• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 12.01.2005., Nr. 6 https://www.vestnesis.lv/ta/id/99268

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izsoles

Vēl šajā numurā

12.01.2005., Nr. 6

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

PAS.GIF (8277 bytes)

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes SIA “Rīgas pilsētbūvnieks”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 50003590021, adrese: Baznīcas iela 19/23, Rīga, Latvija, LV-1010.
Tālruņi: +371-7105135, 7105108. Fakss: +371-7105109
2. Identifikācijas nr.: SIA RPB Nr. 2004/30
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 06.08.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 21.12.2004.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: nepabeigtas dzīvojamās mājas rekonstrukcija Parādes ielā 36, Rīgā
CPV kods: 45000000-7
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 15.05.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 13
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “Kalnozols Celtniecība”

40003288319

Daugavgrīvas ielā 7, Rīgā, LV- 1048

Ls 471 827

Kopā:

Ls 556 756

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: pretendents neatbilst nolikuma prasībām vai likuma nosacījumiem; piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām; piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 03.01.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Valkas pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000068820, adrese: Semināra iela 29, Valka, Latvija, LV-4700. Tālruņi: +371-4722000, 9264994. Fakss: +371-4707617
2. Identifikācijas nr.: Valkas pilsētas dome 2004/ K 4
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 13.12.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 03.01.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: degviela – benzīns, gāze, dīzeļdegviela, marķētā degviela (kurināmais)
CPV kods: 23000000-7
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

A/s “Virši”

40003242737

Kalna iela 17, Aizkraukles pag.
Aizkraukles raj., LV-5102

32 177

Kopā:

32 177

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 03.01.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: a/s “Latvijas valsts meži”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003466281, adrese: Kristapa iela 30, Rīga, Latvija, LV-1046. Tālruņi: +371-7611764. Fakss: +371-7808899
2. Identifikācijas nr.: AS LVM CA/2004/147
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 29.11.2004.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: darbinieku apmācība “Sešas domāšanas cepures”
CPV kods: 80423200-7
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 03.12.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “Triviums Apmācība”

40003602352

Blaumaņa iela 11/13-11

Ls 1770

Kopā:

Ls 1770

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 20.12.2004.
13. Cita informācija: iepirkums organizēts saskaņā ar likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 4.p. 4.d.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Mārupes pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000012827, adrese: Daugavas iela 29, Mārupes pag., Rīgas rajons, Latvija, LV-2167. Tālruņi: +371-7934695, 7149860 Fakss: +371-7149858
2. Identifikācijas nr.: MPP 2004/40
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 24.11.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 28.12.2004.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Mārupes pagasta padomes ēkas piebūves tehniskā projekta izstrāde
CPV kods: 74223000-8
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.04.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “EJA”

40003013651

Skolas iela 21, Rīgā, LV-1010

Ls 22500,00

Kopā:

Ls 22500,00

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 30.12.2004.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: SIA “Kurzemes namu apsaimniekotājs”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003657187, adrese: Mārtiņu iela 7, Rīgā, Latvija, LV-1048. Tālruņi: +371-7610086. Fakss: +371-7611560
Kontaktpersona: sekretāre Jeļena Supoņenkova, tālr. 7610086, fakss 7611560
2. Identifikācijas nr.: KNA 2004/14
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Produkcijas kvalitāte

