• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Top tūrisma mārketinga stratēģija. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 28.06.2005., Nr. 99 https://www.vestnesis.lv/ta/id/111220

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Motivē iedzīvotājus šķirot plastmasu

Vēl šajā numurā

28.06.2005., Nr. 99

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Top tūrisma mārketinga stratēģija

ARSENALNOJE.PNG (109007 bytes)
Iecerēts, ka topošā stratēģija novērsīs lidzšinējās kļūdas un veicinās tūristu pieplūdumu
Foto: Māris Kaparkalējs, “LV”

Tūrisma attīstības valsts aģentūra (TAVA) izstrādā Latvijas tūrisma mārketinga stratēģiju 2006.–2010.gadam, kas kalpos par pamatu tūrisma mārketinga aktivitāšu organizēšanai un valsts tūrisma tēla veidošanai.
Stratēģijas pamatprincipu izstrādē TAVA aicinājusi līdzdarboties reģionālos pārstāvjus, tūrisma profesionāļus un augstskolu mācībspēkus, skaidro aģentūras pārstāve Linda Spārniņa.
Līdz šim TAVA mārketinga aktivitātes vairāk balstījušās uz piedāvājuma un pieprasījuma bāzi, un tām bijis salīdzinoši fragmentārs raksturs. Topošā stratēģija ļaus mārketinga aktivitātes sistematizēt, stiprināt valsts kopējo tēlu un attīstīt tos tūrisma veidus un produktus, kas mūsu valstij būtu veiksmīgākie.
Stratēģijas pamatā būs valstu klasifikācija trīs kategorijās – augsti prioritārās valstis, prioritārās valstis un perspektīvās valstis. Katrai grupai tiks izstrādāta atšķirīga pieeja ienākošā tūrisma veicināšanā un valsts tūrisma tēla popularizēšanā.
Lai stratēģija būtu saskaņota ar visu tūrisma nozarē iesaistīto sektoru interesēm, TAVA rīkoja sanāksmes ar reģionālajām tūrisma asociācijām, tūrisma industrijas pārstāvjiem un augstskolu pasniedzējiem.
Reģionālie pārstāvji galvenokārt uzsvēra nepieciešamību attīstīt ne tikai Rīgu un tās apkārtnē esošos objektus, bet pievērst uzmanību arī ienākošā un vietējā tūrisma veicināšanai Latvijas reģionos, norāda L.Spārniņa. Tūrisma profesionāļi uzsvēra sadarbību starp valsts un privāto sektoru kā vienu no galvenajiem priekšnoteikumiem veiksmīgas tūrisma attīstības nodrošināšanā. Savukārt augstskolu mācībspēki akcentēja pētījumu bāzes nepieciešamību stratēģijas izstrādē, kā arī pastāvīgu darbu pie izpētes un stratēģijas pielāgošanas tirgus izmaiņām.
Kā uzsvēris TAVA direktors Uldis Vītoliņš, stratēģijas izstrādē ar savu viedokli aicinātas piedalīties visas tūrismā iesaistītās puses, tāpēc zināmā mērā tā uzskatāma par nozares kopīgu projektu. Šobrīd TAVA aktīvi darbojas dokumenta izstrādē. Iecerēts, ka stratēģijas prezentācija varētu notikt 27.jūlijā.

“LV” informācija

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!