• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2022/248.AKK3): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 22.12.2022., Nr. 248 https://www.vestnesis.lv/op/2022/248.AKK3

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: VSIA Nacionālais rehabilitācijas centrs Vaivari valdes priekšsēdētajs pārmaiņu vadībā
Veselības ministrija...

Vēl šajā numurā

22.12.2022., Nr. 248

OP 2022/248.AKK3
RĪKI

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari"", veselības aprūpes nozares vadošā ārstniecības iestāde, kuras galvenie darbības virzieni ir medicīniskā rehabilitācija un tehnisko palīglīdzekļu nodrošināšana iedzīvotājiem un kuras mērķis ir palīdzēt cilvēkiem ar funkcionēšanas traucējumiem atgūt neatkarību un cieņpilnu dzīvi.

Latvijas Republikas Veselības ministrija izsludina konkursu uz VSIA "Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari"" valdes locekļa* amatiem (2 amata vietas)

Valdes locekļa/-es (turpmāk - valdes loceklis) amata kandidātiem izvirzāmās obligātās minimālās prasības:

- nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo

- valsts valodas zināšanas C1 līmenī

- angļu valodas prasmes ne zemākas par B2 līmeni atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams medicīnā, uzņēmējdarbībā, vadībzinātnē, tiesību zinātnē, ekonomikā vai finansēs)

- vismaz divu gadu pieredze (kas iegūta pēdējos 10 gados) augstākā līmeņa vai vidējā līmeņa vadītāja amatā, kurā atrodoties ir pienākums tieši atskaitīties organizācijas1 vadībai

Valdes locekļa amata kandidātiem papildus izvirzītās prasības, ņemot vērā atbildības jomas:

- valdes loceklis ar medicīnas kompetences jomu būs atbildīgs par rehabilitācijas pakalpojumu attīstību un pieejamību, kā arī koordinētas sistēmas izveidi nacionālajā līmenī

- valdes loceklim ar medicīnas kompetences jomu papildus ir jāatbilst šādām prasībām:

• praktiska pieredze veselības aprūpes pakalpojumu organizācijā un vadībā (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus);

• profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība medicīnā

- valdes loceklim ar medicīnas kompetences jomu papildus obligātajām prasībām tiek izvirzītas šādas prasības, kas var tikt novērtētas ar papildu punktiem:

• izpratne par rehabilitāciju un personu ar funkcionāliem traucējumiem integrāciju sabiedrībā;

• zināšanas un/vai izpratne par kapitālsabiedrības darbības jomu, kapitālsabiedrības darbību un regulējošiem normatīvajiem aktiem;

• izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību un laba korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana;

• izpratne par administratīvo un personāla vadības procesu;

• izpratne par veselības aprūpes sistēmu valstī

Kandidātu kompetences tiek vērtētas šādās jomās: lēmumu pieņemšana un atbildība (būtiskā kompetence); pārliecināšanas un argumentācijas prasme; pozitīvu attiecību veidošana un uzturēšana, lai sekmētu kapitālsabiedrības mērķu un rezultātu sasniegšanu (būtiskā kompetence); darbinieku motivēšana un attīstīšana.

- valdes loceklis ar finanšu kompetences jomu būs atbildīgs par finansējuma piesaisti no dažādiem fondu līdzekļiem un aktīvu sadarbību ar ārējām iesaistītajām pusēm, lai pilnveidotu Kapitālsabiedrības darbu un sekmētu pakalpojumu pieejamību pacientiem

- valdes loceklim ar finanšu kompetences jomu papildus ir jāatbilst šādām prasībām:

• praktiska pieredze finanšu vadības jomā, finanšu un analīzes vadības sistēmu uzlabošanā (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus un iegūtās pieredzes ilgumu);

• pieredze pārvaldības un kontroles stiprināšanā vai darba organizācijas un lietderības uzlabošanā (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus un iegūtās pieredzes ilgumu)

- valdes loceklim ar finanšu kompetences jomu papildus obligātajām prasībām tiek izvirzītas šādas prasības, kas var tikt novērtētas ar papildu punktiem:

• pieredze vadības grāmatvedības procesu attīstībā un digitālo risinājumu lietošanā darba organizācijas un lietderības uzlabošana (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus)

• izpratne par starptautiskajiem grāmatvedības standartiem

• pieredze Eiropas Savienības finanšu instrumentu izmantošanā (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus)

• pieredze risku pārvaldībā (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus)

• izpratne par publisko iepirkumu procesu organizēšanu

• zināšanas un izpratne par administratīvo un personāla vadības procesu

• izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību, un laba korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana

Kandidātu kompetences tiek vērtētas šādās jomās: lēmumu pieņemšana un atbildība (būtiskā kompetence); pārliecināšanas un argumentācijas prasme; plānošana un organizēšana; orientācija uz rezultātu sasniegšanu (būtiskā kompetence).

* Kandidātiem pieteikumā jānorāda vēlamā kompetences joma.

Mēneša atalgojums:

Valdes loceklim/-ei 5000 EUR (pirms nodokļu nomaksas).

Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2023. gada 13. janvārim (ieskaitot), sūtot elektroniska dokumenta veidā, izmantojot drošu elektronisko parakstu, vai rakstveidā parakstītus un ieskenētā veidā nosūtot uz e-pasta adresi: pasts@vm.gov.lv:

- personīgi vai elektroniski parakstītu un datētu motivētu pieteikumu (motivācijas vēstuli);

- dzīves gaitas un darba pieredzes apraksts (Curriculum Vitae), kurā iekļauta informācija vismaz par izglītību (norādot izglītības iestādi, izglītības iegūšanas gadu, iegūto kvalifikācijas līmeni), profesionālo darba pieredzi (norādot darba vietas nosaukumu, nepieciešamo informāciju par darba vietu, ieņemamo amatu, attiecīgās darba pieredzes gūšanas laiku, ilgumu, pieredzes jomu un galvenos pienākumus, vadīto darbinieku skaitu), kā arī pašvērtējumu par valodu zināšanām un kontaktinformāciju (elektroniskā pasta adresi, telefona numuru) (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);

- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā)

- apliecinājumu:

• par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas prasībām;

• ka kandidāts, ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 7.panta ceturtajā daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts attiecīgajā amatā.

Kandidātiem, kuri tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, tiks lūgts iesniegt un prezentēt (līdz 15 minūtēm) stratēģisko redzējumu par VSIA "Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari"" attīstības virzieniem tuvākajos 5 gados - izaicinājumi un iespējas.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šā konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības ministrija, kontaktinformācija: Brīvības iela 72, k-1, Rīga LV-1011, e-pasts: pasts@vm.gov.lv.

Jums ir tiesības atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādē jebkurā laikā, rakstot pieprasījuma uz pasts@vm.gov.lv (ja vēlaties, lai Veselības ministrija pārtrauc jūsu datu apstrādi).

VSIA "Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari"" valdes locekļa amata kandidātu atlasei un novērtēšanai ir izveidota nominācijas komisija, kuras uzdevums ir izvērtēt kandidātus valdes locekļa amatam šādā sastāvā: Aiga Balode, Veselības ministrijas valsts sekretāres vietniece digitalizācijas un pārmaiņu vadības jautājumos, Baiba Brasliņa, Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamenta direktore, Ilze Grīnberga, Pārresoru koordinācijas centra Kapitālsabiedrību pārvaldības nodaļas juriskonsulte, Boriss Kņigins, Veselības ministrijas valsts sekretāres vietnieks finanšu jautājumos, Jānis Vētra, Latvijas Veselības aprūpes vadības speciālistu asociācijas valdes loceklis, Valentīna Berga, Latvijas Ārstu biedrības valdes locekle. Nominācijas komisiju vada Aiga Balode, Veselības ministrijas valsts sekretāres vietniece digitalizācijas un pārmaiņu vadības jautājumos.

____________________________________________

1 Organizācija, kurā nodarbināti vismaz 200 darbinieki.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!