10

Piegādes termiņi

20

Estētiskās un funkcionālās īpašības

30

Cena

40

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: darba apģērbu piegāde
CPV kods: 18100000-0
Paredzamā iepirkuma apjoms: septiņi darba apģērbu veidi
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: TPC Slokas ielā 64, Rīgā, LV-1048
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 02.04.2008.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Mārtiņa ielā 7, 7.kab., Rīgā, LV-1048, līdz02.02.2005. no plkst. 9:00 līdz 16:00,iepriekš samaksājot Ls 50. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu a/s “Parekss banka” fil. “Citadele”, kods PARX LV22, norēķinu konts nr. LV57PARXNP40501340002, par atklāta konkursa nolikumu, identifikācijas nr. KNA 2004/14
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 25.01.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz Rīgā, Mārtiņa ielā 7, 7.kab., LV-1048, līdz 02.02.2005. plkst. 10:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Mārtiņa ielā 7, Rīgā, LV-1048, 02.02.2005. plkst. 10:00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma apmērs un veids: nav paredzēts.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000014724, adrese: Smilšu iela 1, Rīga, Latvija, LV-1919. Tālruņi: +371-7095590. Fakss:.+371-7095503
Kontaktpersona:.Pārvaldes vecākā referente Dace Bankoviča, tālr. 7095692, e-pasts: dace.bankovica@fm.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: FM 2004/42
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: kancelejas un biroja preces
CPV kods: 30100000-0
Paredzamā iepirkuma apjoms:123 kancelejas un biroja preču pozīcijas
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Smilšu iela 1, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Finanšu ministrijas Administratīvā departamenta Saimniecības nodaļas 553. kabinetā, Smilšu ielā 1, Rīgā, līdz24.01.2005. no plkst. 8:30 līdz 17:00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 14.01.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz Finanšu ministrijas Administratīvā departamenta Lietvedības nodaļas 480.kabinetā Smilšu ielā 1, Rīgā, līdz 24.01.2005. plkst. 11:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Finanšu ministrijas 260.telpā Smilšu ielā 1, Rīgā, 24.01.2005. plkst. 11:00

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003345734, adrese: Miera iela 25, Rīga, Latvija, LV-1001. Tālruņi: +371-7025750. Fakss: +371-7828301
Kontaktpersona: Informātikas daļas priekšnieks Viesturs Ozoliņš, tālr. 7025825, e-pasts: Viesturs.Ozolins@csdd.gov.lv; juriste Ineta Martinsone tālr. 7025719
2. Identifikācijas nr.: SAM/CSDD 2004/102
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: drukas iekārtu (printeru) izejmateriālu piegāde
CPV kods:30100000-0
Paredzamā iepirkuma apjoms: drukas iekārtu (printeru) izejmateriāli – toneru kasetnes, tintes kasetnes, lenšu kasetnes u.c. izejmateriāli
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ceļu satiksmes drošības direkcija Rīgā, Miera ielā 25
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.02.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Ceļu satiksmes drošības direkcijā Miera ielā 25, 26.kab., līdz19.01.2005. no plkst. 8:30 līdz 17:00
Maksājuma veids: nav
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 11.01.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz Ceļu satiksmes drošības direkcijā Rīgā, Miera ielā 25, 26.kabinetā, līdz 19.01.2005. plkst. 10:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Ceļu satiksmes drošības direkcijā Rīgā, Miera ielā 25, konferenču zālē (pagrabstāvā), 19.01.2005. plkst. 10:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav
11. Citas ziņas: konkursa nolikumu var saņemt, iepriekš piesakoties pa tālr. 7025719.

PAZIŅOJUMS PAR LĒMUMA PIEŅEMŠANU
Pakalpojumi

Vai Iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros ? NĒ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Rīgas domes Finanšu departaments, 90000064250, Kungu iela 7/9, LV-1050, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Guntis Strautmanis
Tālr.: 7105690
Faksa Nr.: 7105098
Elektroniskā pasta adrese: Guntis.Strautmanis@rcc.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://riga.lv
I.2) Pasūtītājs ir *Pašvaldības iestāde
II. DAĻA. IEPIKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids
Pakalpojumi
Pakalpojumu kategorijas Nr. 20
Ja pakalpojumi ietilpst kategorijās no 17 līdz 27, tad atzīmēt, vai piekrītat šī paziņojuma publikācijai. NĒ
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
63410000-6
Papildu priekšmeti
II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.4) Iepirkuma nosaukums * HELIKOPTERU LIDLAUKA PSIA “KLĪNISKĀ SLIMNĪCA “GAIĻEZERS”” TERITORIJĀ APSAIMNIEKOŠANA
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms HELIKOPTERU LIDLAUKA PSIA “KLĪNISKĀ SLIMNĪCA “GAIĻEZERS”” TERITORIJĀ APSAIMNIEKOŠANA, apjoms saskaņā ar darba uzdevumu
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN) 220338,99
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojums
IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs:
V.DAĻA. UZVARĒTĀJI
Līguma Nr. pēc kārtasDF-04-204-lī
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju
“Baltijas meridiāns”, 40003505061, Āraišu iela 34, LV-1039, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Juris Ignatovičs
Tālr.: 7554388
Faksa Nr.: 7554389
Elektroniskā pasta adrese: juris@baltheli.com
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN)220338,99
ValūtaLVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? NĒ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas Nr. * RDFD2004/56
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums 29.12.2004
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits 1
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis publicēts OJ ? NĒ
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)Iepirkums veikts pamatojoties uz likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 4.panta ceturtās daļas nosacījumiem, piemērojot likuma 12., 13. 1 un 32.pantu
VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums 04.01.2005.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Pakalpojumi

