• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Dažādi sludinājumi
Juridiskas personas publicē saturiski dažādus paziņojumus, piemēram, par sabiedrisko apspriešanu, paziņojumus par tarifiem, par anulētām apraides atļaujām, par muzeju akreditāciju, par kompetentām institūcijām un kompetentiem speciālistiem, kuģošanas grafikiem. Zvērināti notāri un zvērināti tiesu izpildītāji publicē paziņojumus fiziskām personām, kuru dzīvesvieta nav norādīta Iedzīvotāju reģistrā vai saņemts pasta paziņojums, ka sūtījumu nav iespējams nodot adresātam.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2012/103.DA2): dažādi sludinājumi. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 3.07.2012., Nr. 103 https://www.vestnesis.lv/op/2012/103.DA2

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Paziņojums par promocijas darba aizstāvēšanu...

Vēl šajā numurā

03.07.2012., Nr. 103

OP 2012/103.DA2
RĪKI

Dažādi sludinājumi: Šajā laidienā 7 Pēdējās nedēļas laikā 79 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Dažādi sludinājumi

Dažādi sludinājumi

Paziņojums par SIA "RTO Elektrotīkli" sistēmas pakalpojuma tipveida līgumu

Sabiedrības ar ierobežotu atbildību "RTO Elektrotīkli", vienotās reģistrācijas Nr. 40003752513, juridiskā adrese Eksporta iela 15 k-1, Rīga, LV-1045, valde paziņo, ka ar 2012.gada 20.jūnija Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas lēmumu Nr.162 "Par sabiedrības ar ierobežotu atbildību "RTO Elektrotīkli" sistēmas pakalpojumu tipveida līgumu" ir apstiprināts SIA "RTO Elektrotīkli" sistēmas pakalpojumu tipveida līgums saistītajiem lietotājiem.

Apstiprinātais AS "Sadales tīkls" sistēmas pakalpojumu tipveida līgums saistītajiem lietotājiem stājas spēkā 2012.gada 1.jūlijā.

 

Pielikums Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas 2012.gada 20.jūnija lēmumam Nr.162.

SISTĒMAS PAKALPOJUMU LĪGUMS

20__.gada ___.________

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "RTO Elektrotīkli", turpmāk tekstā saukts "SSO", ______________________________, no vienas puses, un ___________________________, turpmāk tekstā saukts "LIETOTĀJS", ____________________________ no otras puses,

noslēdz šo līgumu par elektroenerģijas sadales sistēmas pakalpojumu un palīgpakalpojumu sniegšanu, saņemšanu un apmaksu, turpmāk tekstā saukts "līgums":

OBJEKTS: __________________________________________

Tarifs − S‑____________

Spriegums - ___ kV; fāžu skaits − ___

Atļautās ievadaizsardzības aparāta strāvas lielums − _________ A

ELEKTROIETAIŠU PIEDERĪBAS ROBEŽA: noteikta līguma pielikumā Nr. 2 pievienotajā aktā.

Par elektroietaisēm līdz piederības robežai atbild SSO.

Par kontaktu stāvokli uz elektroietaises piederības robežas atbild SSO.

Skatītāja rādījumus nolasa _______________________

Līguma termiņš: Līgums stājas spēkā ar 20__.gada __. ______ un ir noslēgts uz nenoteiktu laiku.

 

Vispārējie noteikumi

1.     Pušu pienākumi un tiesības

1.1.  SSO pienākumi:

1.1.1.    nodrošināt nepārtrauktu elektroenerģijas sadales sistēmas pakalpojumu un palīgpakalpojumu (turpmāk tekstā - Sistēmas pakalpojumi) sniegšanu LIETOTĀJAM, izņemot bojājumu un remontu vai rekonstrukciju gadījumos;

1.1.2.    sniegt Sistēmas pakalpojumus LIETOTĀJAM saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā apstiprinātajiem tarifiem;

