• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 9.11.2004., Nr. 177 https://www.vestnesis.lv/ta/id/96132

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izsoles

Vēl šajā numurā

09.11.2004., Nr. 177

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

PAS.GIF (8277 bytes)

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1.Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Universitātes Cietvielu Fizikas institūts, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003121880, adrese: Ķengaraga iela 8, Rīga, Latvija, LV-1063.
Tālruņi: +371-7187816, 7187810. Fakss: +371-7132778
2. Identifikācijas nr.: LU CFI 2004/14
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 23.09.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 27.10.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: lāzeru piegāde 3.daļa “Ultravioletā hēlija-kadmija lāzeru piegāde” 1.gab.
CPV kods: 33436100-6
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.12.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

Azpect Photonics AB

SE556491681401

Balticvaegen 3, 15138
Soedertalje, Sweden

20662,04

Kopā:

20662,04

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 28.10.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Universitātes Cietvielu Fizikas institūts, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003121880, adrese: Ķengaraga iela 8, Rīga, Latvija, LV-1063. Tālruņi: +371-7187816, 7187810. Fakss: +371-7132778
2. Identifikācijas nr.: LU CFI 2004/14
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 23.09.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 27.10.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: lāzeru piegāde 2.daļa “Diožu pumpēta cietvielu lāzera piegāde” 1.gab.
CPV kods: 33436100-6
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.12.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

EKSPLA, UAB

LT217064917

Savanoriu av. 231, 02300 Vilnius-53, Lithuania

31283,49

Kopā:

31283,49

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 28.10.2004.

PAZIŅOJUMS PAR LĒMUMA PIEŅEMŠANU
Preces

Vai Iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros? JĀ

I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese:
Konkursa rīkotājs: Aizsardzības īpašumu valsts aģentūra (AĪVA), 90001480133, Grostonas ielā 2, Rīga, Latvija, LV-1013
Kontaktpersona: AĪVA Tehnisko iepirkumu nodaļas Tehnisko, informācijas tehnoloģiju un sakaru iepirkumu daļas vadītājs Rolands Strazdiņš
Tālr.: 7017755
Fakss: 7017798
Elektroniskā pasta adrese: rolands.strazdins@aiva.gov.lv
I.2) Pasūtītājs ir *valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids: preces
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
30200000-1
Papildus priekšmeti
II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.4) Iepirkuma nosaukums: *datortehnikas piegāde
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms: 1) portatīvo datoru piegāde – 64 gab.; 2) personālo datoru piegāde – 170 gab.; 3) biroja datoru piegāde – 261 gab.; 4. monitoru (ar skaņu) piegāde – 431 gab.
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN): 305615.00 LVL
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA

IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojums
IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs: zemākā cena
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas:1
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju:
“Sonex Rīga”, SIA, 40003312822, Ūnijas iela 11a, Rīga, Latvija, LV-1039
Kontaktpersona: Jānis Ušvils
Tālr.: +371 7819057
Fakss: +371 7819049
Elektroniskā pasta adrese: janis@sonex.lv
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN):305 615.00
Valūta:LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas nr.: * AĪVA2004/096
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums: 28.10.2004.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits: 9
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis publicēts OJ? JĀ
Paziņojuma publikācijas OJ nr.:2004/S 161-139630
Publicēts:19.08.2004.
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? *NĒ
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums:01.11.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Stāmarienas pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000025925, adrese: “Vecstāmariena”, Stāmarienas pag., Gulbemes raj., Latvija, LV-4406. Tālruņi: +371-4436696, 4436772. Fakss: +371-4436772
2. Identifikācijas nr.: SPP07/2004
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 15.09.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 26.10.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Stāmarienas pamatskolas skolēnu 3x ēdināšana
CPV kods: 55500000-5
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.05.3007.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA
“Sonāte”

44602000688

“Sonāte” Stāmerienas pag.