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I.. DAĻA PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Daugavpils pilsētas dome, 9000007725, K.Valdemāra ielā 1, LV-5401, Daugavpils, Latvija
Kontaktpersona: Viktors Nikolajevs
Tālr.: +371 5404349, 9441553
Faksa Nr.: +371 5421941
Elektroniskā pasta adrese: admin@daugavpils.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.daugavpils.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs ir * Pašvaldības iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.12
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *
Daugavpils autotransporta mezgla (Vidzemes, Piekrastes, A.Pumpura, Višķu iela) tehniskā būvprojekta izstrāde
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Viadukta, tuneļu, (3) zem dzelzceļiem, maģistrālo inženierkomunikāciju, ielu (2 km) un ielu saslēgumu būvprojektēšana; būvprojekta ekspertīze, audits
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Daugavpils pilsētā
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
74200000-1
Papildu priekšmeti
74210000-4
74231120-4
74231130-7
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) JĀ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Viadukta, tuneļu, (3) zem dzelzceļiem, maģistrālo inženierkomunikāciju, ielu (2 km) un ielu saslēgumu būvprojektēšana; būvprojekta ekspertīze, audits. Būvprojekta apjoms - 7 eksemplāri
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts), to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 12 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
III. DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Piedāvājuma nodrošinājums - Ls 5000.00. Bankas garantija
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Samaksa tiks veikta pēc izpildīto darbu pieņemšanas - nodošanas aktu parakstīšanas un pēc piestādītā rēķina. Pasūtītājs samaksā izpildītājam avansu - 20% apmērā no līguma cenas
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Saskaņā ar likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 16., 17. un 18. pantu
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Reģistrācijas apliecības kopija vai izziņas, kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā, nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija Pretendenta 2003., 2004. gada pārskats par to pretendenta komercdarbības daļu, kas attiecas uz paredzamo iepirkumu
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija Pretendentam piederošo tehnisko iekārtu apraksts, kas apliecina pretendenta iespējas nodrošināt pakalpojumu kvalitāti
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? JĀ
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits0 /maksimālais skaits0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu
1.cena - 50;
2.Piedāvāto risinājumu kvalitāte - 25;
3.Pieredze - 25
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * Daugavpils DPD 2005/01
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 01.03.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) 100 valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Pārskaitījums, Daugavpils pilsētas domes konts LV17PARX0000850062000, a/s “Parekss banka”, PARXLV22
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 01.03.2005. vai
Laikā no plkst. 8:00 līdz 17:00; piedāvājumu atvēršanas dienā līdz 10:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš (atklāta konkursa gadījumā)
Līdz 01.06.2005
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 01.03.2005. plkst.10:00
Vieta K.Valdemāra ielā 1, Daugavpilī, 218. kabinetā
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 06.01.2005.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Pakalpojumi