1.1.3.    nodrošināt normatīviem atbilstošu elektroenerģijas kvalitāti uz elektroietaišu piederības robežas;

1.1.4.    elektrotīklu bojājumu gadījumos organizēt to iespējami ātru novēršanu (nepārsniedzot 24 stundas no brīža, kad LIETOTĀJS par bojājumu ir paziņojis SSO);

1.1.5.    nodrošināt komercuzskaites skaitītāju un savā īpašumā esošo komercuzskaites mērmaiņu savlaicīgu verifikāciju;

1.1.6.    vismaz piecas dienas iepriekš brīdināt LIETOTĀJU par Sistēmas pakalpojumu sniegšanas plānoto pārtraukšanu sakarā ar sprieguma atslēgšanu uz laiku, lai veiktu plānotus darbus SSO elektrotīklā. Ja sprieguma atslēgšana nepieciešama skaitītāja vai mērmaiņu pārbaudes vai nomaiņas veikšanai un atslēgšanas laiks nepārsniedz 30 minūtes, SSO brīdina LIETOTĀJU tieši pirms atslēgšanas.

1.2.  LIETOTĀJA pienākumi:

1.2.1.    samaksāt par saņemtajiem Sistēmas pakalpojumiem;

1.2.2.    nodrošināt SSO darbinieku netraucētu piekļūšanu komercuzskaites un pirmsuzskaites tīklam, ja SSO darbinieki uzrāda dienesta apliecību. Ja SSO rīcībā ir informācija, kas norāda uz elektroenerģijas noplūdi LIETOTĀJA elektroietaisē, LIETOTĀJS nevar liegt SSO darbiniekiem veikt LIETOTĀJA teritorijā komercuzskaites un pirmsuzskaites tīkla pārbaudi, kura nav iepriekš saskaņota ar LIETOTĀJU;

1.2.3.    nekavējoši ziņot SSO par elektroenerģijas komercuzskaites mēraparātu bojājumiem, norautām plombām un iespējamām skaitītāju rādījumu kļūdām;

1.2.4.    desmit dienu laikā informēt SSO par LIETOTĀJA juridiskā statusa, nosaukuma, adreses u.c. rekvizītu maiņu;

1.2.5.    ar savu darbību vai bezdarbību neradīt elektroenerģijas kvalitātes pazemināšanos, kas traucē citu lietotāju vai SSO elektroietaišu normālu darbu;

1.3.  SSO tiesības:

1.3.1.    elektroapgādes pārtraukuma novēršanas laiks var pārsniegt 24 stundas šādos gadījumos:

1.3.1.1.        bojājumi ir radušies stihiskas nelaimes vai nepārvaramas varas dēļ;

1.3.1.2.        bojājumus nevar novērst LIETOTĀJA personāla vai trešo personu apzinātas vai neapzinātas darbības dēļ;

1.3.1.3.        elektroenerģijas piegāde ir ierobežota vai pārtraukta atbilstoši ierobežojumu vai atslēgumu grafikam Enerģētikas likumā noteiktajā kārtībā izsludinātas enerģētiskās krīzes laikā.

1.4.  LIETOTĀJA tiesības:

1.4.1.    pieprasīt un sistēmas operatoram ir pienākums sniegt nepieciešamo informāciju, kas saistīta ar piekļuvi sistēmai, Sistēmas pakalpojumu un balansēšanas pakalpojuma izmantošanu, norēķiniem, kā arī ar neparedzētiem elektroenerģijas piegādes pārtraukumiem un to novēršanas gaitu;

1.4.2.    vienu reizi gadā izvēlēties citu tam pieļaujamo tarifu vai tarifa plānu, par to iepriekš informējot SSO.

