• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 24.11.2004., Nr. 186 https://www.vestnesis.lv/ta/id/96834

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izsoles

Vēl šajā numurā

24.11.2004., Nr. 186

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

PAS.GIF (8277 bytes)

PAZIŅOJUMS PAR LĒMUMA PIEŅEMŠANU
Pakalpojumi

Vai Iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros ? JĀ
I DALA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
SIA “Komunālā pārvalde”, 42103017215, Ūliha iela 44, LV-3401, Liepāja, Latvija
Kontaktpersona: Juris Muskats
Tālr.: 3481898
Faksa Nr.: 3407288
Elektroniskā pasta adrese: girts.r@e-liepaja.lv
I.2) Pasūtītājs ir *Pašvaldības iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids
Pakalpojumi
Pakalpojumu kategorijas Nr. 16
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
90211000-9
Papildus priekšmeti

II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.4) Iepirkuma nosaukums * Par tiesībām veikt pilsētas ietvju, parku, skvēru un laukumu ikdienas uzkopšanu Vecliepājā 2005.-2008.gadā
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms Pilsētas ietvju, parku, skvēru un laukumu ikdienas uzkopšana Vecliepājā
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN) Ls 480000.00
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojums
IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs:
Zemākā cena
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma Nr. pēc kārtasKP 2004/100
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju
SIA “TRANZĪTS L”, 42103017130, Graudu iela 43-22, LV-3401, Liepāja, Latvija
Kontaktpersona: Valdis Kleinšmits
Tālr.: 3424660
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN)480000.00
ValūtaLVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi? NĒ
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas Nr. * KP 2004/100
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums 01.11.2004.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits 4
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis publicēts OJ ? JĀ
Paziņojuma publikācijas OJ Nr.2004?S 162-140485
Publicēts20.08.2004.
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums01.11.2004.

Paziņojums par iepirkuma procedūras uzsākšanu
Atklāts konkurss
Pakalpojumi

Vai iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? NĒ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: SIA “Baltijas Terapeitiskais serviss”, 40003174110, Sēlpils iela 6, Rīga, LV-1007, Latvija
Kontaktpersona: Sergejs Ivahno
Tālr.: +371 7450905; +371 9251938. Fakss: +371 7470637
Elektroniskā pasta adrese: btsinbox@apollo.lv

I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs: *cits
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorija nr.25
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums: *saldētas donoru plazmas pārstrāde
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms: pasūtītāja nodrošinātas svaigi saldētas donoru plazmas pārstrāde, kuras rezultātā jāiegūst 5% albumīna šķīdums, 20% albumīna šķīdums, imūnglobulīns intravenozai ievadīšanai (IVIG) – sausā veidā, faktora F VIII koncentrāts (F VIII) – sausā veidā. Maksimālais plazmas viena iekrāvuma apjoms frakcionēšanai – ne vairāk kā 2000 litri. Kopējais pārstrādājamās plazmas apjoms – ne mazāk kā 8000 litru gadā
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta: pasūtījums jāizpilda izpildītāja uzņēmumā, organizējot piegādi pasūtītājam
NUTS kods: *EO29 Latvia

II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
85149000-5
Papildu priekšmeti
60122110-3
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu): NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās):
ne mazāk kā 8000 l plazmas gadā, līgums uz trīs gadiem. Tas var tikt pagarināts vēl uz diviem gadiem
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts), to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš: 36 mēneši (pēc līguma noslēgšanas)
III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas)
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti: avansa maksājums tiek noteikts 20% apmērā, atlikušo summu pasūtītājs samaksā 30 dienu laikā pēc attiecīgās pakalpojumu daļas izpildes
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem: pieteikums, norādot nosaukumu, rekvizītus un apliecinot, ka 1) pretendenta saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta; 2) pēdējo 3 gadu laikā no piedāvājumu atvēršanas nav konstatēti profesionālās darbības pārkāpumi; 3) nav konstatēts fakts par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas pēdējo 3 gadu laikā no piedāvājuma atvēršanas dienas; 4) visas piedāvājumā sniegtās ziņas par pretendentu ir patiesas (nolikuma 4.1.1.punkts)
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija: Uzņēmumu reģistra vai līdzvērtīgas iestādes izdotas reģistrācijas apliecības kopija; izziņa, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu un neatrodas likvidācijas stadijā
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija: nodokļu administrācijas iestādes izdota izziņa, kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu; izziņa par pretendenta gada finanšu vidējo apgrozījumu pēdējo 3 gadu laikā vai izziņa par gada finanšu vidējo apgrozījumu nostrādātājā periodā; pretendenta apstiprināts 2003.gadā sniegto pakalpojumu saraksts, norādot pakalpojumu apjomu, saņēmējus un to sniegšanas laiku
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija: licence (sertifikāts), kas apliecina tiesības izpildīt pasūtījumu attiecībā uz katru darba uzdevumā minēto preparātu; kvalitātes kontroles (QC) sistēmas un kvalitātes nodrošināšanas (QA) sistēmas īss apraksts, labas ražošanas prakses (GMP) sertifikāts; plazmas frakcionēšanas procesa un preparātu ražošanas galvenā shēma; apliecinājums, kurā norādīts, kuru no līguma daļām pretendents plāno nodot apakšuzņēmējiem saskaņā ar apakšlīgumu, norādot apakšuzņēmējus un tiem nododamo darbu apjomu
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? JĀ
Farmācijas likums; 27.02.2001. MK noteikumi nr.88 “Zāļu ievešanas, izvešanas un izplatīšanas noteikumi un zāļu lieltirgotavu atvēršanas un darbības prasības”; 31.10.2000. MK noteikumi nr.381 “Zāļu reģistrēšanas noteikumi”; Direktīva 2001/83/EK par Kopienas kodeksu, kas attiecas uz cilvēkiem paredzētām zālēm (grozījumi ar direktīvu 2003/63/EK)

