• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2016/91.AKK2): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 12.05.2016., Nr. 91 https://www.vestnesis.lv/op/2016/91.AKK2

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Patēriņa preču uzraudzības daļas vec. inspektors (uz nenoteiktu laiku) centrālajā iestādē Rīgā
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs...

Vēl šajā numurā

12.05.2016., Nr. 91

OP 2016/91.AKK2
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 28 Pēdējās nedēļas laikā 6 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Darba tirgus politikas departamenta projekta "Atbalsts sociālajai uzņēmējdarbībai" vecākā/-s eksperta/-es/jurista/-es amatu (uz noteiktu laiku, līdz 2022. gada 31. decembrim)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, vēlamas zināšanas komerctiesību jomā

- darba pieredze valsts pārvaldē tiesību aktu izstrādē un analīzē ne mazāk kā 3 gadi

- darba pieredze juridiskajos jautājumos ne mazāk kā 2 gadi

- vēlama pieredze darba un sociālās politikas izstrādāšanā, īstenošanā, analizēšanā

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- pieredze normatīvo aktu izstrādē un saskaņošanā

- prasmes efektīvi veidot un uzturēt konstruktīvas, uz rezultātu orientētas starp personu un starp organizāciju attiecības ar citām valsts pārvaldes un pašvaldību institūcijām, nevalstiskām organizācijām, juridiskām un fiziskām personām savas kompetences ietvaros

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus un strādā komandā

- teicamas saskarsmes un sadarbības spējas

- organizēšanas un koordinēšanas prasmes

- izpratne projektu vadības jautājumos

- spēja strādāt intensīvi un patstāvīgi organizēt savu darbu

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus amata kompetences robežās, uzņemties iniciatīvu un rīkoties negaidot norādījumus

- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas

- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku

Amata pienākumi:

- nodrošināt Projekta pasākuma dalībnieku reģistra (turpmāk - Reģistrs) prototipa izstrādi un reģistra aprobāciju

- piedalīties atbilstoši amata kompetencei politikas plānošanā, izstrādē un ietekmes novērtēšanā atbilstīgi Projekta ieviešanas noteikumiem

- nodrošināt un organizēt Reģistra darbībai nepieciešamās informācijas ierosināšanu, izveidošanu, apkopošanu, uzkrāšanu, apstrādi un izmantošanu, tai skaitā nodrošinot informācijas apriti par sociālajiem uzņēmumiem - pasākuma dalībniekiem

- nodrošināt pasākuma dalībnieku iesniegtās dokumentācijas pārbaudi un apstrādi, pieņemt lēmumu par dalībnieku reģistrāciju, sagatavot atzinumus un izskatīt sūdzības pasākuma dalībnieku reģistra jautājumos

- organizēt līgumu slēgšanu ar pasākuma dalībniekiem, kontrolēt to izpildi un darbības termiņu

- koordinēt nepieciešamās informācijas apmaiņu ar Nodarbinātības valsts aģentūru

- konsultēt pasākuma dalībniekus par nepieciešamo dokumentu sagatavošanas, iesniegšanas un reģistrācijas kārtību

- sniegt sadarbības partnerim Projekta īstenošanai nepieciešamo informāciju; nodrošināt Reģistra pilnveidi un attīstību, analizējot un izvērtējot informāciju par sociālās uzņēmējdarbības politiku, kā arī ievērojot Projekta pasākumu rezultātus un dzīvotspēju

- konsultēt Projekta vadības grupu par Projekta Reģistra jautājumiem

- sniegt atbalstu kvalitatīvas un savlaicīgas nepieciešamās ar Reģistru saistītās informācijas, dokumentu un prezentāciju sagatavošanā Labklājības ministrijas (turpmāk - ministrija) izveidotajām konsultatīvajām institūcijām - pasākuma uzraudzības padomei un citām institūcijām (Ministru kabinets, Finanšu ministrija u.c.)

- sniegt konsultācijas, atbalstu un nepieciešamo informāciju ministrijas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, nevalstiskām organizācijām, kā arī fiziskām, juridiskām personām un šādu personu apvienībām par ar Projektu pasākuma dalībnieku reģistru saistītiem jautājumiem

- nodrošināt kvalitatīvu tehnisko specifikāciju saturisko prasību izstrādi, konsultēt iepirkumu konkursu pretendentus saistībā ar Projekta pasākuma dalībnieku reģistra jautājumiem, kā arī nodrošināt savlaicīgu un kvalitatīvu iepirkumu piedāvājumu satura vērtēšanu un nodevumu projektu apspriešanas un novērtēšanas procesu

- piedalīties Projekta īstenošanā atbilstoši Projekta apstiprinātajām darbībām un laika grafikam, Projekta vadītāja noteiktajiem konkrētajiem uzdevumiem un to izpildes termiņiem

- nodrošināt atbilstīgi kompetencei Projekta norisei nepieciešamo dokumentu (t.sk. progresa pārskata un atskaišu) savlaicīgu un kvalitatīvu sagatavošanu

- nepieciešamības gadījumā sagatavot prezentācijas un informatīvos materiālus

- sniegt saturisku atbalstu Projekta informatīvo aktivitāšu īstenošanai

- piedalīties pārbaudēs Projekta darbību īstenošanas vietās pie sadarbības partnera un iesaistītās mērķa grupas un sagatavot Projekta prasībām atbilstošus pārbaudes aktus

- piedalīties pasākuma uzraudzības padomes darba organizēšanā un koordinēšanā

- nepieciešamības gadījumā sniegt Projekta vadītājam priekšlikumus par vienošanās par Projekta īstenošanu grozījumiem, piedalīties vienošanās par Projekta īstenošanu grozījumu un Projekta iekšējo procedūru un to grozījumu izstrādē

- sagatavot un iesniegt Projekta vadītājam atskaites par darbu Projektā, atbilstoši ministrijā noteiktajām prasībām un termiņiem

- piedalīties Projekta īstenošanas laikā radušos problēmu, t.sk. nestandarta problēmu risināšanā, pēc nepieciešamības, par iespējamiem risinājumiem konsultējoties ar ministrijas un citu valsts pārvaldes institūciju speciālistiem

- piedalīties Projekta risku vadībā amata kompetences ietvaros, t.sk. nekavējoties informēt par apstākļiem, kas var apdraudēt vai negatīvi ietekmēt Projekta īstenošanu

- nodrošināt amata kompetences ietvaros ar Projekta īstenošanu saistītās informācijas uzkrāšanu, dokumentu esamību, izsekojamību un brīvu piekļuvi tiem

- organizēt Projekta lietvedību pasākuma dalībnieku Reģistra jautājumos, veikt amata kompetencē esošo dokumentu pārvaldību, nodrošinot dokumentu identificēšanu, sistematizāciju, apriti, izpildi un saglabāšanu līdz nodošanai ministrijas arhīvā vai līdz glabāšanas termiņa beigām

- piedalīties sēdēs, sanāksmēs, komisijās, darba grupās un metodisko materiālu izstrādē u.c. jautājumos, kas saistīti ar Projekta īstenošanu

- piedalīties Projekta ietvaros organizētajās sanāksmēs, semināros, konferencēs un citos pasākumos par Projekta kompetencē esošo jautājumu risināšanu atbilstīgi amata kompetencei

- pildīt citus Projekta vadītāja uzdotos uzdevumus

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67021585.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!