0,17 Ls brokastis; 0,47 Ls pusdienas; 0,25 Ls launagā par porciju

Kopā:

~10000,00

10. Pamatojums lēmumam izbeigt konkursu, neizvēloties nevienu piedāvājumu:
11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli:
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 28.10.2004.
13. Cita informācija: SIA “Sonāte” piedāvā ēdināt bērnus 3 reizes dienā - brokastīs 0,17 Ls, pusdienās 0,47 Ls, launagā - 0,25 Ls par porciju. Stāmerienas pamatskolas skolēns par trīsreizēju ēdināšanu segs Ls 0,82 ( t. sk. brokastis 0,17 Ls, brokastis 0,47 Ls, launags 0,25 Ls ) dienā. Stāmerienas pagasta padome vienam bērnam, kurš būs ēdis pusdienas segs Ls 0,15 pēc piestādītā rēķina un uzskaitītām bērnu ēdināšanas dienām. Līdz ar to aptuvenā summa, par ko pagasta padome slēgs līgumu, būs Ls 10000.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Vides aģentūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000050138, adrese: Straumes iela 2, Jūrmala, Latvija, Latvija, LV-2015. Tālruņi: +371-7811492, 7751409. Fakss: +371-7811494
2. Identifikācijas nr.: LVA 2004/33
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 06.10.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 28.10.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: smaku koncentrāciju mērījumu laboratorijas izveidošana Latvijas Vides aģentūrā
CPV kods: 33253200-0
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.12.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

I/u Rīgas pilsētas zinātniskā komercfirma “Faneks”

40002012606

Rīga,
Kr. Barona iela 8 - 6

42817,48

Kopā:

42817,48

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 28.10.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: VID Rīgas muitas reģionālā iestāde ( VID RMRI ), nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000013536, adrese: Citadeles iela 1, Rīgā, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7047325. Fakss: +371-7047391
2. Identifikācijas nr.: VID RMRI 2004/0013
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 10.09.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 27.10.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: biroja mēbeļu piegāde Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas muitas reģionālās iestādes vajadzībām
CPV kods: 36100000-2
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 7
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “Salons ARKA”

40003393043

Valguma iela 8/10, Rīgā, LV-1048

40661,69

Kopā:

40661,69

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 28.10.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Republikas Vides ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000028508, adrese: Peldu iela 25, Rīga, Latvija, LV-1494. Tālruņi: +371-7026407, 7026408. Fakss: +371-7820442
2. Identifikācijas nr.: VIDM 2004/176
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 21.09.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 25.10.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Vidusdaugavas atkritumu apsaimniekošanas reģiona atkritumu apsaimniekošanas plāna izstrāde
CPV kods: 74142120-3
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.05.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 4
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “Estonian, Latvian & Lithuanian Environment”

40003374818

Jersikas iela 21, Rīga, LV - 1003

7457,88

Kopā:

7457,88

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 27.10.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Satiksmes departaments, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000158490, adrese: Ģertrūdes iela 36, Rīga, Latvija, LV-1011.
Tālruņi: +371-7012701. Fakss: +371-7012702
2. Identifikācijas nr.: RD SD 2004/65
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 16.09.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 26.10.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Upesgrīvas ielas posma no Lielirbes ielas līdz Kukšu ielai un Mūrnieku ielas rekonstrukcija (2 līgumi)
CPV kods: 45233200-1
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.06.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 6
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “Lemcon Latvija”

40003259930

Brīvības iela 52-1, Rīga,
LV-1011

Ls 62691,19

SIA “Norma-S”

40003192135

Ziepniekkalna iela 21a, Rīga, LV-1004

Ls 16 6840,68

Kopā:

Ls 22 9531,87

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām; piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 28.10.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Līvānu novada dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000065595, adrese: Rīgas iela 77, Līvāni, Latvija, LV-5316. Tālruņi: +371-5307250, 5307258. Fakss: +371-5307255
2. Identifikācijas nr.: LND 2004/25
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 28.09.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 28.10.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Līvānu 1.vidusskolas sporta zāles inventāra iegāde
CPV kods: 36420000-1
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2004.gada 20.decembris
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 3
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “MOVE BASKETBOLA KOMERCĢENTŪRA”