III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu:
1.1 litra plazmas pārstrādes izmaksas saskaņā ar 1.pielikuma 2.1.punktā norādītajiem scenārijiem pie maksimālā plazmas iekrāvuma apjoma frakcionēšanai. 1.pielikuma 2.1.punktā norādīto scenāriju izpildes izmaksas tiek summētas saskaņā ar norādīto katra scenārija īpatsvaru (50 punkti)
2.Gatavā produkta daudzums (gramos, starptautiskajās vienībās), ko pretendents paredz iegūt no 1 litra plazmas (20 punkti)
3.Papildu prasības, ko plazmas kvalitātei izvirza pretendents, pieņemot plazmu frakcionēšanai (plazmas karantīnas ilgums u.tml.) (10 punkti)
4.Plazmas transportēšanas uz ražotni un gatavās produkcijas transportēšanas pasūtītājam izmaksas (5 punkti)
5.Ražošanas procesa ilgums – no savāktās plazmas nodošanas izpildītājam brīža līdz gatavās produkcijas piegādei Rīgā (5 punkti)
6.Pretendenta noteikto gatavās produkcijas uzglabāšanas apstākļu un termiņu izdevīgums pasūtītājam (5 punkti)
7.Iespējas iegūt citus plazmas preparātus pēc 1.pielikuma 1.1.punktā minēto preparātu iegūšanas, piegādājot tos pasūtītājam saskaņā ar atsevišķu vienošanos vai paturot atlikumus un apmaksājot pasūtītājam to vērtību (3 punkti)
8.Vai pretendents nodrošina iespēju preparātus fasēt cita tilpuma iepakojumos (papildus 1.pielikuma 1.1.punktā noteiktajiem) (2 punkti)
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ
B2) Kritēriji norādīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas nr.: *BTS 2004/2
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 06.01.2005.
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta): 06.01.2005. no plkst. 10:00 līdz 17:00; 06.01.2005. līdz plkst. 12:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā: EN; LV
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš (atklāta konkursa gadījumā): 2 mēneši pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē: piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta: 06.01.2005. plkst. 12:00 SIA “Baltijas Terapeitiskais serviss” Sēlpils ielā 6, Rīgā, 301.telpā

VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 12.11.2004.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas Centrālā bibliotēka, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000070596, adrese: Brīvības iela 49/53, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7037121, 7037123.Fakss:+371-7037131
Kontaktpersona:biroja administratore Sanita Ruļuka, tālr. 7037121,e-pasts:rcb@biblioteka.rcc.lv
2. Identifikācijas nr.:RCB 2004/7
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Cena

50

Pakalpojumu kvalitāte

50

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: RCB darbinieku veselības apdrošināšanas polišu iegāde
CPV kods: 66331200-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: 210 (± 10%) veselības apdrošināšanas polises
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas Republika
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 1 gads
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Rīgā, Brīvības ielā 49/53, 603.kab., līdz 29.11.2004. laikā no plkst. 9:00 līdz 17:00, iepriekš samaksājot Ls 20. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu Rīgas domes Kultūras pārvalde, Rīgas Centrālā bibliotēka, LUB Centra filiāle, konts 02010130810, reģ.nr.90000070596, nolikuma saņemšanai.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 17.11.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Rīgas Centrālajā bibliotēkā Rīgā, Brīvības ielā 49/53, 603.kab., līdz 29.11.2004. plkst. 15:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Rīgas Centrālajā bibliotēkā Rīgā, Brīvības ielā 49/53, 603.kab., 29.11.2004. plkst. 15:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav
11. Citas ziņas: nav.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Slimnīca “Linezers””, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003383539, adrese: Linezers iela 6, Rīga, Latvija, LV-1006. Tālruņi: +371-7040251, 7040202. Fakss:+371-7821154
Kontaktpersona:biroja vadītāja Dace Galeniece, tālr. 740251,e-pasts:birojs@linezers.riga.lv
2. Identifikācijas nr.:VAS “Slimnīca “Linezers”” – 7/2004
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: slimnīcas veļas piegāde
CPV kods: 17218000-3
Paredzamā iepirkuma apjoms: slimnīcas vajadzībām paredzētā veļas piegāde saskaņā ar tehniskajām specifikācijām un piegādes grafiku
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: VAS “Slimnīca “Linezers””, Linezera iela 6, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.01.2008.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt VAS “Slimnīca “Linezers””, Linezera ielā 6, Rīgā, pie biroja vadītājas līdz 29.11.2004. laikā no plkst. 9:30 līdz 16:00, iepriekš samaksājot Ls 20 (t.sk. PVN 18% 3,05). Maksājuma veids: a/s “Latvijas Unibanka”, Centra filiāle, kods: UNLALV2X, 02-008469886/51207305110
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 17.11.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz VAS “Slimnīca “Linezers””, Linezera ielā 6, Rīgā, LV-1006, Latvijā, 1. stāvā pie biroja vadītājas līdz 29.11.2004. plkst. 12:00
Piedāvājumu atvēršana notiks VAS “Slimnīca “Linezers”” konferenču zālē Linezera ielā 6, Rīgā, 29.11.2004. plkst. 12:00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: BSAC “Pļavnieki”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000040089, adrese: Zebiekstes iela 3, Rīga, Latvija, LV-1082. Tālruņi: +371-7577817.Fakss:+371-7585912
Kontaktpersona:direktora vietniece Inguna Biezbārde, tālr. 7577817,e-pasts:inguuna@one.lv
2. Identifikācijas nr.:BSAC “Pļavnieki” nr. 2004/14
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: pārtikas produktu un dzērienu piegāde
CPV kods: 15000000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar nolikumu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Zebiekstes iela 3, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Zebiekstes ielā 3, Rīgā, LV-1082, līdz 06.12.2004. laikā no plkst. 10:00 līdz 16:00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 26.11.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Zebiekstes ielā 3, Rīgā, LV-1082, līdz 06.12.2004. plkst. 10:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Zebiekstes ielā 3, Rīgā, LV-1082, 06.12.2004. plkst. 10:00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Tukuma Sporta skola, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001638710, adrese: Kuldīgas 74, Tukums, Latvija, LV-3104. Tālruņi: +371-3129184.Fakss:+371-3129184
Kontaktpersona:direktors Aivars Bindemanis, mob. tālr. 5955580,e- pasts:tukumasportaskola@tvnet.lv
2. Identifikācijas nr.:2004/1
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Cena

