• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Konkurss par labāko zīmolu. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 8.12.2004., Nr. 195 https://www.vestnesis.lv/ta/id/97584

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Šodien, 8. decembrī

Vēl šajā numurā

08.12.2004., Nr. 195

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Konkurss par labāko zīmolu

Vakar izsludināts konkurss “Baltic Brand 2005”, kurā noskaidros populārākos un veiksmīgākos zīmolus Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.

Konkurss labāko zīmolu izvērtēšanai tika rīkots arī pērn, un tajā piedalījās vairāk nekā 50 dalībnieku no trijām Baltijas valstīm. To vidū bija arī valstu lielākās bankas un populārākie preču ražotāji.
Šogad konkursā piedalīties var ne tikai Baltijas, bet arī citu valstu uzņēmumi. Iesniegtie zīmoli tiks vērtēti pēc socioloģiskā pētījuma rezultātiem – tie veidos 70 procentus zīmola galīgā vērtējuma. Pētījuma ietvaros tiks aptaujāti 1000 pircēji katrā no Baltijas valstīm. Aptaujas gaitā ņems vērā arī zīmola kvalitāti un vērtību. Šādi tiks noskaidrota ne vien zīmola atpazīstamība, bet arī patērētāju lojalitāte piedāvātajai precei. Daļu rezultāta (30 procentu) veidos ekspertu komisijas vērtējums, kurā tiks aplūkota zīmolu popularitāte, pozicionējums patērētāju vajadzībām, kā arī zīmola attīstības turpmākās perspektīvas.
Komisijas sastāvā ir sabiedrisko organizāciju, reklāmas asociāciju pārstāvji, mārketinga speciālisti un uzņēmumu vadītāji no visām trim Baltijas valstīm. Atsevišķās konkursa kategorijās vērtējums būs vienīgi ekspertu kompetencē, piemēram, jaunizveidotās kategorijas “Business-to-Business”, “Nišas” un “Jauns zīmols”. Kopumā zīmoli tiks izvirzīti četrām nominācijām – Baltijas zīmols, Nacionālais zīmols Latvijā, Lietuvā vai Igaunijā un vēl papildus 16 kategorijās. Par uzvarētājiem nominācijās un kategorijās kļūs zīmoli, kas saņēmuši vislielāko punktu skaitu. Nominācijās uzvarējušo zīmolu veidotāji saņems balvas, bet kategoriju uzvarētājiem piešķirs diplomus.
Konkursa “Baltic Brand 2005” rīkotāji uzskata, ka konkurss tā dalībniekiem palīdzēs noskaidrot pozīcijas tirgū un veikt mārketinga stratēģijai nepieciešamās korekcijas. Pieteikumus dalībai konkursā var iesniegt līdz 2005.gada 15.martam. Apbalvošana paredzēta nākamā gada maijā Rīgā Baltijas Ekonomikas foruma laikā.

Jānis Nicmanis

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!