• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2016/91.AKK1): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 12.05.2016., Nr. 91 https://www.vestnesis.lv/op/2016/91.AKK1

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Darba tirgus politikas departamenta projekta “Atbalsts sociālajai uzņēmējdarbībai” vec. eksperts/jurists (uz noteiktu laiku)
Labklājības ministrija...

Vēl šajā numurā

12.05.2016., Nr. 91

OP 2016/91.AKK1
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 28 Pēdējās nedēļas laikā 7 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Darba tirgus politikas departamenta projekta "Atbalsts sociālajai uzņēmējdarbībai" vecākā/-s eksperta/-es/analītiķa/-es amatu (uz noteiktu laiku, līdz 2022. gada 31. decembrim)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams saistībā ar ekonomiku vai statistiku

- darba pieredze valsts pārvaldes darbā - vismaz 2 gadi

- darba pieredze ekonomikas un finanšu datu analizēšanā vismaz 2 gadi

- vēlama pieredze darba un sociālās politikas izstrādāšanā, īstenošanā, analizēšanā

- vēlama pieredze ar nodarbinātības politikas izstrādi un īstenošanu saistītajos jautājumos

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- pieredze normatīvo aktu izstrādē un saskaņošanā

- prasmes efektīvi veidot un uzturēt konstruktīvas, uz rezultātu orientētas starp personu un starp organizāciju attiecības ar citām valsts pārvaldes un pašvaldību institūcijām, nevalstiskām organizācijām, juridiskām un fiziskām personām savas kompetences ietvaros

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus

- teicamas saskarsmes un sadarbības spējas

- organizēšanas un koordinēšanas prasmes

- izpratne projektu vadības jautājumos

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus amata kompetences robežās, uzņemties iniciatīvu un rīkoties negaidot norādījumus

- spēja strādāt patstāvīgi, augsta atbildība un precizitāte

- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas

- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku

Amata pienākumi:

- piedalīties atbilstoši amata kompetencei politikas plānošanā, izstrādē un ietekmes novērtēšanā atbilstīgi Projekta ieviešanas noteikumiem

- izvērtēt un analizēt Projekta pasākuma dalībnieku iesniegtās atskaites, informāciju un datus atbilstīgi izstrādātai metodikai, kā arī par peļņas reinvestēšanu statūtos noteiktā mērķa sasniegšanai

- nodrošināt atzinumu un ziņojumu sagatavošanu par Projekta pasākuma dalībnieku darbību atbilstību izvirzītiem mērķiem

- nodrošināt ikgadējo ziņojumu sagatavošanu, izvērtējot, Projekta pasākuma dalībnieku darbību sociālo ietekmi un sasniegtos rezultātus

- piedalīties un sniegt atbalstu datu un informācijas uzkrāšanā par Projekta pasākuma dalībnieku darbības ekonomiskajiem, finanšu un statistikas rādītājiem

- sniegt atbalstu kvalitatīvas un savlaicīgas nepieciešamās ar Projektu pasākuma dalībnieku darbību un sasniegtajiem rezultātiem saistītās informācijas, dokumentu un prezentāciju sagatavošanā Labklājības ministrijas (turpmāk - ministrija) izveidotajām konsultatīvajām institūcijām - pasākuma uzraudzības padomei un citām institūcijām (Ministru kabinets, Finanšu ministrija u.c.)

- sniegt konsultācijas, atbalstu un nepieciešamo informāciju ministrijas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, nevalstiskām organizācijām, kā arī fiziskām, juridiskām personām un šādu personu apvienībām par ar Projekta pasākuma dalībnieku darbību saistītiem jautājumiem

- piedalīties Projekta īstenošanā atbilstoši Projekta apstiprinātajām darbībām un laika grafikam, Projekta vadītāja noteiktajiem konkrētajiem uzdevumiem un to izpildes termiņiem

- nodrošināt atbilstīgi kompetencei Projekta norisei nepieciešamo dokumentu (t.sk. progresa pārskata un atskaišu) savlaicīgu un kvalitatīvu sagatavošanu

- nepieciešamības gadījumā sagatavot prezentācijas un informatīvos materiālus

- sniegt saturisku atbalstu Projekta informatīvo aktivitāšu īstenošanai

- piedalīties pasākuma uzraudzības padomes darba organizēšanā un koordinēšanā

- piedalīties Projekta ietvaros organizētajās sanāksmēs, semināros, konferencēs un citos pasākumos par Projekta kompetencē esošo jautājumu risināšanu atbilstīgi amata kompetencei

- pildīt citus amata aprakstā uzdotos uzdevumus un Projekta vadītāja uzdotos uzdevumus

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67021585.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!