• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Salaspils novada domes 2023. gada 26. janvāra saistošie noteikumi Nr. 1/2023 "Salaspils novada pašvaldības 2023. gada budžets". Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 7.02.2023., Nr. 27 https://www.vestnesis.lv/op/2023/27.19

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Darbības pārskati

Skatīt visus oficiālos paziņojumus šajā grupā

Vēl šajā numurā

07.02.2023., Nr. 27

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Salaspils novada dome

Veids: saistošie noteikumi

Numurs: 1/2023

Pieņemts: 26.01.2023.

OP numurs: 2023/27.19

2023/27.19
RĪKI

Salaspils novada domes saistošie noteikumi: Šajā laidienā 1 Pēdējās nedēļas laikā 0 Visi

Salaspils novada domes saistošie noteikumi Nr. 1/2023

2023. gada 26. janvārī

Salaspils novada pašvaldības 2023. gada budžets

APSTIPRINĀTI
Salaspils novada domes sēdē
2023. gada 26. janvārī (prot. Nr. 2, 3. §)

Izdoti saskaņā ar Latvijas Republikas likumu
"Par pašvaldību budžetiem"

1. Apstiprināt Salaspils novada pašvaldības budžetu 2023. gadam ieņēmumos 33 444 030 eiro apmērā pamatbudžetā saskaņā ar 1. pielikumu.

2. Apstiprināt Salaspils novada pašvaldības budžeta līdzekļu atlikumu uz 2023. gada 1. janvāri 12 318 819 eiro apmērā pamatbudžetā un ziedojumi – 2625 eiro apmērā saskaņā ar 2. pielikumu.

3. Apstiprināt Salaspils novada pašvaldības pamatbudžetu 2023. gadam izdevumos 45 512 849 eiro apmērā saskaņā ar 3. pielikumu un ziedojumu budžetu 6875 eiro apmērā saskaņā ar 17. pielikumu.

4. Apstiprināt Salaspils novada pašvaldības budžeta 2023. gadam izdevumu sadalījumu pa programmām saskaņā ar 4. pielikumu.

5. Apstiprināt Atsevišķu tautsaimniecības pasākumu finansējumu 2023. gadā sadalījumā pa programmām saskaņā ar 5. pielikumu.

6. Apstiprināt Atsevišķu izglītības, kultūras un sporta pasākumu finansējumu 2023. gadā saskaņā ar 6. pielikumu.

7. Apstiprināt Mērķdotāciju sadalījumu Salaspils novada izglītības un kultūras iestāžu pedagogu algām un mācību materiālu iegādei 2023. gadam saskaņā ar 7. pielikumu.

8. Apstiprināt darba algas fonda sadalījumu 2023. gadam saskaņā ar 8. pielikumu.

9. Apstiprināt Salaspils novada pašvaldības iestāžu štatu sarakstus un darba algu likmes 2023. gadam saskaņā ar 9. pielikumu. Noteikt, ka 2023. gadā iestāžu vadītāji, atbilstoši darba organizācijas nepieciešamībai (administratori, dežuranti un citi darbinieki, kuri strādā pēc iepriekš sastādīta darba grafika), 2 darba dienu laikā pēc budžeta pieņemšanas Domes sēdē, brīdina darbiniekus par pāreju uz summēto darba laiku ar stundas samaksas likmi.

10. Apstiprināt Salaspils novada pašvaldības iestāžu vadītāju algas 2023. gadam saskaņā ar 10. pielikumu.

11. Apstiprināt pamatlīdzekļu iegādi Salaspils novada pašvaldības iestādēs 2023. gadā saskaņā ar 11. pielikumu

12. Apstiprināt Salaspils novada kultūras, sporta un tūrisma pasākumu finansējumu 2023. gadam saskaņā ar 12. pielikumu.

13. Apstiprināt sociālo pabalstu un palīdzības finansējumu Salaspils novada pašvaldībā 2023. gadam saskaņā ar 13. pielikumu

14. Apstiprināt Salaspils novada pašvaldības pamatbudžeta izpildi uz 2023. gada 01. janvāri saskaņā ar 14. pielikumu.

15. Apstiprināt Autoceļu fonda izlietojuma programmu 2023. gadam saskaņā ar 15. pielikumu.

16. Apstiprināt pašvaldības parādu un galvojumu finansiālo saistību apmēru 2023. gadam un turpmākajiem gadiem saskaņā ar 16. pielikumu.

