Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Piekrītu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2016/137.AKK1): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 19.07.2016., Nr. 137 (5709) https://www.vestnesis.lv/op/2016/137.AKK1

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Produktu un tirgus uzraudzības un kontroles departamenta Produktu drošuma un tirgus uzraudzības nodaļas vec. referents
Veselības inspekcija...

Vēl šajā numurā

19.07.2016., Nr. 137 (5709)

OP 2016/137.AKK1
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 11 Pēdējās nedēļas laikā 9 Visi

No 2019. gada 1. janvāra sadaļā “Amatu konkursi” informācija vairs netiek publicēta līdzšinējā apjomā. To paredz grozījumi Valsts civildienesta likumā, pārtraucot konkursu uz vakanto ierēdņu amatu un to rezultātu oficiālo publikāciju “Latvijas Vēstnesī”.
Plašāk par izmaiņām
Vakanču portāls

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Darba tirgus politikas departamenta projekta "Atbalsts sociālajai uzņēmējdarbībai" juriskonsults/-e (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē

- darba pieredze valsts pārvaldes darbā - vismaz 2 gadi

- darba pieredze juridiskajos jautājumos - vismaz 2 gadi

- vēlama darba pieredze ES struktūrfondu finansētu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansētu projektu īstenošanā - vismaz 1 gads

- vēlamas zināšanas par ES līmeņa pasākumiem un mehānismiem nodarbinātības un sociālajā jomā

- darba pieredze publisko iepirkumu organizēšanā

- darba pieredze administratīvo tiesību un civiltiesību jomā

- labas angļu valodas zināšanas

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- spēja rast konstruktīvus risinājumus un kompromisus sarežģītās situācijās

- komunikācijas un saskarsmes prasmes

- prasme darbā ar datoru un citu biroja tehniku

Darba pienākumi:

- organizēt Projekta darbību īstenošanai nepieciešamo iepirkumu veikšanu, t.sk. izstrādāt iepirkumu nolikumus un citu nepieciešamo iepirkumu dokumentāciju, sagatavot publikācijas par plānotajiem iepirkumiem normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, izvērtēt pretendentu iesniegtos piedāvājumus, sagatavot iepirkumu komisijas sanāksmju protokolus un ziņojumus par iepirkuma procedūru, informēt pretendentus (kandidātus) par iepirkumu rezultātiem, sagatavot publikācijas par iepirkumu rezultātiem u.c. informāciju amata kompetences ietvaros, pārraudzīt Projekta ietvaros veikto iepirkuma procedūru atbilstību normatīvo aktu prasībām

- izstrādāt Projekta īstenošanai nepieciešamos līgumu projektus, nodrošināt to tiesiskumu, juridiski izvērtēt citu projekta ietvaros slēdzamo līgumu projektus, organizēt un pārraudzīt sagatavoto līgumu slēgšanu

- risināt juridiskus jautājumus un sniegt juridisko atbalstu tiesību aktos noteikto uzdevumu īstenošanai saistībā ar Projekta darbību īstenošanu, t.sk. pārstāvēt struktūrvienības (ministrijas) intereses attiecībās ar Projekta mērķa grupu un citiem sadarbības partneriem, nepieciešamības gadījumā nodrošināt ministrijas pārstāvību tiesā

- nodrošināt dažādu Projekta dokumentu juridisku izvērtēšanu

- nodrošināt atbilžu sagatavošanu uz Projekta īstenošanā iesaistīto juridisko un fizisko personu vēstulēm, iesniegumiem un sūdzībām

- nodrošināt amata kompetences ietvaros ar Projekta īstenošanu saistītās informācijas uzkrāšanu, dokumentu esamību, izsekojamību un brīvu piekļuvi tiem

- veikt amata kompetencē esošo dokumentu pārvaldību, nodrošinot dokumentu identificēšanu, sistematizāciju, apriti, izpildi un saglabāšanu līdz nodošanai ministrijas arhīvā vai līdz glabāšanas termiņa beigām

- konsultēt Projekta vadības un īstenošanas personālu juridiskajos jautājumos

- sniegt konsultācijas un nepieciešamo informāciju ministrijas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskām, juridiskām personām un šādu personu apvienībām ar Projektu saistītos jautājumos

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: aelita.asaka@lm.gov.lv, tālr. uzziņām 67021602.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!