 

2.     Pušu atbildība

2.1.  SSO atbildība:

2.1.1.    tiesību aktos noteiktā kārtībā un apmērā piemērot pazeminātu elektroenerģijas Sistēmas pakalpojumu tarifu, ja LIETOTĀJAM netiek nodrošināta normatīvajos aktos un standartos, kas nosaka sprieguma kvalitātes raksturlielumus, noteiktajām kvalitātes prasībām atbilstoša Sistēmas pakalpojumu kvalitāte;

2.1.2.    normatīvajos aktos noteiktā kārtībā atlīdzināt LIETOTĀJAM zaudējumus, kas tieši saistīti ar citu SSO līgumā noteikto pienākumu neizpildi vai to nepienācīgu izpildi.

2.2.  LIETOTĀJA atbildība:

2.2.1.    normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā atlīdzināt SSO radītos zaudējumus, ja noteiktā elektroenerģijas patēriņa režīma neievērošana vai LIETOTĀJA iekšējās elektroietaises bojājumi izraisījuši SSO vai citu lietotāju elektroietaises bojājumus vai darbības traucējumus.

2.2.2.    LIETOTĀJS ir civiltiesiskā kārtībā mantiski atbildīgs par iejaukšanos elektroenerģijas komercuzskaites mēraparātu darbībā, plombu tīšu bojāšanu vai viltošanu, savās telpās un teritorijā uzstādīto elektroenerģijas komercuzskaites mēraparātu vai sistēmu pirmsuzskaites ķēžu, plombu, kā arī automatizētās uzskaites sistēmu un sakaru līniju saglabāšanu un to tehnisko stāvokli.

 

3.     Skaitītāju rādījumu iesniegšanas kārtība un norēķinu kārtība

3.1.  SSO pienākumi:

3.1.1.    katra mēneša 1.datumā nolasīt LIETOTĀJA komercuzskaites mēraparātu rādījumus, ja SSO un LIETOTĀJS līgumā nav vienojušies citādi;

3.1.2.    izrakstīt un nosūtīt LIETOTĀJAM rēķinu par iepriekšējā mēnesī sniegtajiem Sistēmas pakalpojumiem 5 (piecu) darba dienu laikā pēc komercuzskaites mēraparātu rādījumu nolasīšanas vai saņemšanas. Darba diena šī līguma izpratnē ir diena no pirmdienas līdz piektdienai, izņemot gadījumā, ja šī diena ir normatīvajos aktos noteikta brīvdiena vai svētku diena;

3.1.3.    ja SSO un LIETOTĀJS līgumā ir vienojušies, ka LIETOTĀJA komercuzskaites mēraparātu rādījumus nolasa LIETOTĀJS, bet līgumā noteiktajā kārtībā LIETOTĀJS līdz mēneša 3.datumam nav paziņojis SSO LIETOTĀJA elektroenerģijas komercuzskaites mēraparātu rādījumus, SSO pats veic LIETOTĀJA elektroenerģijas komercuzskaites mēraparātu rādījumu nolasīšanu;

3.1.4.    gadījumā, ja LIETOTĀJS, kas ir elektroenerģijas tirgus dalībnieks, norēķinus par SSO sniegtajiem Sistēmas pakalpojumiem deleģējis elektroenerģijas tirgotājam, informēt LIETOTĀJU par tirgotāja maksājumu kavēšanos.

3.2.  LIETOTĀJA pienākumi:

3.2.1.    ja SSO un LIETOTĀJS līgumā ir vienojušies, ka LIETOTĀJA komercuzskaites mēraparātu rādījumus nolasa LIETOTĀJS, LIETOTĀJAM ir pienākums ne vēlāk kā līdz katra mēneša 3.datumam nolasīt LIETOTĀJA elektroenerģijas komercuzskaites mēraparātu rādījumus un paziņot tos SSO vienā no šādiem veidiem:

3.2.1.1.        pa tālruni -

3.2.1.2.        pa E-pastu:

3.2.1.3.        elektroenerģijas tirgotāja noteiktā veidā (šādā veidā ir tiesīgs paziņot tikai LIETOTĀJS, kas ir elektroenerģijas tirgus dalībnieks).