40003332710

Brīvības iela 106/3, Rīga, LV-1001

19306,68

Kopā:

19306,68

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 01.11.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: LR IeM Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000054163, adrese: Raiņa bulvāris 5, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7219228. Fakss: +371-7286459
2. Identifikācijas nr.: 2004/67
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 27.09.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 29.10.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: klāsterī saslēgtu serveru datu bāzes vadības sistēmas programmatūras licencēšana un uzturēšana
CPV kods: 72000000-5
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš:1 gads no līguma noslēgšanas
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “IT Alise”

40003193130

Brīvības 68

66213,25

Kopā:

66213,25

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 02.11.2004.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Iekšlietu ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000282046,
adrese: Raiņa bulvāris 6, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7219621.Fakss: +371-7219622
Kontaktpersona: Autotransporta centrālās bāzes priekšnieks Andris Šteiners; IeM Finanšu un īpašuma departamenta Valsts iepirkumu un īpašuma lietu nodaļas vadītāja Inga Melece, tālr. 7219623,e-pasts: Inga.Melece@iem.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: IeM 2004/14
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: vieglie automobiļi
CPV kods: 34100000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: ~ 2 vieglās automašīnas
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 21.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Raiņa bulvārī 6, 514.kabinetā, Rīgā, laikā no plkst. 9:00 līdz
17:00, līdz 22.11.2004.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 11.11.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Raiņa bulvārī 6, Rīgā, 514.kabinetā, līdz 22.11.2004. plkst. 15:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Rīgā, Raiņa bulvārī 6, 4.stāvā, sēžu zālē, 22.11.2004. plkst. 15:00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts ieņēmumu dienesta Latgales reģionālā iestāde (turpmāk tekstā VID LRI), nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000667553, adrese: Rīgas iela 4/6, Daugavpils, Latvija, LV-5401. Tālruņi: +371-5406204, 5406206.Fakss: +371-5406224
Kontaktpersona: Lietvedības un nodrošinājuma daļas priekšniece Anna Sauša, tālr. 5406204
2. Identifikācijas nr.: FM VID LRI 2004/377
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Cena (apdrošināšanas prēmija )

70

Pašrisks

30

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: VID Latgales reģionālās iestādes (turpmāk tekstā VID LRI) īpašuma apdrošināšana
CPV kods: 66336200-6
Paredzamā iepirkuma apjoms: VID LRI muitas kontroles punktu (turpmāk tekstā MKP) apdrošināšana: MKP “Grebņeva”, MKP “Terehova”, MKP “Patarnieki”, MKP “Silene”, MKP “Daugavpils preču stacija”, MKP “Rēzeknes preču stacija”
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Patarnieku MKP – Piedrujas pag., Krāslavas rajons; Terehovas MKP – Zaļesjes pag., Ludzas rajons; Grebņevas MKP – Malnavas pag., Ludzas rajons; Silenes MKP – Skrudalienas pag., Daugavpils rajons; Daugavpils preču stacijas MKP – Daugavpils dzelzceļa preču stacijas šķirotavas teritorijā; Rēzeknes preču stacijas MKP – Atbrīvošanas aleja 160c, Rēzekne
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Daugavpilī, Rīgas ielā 4/6, 406. kab., laikā no plkst. 8:00 līdz plkst. 11:00 līdz: 22.11.2004.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 11.11.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz personīgi Daugavpilī, Rīgas ielā 4/6, 227.kab., līdz 22.11.2004. plkst. 11:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Daugavpilī, Rīgas ielā 4/6, 102.kabinetā, 22.11.2004. plkst. 11:00.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Preces