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : NĒ
I. DAĻA PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
SIA “Baltijas Terapeitiskais serviss”, 40003174110, Sēlpils iela 6, LV-1007, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Sergejs Ivahno
Tālr.: +371 7450905; +371 9251938
Faksa Nr.: +371 7470637
Elektroniskā pasta adrese: btsinbox@apollo.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs ir * Cits
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.25
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *
Saldētas donoru plazmas pārstrāde
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Pasūtītāja nodrošinātas svaigi saldētas donoru plazmas pārstrāde, kuras rezultātā jāiegūst 5% albumīna šķīdums, 20% albumīna šķīdums, imūnglobulīns intravenozai ievadīšanai (IVIG) – sausā veidā, faktora F VIII koncentrāts (F VIII) – sausā veidā. Maksimālais plazmas viena iekrāvuma apjoms frakcionēšanai – ne vairāk kā 2000 litri. Kopējais pārstrādājamās plazmas apjoms – ne mazāk kā 8 000 litri gadā
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Pasūtījums jāizpilda Izpildītāja uzņēmumā, organizējot piegādi Pasūtītājam
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
85149000-5
Papildu priekšmeti
60122110-3
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Ne mazāk kā 8000 l plazmas gadā, līgums uz trīs gadiem. Tas var tikt pagarināts vēl uz diviem gadiem
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 36 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas)
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Avansa maksājums tiek noteikts 20 % apmērā, atlikušo summu pasūtītājs apmaksā 30 dienu laikā pēc attiecīgās pakalpojumu daļas izpildes
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III.2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Pieteikums, norādot nosaukumu, rekvizītus un apliecinot, ka: pretendenta saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta; pēdējo 3 g. laikā no piedāvājumu atvēršanas nav konstatēti profesionālās darbības pārkāpumi; nav konstatēts fakts par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas pēdējo 3 g. laikā no piedāvājuma atvēršanas dienas; ka visas piedāvājumā sniegtās ziņas par pretendentu ir patiesas (nolikuma 4.1.1.pkt.)
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Uzņēmumu reģistra vai līdzvērtīgas iestādes izdotas reģistrācijas apliecības kopija; izziņa, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu un neatrodas likvidācijas stadijā
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija Nodokļu administrācijas iestādes izdota izziņa, kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu; izziņa par pretendenta gada finanšu vidējo apgrozījumu pēdējo 3 g. laikā vai izziņa par gada finanšu vidējo apgrozījumu nostrādātājā periodā; pretendenta apstiprināts 2003.gadā sniegto pakalpojumu saraksts, norādot pakalpojumu apjomu, saņēmējus un to sniegšanas laiku
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija Licence/sertifikāts, kas apliecina tiesības izpildīt pasūtījumu, attiecībā uz katru darba uzdevumā minēto preparātu; kvalitātes kontroles (QC) sistēmas un kvalitātes nodrošināšanas (QA) sistēmas īss apraksts, Labas ražošanas prakses (GMP) sertifikāts; plazmas frakcionēšanas procesa un preparātu ražošanas galvenā shēma; apliecinājums - kuru no līguma daļām pretendents plāno nodot apakšuzņēmējiem saskaņā ar apakšlīgumu, norādot apakšuzņēmējus un tiem nododamo darbu apjomu
III.3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? JĀ
Farmācijas likums; 27.02.2001. MK noteikumi Nr.88 Zāļu ievešanas, izvešanas un izplatīšanas noteikumi un zāļu lieltirgotavu atvēršanas un darbības prasības; 31.10.2000 MK noteikumiNr.381. Zāļu reģistrēšanas noteikumi; Direktīva 2001/83/EK par Kopienas kod
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Paziņojuma publikācijas OJ Nr. 2004/S 227-195905
Publicēts 20.11.2004.
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu
1.1 litra plazmas pārstrādes izmaksas saskaņā ar 1.pielikuma 2.1.punktā norādītajiem scenārijiem pie maksimālā plazmas iekrāvuma apjoma frakcionēšanai. 1.pielikuma 2.1.punktā norādīto scenāriju izpildes izmaksas tiek summētas, saskaņā ar norādīto katra scenārija īpatsvaru. (50 punkti);
2.Gatavā produkta daudzums (gramos, starptautiskajās vienībās), ko pretendents paredz iegūt no 1 litra plazmas. (20 punkti);
3.Papildus prasības, ko plazmas kvalitātei izvirza pretendents, pieņemot plazmu frakcionēšanai (plazmas karantīnas ilgums utml.) (10 punkti);
4.Plazmas transportēšanas uz ražotni un gatavās produkcijas transportēšanas pasūtītājam izmaksas. (5 punkti);