3.2.2.    pilnā apjomā apmaksāt izrakstītos rēķinus 10 dienu laikā no rēķina izrakstīšanas datuma.

3.2.3.    informēt SSO, ja līdz nākamā mēneša 20.datumam nav saņemts rēķins par iepriekšējā mēnesī saņemtajiem Sistēmas pakalpojumiem;

3.2.4.    rēķina apmaksas kavējuma gadījumā par katru nokavēto apmaksas dienu samaksāt SSO līgumsodu 0,15% apmērā no parāda summas. Līgumsoda samaksa neatbrīvo LIETOTĀJU no līguma saistību izpildes;

3.3.  Rēķina apmaksas datums ir naudas ieskaitīšanas diena SSO bankas kontā. Ja termiņa pēdējā diena ir brīvdiena, tad pēdējā samaksas diena ir nākamā darba diena.

3.4.  LIETOTĀJS, kas ir elektroenerģijas tirgus dalībnieks, norēķinus par SSO sniegtajiem Sistēmas pakalpojumiem var deleģēt elektroenerģijas tirgotājam. Ja LIETOTĀJS un tirgotājs ir vienojušies par šādu norēķinu kārtību un par to informējuši SSO, tad SSO rēķinus par LIETOTĀJAM sniegtajiem Sistēmas pakalpojumiem izraksta tirgotājam, bet LIETOTĀJS par SSO sniegtajiem Sistēmas pakalpojumiem norēķinās ar tirgotāju.

 

4.     Maksa par Sistēmas pakalpojumiem saistītajam LIETOTĀJAM

4.1.  Maksa par Sistēmas pakalpojumiem (sistēmas pakalpojumu tarifs) un obligātā iepirkuma komponentes iekļautas elektroenerģijas tirdzniecības diferencētajos tarifos saistītajiem lietotājiem, kas noteikti Elektroenerģijas tirgus likumā noteiktajā kārtībā un par kuru piemērošanu un LIETOTĀJS vienojas ar SSO, pamatojoties uz šajā līgumā katram objektam noteiktajiem pieslēguma parametriem.

 

5.     Maksa par Sistēmas pakalpojumiem LIETOTĀJAM - elektroenerģijas tirgus dalībniekam

5.1.  Maksa par Sistēmas pakalpojumiem tiek noteikta saskaņā ar tarifiem, kas noteikti normatīvajos aktos noteiktā kārtībā. Tarifus par Sistēmas pakalpojumiem nosaka pēc elektroietaišu piederības robežas (LIETOTĀJA elektroietaises pievienojuma vietas SSO elektroietaisei);

5.2.  LIETOTĀJAM jāmaksā SSO maksa par katru obligātā iepirkuma komponenti, proporcionāli LIETOTĀJA elektroenerģijas patēriņam.

 

6.     Papildus nosacījumi

6.1.  Elektroenerģijas piegāde Lietotājam var tikt pārtraukta un atjaunota normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un kārtībā;

6.2.  ja konstatē elektroenerģijas komercuzskaites mēraparāta nepareizu darbību vai kļūdu aprēķinos, piegādātās elektroenerģijas un pakalpojumu apjomu precizē par visu laiku no brīža, kad elektroenerģijas komercuzskaites mēraparāts sācis darboties nepareizi, vai, ja šis brīdis nav nosakāms, - par pēdējo norēķinu periodu. Pārrēķinu izdara, ņemot vērā vidējo elektroenerģijas un pakalpojumu apjomu iepriekšējā norēķinu periodā vai vidējo elektroenerģijas un pakalpojumu apjomu pēc uzskaites atjaunošanas;

6.3.  ja LIETOTĀJA darbības vai bezdarbības rezultātā ir samazināts uzskaitītā elektroenerģijas patēriņa lielums vai radīta iespēja lietot elektroenerģiju bez maksas, SSO veic pārrēķinu par nelikumīgi saņemtajiem pakalpojumiem. LIETOTĀJS, šajā gadījumā, sedz arī ar komercuzskaites atjaunošanu saistītos izdevumus;