17. Apstiprināt projektu finansējumu 2023. gada budžetā saskaņā ar 18. pielikumu.

Pašvaldības budžeta grozījumu veikšana

18. Dome, apstiprinot nākamā gada budžetu, nosaka konkrētus pasākumus, veicamos darbus un tiem paredzētās summas.

Papildu līdzekļu piešķiršana pašvaldības iestādei, kā arī līdzekļu piešķiršana no Rezerves fonda ir pieļaujama tikai ar Domes lēmumu par budžeta grozījumiem.

19. Ja iepirkuma procedūras rezultātā uzvarētāja piedāvātā cena pārsniedz līdz 10 % no sākotnēji budžetā apstiprinātās summas un vienlaicīgi nepieciešami papildu līdzekļi līdz 1000 eiro, izpilddirektoram ir tiesības slēgt līgumu.

Pārējos gadījumos nepieciešams Domes lēmums par iepirkuma rezultātu apstiprināšanu un budžeta grozījumiem.

20. Domes lēmumi par budžeta izlietojumu nepieciešami šādos gadījumos:

– sociālie pabalsti, kas nav iekļauti saistošajos noteikumos;

– citi saistošajos noteikumos neatrunāti izdevumi;

– izdevumi budžeta sadaļā "Neplānotie pasākumi, kurus iniciē valsts".

Grozījumu veikšana starp ekonomiskās klasifikācijas kodiem

21. Grozījumi iestāžu budžetu ietvaros starp ekonomiskās klasifikācijas kodu grupām virs 500 eiro gada laikā (Atlīdzība EKK 1000, Preces un pakalpojumi EKK 2000, Pamatkapitāla veidošana EKK 5000, Sociālie pabalsti 6000, Uzturēšanas izdevumu transferti EKK 7000) tiek veikti, pamatojoties uz Finanšu komitejas pozitīvu atzinumu un Domes lēmumu par budžeta grozījumiem.

22. Grozījumi ekonomiskās klasifikācijas kodu grupas ietvaros, kā arī grozījumi starp kodu grupām līdz 500 eiro gada laikā tiek saskaņoti ar domes priekšsēdētāju un izpilddirektoru dokumentu vadības sistēmā "Lietvaris". Grozījumi līdz 50 eiro tiek saskaņoti ar domes Ekonomistu-finanšu konsultantu.

23. Grozījumi iestāžu budžetu ietvaros ekonomiskās klasifikācijas kodu grupas Atlīdzība (EKK 1000) ietvaros tiek saskaņoti dokumentu vadības sistēmā "Lietvaris" ar izpilddirektoru. Grozījumi līdz 50 eiro, kā arī grozījumi valsts mērķdotācijas pedagogu atalgojumam ietvaros tiek saskaņoti ar domes Ekonomistu-finanšu konsultantu.

24. Grozījumi starp ekonomiskās klasifikācijas kodiem konkrēta mērķa īstenošanai piešķirtā finansējuma ietvaros tiek saskaņoti ar domes Ekonomistu-finanšu konsultantu.

25. Iestādes vadītājs sagatavo grozījumu pamatojumu – norāda grozījumu nepieciešamību, kā arī skaidro līdzekļu ietaupījumu ekonomiskās klasifikācijas kodā, no kura tiek ņemti līdzekļi.

Iestādes vadītājs ir atbildīgs par to, lai grozījumi starp ekonomiskās klasifikācijas kodiem neietekmē iestādes uzdevumu izpildi un mērķu sasniegšanu.