5.Ražošanas procesa ilgums, no savāktās plazmas nodošanas izpildītājam brīža līdz gatavās produkcijas piegādei Rīgā. (5 punkti);
6.Pretendenta noteikto gatavās produkcijas uzglabāšanas apstākļu un termiņu izdevīgums pasūtītājam. (5 punkti);
7.Iespējas iegūt citus plazmas preparātus, pēc 1.pielikuma 1.1.punktā minēto preparātu iegūšanas, piegādājot tos pasūtītājam saskaņā ar atsevišķu vienošanos, vai paturot atlikumus un apmaksājot pasūtītājam to vērtību. (3 punkti);
8.Vai pretendents nodrošina iespēju preparātus fasēt cita tilpuma iepakojumos (papildus 1.pielikuma 1.1.punktā noteiktajiem). (2 punkti)
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * BTS 2004/2
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 31.01.2005
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 31.01.2005
Laikā no plkst. 10:00 līdz 17:00; 31.01.2005. līdz plkst. 12:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā en; lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
2 mēnešus pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 31.01.2005 plkst.12:00
Vieta SIA “Baltijas Terapeitiskais serviss”, Sēlpils ielā 6, Rīgā, telpā nr.301
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama) Nolikumā izdarīti grozījumi, koriģējot piedāvājumu iesniegšanas un atvēršanas datumu no 6. uz 31. janvāri
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 04.01.2005.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: valsts akciju sabiedrība “Valsts informācijas tīkla aģentūra”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 50003331581, adrese: K.Valdemāra iela 110, Rīga, Latvija, LV-1013. Tālruņi: +371-7029565, 7029527.Fakss:+371-7379837
Kontaktpersona:tehniskais direktors Uldis Grunde, tālr. 7029527,e-pasts:uldis.grunde@vita.gov.lv
2. Identifikācijas nr.:VITA 2004/26
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: rezerves kanāla komutācijas aparatūras piegāde
CPV kods: 32541000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: viena aparatūras vienība
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: K.Valdemāra iela 110, Rīga, LV-1013
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.03.2007.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Rīgā, K.Valdemāra ielā 110, 301.kabinetā, līdz19.01.2005. no plkst. 8:30 līdz 17:00,iepriekš samaksājot Ls 20. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu Valsts kasē, kods TRELL21, konts LV04 TREL 9170070000000, mērķis – par konkursa nr. VITA 2004/26 nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 11.01.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz Rīgā, K.Valdemāra ielā 110, 301.kabinetā, līdz 19.01.2005. plkst. 11:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Rīgā, K.Valdemāra ielā 110, 107.kabinetā, 19.01.2005. plkst. 11:00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Valmieras rajona padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000042959, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Latvija, LV-4201. Tālruņi: +371-4207154, 9497774.Fakss:+371-4207155
Kontaktpersona:Edmunds Verguns, tālr. 4207154, 9497774,e- pasts:edmundsve@navigator.lv
2. Identifikācijas nr.:VRP 2004/06
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: benzīns
CPV kods: 23100000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: benzīns E 95 – 46 000 litri, benzīns E 98 – 22 000 litri
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Valmiera, Rīga, Latvijas Republika un Eiropas Savienības valstis
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Lāčplēša ielā 2, Valmierā, līdz31.01.2005. no plkst. 8:00 līdz 17:00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 21.01.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz Valmieras rajona padomē Lāčplēša ielā 2, Valmierā, 3.stāvā, 318.telpā, sēžu zālē, līdz 31.01.2005. plkst. 11:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Valmieras rajona padomē Lāčplēša ielā 2, Valmierā,
3.stāvā, 318.telpā, sēžu zālē, 31.01.2005. plkst. 11:00.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: LR Saeimas Kanceleja, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000028300, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, Latvija, LV-1811. Tālruņi: +371-7087386. Fakss: +371-7087329
2. Identifikācijas nr.: Saeimas 2004/51
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 15.10.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 24.12.2004.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: serveri un tīkla aparatūra
CPV kods: 30236000-2
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 15.12.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 5
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