60

Piegādes termiņš

5

Tehniskās īpašības

30

Tehniskās apkopes iespējas, tehniskā palīdzība

5

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: lietots autobuss
CPV kods: 34121000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: lietots autobuss ar 26-33 vietām
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Kuldīgas 74, Tukums
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: 11.11.2004.
7. Konkursa nolikumu var saņemt Kuldīgas 74, Tukumā, 3.stāvā, līdz 01.12.2004. laikā no plkst. 9:00 līdz 17:00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 23.11.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Kuldīgas 74, Tukumā, līdz 01.12.2004. plkst. 12:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Kuldīgas 74, Tukumā, 3.stāvā, 01.12.2004. plkst. 12:00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Jersikas pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000041027, adrese: “Upenieki”, Jersikas pagasts, Latvija, LV-5315. Tālruņi: +371-5346340. Fakss:+371-5346316
Kontaktpersona:Jānis Greidāns,e-pasts:maija.spule@navigator.lv
2. Identifikācijas nr.:JPP 2004/1
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: jauna vidējās klases vieglā automašīna
CPV kods: 3411000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: 1 automašīna
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Jersikas pagasta padome, “Upenieki”, Jersikas pagasts
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2004.gada 30.novembris
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Jersikas pagasta padomē līdz 30.11.2004. no plkst. 10:00 līdz 14:00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 22.11.2004. Jersikas pagasta padomē, “Upeniekos”, Jersikas pagastā
9. Piedāvājums jāiesniedz Jersikas pagasta padomē, “Upeniekos”, Jersikas pagastā, līdz 30.11.2004. plkst. 15:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Jersikas pagasta padomē, “Upeniekos”, Jersikas pagastā, 30.11.2004. plkst. 15:00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Raunas pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000057973, adrese: Vidzemes iela 2, Rauna, Raunas pag., Cēsu rajons, Latvija, LV-4131. Tālruņi: +371-4107343.Fakss:+371-4177431
Kontaktpersona:komisijas sekretāre Evija Zurģe, tālr. 4107343,e-pasts:raunaspag@cesis.apollo.lv
2. Identifikācijas nr.:RP 2004/14
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: degvielas (A-95, A-98 un dīzeļdegvielas vai ekvivalentu) piegāde
CPV kods: 23111000-8; 23121200-3
Paredzamā iepirkuma apjoms: aptuveni 62 000 litri
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām; par daļu no apjoma
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Raunas ciems vai teritorija 25 kilometru attālumā
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 06.01.2007.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Vidzemes ielā 2, Raunā, Cēsu rajonā, priekšsēdētāja kabinetā, līdz 01.12.2004. laikā no plkst. 9:00 līdz 17:00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 23.11.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Cēsu rajonā, Raunas pag., Vidzemes ielā 2, līdz 01.12.2004. plkst. 14:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Cēsu rajonā, Raunas pagastā, Vidzemes ielā 2, 01.12.2004. plkst. 14:00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Sociālās aprūpes centrs “Kalupe”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000091494, adrese: Lielā iela 1, p.n. Kalupe, Daugavpils rajons, Latvija, LV-5450. Tālruņi: +371-5470930.Fakss:+371-5470930
Kontaktpersona:speciāliste valsts iepirkuma jautājumos Irēna Kukle, tālr. 5470930,e-pasts:kalupe@spf.lv
2. Identifikācijas nr.:LMSAC “Kalupe” nr. 2004/4
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā
(punktu skaits)