26. Grozījumus, kas skar biroja tehnikas izdevumus, iepriekš saskaņo ar Administrācijas Informācijas tehnoloģijas daļu.

27. Avārijas vai ārkārtas situācijas novēršanai nepieciešamie darbi tiek veikti un izdevumi apmaksāti nekavējoši, iepriekš rakstiski saskaņojot tos ar izpilddirektoru (iesniegums par EKK grozījumu veikšanu).

Ja nepieciešama papildu līdzekļu piešķiršana iestādei no Rezerves fonda vai nepieciešama līdzekļu pārvirzīšana starp ekonomiskās klasifikācijas kodu grupām par summu virs 500 eiro, iestādes vadītājs vienlaicīgi sagatavo nepieciešamos dokumentus budžeta grozījumu apstiprināšanai Domē vai iesniegumu par grozījumu veikšanu.

28. Budžetā apstiprināta pasākuma tāmi virs 1000 eiro pa atsevišķām pozīcijām apstiprina attiecīgās jomas komiteja, savukārt pasākumu tāmes, kuru kopsumma nesasniedz 1000 eiro, apstiprina attiecīgās iestādes vadītājs.

Tāmes jāiesniedz izskatīšanai un apstiprināšanai Komitejā 2 nedēļas pirms pasākuma norises. Pasākuma tāmes palielinājumu līdz 20 %, bet nepārsniedzot 200 eiro, apstiprina iestādes vadītājs. Tāmes palielinājumu virs 20 % vai virs 200 eiro apstiprina Izglītības, kultūras, sporta, jaunatnes un sabiedrības integrācijas veicināšanas komiteja. Izmaiņas to pasākumu tāmēs, kuru kopsumma nesasniedz 1000 eiro apstiprina attiecīgās iestādes vadītājs.

29. Ekonomists-finanšu konsultants veic nepieciešamos ekonomiskās klasifikācijas kodu precizējumus un līdzekļu pārvirzīšanu uz attiecīgo pašvaldības iestāžu budžetiem atbilstoši komitejas atzinumam vai domes lēmumam, ievērojot kopējo pasākumam vai darbam piešķirto finansējuma summu un komitejā apstiprināto tāmi.

30. Komunālais dienests par pašvaldības iestādēm sniegtajiem transporta pakalpojumiem veic izdevumu uzskaiti pēc apstiprinātajiem izcenojumiem. Komunālais dienests informāciju par pašvaldības iestāžu transporta izdevumiem iesniedz Ekonomistam-finanšu konsultantam 10. janvārī. Sagatavojot nākamā gada Komunālā dienesta budžetu, tam pievieno transporta izdevumu kopsavilkuma atskaiti uz 1. oktobri.

Katras iestādes vadītājs ir atbildīgs par lietderīguma principu ievērošanu un atbilstību iestādes funkcijām veicot transporta pasūtījumus.

31. Iestāžu remonta izdevumus plāno budžeta Atsevišķu tautsaimniecības pasākumu finansējuma sadaļā. Gada laikā veicamo darbu sarakstu apstiprina Ekonomiskās un teritoriālās attīstības komiteja.

Nepieciešamos ekonomiskās klasifikācijas kodu precizējumus un līdzekļu pārvirzīšanu uz attiecīgo pašvaldības budžeta sadaļu atbilstoši komitejas apstiprināto darbu sarakstam un piešķirtā finansējuma summas ietvaros veic ekonomists-finanšu konsultants pēc iepirkuma procedūras noslēgšanās.

Budžeta izpildes kontrole

32. Iestādes vadītājs ir atbildīgs par pašvaldības budžeta līdzekļu efektīvu un ekonomisku izlietojumu atbilstoši paredzētajam mērķim un apstiprinātajam budžetam. Ja iegādājoties budžetā plānotās preces rodas ietaupījums, to var izmantot citas budžetā plānotās preces iegādei, kurai ir izveidojies sadārdzinājums, tomēr šādas izmaiņas nedrīkst pārsniegt 15 % no attiecīgās preces kopsummas. Budžetā neplānotu preču iegāde, preču grupas pirkuma kopsummai pārsniedzot 200 eiro, kā arī budžetā apstiprināto daudzumu palielināšana ir pieļaujama tikai rakstot iesniegumu ekonomistei finanšu konsultantei un saņemot izpilddirektora saskaņojumu. Izpilddirektors iesniegumu var noraidīt, saskaņot vai virzīt izskatīšanai Finanšu komitejā.

