģistrācijas un nodokļu maksātāju lietu daļas vecākās nodokļu inspektores amatā konkursa kārtībā 2005.gada 20.jūlijā iecelta LILITA FRANCKEVIČA.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!