Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Piekrītu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 22.09.2004., Nr. 150 https://www.vestnesis.lv/ta/id/93880

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izsoles

Vēl šajā numurā

22.09.2004., Nr. 150

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

PAS.GIF (8277 bytes)

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Labklājības departamenta Sociālās aprūpes centrs Gaiļezers, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000039319, adrese: Hipokrāta iela 6, Rīga, Latvija, LV-1079
Tālruņi: +371-7539453, 7536998.Fakss: +371-7547750
Kontaktpersona: saimniecības daļas vadītājs Aldis Ezeriņš, t.7536998.E-pasts: aldis@rsacg.eunet.lv
2. Identifikācijas nr.: RDLDRSACG2004/2
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: pārtikas preces ar piegādi
CPV kods: 15000000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: 410 klientu ēdināšanai
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgas Sociālās aprūpes centrs Gaiļezers
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Rīgā, Hipokrāta ielā 6, laikā no plkst. 9:00 līdz 17:00 līdz 06.10.2004. Maksājuma veids: samaksa nav paredzēta
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 28.09.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Rīgā, Hipokrāta ielā 6, 21.kabinetā, līdz 06.10.2004. plkst. 11:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Rīgā, Hipokrāta ielā 6, 06.10.2004. plkst. 11:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav paredzēts.


Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Pārtikas un veterinārais dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000064301, adrese: Republikas laukums 2, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7095230, 7027598. Fakss: +371-7327272
2. Identifikācijas nr.: ZM, PVD 04/07
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 29.07.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 10.09.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: instrumentu un iekārtu piegāde CPV kods: 29361220-5
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.10.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 6
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas
numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

I/u “Fanekss”
penetrometri (36 gab.)

40002012606

Antonijas iela 10-1,
Rīga

3204.00

SIA “Adrona” mitruma mērītāji (13 gab.)

40003624468

Struktoru iela 14a-316,
Rīga

10873.20

Kopā:

14077.20

10. Pamatojums lēmumam izbeigt konkursu, neizvēloties nevienu piedāvājumu: norādīts atsevišķi, atbilstoši likuma “Par iepirkumiem valsts vai pašvaldību vajadzībām” 3.panta 7.daļai (citās iepirkuma daļās)
11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām, piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 14.09.2004.


Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: SIA “Komunālā pārvalde”,
nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 42103017215, adrese: Ūliha iela 44, Liepāja, Latvija, Latvija, LV-3401. Tālruņi: +371-3480965, 3480766. Fakss: +371-3407288
2. Identifikācijas nr.: KP 2004/76
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 04.08.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 14.09.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: sešu Liepājas pilsētas sūkņu staciju uzturēšana un darbības nodrošināšana, lietus ūdeņu pārsūknēšanai
CPV kods: 90114000-9
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Liepājas
labiekārtošanas sabiedrība”

LV 42103003075

Franču iela 3,
Liepāja

Ls 65 000,-

Kopā:

Ls 65 000,-

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 15.09.2004.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Aknīstes pilsētas ar lauku teritoriju dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000026441, adrese: Skolas iela 10a, Aknīste, Jēkabpils raj., Latvija, LV-5208. Tālruņi: +371-5237751. Fakss: +371-5237750
Kontaktpersona: Aknīstes pilsētas ar lauku teritoriju domes priekšsēdētāja vietnieks Aivars Ielejs, t.5237760, 6429367.E-pasts: akniste@e-apollo.lv
2. Identifikācijas nr.: Aknīstes pilsētas ar l.t. dome 2004/0024
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

būvdarbu zemākā cena

50

pretendenta pieredze

40

izpildes termiņš

10

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Aknīstes vidusskolas remonta siltināšanas būvdarbi Aknīstē, Skolas ielā 19
CPV kods: 45259300-0
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar tehnisko projektu un darba uzdevumu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Aknīstes pilsēta, Skolas iela 19, LV-5208
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 22.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Aknīstē, Skolas ielā 10a, 2.stāvā, sekretāres kabinetā laikā no plkst.8: 30 līdz 12: 00 un no 13: 00 līdz plkst.17: 00 līdz: 05.10.2004., iepriekš samaksājot: Ls 100. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu Aknīstes pilsētas ar l.t.domes kontā LUB Jēkabpils fil. kontā LV82UNLA0009012130037, kods UN LALV2X vai skaidrā naudā domes kasē ar norādi “Maksa par konkursa nolikumu ID nr.2004/0024”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 27.09.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Skolas ielā 10a, Aknīstē, Aknīstes pilsētas ar l.t.domē, 2.stāvā, sekretāres kabinetā līdz: 05.10.2004. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Skolas ielā 10a, Aknīstē, Aknīstes pilsētas ar l.t.domes sēžu zālē 05.10.2004. plkst. 10: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 1000,- ar pārskaitījumu: Aknīstes pilsētas ar l.t.domes kontā LUB Jēkabpils fil. kontā LV82UNLA0009012130037, kods: UN LALV2X ar norādi “Maksa par konkursa nodrošinājumu ID nr.2004/0024”.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Īpašu uzdevumu ministra sabiedrības integrācijas lietās sekretariāts, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001484243, adrese: Elizabetes iela 20, Rīga, Latvija,
LV-1050. Tālruņi: +371-7365332, 7365337.Fakss: +371-7365335
Kontaktpersona: Dace Grīnberga, Juridiskās nodaļas vadītāja, t.7365337.E-pasts: dace.grinberga@integracija.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: ĪUMSILS-2004/P-11
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Piedāvātā kvalitāte