33. Pašvaldības iestādes vadītājs ir atbildīgs, lai katra mēneša beigās iestādes budžeta izdevumu ekonomisko klasifikāciju kodu ietvaros nebūtu pārsniegts apstiprinātais budžeta plāns. Iesniegums par budžeta grozījumiem vai ekonomiskās klasifikācijas kodu precizējumiem iestādes vadītājam jāiesniedz pirms attiecīgajā kodā izveidojies iztrūkums. Veicot ikgadējo novērtējumu – trešās puses vērtējumā var iekļaut ekonomista-finanšu konsultanta atzinumu, vai iestādes vadītājs ir izveidojis sistēmu savas iestādes budžeta kontrolei.

34. Par budžeta izpildi konkrētajā budžeta tautsaimniecības sadaļā atbildīgie darbinieki norādīti 1. tabulā. Darbinieki ir atbildīgi par rēķinu vīzēšanu un pareizības pārbaudi, par oriģinālu rēķinu un attaisnojuma dokumentu (pieņemšanas-nodošanas akti, norakstīšanas akti, atskaites u.c.) savlaicīgu iesniegšanu grāmatvedībā, par priekšlikumu sniegšanu nākamā gada budžeta līdzekļu pieprasījumam, par iepirkumu summas un līguma projektu saskaņošanu atbilstoši budžetā plānotajam un nepieciešamo budžeta grozījumu savlaicīgu ierosināšanu, ja palielinājusies pasākuma /mērķa realizēšanai nepieciešamo līdzekļu summa.

35. Ja budžetā apstiprināto pamatlīdzekļu vai mazvērtīgā inventāra vietā ir vajadzība iegādāties citu pamatlīdzekli, iestādes vadītājs sagatavo nepieciešamo skaidrojumu un iesniedz Finanšu komitejā saskaņošanai. Pretējā gadījumā nākamajā gadā, ja budžeta pieprasījumā būs paredzēts iegādāties tos pašus pamatlīdzekļus, ko iepriekšējā gadā, bet to vietā bez saskaņošanas būs nopirkts cits, pieprasītais pamatlīdzeklis tiks svītrots no budžeta pieprasījuma saraksta.

36. Pašvaldības iestāžu (izņemot Pašvaldības policiju un Salaspils 1. un 2. vidusskolu) biroja tehnikas iegāde tiek veikta pēc iepriekšēja saskaņojuma ar domes Administrācijas Informācijas tehnoloģijas daļu.