Cena (bez PVN)

50

Preces kvalitāte

45

Piegādes termiņi

5

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: medikamenti
CPV kods: 24400000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: 177 iemītnieku aprūpei
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Lielā iela 1, p.n. Kalupe, Daugavpils raj., SAC “Kalupe”
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt SAC “Kalupe”, Lielā ielā 1, p.n. Kalupe, Daugavpils rajonā, līdz 02.12.2004. laikā no plkst. 8:00 līdz 16:00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 24.11.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz SAC “Kalupe”, Lielā ielā 1, p.n. Kalupe, Daugavpils rajonā, līdz 02.12.2004. plkst. 11:00
Piedāvājumu atvēršana notiks SAC “Kalupe”, Lielā ielā 1, p.n. Kalupe, Daugavpils rajonā, 02.12.2004. plkst. 11:00.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
Preces

Vai iepirkums tiek organizēts līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: valsts SIA Jelgavas psihiatriskā slimnīca “Ģintermuiža”, 40003407396, Filozofu iela 69, Jelgava, LV-3008, Latvija
Kontaktpersona: galvenais grāmatvedis Modris Putns; aptiekas vadītāja Anita Zviedre
Tālr.: 3007504; 3007212. Fakss: 3007216
Elektroniskā pasta adrese: filozofu@apollo.lv
I.2) Pasūtītājs: *cits publisko tiesību subjekts
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids: preces
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
24400000-8
Papildu priekšmeti
33100000-1
II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.4) Iepirkuma nosaukums: *medikamentu iepirkums valsts SIA Jelgavas psihiatriskās slimnīcas “Ģintermuiža” vajadzībām
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms: medikamenti, medicīniskās preces, apjoms – saskaņā ar konkursa nolikumu
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN): Ls 110 000
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
Atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojums
IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs: zemākā cena
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas:1.
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: SIA “Tamro”, 40003133428, Kleistu iela 24, Rīga, LV-1067, Latvija
Tālr.: 7067800. Fakss: 7407691
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN):29302,43
Valūta:LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas:2.
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: a/s “Recipe Plus”, 40003234547, Blaumaņa iela 5a, Rīga, LV-1011, Latvija
Tālr.: 70815842. Fakss: 7815844
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN):7270,22
Valūta:LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
V DAĻA: UZVARĒTĀJI

Līguma nr. pēc kārtas:3.
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: SIA “Jelgavfarm”, 41703004826, Zemgales prospekts 3, Jelgava, LV-3001, Latvija
Tālr.: 3022249. Fakss: 3027137
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN):29185,72
Valūta:LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas: 4.
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju:
SIA “Magnum Medical”, 40003060393, Krustpils iela 12, Rīga, LV-1073, Latvija
Tālr.: 7245721. Fakss: 7245740
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN):17127,35
Valūta:LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi? NĒ

V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas: 5.
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: SIA “ANISS”, 40103098468, Dārzciema iela 60, Rīga, LV-1073, Latvija
Tālr.: 7249171. Fakss: 7249171
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN):3323,27
Valūta:LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi? NĒ
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas: 6.
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: SIA “MEDEX”, 43603004160, Lapu iela 8, Jelgava, LV-3001, Latvija
Tālr.: 3029812. Fakss: 3083044
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN):8348,05
Valūta:LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi? NĒ
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas: 7.
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: SIA “ELPIS”, 40103114438, Hospitāļu iela 1-38, Rīga, LV-1013, Latvija
Tālr.: 7517693. Fakss: 7517699
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN):10769,96
Valūta:LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi? NĒ
V DAĻA: UZVARĒTĀJI

Līguma nr. pēc kārtas: 8.
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: SIA “Tamro Med-Lab”, 40003551944, Kleistu iela 24, 509.birojs, Rīga, LV-1067, Latvija
Tālr.: 7421648. Fakss: 7421648
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN):526,5
Valūta:LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas: 9.
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: SIA “B.Braun Medicalo”, 40003277955, Ūdeļu iela 16, Rīga, LV-1064, Latvija
Tālr.: 7819549. Fakss: 7819547

V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN):123,75
Valūta:LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas: 10.
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: SIA “Oriola-Rīga”, 50003199991, Dzelzavas iela 120M, Rīga, LV-1021, Latvija
Tālr.: 7802450. Fakss: 7802460
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN):2813,0
Valūta:LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA

VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas nr.: *JPS 2004/8
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums: 12.11.2004.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits: 12
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis publicēts OJ? JĀ
Paziņojuma publikācijas OJ nr.:2004/S 173-148632
Publicēts04.09.2004.
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *NĒ
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums:12.11.2004

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: LR VZD Latgales reģionālā nodaļa, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000011535, adrese: Jupatovkas iela 1/2, Rēzekne, Latvija, LV-4600. Tālruņi: +371-4622236. Fakss:+371-4622236
Kontaktpersona:LR VZD Latgales reģionālās nodaļas Preiļu biroja vadītāja Silvija Bindare, mob. tālr. 9489375,e-pasts:silvija.bindare@latgale.vzd.gov.lv
2. Identifikācijas nr.:VZDLRN 04/01
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Cena (ja piedāvājums ir neizremontētas telpas,
30 punkti tiek piešķirti telpu remontu izmaksām)

