• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2015/136.AKK3): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 15.07.2015., Nr. 136 https://www.vestnesis.lv/op/2015/136.AKK3

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Personāla un procesu vadības depart. Personāla un dokumentu pārvaldības nod. vecākais personāla speciālists
Slimību profilakses un kontroles centrs...

Vēl šajā numurā

15.07.2015., Nr. 136

OP 2015/136.AKK3
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 16 Pēdējās nedēļas laikā 10 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģistrācijas numurs 90009756700) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Personāla un procesu vadības departamenta Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļas vadītājs/ -a

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt nodaļas darbu, noteikt uzdevumus un kontrolēt to izpildi

- formulēt un īstenot personāla vadības mērķus, izstrādāt personāla vadības stratēģiju un politiku atbilstoši iestādes stratēģijai un politikai

- nodrošināt iekšējo normatīvo aktu projektu personālvadības un dokumentu pārvaldības jomā izstrādi un aktualizāciju

- koordinēt un kontrolēt dokumentu pārvaldības funkciju, pārraudzīt arhivēšanas sistēmas nodrošināšanu

- ieviest iestādes elektronisko dokumentu aprites sistēmu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- praktiska darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldībā ne mazāk kā divi gadi

- praktiska darba pieredze personāla vadībā ne mazāk kā trīs gadi

- darba pieredze vadīšanā ne mazāk kā divi gadi

- zināšanas personāla vadības un dokumentu pārvaldības jomā

- labas iemaņas darbā ar resursu vadības sistēmu "Horizon" un valsts informācijas sistēmu NEVIS

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c.)

- prasme analizēt un praksē pielietot pastāvošo likumdošanas un normatīvo aktu prasības

- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības izjūta, spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai

Amata konkursa kandidātiem 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta uz e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv ar norādi "Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļas vadītāja amata vakance" šādi dokumenti:

- personīgi parakstīts un datēts profesionālās darbības apraksts (CV) un pieteikuma vēstule

- apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

- kandidāta redzējums par Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļas darbības prioritātēm un attīstību (ne vairāk kā uz divām A4 formāta lp).

Uzziņas pa tālruni 67387657, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!