1. tabula

Nr. Budžeta struktūras nosaukums Atbildīgais/budžeta izpildītājs
1 Administrācija Grāmatvedības ekonomists-finanšu konsultants
2 Deputāti Grāmatvedības ekonomists-finanšu konsultants
91 Vēlēšanu komisija Grāmatvedības ekonomists-finanšu konsultants
7 Darbs dažādās komitejās Grāmatvedības ekonomists-finanšu konsultants
03 Kredīta pamatsumma Grāmatvedības ekonomists-finanšu konsultants
3 Kredīta % atmaksa Grāmatvedības ekonomists-finanšu konsultants
42 Maks. PFIF Grāmatvedības ekonomists-finanšu konsultants
43 Rezerves Fonds Grāmatvedības ekonomists-finanšu konsultants
26 Sociālie pabalsti Grāmatvedības ekonomists-finanšu konsultants, Sociālā dienesta vadītājs
39 Norēķini par soc. palīdzību Sociālā dienesta vadītājs
41 Norēķini par izglītību Grāmatvedības ekonomists-finanšu konsultants
50 Bezdarbnieku nodarbinātība Grāmatvedības ekonomists-finanšu konsultants
45 Pārējā teritorijas un mājokļu apsaimniekošanas darbība Grāmatvedības ekonomists-finanšu konsultants, Tehniskās daļas vadītājs, Attīstības daļas vadītājs, Nekustamo īpašumu daļas vadītājs, Izpilddirektors
9 Reprezentācijas fonds Sabiedrisko attiecību daļas vadītāja – sabiedrisko attiecību speciāliste
8 Pārējā ekonomiskā darbība Sabiedrisko attiecību daļas vadītāja – sabiedrisko attiecību speciāliste
58 Tūrisms Tūrisma organizators
20 Pārējie izglītības pasākumi Izglītības daļas vadītājs
46 Pārējie sporta un kultūras pasākumi Grāmatvedības ekonomists-finanšu konsultants, Attīstības daļas projektu vadītājs
13 Remonti izglītības iestādēs Tehniskās daļas vadītājs, Izpilddirektors, Izpilddirektora vietnieks
36 Remonti kultūras iestādēs Tehniskās daļas vadītājs, Izpilddirektors, Izpilddirektora vietnieks
52PB CL – autoceļu fonds Tehniskās daļas ceļu būvinženieris
37 (Autotransports) Ceļu, ielu uzturēšana Tehniskās daļas vadītājs, Izpilddirektors, Izpilddirektora vietnieks
31 Ielu apgaismošana Tehniskās daļas enerģētiķis
53PB Dabas resursu nodoklis Hidrotehnisko būvju inženieris
40 Notekūdeņu apsaimniekošana Hidrotehnisko būvju inženieris
44 Teritorijas attīstība Attīstība daļas vadītājs, Tehniskās daļas ainavu arhitekte
38 Atkritumu savākšana Attīstības daļas vides speciāliste
6 Zivsaimniecība Attīstības daļas vides speciāliste
29 Pārējā vides aizsardzība Attīstības daļas vides ispeciāliste, Tehniskās daļas ainavu arhitekte

Salaspils novada domes priekšsēdētājs R. Anspaks

 

Salaspils novada domes priekšsēdētāja ievadziņojums par Salaspils novada domes 2023. gada budžeta projektu

Salaspilī, 2023. gada 23. janvārī

Plānojot un sagatavojot Salaspils novada pašvaldības 2023. gada budžetu (turpmāk tekstā – Budžets), kā prioritārs ir izvirzīts uzdevums nodrošināt pašvaldības finanšu stabilitāti ilgtermiņā. Saistošo noteikumu "Salaspils novada pašvaldības 2023. gada budžets" projekts izstrādāts, ievērojot likumos "Par pašvaldību budžetiem", "Pašvaldību likums", "Par budžetu un finanšu vadību", "Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likums", kā arī Ministru kabineta noteikumos un citos normatīvos aktos paredzētās prasības. Budžeta ieņēmumu prognoze un ieņēmumu novirzījumi budžeta programmu finansējumam izskatīti Salaspils novada domes komitejās.

1. Salaspils novada iedzīvotāju skaits saskaņā ar oficiālajiem Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes datiem 2021. gada 1. jūlijā bija 24252, bet 2022. gada 1. jūlijā sasniedza 24704. Gada laikā iedzīvotāju skaits novadā aug aptuveni par 500 iedzīvotājiem.

2. 2022. gadā Salaspils novada kopējo ieņēmumu izpilde sasniedza 114,15 %. Skaitliski lielākajā pašvaldības ieņēmumu sadaļā – iedzīvotāju ienākumu nodokļa ieņēmumos – 2022. gada ieņēmumi pārsniedza plānotos par 21,43 % sasniedzot 22,422 milj. apmēru. Ieņēmumu palielinājums skaidrojams ar visā valstī vērojamo inflāciju un darbspējīgo iedzīvotāju atalgojuma līmeņa palielināšanos. Salīdzinot ar 2021. gadu, ieņēmumi no pašvaldības iestāžu sniegtajiem pakalpojumiem ir palielinājušies, sasniedzot 88,74 % izpildi, kas saistīts ar iedzīvotāju aktivitāti pēc Covid-19 pandēmijas un iestāžu darbības pilnīgu atjaunošanu. Salaspils iedzīvotāju skaits turpina pieaugt, kas atstāj pozitīvu iespaidu un ļauj palielināties pašvaldības kopējiem ieņēmumiem.