65

Kvalitāte

25

Kārtējās izmaksas

10

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: dienesta telpu noma LR VZD Latgales reģionālās nodaļas Preiļu birojam
Paredzamā iepirkuma apjoms: telpu noma LR VZD Latgales reģionālas nodaļas Preiļu biroja vajadzībām uz 8 gadiem (no 200 līdz 330 kv.m)
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Preiļu pilsētas centrs
Paredzamā līguma izpildes termiņš: no 2005.gada līdz 2013.gadam
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Preiļos, Talsu ielā 2a, 2.stāvā, 204.kab., līdz 12.12.2004. laikā no plkst. 8:00 līdz 17:00; 13.12.2004. līdz plkst. 11:00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 03.12.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Preiļos, Talsu ielā 2a, 2. stāvā, 204.kab., līdz 13.12.2004. plkst. 11:00 vai 13.12.2004. no plkst. 11:00 līdz 14:00 Rēzeknē, Jupatovkas ielā 1/2, 8.kab., 2.stāvā
Piedāvājumu atvēršana notiks Rēzeknē, Jupatovkas ielā 1/2, 8.kab., 2.stāvā, 13.12.2004. plkst. 14:00.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Universitāte, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000076669, adrese: Raiņa bulvāris 19, Rīga, LV-1586, Latvija. Tālruņi: +371-7034465, 7034468. Fakss: +371-7034676
2. Identifikācijas nr.: LU 2004/ES-4
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 08.10.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 03.11.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: superaugstas izšķiršanas spektrālo mērījumu datu apstrādes kompleksa redzamās gaismas diapazonā iepirkums
CPV kods: 29860000-5
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: līdz līgumā noteiktā preču apjoma piegādes termiņa beigām
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “Quantum Latvija”

40003418012

Baltā iela 3/9-401, Rīga, LV-1055

49500,00

Kopā:

49500,00

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 08.11.2004.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Labklājības departaments, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000055224, adrese: Rīga, Baznīcas iela 19/23, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7105151. Fakss:+371-7105799
Kontaktpersona:Rīgas pašvaldības SIA “Klīniskā slimnīca “Gaiļezers”” direktora vietnieks ķirurģijas jautājumos V.Mednis, tālr. 9125717
2. Identifikācijas nr.:RD LD 2004/40
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: “Laparoskopiskā ultrasonogrāfa iegāde Rīgas pašvaldības SIA “Klīniskā slimnīca “Gaiļezers”” operāciju bloka vajadzībām”
CPV kods: 33100000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: Laparoskopiskā ultrasonogrāfa – 1 gab. (saskaņā ar tehnisko specifikāciju, nolikuma pielikums nr.1) piegāde, uzstādīšana Rīgas pašvaldības SIA “Klīniskā slimnīca “Gaiļezers”” operāciju blokā, personāla apmācība, kā arī tehniskā apkalpošana garantijas laikā
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgas pašvaldības SIA “Klīniskā slimnīca “Gaiļezers”” operāciju bloks Hipokrāta ielā 2, Rīgā
Paredzamā līguma izpildes termiņš: līdz 27.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Rīgas pašvaldības SIA “Klīniskā slimnīca “Gaiļezers”” pie direktora sekretāres Hipokrāta ielā 2, Rīgā, darbdienās no plkst. 9:00 līdz plkst. 16:00, līdz 13.12.2004. plkst. 13:00, iepriekš samaksājot Ls 50. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu pašvaldības budžeta Rīgas domes Labklājības departamenta norēķinu kontā a/s “Latvijas Unibanka” Centra filiālē, konts 02010130810, subkonts 21500018010, kods UNLALV2X
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 03.12.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Rīgas pašvaldības SIA “Klīniskā slimnīca “Gaiļezers”” direktora sekretārei Hipokrāta ielā 2, Rīgā, līdz 13.12.2004. plkst. 13:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Rīgas pašvaldības SIA “Klīniskā slimnīca “Gaiļezers”” mazajā zālē Hipokrāta ielā 2, Rīgā, 13.12.2004. plkst. 13:00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Labklājības departaments, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000055224, adrese: Rīga, Baznīcas iela 19/23, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7105151. Fakss:+371-7105799
Kontaktpersona:Rīgas pašvaldības SIA “Klīniskā slimnīca “Gaiļezers”” direktora vietnieks ķirurģijas jautājumos V.Mednis, tālr. 9125717
2. Identifikācijas nr.:RD LD 2004/41
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: “Intraoperatīvā ultrasonogrāfa iegāde Rīgas pašvaldības SIA “Klīniskā slimnīca “Gaiļezers”” diagnostiskās radioloģijas nodaļas vajadzībām”
CPV kods: 33100000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: Intraoperatīvā ultrasonogrāfa – 1 gab. (saskaņā ar tehnisko specifikāciju, nolikuma pielikums nr.1) piegāde, uzstādīšana Rīgas pašvaldības SIA “Klīniskā slimnīca “Gaiļezers”” diagnostiskajā radioloģijas nodaļā, personāla apmācība, kā arī tehniskā apkalpošana garantijas laikā
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgas pašvaldības SIA “Klīniskā slimnīca “Gaiļezers”” operāciju bloks Hipokrāta ielā 2, Rīgā
Paredzamā līguma izpildes termiņš: līdz 27.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Rīgas pašvaldības SIA “Klīniskā slimnīca “Gaiļezers”” pie direktora sekretāres Hipokrāta ielā 2, Rīgā, darbdienās no plkst. 9:00 līdz 16:00, līdz 13.12.2004. plkst. 13:30, iepriekš samaksājot Ls 50. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu pašvaldības budžeta Rīgas domes Labklājības departamenta norēķinu kontā a/s “Latvijas Unibanka” Centra filiālē, konts 02010130810, subkonts 21500018010, kods UNLALV2X
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 03.12.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Rīgas pašvaldības SIA “Klīniskā slimnīca “Gaiļezers”” direktora sekretārei Hipokrāta ielā 2, Rīgā, līdz 13.12.2004. plkst. 13:30
Piedāvājumu atvēršana notiks Rīgas pašvaldības SIA “Klīniskā slimnīca “Gaiļezers”” mazajā zālē Hipokrāta ielā 2, Rīgā, 13.12.2004. plkst. 13:30.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Lapmežciema pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000051167, adrese: Liepu iela 4, Lapmežciems, Tukuma rajons, Latvija, LV-3118. Tālruņi: +371- 3163230, 3163240.Fakss:+371-3163496
Kontaktpersona:pagasta padomes arhitekts Roberts Kozlovskis (pirmdien no plkst. 9 līdz 13, ceturtdien no plkst. 9 līdz 19),e-pasts:lapmezciems@apollo.lv
2. Identifikācijas nr.:LPP-K2
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Cena

