• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Piegādes un darbu izpildes pasūtījumi
Juridiskas personas publicē paziņojumus par slēgtiem un atklātiem konkursiem, sarunu procedūrām un metu konkursiem, par iespējām iepazīties ar konkursu nolikumiem un termiņiem, kā arī pieteikties dažādiem darbu izpildes pasūtījumiem, finansējuma piedāvājumiem.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2014/223.PD3): piegādes un darbu izpildes pasūtījumi. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 10.11.2014., Nr. 223 https://www.vestnesis.lv/op/2014/223.PD3

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Piegādes un darbu izpildes pasūtījumi

Pašvaldības SIA "VANGAŽU AVOTS", reģ. Nr. 40003274925, adrese Priežu iela 4, Vangaži, Inčukalna novads, LV-2136, izsludina atklātu iepirkumu "BŪVDARBI PROJEKTA "ŪDENSSAIMNIECĪBAS ATTĪSTĪBA INČUKALNA NOVADA INČUKALNA...

Vēl šajā numurā

10.11.2014., Nr. 223

OP 2014/223.PD3
RĪKI

Piegādes un darbu izpildes pasūtījumi: Šajā laidienā 8 Pēdējās nedēļas laikā 2 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Pašvaldības SIA "VANGAŽU AVOTS", reģ. Nr. 40003274925, adrese: Priežu iela 4, Vangaži, Inčukalna novads, LV-2136, izsludina atklātu iepirkumu "BŪVDARBI PROJEKTA "ŪDENSSAIMNIECĪBAS ATTĪSTĪBA INČUKALNA NOVADA GAUJAS CIEMĀ II KĀRTA" IETVAROS", projekta Nr. 3DP/3.4.1.1.0/13/APIA/CFLA/043, iepirkuma identif. Nr. VA 2014/ERAF-10.

Pasūtītāja kontaktpersona: valdes priekšsēdētājs Guntars Indriksons, tālrunis 67995378, e- pasts: iepirkums@online.lv.

Iepirkuma priekšmets ir:

- Kanalizācijas pašteces tīklu rekonstrukcijas (1440 m);

- Kanalizācijas spiedvada rekonstrukcijas (1160 m);

- Kanalizācijas sūkņu staciju rekonstrukcijas (3 kompl.) būvdarbi.

Ar nolikumu bez pielikumiem iespējams iepazīties Inčukalna novada domes mājaslapā: www.incukalns.lv.

Iepirkuma dokumentus var saņemt pašvaldības SIA "VANGAŽU AVOTS" birojā Priežu ielā 4, Vangažos, Inčukalna novadā, LV-2136, Latvija, darba laikā līdz 2014. gada 16. decembrim plkst. 10.30, uzrādot maksājumu apliecinošu dokumentu. Pārskaitījums par iepirkuma nolikuma tehniskās dokumentācijas pavairošanu 20,00 EUR, tai skaitā PVN 21% apmērā, jāveic uz pašvaldības SIA "VANGAŽU AVOTS" kontu: AS "Swedbank", kods HABALV22, konts LV19HABA0551021980360, ar norādi "Samaksa par iepirkuma "BŪVDARBI PROJEKTA "ŪDENSSAIMNIECĪBAS ATTĪSTĪBA INČUKALNA NOVADA GAUJAS CIEMĀ II kārta" IETVAROS" tehnisko dokumentāciju".

Piedāvājumi jāiesniedz pašvaldības SIA "VANGAŽU AVOTS" birojā, Vangažos, Priežu ielā 4, darba laikā līdz 2014. gada 16. decembrim plkst. 10.30.

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!