3. 2022. gadā arī nekustamā īpašuma nodokļa ieņēmumi pārsnieguši plānoto visās ieņēmumu pozīcijās - par zemi izpilde pārsniedz 10,16 %, par ēkām un būvēm – par 47,77 %, par mājokļiem – 44,80 %. Būtiski palielinājusies arī nodokļu parādu par iepriekšējiem gadiem samaksa. Parādu maksājumi par zemi – izpilde sasniedz 118,26 %, par ēkām un būvēm – 261,04 % un parādi par mājokļiem – 144,80 %. 2022. gada budžeta izpilde pa ieņēmumu pozīcijām atspoguļota budžeta 14. pielikumā.

4. Budžets sastāv no pamatbudžeta, ziedojumiem un dāvinājumiem. Autoceļu fonds un dabas resursu nodokļa ieņēmumi iekļauti pamatbudžeta daļā. No šiem ieņēmumiem arī turpmāk tiks segti konkrēti, iezīmētiem mērķiem paredzēti izdevumi.

5. Budžeta galvenā daļa ir pamatbudžets, kura lielāko ieņēmumu daļu 69 % veido iedzīvotāju ienākuma nodoklis, 5 % nekustamā īpašuma nodoklis un 16 % transferti, kurus galvenokārt veido valsts mērķdotācijas pedagogu darba samaksai. Kopējie ieņēmumi 2023. gadā tiek plānoti 33 444 030,- EUR apmērā, kas atspoguļots Budžeta 1. pielikumā.

6. Informācija par izdevumiem ir Budžeta 3., 4., 5., 6., 7., 8., 11., 12., 13., 15., 17. un 18. pielikumos. Izdevumu pārsniegums pār ieņēmumiem tiks segts no Finansēšanas sadaļas – budžeta līdzekļu atlikuma uz 2023. gada 1. janvāri. Pamatbudžeta un ziedojumu atlikuma sadalījums kredītiestāžu kontos redzams Budžeta 2. pielikumā.

7. Pašvaldības iestāžu darbinieku štatu saraksti un darba algas likmes iekļautas Budžeta 9. un 10. pielikumā.

8. Lai racionāli izmantotu budžeta līdzekļus un iegādātos nepieciešamās lietas iestāžu darbības nodrošināšanai, Budžeta 11. pielikumā iekļauts pamatlīdzekļu saraksts, kuru iegādes nepieciešamība iepriekš izvērtēta.

9. Pašvaldības finansiālo saistību apmērs kārtējam saimnieciskajam gadam un turpmākajiem gadiem ir Budžeta 16. pielikumā.

10. Kopējie izdevumi 2023. gadā tiek plānoti 45 512 849,- EUR apmērā. No tiem 23 % jeb 10 287 234,- EUR paredzēti tautsaimniecības finansējumam. Tautsaimniecības finansējumā ir ietverts finansējums tādām jomām kā ekonomiskā darbība, vides aizsardzība un notekūdeņu apsaimniekošana, ceļu un ielu uzturēšana, teritoriju un atkritumu apsaimniekošana, pašvaldības teritorijas un mājokļu apsaimniekošana. Galvenie ieplānotie darbi šajā gadā ir Nometņu ielas jaunā posma būvniecība, Meldru – Smilgu ielas apvienotā lietus ūdens kanalizācijas-drenāžas izbūves IV kārta, Migļu ielas izbūves 1. kārta, veloceliņa maršrutā Ako piemineklis – Saulkalne būvniecība. Tāpat turpināsies arī uzsākto infrastruktūras objektu būvniecība – Rīgas ielas pārbūves darbi un citi. Satiksmes drošības uzlabošanas nolūkos plānota autoceļa A6 – Rīgas ielas – Maskavas ielas – Skolas ielas un Zviedru ielas transporta mezgla un autoceļa A6 – Enerģētiķu ielas transporta mezglu pārbūve.