50

Līguma izpildes termiņš

10

Piedāvātā kvalitāte

30

Norēķinu kārtība

10

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Lapmežciema pagasta teritorijas plānojuma izstrāde
CPV kods: 742510000-3
Paredzamā iepirkuma apjoms: teritorijas platība – 49,1 kv.km
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Lapmežciema pagasta teritorija
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 16 mēneši no iepirkuma līguma noslēgšanas dienas
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Lapmežciema pagasta padomē Liepu ielā 4, līdz 16.12.2004. no plkst. 16.00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 08.12.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz personīgi Lapmežciema pagasta padomē Liepu ielā 4 līdz 16.12.2004. plkst. 16.00
Piedāvājumu atvēršana notiks 16.12.2004. plkst. 16.00 Lapmežciema pagasta padomē Liepu ielā 4.

Paziņojums par iepirkuma procedūras uzsākšanu
Atklāts konkurss
Pakalpojumi

Vai iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? JĀ

I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: Mērsraga ostas pārvalde, LV90000433945, Mērsraga osta, Mērsraga pagasts, Talsu rajons, LV-3284, Latvija
Kontaktpersona: Jānis Budreika
Tālr.: 3235487. Fakss: 3235696
Elektroniskā pasta adrese: JanisB@mersragsport.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.mersragsport.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs: *pašvaldības iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorija nr.6
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums: *par bankas izvēli aizdevuma saņemšanai projekta “Ziemeļu mola rekonstrukcijas 1.kārta” īstenošanai
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms: iepirkuma priekšmets ir izdevīgākais un lietderīgākais bankas piedāvājums aizdevuma saņemšanai. Nepieciešamā aizdevuma apmērs ir 1 321 600 LVL (viens miljons trīs simti divdesmit viens tūkstotis seši simti latu)
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta: Mērsrags, Talsu rajons, Latvija
NUTS kods: *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
66130000-0
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu): NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās):
viens līgums, apjoms – aizdevums LVL 1 321 600
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts), to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms): nav
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš: 12 mēneši (pēc līguma noslēgšanas)
III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas): iemaksu un garantiju nav
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams)
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem: pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā, tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta, nav uzsākta tiesvedība par pretendenta darbības izbeigšanu, maksātnespēju vai bankrotu; pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu Latvijā vai citā valstī, kur tas reģistrēts; nav konstatēti pretendenta profesionālās darbības pārkāpumi pēdējo triju gadu laikā no piedāvājuma atvēršanas dienas
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija: reģistrācijas apliecības kopija; ar paraksta tiesībām apveltītas uzņēmuma amatpersonas paraksta paraugs, kuru apstiprinājis zvērināts notārs; juridiskas personas izsniegta pilnvara, kuru apstiprinājis attiecīgās juridiskās personas vadītājs personai, kas iesniedz piedāvājumu; pretendenta apliecinājums, ka likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēti tā profesionālās darbības pārkāpumi; izziņa, kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā, nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija: pretendenta gada pārskats vai apliecināts izraksts no gada pārskata par to pretendenta komercdarbības daļu, kas attiecas uz paredzamo iepirkumu, par iepriekšējo gadu; izziņa par pretendenta kopējo finanšu apgrozījumu iepriekšējā gadā
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija: nav nepieciešama
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu:
1.Vienas produkta vienības izmaksas
2.Cena
3.Pretendenta pieredze
4.Piedāvātā kvalitāte
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ
B2) Kritēriji norādīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas nr.: *MOP-2004-7
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 05.01.2005.

