• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2015/136.AKK4): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 15.07.2015., Nr. 136 https://www.vestnesis.lv/op/2015/136.AKK4

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Personāla un procesu vadības depart. Vadības sistēmu nodaļas vadītājs
Slimību profilakses un kontroles centrs...

Vēl šajā numurā

15.07.2015., Nr. 136

OP 2015/136.AKK4
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 16 Pēdējās nedēļas laikā 6 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģistrācijas numurs 90009756700) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Personāla un procesu vadības departamenta Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļas vecākais/-ā personāla speciālists/-e

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties personāla politikas un stratēģijas izstrādē, izstrādāt ar personāla vadības politikas sistēmu saistītus procesu aprakstus

- organizēt personāla atlases procesu, amatu aprakstu izstrādāšanu un darba izpildei nepieciešamo prasību noteikšanu

- organizēt personāla novērtēšanas procesu, izstrādāt personāla vērtēšanas kritērijus un metodes, apkopot un analizēt vērtēšanas rezultātus

- veikt personāla informācijas uzkrāšanu un regulāru aktualizāciju resursu vadības sistēmā "Horizon" un valsts informācijas sistēmā NEVIS

- sniegt nepieciešamo informāciju vadībai, sagatavot dažādas atskaites un sarakstus saskaņā ar normatīvo aktu prasībām

- konsultēt un sniegt nepieciešamo atbalstu struktūrvienībām par personāla vadības jautājumiem

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- profesionālā pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā ne mazāk kā divi gadi

- praktiska darba pieredze personāla vadībā ne mazāk kā divi gadi

- profesionālā pieredze tiesību aktu un dokumentu projektu (normatīvie akti, rīkojumi u.c.) izstrādē

- profesionālas zināšanas personālvadības jomā

- labas iemaņas darbā ar resursu vadības sistēmu "Horizon" (zināšanas RVS "Horizon" administrēšanā, rīkojumu, atskaišu konfigurēšanā un izdruku sagatavošanā tiks uzskatītas par priekšrocību)

- pieredze valsts informācijas sistēmas NEVIS administrēšanā iestādes līmenī

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c.)

- prasme analizēt un praksē lietot pastāvošo likumdošanas un normatīvo aktu prasības

- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības izjūta, spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai

Amata konkursa kandidātiem 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta uz e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv ar norādi "Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļas vecākā personāla speciālista amata vakance" šādi dokumenti:

- personīgi parakstīts un datēts profesionālās darbības apraksts (CV) un pieteikuma vēstule

- apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

Uzziņas pa tālruni 67387657, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!