11. 39 % jeb 17 724 132,- EUR tiks novirzīti izglītībai, t.sk., materiāltehniskās bāzes nodrošināšanai un kapitāliem remontiem izglītības iestādēs, no kuriem lielākā izdevumu daļa saistīta tieši ar jaunas pirmsskolas izglītības iestādes celtniecības pabeigšanu.

Pašvaldība papildu valsts sniegtajam finansējumam veic piemaksas profesionālās ievirzes mākslas, mūzikas un sporta skolas pedagogu likmēm, tādā veidā veicinot mūsu mūzikas, mākslas un sporta pedagogu atalgojuma konkurētspēju, salīdzinot ar citām Pierīgas pašvaldībām. Piemaksu kopējais apmērs plānots 67 804,- EUR apmērā.

2023. gadā pašvaldība 1. vidusskolai un Salaspils pamatskolai ir piešķīrusi papildu līdzekļus pedagogu motivācijas fonda palielināšanai kopumā 98 190,- EUR. 2022. gadā šie līdzekļi bija paredzēti 93 870,- EUR apmērā.

2023. gadā pieaugs finansējums pašvaldības pirmsskolas pedagogu atalgojumam. Bērnudārza pedagogiem Salaspilī tiks nodrošināta pamatalgas likme 1350,- EUR (bruto), kas par 300,- EUR pārsniedz likmi, kas tika apstiprināta uz 2022. gada 1. janvāri.

12. Kultūras (t.sk. sporta) nozarei tiks atvēlēti 13 % no visiem līdzekļiem jeb 5 782 790,- EUR. Būtiskais palielinājums skaidrojams ar būvdarbu uzsākšanu pie k/n Enerģētiķis atjaunošanas.

13. Sociālai palīdzībai – 12 % jeb 5 680 889 EUR. Iemesls izdevumu palielinājumam skaidrojams gan ar minimālā atalgojuma celšanu, pēc kura līmeņa tiek aprēķināta daļa pabalstu, gan ar deinstitucionalizācijas pakalpojumu sistēmas pakalpojumiem, kas sniedz cilvēkam, kuram ir ierobežotas spējas sevi aprūpēt, nepieciešamo atbalstu, lai spētu dzīvot mājās un ģimeniskā vidē, gan arī pakalpojumu sadārdzināšanos Sociālās aprūpes centros

14. Sabiedriskajai kārtībai (Pašvaldības policija, Bāriņtiesa) paredzēti 3 % jeb 1 183 952,- EUR.

15. Izpildvarai, kurā tiek ietverti arī pašvaldības budžeta parāda darījumi 173 925,- EUR apmērā un izdevumi neparedzētiem gadījumiem 212 877,- EUR, atvēlēti 8 % jeb kopā 3 760 886 ,- EUR.

Salaspils novada domes priekšsēdētājs R. Anspaks

 

1. pielikums

2. pielikums

3. pielikums

4. pielikums

5. pielikums

6. pielikums

7. pielikums

8. pielikums

 

9. pielikums

Administrācijas algu likmes 2023. gadam

Saturs netiek publicēts ievērojot Satversmes tiesas 2019. gada 6. marta lēmumu lietā Nr. 2018-11-1

 

10. pielikums

Domes vēlēto amatpersonu un iestāžu vadītāju algas 2023. gadam

Saturs netiek publicēts ievērojot Satversmes tiesas 2019. gada 6. marta lēmumu lietā Nr. 2018-11-1

 

11. pielikums

12. pielikums

13. pielikums

14. pielikums

15. pielikums

16. pielikums

17. pielikums

18. pielikums

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!