Maksa (ja tāda noteikta) valūta
Maksājuma veids un rekvizīti
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta): 05.01.2004. no plkst. 8:00 līdz 14:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā: latviešu valodā
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš (atklāta konkursa gadījumā): 90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē: piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta: 05.01.2004. plkst. 14:00 Mērsraga ostas pārvaldē Mērsraga pagastā, Talsu rajonsā
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku: iepirkums nav regulārs
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *JĀ
Projekts “Mērsraga ostas Ziemeļu mola rekonstrukcijas I kārta” (nacionālās programmas projekts)
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 12.11.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: SIA “Kurzemes namu apsaimniekotājs”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003657187, adrese: Mārtiņa ielā 7, Rīgā, Latvijā, LV-1048. Tālruņi: +371-7610086. Fakss: +371-7611560
2. Identifikācijas nr.: KNA 2004/10
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 24.09.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 04.11.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: plastikāta logu ražošanas iekārtas (6 iekārtas)
CPV kods: 29564100-1
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 02.12.2007.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “Megaloģistika”

40003483991

Spilves iela 2a, Rīga, LV-1055

24160,00

Kopā:

24160,00

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 08.11.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: VID Rīgas muitas reģionālā iestāde (VID RMRI), nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000013536, adrese: Citadeles iela 1, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7047302. Fakss: +371-7047391
2. Identifikācijas nr.: VID RMRI 2004/0018
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 28.09.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 03.11.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: arhīvu plauktu piegāde
CPV kods: 36131200-0
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.12.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 11
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “R&T”

40003052095

Brīvības ielā 211, Rīgā, LV-1039

43200,00

Kopā:

43200,00

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām; piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 08.11.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Vides ministrijas radioaktīvo atkritumu pārvaldes valsts aģentūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001675967, adrese: Miera iela 31, Salaspils, Rīgas rajons, Latvija, LV-2169. Tālruņi: +371-7901212, 7901295. Fakss: +371-7901211
2. Identifikācijas nr.: RAPA-04/2004/16
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 20.10.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 05.11.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: radioaktīvo atkritumu konteineru piegāde – 24 gab.
CPV kods: 28814200-3
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 28.12.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Orions Celtniecības
kompānija”

40003411813

Celtnieku iela 37, Ogre, Latvija, LV- 5001

27499,97
(ar PVN 18%)

Kopā:

27499,97

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 08.11.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Republikas Saeimas Kanceleja, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000028300, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, Latvija, LV-1811. Tālruņi: +371-7087491. Fakss: +371-7087329
2. Identifikācijas nr.: Saeima 2004/53
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 01.10.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 04.11.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: biroja papīrs. Sadalīts 4 daļās: 1.daļa – augstas kvalitātes universāls papīrs; 2.daļa – vidējas kvalitātes universāls papīrs; 3.daļa – vidējas kvalitātes papīrs ar ierobežotu lietojumu; 4.daļa – augstas kvalitātes papīrs digitālai kopēšanas tehnikai
CPV kods: 21125692-2
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 02.01.2006.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 10
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Tehnoinform
Trading”

40003194066

Ģertrūdes iela 121,
Rīga, LV- 1009

1.50 (viena papīra pakas (500 lapas) cena)

SIA “Daiļrade
Ekspo”

40003275761

Čiekurkalna 1. līnija 11, Rīga, LV-1026

1.38 (viena papīra pakas (500 lapas) cena)

SIA “Gaita”

40103008290

Ieriķu iela 2a, Rīga, LV-1084

1.50 (viena papīra pakas (500 lapas) cena)

Kopā: Kopējais prognozējamais piegāžu apjoms gadā ir ~ 20 t un summa ir ~ Ls 18 000

10. Pamatojums lēmumam izbeigt konkursu, neizvēloties nevienu piedāvājumu: piedāvājumi neatbilst nolikuma prasībām
11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām; piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 10.11.2004.
13. Cita informācija: Iepirkuma priekšmeta 4.daļā iepirkuma komisija pieņēma lēmumu neizvēlēties nevienu piedāvājumu, jo piedāvājumi neatbilda tehnisko specifikāciju prasībām.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts aģentūra Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra,
nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003457217, adrese: Merķeļa iela 11-531, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7356234, 7213202. Fakss: +371-7356235
2. Identifikācijas nr.: JSPA 2004/07
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 20.10.2004.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: viesnīcas pakalpojumi apmācību kursa organizēšanai no 2004.gada 25. līdz 29.oktobrim
CPV kods: 55000000-0
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 29.10.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

Atpūtas bāze “Zvejnieki”

48503007058

Saldus rajons, Brocēni,
LV-3851

LVL 1670,00

Kopā:

LVL 1670,00

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 09.11.2004.
13. Cita informācija: piemērota likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 4.panta ceturtā daļa.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Latvijas Jūras administrācija”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003022705, adrese: Trijādības iela 5, Rīga, Latvija, LV-1048. Tālruņi: +371-7062101, 7062107. Fakss: +371-7860082
2. Identifikācijas nr.: JA AK 2004/02
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 15.09.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 26.10.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: datortehnika un programmatūra
CPV kods: 30200000-1
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.04.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 7
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Sonex Riga”

40003312822

Ūnijas iela 110, Rīga,
LV-1039

LVL 11852,42
(bez PVN)