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS

I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese:
valsts aģentūra “Latvijas Infektoloģijas centrs”, 90001830776, Linezera iela 3, Rīga, Latvija, LV-1006
Kontaktpersona: direktores vietniece medicīnas jautājumos Velga Ķūse
Tālr.: + 371 7014505, +371 7014500
Fakss: +371 7014568
Elektroniskā pasta adrese: infectology@customers.telia.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.infectology.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs ir * valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde): pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums: *medikamentu, medicīnas preču un vakcīnu piegāde Latvijas Infektoloģijas centram
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms: medikamentu, medicīnas preču un vakcīnu piegāde Latvijas Infektoloģijas centram. Apraksts un apjoms saskaņā ar tehniskajām specifikācijām
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta: Linezera iela 3, v/a “Latvijas Infektoloģijas centrs”, Rīga, Latvija, LV-1006
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija

II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
2400000-4
M016-4
M016-4
Papildu priekšmeti
3310000-1

II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām; par daļu no apjoma
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu): NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās):
medikamentu, medicīnas preču un vakcīnu piegāde Latvijas Infektoloģijas centram saskaņā ar tehniskajām specifikācijām. Iepirkums ir sadalīts 3 (trīs) sadaļās: 1) medikamenti; 2) medicīnas preces; 3) vakcīnas. Katra no sadaļām ir sadalīta vairākās pozīcijās.
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts), to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš: 12 mēneši (pēc līguma noslēgšanas brīža)
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM (no B pielikuma)
DAĻA nr.1: medikamenti

1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets
24000000-4
M016-4
Papildu priekšmeti
24400000-8
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts: medikamenti saskaņā ar tehnisko specifikāciju
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: saskaņā ar tehnisko specifikāciju
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
DAĻA nr.2: medicīnas preces
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets
33100000-1
M016-4
M023-6
Papildu priekšmeti
24431600-0
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts: medicīnas preces saskaņā ar tehnisko specifikāciju
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: saskaņā ar tehnisko specifikāciju
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
DAĻA nr.3: vakcīnas
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
24000000-4
M023-6
Papildu priekšmeti
24451600-6
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts: vakcīnas saskaņā ar tehnisko specifikāciju
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: saskaņā ar tehnisko specifikāciju
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas): piedāvājuma nodrošinājums – drošības nauda Ls 1000 (viens tūkstotis latu).
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams): pēcapmaksa 150 dienu laikā no preču pavadzīmes-rēķina parakstīšanas un preču saņemšanas
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama) -
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem: saskaņā ar konkursa nolikumu
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija: Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā (komercreģistrā) reģistrētiem uzņēmumiem (uzņēmējsabiedrībām) – pretendenta Uzņēmumu reģistra (komercreģistra) reģistrācijas apliecības kopija; ārvalstu uzņēmumiem (uzņēmējsabiedrībām) – kompetentas attiecīgās valsts institūcijas izdots dokuments, kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts attiecīgās valsts likumā noteiktajos gadījumos un kārtībā u.c. dokumentācija saskaņā ar konkursa nolikumu
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija: pretendenta apstiprināta finanšu gada pārskats par 2003.gadu vai operatīvās bilances izraksts, kurā parādās pretendenta aktīvi un parādu saistības, kā arī cita dokumentācija saskaņā ar konkursa nolikumu
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji?
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA

IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji: piedāvājums ar viszemāko cenu
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas nr.: * LIC 2004/43
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 27.12.2004.
Maksa (ja tāda noteikta): 50, valūta: Ls
Maksājuma veids un rekvizīti: ar pārskaitījumu. Saņēmējs – Valsts kase, NMR 90000050138, konta nr.LV17TREL1060001211700, Latvijas Banka, kods LACBLV2X
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta): 27.12.2004. laikā no pulksten 12:00 līdz 16:00; 27.12.2004. līdz pulksten 12:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā: LV
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš (atklāta konkursa gadījumā): 90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē: piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta: 27.12.2004. plkst.12:00 Rīgā, Linezera ielā 3, v/a “Latvijas Infektoloģijas centrā”, 3 stāvā, konferenču zālē
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku: 2005.gads
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? *NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 02.11.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Jūrmalas pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000056357, adrese: Jomas iela 1/5, Jūrmala, LV-2015, Latvija. Tālruņi: +371-7039856, 7093852. Fakss: +371-7093985
2. Identifikācijas nr.: JPD 2004/129
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 21.09.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 29.10.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: pašvaldības īpašumu kopšana Jūrmalas pilsētas Kauguru un Slokas dzīvojamos rajonos. Dzīvojamām mājām pieguļošo brauktuvju un gājēju celiņu mehanizēta un nemehanizēta tīrīšana aptuveni 45 751 kv.m platībā, dzīvojamo māju iekšpagalmu un zaļo zonu kopšana aptuveni 126 945 platībā
CPV kods: 90200000-9
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 4
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena bez PVN

SIA “Info Serviss”

40003420394

Elizabetes iela 2, Rīga

40928,96

Kopā:

40928,96

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām; piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 01.11.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Valmieras pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000043403, adrese: Lāčplēša ielā 2, Valmierā, LV-4201, Latvija. Tālruņi: +371-4207120; 4207145. Fakss: +371-4207125
2. Identifikācijas nr.: VPD 126/2004AK
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 30.07.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 02.11.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: kopētāju piegāde Valmieras pilsētas domei un iestādēm. 2.preču grupa – 2 kopētāji ar jaudu >=20 lp./min
CPV kods: 30121120-0
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.12.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 8
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Inter-Rīga”

40003100234

Āzenes iela 16, Rīga

2912,31

Kopā:

2912,31

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: pretendents neatbilst nolikuma prasībām vai likuma nosacījumiem; piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 02.11.2004.
13. Cita informācija: piedāvājumi preču grupai (2 mazjaudas kopētāji) atkārtoti izvērtēti atbilstoši Iepirkumu uzraudzības biroja Sūdzību izskatīšanas komisijas 15.10.2004. lēmumam nr.4-1/04-122/2.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Jūrmalas pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000056357, adrese: Jomas iela 1/5, Jūrmala, Latvija, LV-2015. Tālruņi: +371-7093838, 7093852.Fakss: +371-7093985
Kontaktpersona: domes izpilddirektora vietnieks Juris Griķis, tālr. 7093889,e-pasts: JurisG@jpd.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: JPD 2004/152
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Microsoft OSL vai ekvivalentas licences lietošanas tiesību iegāde
CPV kods: 30248200-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: Microsoft OSL vai ekvivalentas licences lietošanas tiesību iegāde uz 12 mēnešiem
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Jomas iela 1/5, Jūrmalas pilsētas dome
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 17.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Jomas ielā 1/5, Jūrmalas pilsētas domē, 232.kabinetā, līdz 23.11.2004., laikā no plkst. 8:30 līdz 17:00, iepriekš samaksājot Ls 20,00. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu Jūrmalas domes norēķinu kases kontā nr.3002014000, subkonts nr.10100012100 a/s Parekss banka, kods PARXLV22, par konkursa nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 12.11.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Jomas ielā 1/5, Jūrmalas pilsētas domē, 232.kabinetā, līdz 23.11.2004. plkst. 10:30
Piedāvājumu atvēršana notiks Jomas ielā 1/5, Jūrmalas pilsētas domes 1.stāva mazajā zālē, 23.11.2004. plkst. 10:30.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Daugavpils neatliekamā medicīniskā palīdzības stacija, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001683678, adrese: Siguldas iela 16A, Daugavpils, Latvija, LV-5420. Tālruņi: +371-5476192, 5476194.Fakss: +371-5476194
Kontaktpersona: Voldemārs Skrinda, mob. tālr. 9181705
2. Identifikācijas nr.: DNMPS 2004/10
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: degviela Ai95E, Ai 80, DD ekstra
CPV kods: 23100000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar tehnisko specifikāciju
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Daugavpils
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2005.gads
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt DNMPS Siguldas ielā 16A, Daugavpilī, līdz 03.12.2004. no pulksten 08:00 līdz 13:00, iepriekš samaksājot Ls 20. Maksājuma veids: Unibankas Daugavpils fil., LV13UNLA 0005000609852 vai BalticTrust bank Daugavpils fil. LV55BATR0051MO1884300
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 25.11.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz DNMPS sekretārei Siguldas ielā 16A, Daugavpilī, līdz 03.12.2004. plkst. 13:00
Piedāvājumu atvēršana notiks DNMPS Siguldas ielā 16A, Daugavpilī, 03.12.2004. plkst. 13:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav
11. Citas ziņas: uzpildīšana ar kredītkaršu palīdzību.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Pakalpojumi