Kopā:

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām; piedāvājums nav ar viszemāko cenu
11. Pamatojums lēmumam izbeigt iepirkuma procedūru, neizvēloties nevienu piedāvājumu: norādīts atsevišķi atbilstoši likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 3.panta septītajai daļai
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 28.12.2004.
13. Cita informācija: iepirkuma komisija ir piemērojusi lēmumu būtiski mainīt plānotā iepirkuma tehnisko specifikāciju.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Iekšlietu ministrijas valsts Robežsardzes Ventspils pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000052552, adrese: Talsu iela 112, Ventspils, Latvija, LV-3602. Tālruņi: +371-3664431, 3607689. Fakss: +371-3663727
2. Identifikācijas nr.: VRS VEP 2004/22
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 24.12.2004.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: SOLAS – 74 kursi (starptautiskā konvencija par cilvēku dzīvības aizsardzību uz jūras – 30 personām)
CPV kods: 80413000-2
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: līdz saistību izpildei
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

Latvijas Jūras akadēmijas mācību centrs “Kuģošanas drošība”

90000040638

Flotes ielā 2,
Rīgā

1530 (bez PVN)

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 30.12.2004.
13. Cita informācija: Saskaņā ar likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 4.panta 4.daļu.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Kultūras pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000070596, adrese: K.Valdemāra iela 5, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7043622, 7043648. Fakss: +371-7043671
2. Identifikācijas nr.: RDKP 2004/73
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 29.12.2004.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: filmas “Man patīk, ka meitene skumst” kinokopijas izgatavošana
CPV kods: 92110000-5
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.05.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas
numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Kaupo”

49503000167

Stabu iela 17, Rīga

9384,00

Kopā:

9384,00
(ieskaitot PVN)

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 30.12.2004.
13. Cita informācija: piemērota likuma 4.panta 4.daļa.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Kultūras pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000070596, adrese: K.Valdemāra iela 5, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7043622, 7043648. Fakss: +371-7043671
2. Identifikācijas nr.: RDKP 2004/72
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 17.12.2004.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: ēdināšanas pakalpojumu sniegšana Rīgas domes Ziemassvētku pasākumam
CPV kods: 55300000-3
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 21.12.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Hromets”

40003607595

Merķeļa iela 13

4449,15

Kopā:

4449,15 (neieskaitot PVN)

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 29.12.2004.
13. Cita informācija: piemērota likuma 4.panta 4.daļa.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Pūres pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000051504, adrese: “Vārpas”, Pūres pagasts, Tukuma rajons, Latvija, LV-3124. Tālruņi: +371-3191246, 3181262. Fakss: +371-3181262
Kontaktpersona: pagasta galvenā arhitekte Iveta Vistapole, tālr. 3191246, 9493925, e-pasts: pure@tukums.parks.lv; arhitekti@tukums.lv
2. Identifikācijas nr.: PPLB 2004/026
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Cena

40

Kvalitāte

30

Pieredze

30

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Pūres pamatskolas sporta kompleksa būvniecība
CPV kods: 45212200-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: vispārīgā vienošanās par 2. un 3.kārtas būvniecības darbiem
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Pūres pagasts, Pūres pamatskola
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2005./2006.gads
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Pūres pagasta padomē, “Vārpās”, Pūres pagastā, Tukuma rajonā, līdz26.01.2005. no plkst. 8:00 līdz 17:00,iepriekš samaksājot Ls 50. Maksājuma veids: skaidrā naudā Pūres pagasta padomes kasē vai ar pārskaitījumu Pūres pagasta padomes kontā a/s “Latvijas Unibanka” Tukuma filiālē, kods UNLALV2X, konta nr. LV03UNLA0032011130704, mērķis –”Maksa par konkursa 2004/026 nolikumu”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 18.01.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz Pūres pagasta padomē sekretārei “Vārpās”, Pūres pagastā, Tukuma rajonā, līdz 26.01.2005. plkst. 11:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Pūres pagasta padomes sēžu zālē “Vārpās”, Pūres pagastā, Tukuma rajonā, 26.01.2005. plkst. 11:00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma apmērs un veids: nav.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts zemes dienesta Ziemeļkurzemes reģionālā nodaļa, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000742156, adrese: Vasarnīcu iela 20, Ventspils, Latvija, LV-3601. Tālruņi: +371-3624742. Fakss: +371-3622553
2. Identifikācijas nr.: VZDZKRN2004/12
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 10.11.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 21.12.2004.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: telpu un teritoriju noma VZD Ziemeļkurzemes reģionālās nodaļas Tukuma biroja darbības nodrošināšanai
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: no 01.07.2005. līdz 01.07.2013.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 4
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Banders”

49202002195

Pils iela 9, Tukums, LV-3101

97440,00

Kopā:

97440,00 (bez PVN)

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 27.12.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts Aģentūra Jaunatnes Starptautisko Programmu Aģentūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001825883, adrese: Merķeļa iela 11-531, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7356234, 7213202. Fakss: +371-7356235
2. Identifikācijas nr.: JSPA 2005/01
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 03.01.2005.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: viesnīcas pakalpojumi apmācības kursa organizēšanai 2004.gada 14.–16.janvārī
CPV kods: 55000000-0
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 16.01.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

Sporta komplekss
“Zemgale V”

43603016668

Rīgas iela 11, Jelgava, LV-3002

LVL 1250,00

Kopā:

LVL 1250,00

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 03.01.2005.
13. Cita informācija: piemērota likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 4.panta 4.daļa.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!