Kopā:

LVL 11852,42

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām; piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 09.11.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas pašvaldības a/s “Rīgas Centrāltirgus”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 50003249741, adrese: Nēģu iela 7, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7229985, 7214305. Fakss: +371-7229981
2. Identifikācijas nr.: RCT 2004/45/i
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 04.11.2004.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: atklātās teritorijas kustamā īpašuma apsardze un kārtības nodrošināšana nakts laikā
CPV kods: 74610000-8
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: no 2004.gada 15.novembra līdz 2006.gada
31.janvārim
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Jūra-SBE”

40003200767

Meža prospekts 36, Jūrmala, LV-2010

Ls 7917,00

Kopā:

Ls 7917,00

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 09.11.2004.
13. Cita informācija: iepirkums veikts saskaņā ar likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 4.panta 4.daļu.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Latvijas valsts meži” Ziemeļlatgales mežsaimniecība,
nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003466281, adrese: Atbrīvošanas aleja 173, Rēzekne, Latvija, LV-4604. Tālruņi: +371-4607161, 4607162. Fakss: +371-4607163
2. Identifikācijas nr.: ZL/2004/144/AK
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 18.10.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 05.11.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: meža ceļa “Sebeži-Bolupe” rekonstrukcija 3,23 km garumā
CPV kods: 45233110-3
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.07.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 3
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

Kopā:

10. Pamatojums lēmumam izbeigt konkursu, neizvēloties nevienu piedāvājumu: norādīts atsevišķi atbilstoši likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 3.panta septītajai daļai
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 08.11.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Latvijas valsts meži” Ziemeļlatgales mežsaimniecība,
nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003466281, adrese: Atbrīvošanas aleja 173, Rēzekne, Latvija, LV-4604. Tālruņi: +371-4607161, 4607162. Fakss: +371-4607163
2. Identifikācijas nr.: ZL/2004/142/AK
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 18.10.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 05.11.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: meža ceļa “Purva ceļš” būve 2,42 km garumā
CPV kods: 45233140-2
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.08.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

Kopā:

10. Pamatojums lēmumam izbeigt konkursu, neizvēloties nevienu piedāvājumu: norādīts atsevišķi atbilstoši likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 3.panta septītajai daļai
11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli:
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 08.11.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Iekšlietu ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000282046, adrese: Stabu iela 89, Rīga, Latvija, LV-1009. Tālruņi: +371-7208532, 7208030. Fakss: +371-7208323
2. Identifikācijas nr.: IeM 2004/07
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 06.08.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 03.11.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: automobiļu riepu iegāde
CPV kods: 25111100-3
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.11.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 14
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas
numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA
“Autofavorīts”

40003222622

Graudu ielā 68,
Rīgā, LV-1058

Lote 1,3,4,5,6,7 –
Ls 40655,25

SIA “Laneks”

40003065761

Aizkraukles ielā 21,
Rīga, LV-1006

Lote 11,17,18 –
Ls 6599,83

SIA “Juva”

50103053281

Gaujas ielā 3,
Rīgā, LV-1045

Lote 2,15,16 – Ls 5098,97

SIA “Latakko”

40003219834

Mazā Nometņu ielā 33,
Rīgā, LV-1002

Lote 13,14 – Ls 2853,24

SIA “Grebers
Trading Ltd”

40003251867

Lāčplēša ielā 92,
Rīgā, LV-1003

8, 9,10,12 – Ls 13758,68

Kopā:

Ls 68965,97

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām; piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 03.11.2004.
13. Cita informācija: ņemot vērā Iepirkuma uzraudzības biroja Sūdzību izskatīšanas komisijas 22.10.2004. lēmumu nr. 4-1/04-129, iepirkuma komisija atkārtoti izvērtēja pretendentu piedāvājumus 8., 9., 10., 12.lotēs.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Finanšu un kapitāla tirgus komisija, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001049028, adrese: Kungu iela 1, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7774800, 7774819. Fakss: +371-7225755
2. Identifikācijas nr.: FKTK 2004/22
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 21.09.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 05.11.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: darbinieku apdrošināšana nelaimes gadījumiem
CPV kods: 66312000-6
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.09.2006.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 5
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas
numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

AAS Ergo Latvija

40003131253

Ūnijas iela 45, Rīga, LV-1039

6996,57

Kopā:

6996,57

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 09.11.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: LR IeM Valsts policija, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.:
LV900009940, adrese: Brīvības iela 61, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7075076. Fakss: +371-7075006
2. Identifikācijas nr.: IeM VP 2004/47
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 05.10.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 10.11.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Rēzeknes PRPP Īslaicīgas aizturēšanas izolatora renovācijas darbi saskaņā ar a/s “Komunālprojekts” izstrādāto projektu
CPV kods: 45216110-8
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.08.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 6
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA PMK “Energoceltnieks”

42403003430

Jupatovkas iela 9, Rēzekne, LV-4600

Ls 149596,88

Kopā:

Ls 149596,88

10. Pamatojums lēmumam izbeigt konkursu, neizvēloties nevienu piedāvājumu:
11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: pretendents neatbilst nolikuma prasībām vai likuma nosacījumiem; piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām; piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 10.11.2004.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!