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese:
Iepirkumu uzraudzības birojs, 90001263305, Eksporta iela 6, Rīga, Latvija, LV-1010
Kontaktpersona: Informācijas departamenta direktors O.Fiļipovičs
Tālr.: +371 7326719; +371 7326707
Fakss: +371 7326720
Elektroniskā pasta adrese: iub@fm.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.iub.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs ir * valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi): pakalpojumu kategorijas nr.7
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums: *valsts e-iepirkuma sistēmas izstrāde, ieviešana un uzturēšana, un nepieciešamās tehniskās infrastruktūras piegāde un uzstādīšana
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms: elektroniska kataloga izmēģinājuma sistēmas izstrādes, ieviešanas un nepieciešamās tehniskās infrastruktūras uzstādīšanas pakalpojumi un piegāde saskaņā ar Darba uzdevumu
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta: Iepirkumu uzraudzības biroja telpās Rīgā, Eksporta ielā 6
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
72200000-7
Papildu priekšmeti

II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās):
a) elektroniska kataloga izmēģinājuma sistēmas izstrādes, ieviešanas un nepieciešamās tehniskās infrastruktūras uzstādīšanas pakalpojumi un piegāde saskaņā ar Darba uzdevumu; kā papildus iespējas konkursa nolikumā paredzēta iespēja slēgt šādus līgumus: b) elektroniska kataloga izmēģinājuma sistēmas uzturēšanas pakalpojumi; c) elektroniskā kataloga pilnas sistēmas izstrādes, ieviešanas un nepieciešamās tehniskās infrastruktūras uzstādīšanas pakalpojumi un piegāde saskaņā ar Darba uzdevumu; d) elektroniskā kataloga pilnas sistēmas uzturēšanas pakalpojumiem
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts), to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms): konkursa nolikumā ir paredzēta papildu iespēja līguma slēgšanai par elektroniskā kataloga izmēģinājuma sistēmas uzturēšanas pakalpojumiem; elektroniskā kataloga pilnas sistēmas izstrādes, ieviešanas un nepieciešamās tehniskās infrastruktūras uzstādīšanas pakalpojumiem un piegādi saskaņā ar Darba uzdevumu un elektroniska kataloga pilnas sistēmas uzturēšanas pakalpojumiem
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš: 180 dienas (pēc līguma noslēgšanas)
III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas): piedāvājuma nodrošinājums LVL 10 000 (desmit tūkstoši latu)
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams): 20% priekšapmaksa, samaksa pēc atsevišķu posmu pabeigšanas atbilstoši finanšu piedāvājumam
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama): nav
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem: saskaņā ar konkursa nolikumu
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija: pretendents ir reģistrēts likumā noteiktā kārtībā, neatrodas likvidācijas stadijā, nav pasludināts par maksātnespējīgu, un citas prasības saskaņā ar konkursa nolikumu
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija: pretendentam ir jābūt iepriekšējai pieredzei liela apjoma programmatūras izstrādes un vismaz ieviešanas projektos. Pretendentam ir jāapliecina sava dalība kā galvenajam uzņēmējam 3 (trīs) programmatūras izstrādes un ieviešanas projektos, kur projektu kopējā summa ir vienāda ar vai pārsniedz Ls 450 000. Vismaz vienam no projektiem ir jābūt īstenotam publiskajā sektorā, un citas prasības saskaņā ar konkursa nolikumu
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija: piedāvātās tehnikas ražotāja apliecinājums par Pretendenta vai tā apakšuzņēmēja tiesībām veikt tehnikas piegādi un garantijas remontu Latvijas teritorijā un apliecinājums par pilnvarota servisa centra esamību, un citas prasības saskaņā ar konkursa nolikumu
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? JĀ

IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu
1.Cena – 40 punkti
2.Piedāvātā kvalitāte – 50 punkti
3.Papildus darbu veikšanas izmaksas – 2 punkti
4.Sistēmas attīstības vīzijas detalizācija, potenciālās iespējas un nepieciešamais investīciju apjoms – 8 punkti
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ
B2) Kritēriji norādīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas nr.: * IUB 2004/11
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 09.12.2004.
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta): 09.12.2004. laikā no pulksten 8:30 līdz 17:00; 09.12.2004. līdz pulksten 10:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā: LV
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš (atklāta konkursa gadījumā): 3 mēneši pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē: piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta: 09.12.2004. plkst.10:00 Iepirkumu uzraudzības birojā Eksporta ielā 6, Rīgā
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? *JĀ
Daļēji projekts tiks finansēts no Transitional Facility projekta
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
Līguma izpildes laiks: izmēģinājuma sistēmai: 180 dienu laikā, skaitot no attiecīgā iepirkuma līguma noslēgšanas. Uzturēšanas līgums izmēģinājuma sistēmai var tikt slēgts uz vienu gadu no programmatūras nodošanas brīža (ar iespēju pagarināt līdz trīs gadiem). Pilnai sistēmai: 180 dienu laikā, skaitot no attiecīgā iepirkuma līguma noslēgšanas brīža. Uzturēšanas līgums pilnai sistēmai tiks slēgts uz vienu gadu no programmatūras nodošanas brīža (ar iespēju pagarināt līdz trīs gadiem ). Informatīvais paziņojums publicēts IUB mājas lapā 19.02.2004.
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 02.11.2004.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: sociālās aprūpes centrs “Mēmele”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000043329, adrese: Lielmēmele, Mazzalves pagasts, Aizkraukles rajons, LV-5133, Latvija. Tālruņi: +371-5175153, 9360232. Fakss: +371-5175244
Kontaktpersona: Pārtikas un apkalpojošā personāla vadītāja Sarmīte Jukša, tālr. 5175153
2. Identifikācijas nr.: LM SAC “Mēmele” nr.2004/6
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: pārtikas preču piegāde
CPV kods:15800000-6
Paredzamā iepirkuma apjoms: 200 tonnas
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: SAC “Mēmele”
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Lielmēmelē, Mazzalves pagastā, Aizkraukles rajonā, līdz 07.12.2004. laikā no plkst. 7:45 līdz 16:15
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 29.11.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Lielmēmelē, Mazzalves pagastā, Aizkraukles rajonā, līdz 07.12.2004. plkst. 11:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Lielmēmelē, Mazzalves pagastā, Aizkraukles rajonā, 07.12.2004. plkst. 11:00.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: SIA “Komunālā pārvalde”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 42103017215, adrese: Ūliha iela 44, Liepāja, Latvija, LV-3401, Latvija. Tālruņi: +371-3480965. Fakss: +371-3407288
2. Identifikācijas nr.: KP 2004/99
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 16.08.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 01.11.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Liepājas pilsētas luksoforu objektu uzturēšanas un apkalpošanas darbi
CPV kods: 31623100-0
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 4
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāja
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “VOLTS-1”

LV51203003591

Dzirnavu iela 43, Ventspils, LV-3601

Ls 13 200

Kopā:

Ls 13 200

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 01.11.2004.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!