6.4.  Visos gadījumos, kuri nav noregulēti šajā līgumā, puses vadās pēc Latvijas Republikas tiesību normām.

 

7.     Līguma izbeigšana

7.1.  Līguma darbība var tikt izbeigta Pusēm vienojoties.

7.2.  Ja LIETOTĀJS grib izbeigt Sistēmas pakalpojumu līgumu pilnībā vai attiecībā uz kādu konkrētu LIETOTĀJA objektu, tad par to 5 darba dienas iepriekš rakstiski jāpaziņo SSO un pilnīgi jānorēķinās par saņemtajiem pakalpojumiem atbilstoši šī līguma noteikumiem;

7.3.  SSO ir tiesības, iepriekš brīdinot, vienpusēji izbeigt līgumu, ja:

7.3.1.    elektroenerģijas piegāde LIETOTĀJAM tiek pārtraukta sakarā ar to, ka LIETOTĀJS līgumā noteiktajā termiņā nav samaksājis par izlietoto elektroenerģiju vai saņemtajiem Sistēmas pakalpojumiem un obligātā iepirkuma komponentēm vai nav veicis priekšapmaksu, ja tāda tikusi pieprasīta;

7.3.2.    SSO ir saņēmis citas personas pieprasījumu par elektroenerģijas piegādi atbilstošajā objektā un SSO par to informējis LIETOTĀJU vismaz 15 dienas iepriekš, un LIETOTĀJS nav apliecinājis vēlmi turpināt līgumattiecības;

7.4.  Līguma darbības izbeigšanās neatbrīvo LIETOTĀJU no pienākuma samaksāt par saņemtajiem Sistēmas pakalpojumiem;

7.5.  Līgums zaudē spēku, ja elektroenerģijas piegāde un lietošana LIETOTĀJA objektā nav notikusi vairāk kā gadu;

7.6.  Līgumam zaudējot savu spēku vai līguma izbeigšanas gadījumā, SSO izbeidz elektroenerģijas piegādi visiem līgumā noteiktajiem objektiem, bet izbeidzoties LIETOTĀJA lietošanas vai īpašuma tiesības uz kādu no līgumā noteiktajiem objektiem, SSO izbeidz elektroenerģijas piegādi konkrētajam objektam.

7.7.  Ja LIETOTĀJS, izbeidzot elektroenerģijas lietošanu objektā, nav par to rakstiski informējis SSO, lūdzot pārtraukt līgumattiecības, tas ir atbildīgs par objektā saņemto Sistēmas pakalpojumu apmaksu līdz brīdim, kad par Sistēmas pakalpojumiem attiecīgajam objektam līgumu ar SSO noslēdz cits LIETOTĀJS, vai līdz brīdim, kad LIETOTĀJS rakstiski informē SSO par objekta atbrīvošanu, vai līdz brīdim, kad par objekta lietošanas tiesību izbeigšanos SSO rakstiski informē Objekta īpašnieks, ņemot vērā, kurš notikums iestājas pirmais.

 

8.     Pretenziju iesniegšana un strīdu izšķiršana

8.1.  Iesnieguma vai sūdzības iesniedzamas rakstiskā veidā, kuras SSO izskata 15 dienu laikā. Ja iesnieguma vai sūdzības izskatīšanai ir nepieciešama papildu pārbaude vai būtiska papildu informācija, SSO nodrošina atbildes sniegšanu 30 dienu laikā pēc iesnieguma vai sūdzības saņemšanas;

8.2.  Strīdi, kuri radušies līguma darbības gaitā, ja pusēm nav izdevies tos izšķirt, savstarpēji vienojoties, tiek izšķirti Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā un saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem.

Sistēmas operators Lietotājs

Priekšsēdētājs V.Lokenbahs

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!