30

Cena

70

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: mazākumtautību 5 sabiedrisko organizāciju un apvienību dokumentu (10 un vairāk gadu veci, apmēram 635 000 vienību) arhīvu digitalizācija
CPV kods: 72313000-2
Paredzamā iepirkuma apjoms: mazākumtautību 5 sabiedrisko organizāciju un apvienību dokumentu (10 un vairāk gadu veci, apmēram 635 000 vienību) arhīvu digitalizācija
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas Republika
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.11.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Elizabetes ielā 20, Rīgā, Latvija, LV-1050, laikā no plkst. 9:00 līdz 16:30 līdz 04.10.2004.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 24.09.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Elizabetes ielā 20, Rīgā, Latvija, LV-1050, līdz 04.10.2004. plkst. 16:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Elizabetes ielā 20, Rīgā, Latvija, LV-1050, 04.10.2004. plkst. 16:00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Stopiņu pagasta pašvaldības aģentūra “Saimnieks”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001673167, adrese: Institūta iela 30, Stopiņu pagasts, Rīgas rajons, Latvija, LV-2130. Tālruņi: +371-7387226.Fakss: +371-7387226
Kontaktpersona: Laila Kundziņa,e-pasts: laila.k@apollo.lv
2. Identifikācijas nr.: PAS 23004/22 (K)
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: jauna traktora 130ZS piegāde
CPV kods: 34113300-5
Paredzamā iepirkuma apjoms: 1 gab.
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgas rajons, Stopiņu pagasts
Paredzamā līguma izpildes termiņš: divu nedēļu laikā no līguma noslēgšanas
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Institūta ielā 30, Stopiņu pagastā, Rīgas rajonā, līdz 06.10.2004., iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu Unibankā, Ogres filiālē, kods UNLALV2X, norēķinu konts LV68 UNLA 0033 3006 0931 6 ar norādi “Par konkursa nolikumu par traktora piegādi”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 28.09.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Institūta ielā 30, Stopiņu pagastā, Rīgas rajonā, Personāla Juridiskās daļas vadītājai Lailai Kundziņai darba dienās no plkst. 9 līdz 12 un no 13 līdz 16, līdz 06.10.2004. plkst. 14
Piedāvājumu atvēršana notiks Institūta ielā 30, Stopiņu pagastā, Rīgas rajonā, 06.10.2004. plkst. 14.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Nodarbinātības valsts aģentūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001634668, adrese: Kr. Valdemāra iela 38, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7021743, 9430447. Fakss: +371-7021771
2. Identifikācijas nr.: LM, NVA Nr. 2004/27
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 13.09.2004.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: personāla attīstības mācību pakalpojumi 80 Nodarbinātības valsts aģentūras darbiniekiem
CPV kods: 80427000-3
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 08.10.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

BO Valsts SIA “Rīgas
pārtikas ražotāju vidusskola”

4000348079

Nīcgales ielā 26,
Rīgā, LV - 1035

2202,70

Kopā:

2202,70

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 15.09.2004.
13. Cita informācija: iepirkums veikts pamatojoties uz likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 4. panta 4. daļu.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: VBO “Valsts tehniskās uzraudzības inspekcija”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003278448, adrese: Republikas laukums 2, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7325549, 7027290. Fakss: +371-7325549
2. Identifikācijas nr.: VTUI 2004/9
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 18.08.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 14.09.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: automašīnu iegāde
CPV kods: 34000000-7
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.12.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA MDL Motors

LV40003151654

K.Ulmaņa gatve 114/3, Rīga

Ls 66993.10
(bez PVN)

Kopā:

Ls 66993.10

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 15.09.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: IeM VP Rīgas pilsētas Galvenā policijas pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000038525, adrese: Aspazijas bulvāris 7, Rīga, Latvija, LV-1461. Tālruņi: +371-7086385, 7086380. Fakss: +371-7086393
2. Identifikācijas nr.: VP RGPP 2004/32
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 23.07.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 08.09.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: par kancelejas preču un biroja papīra piegādi Rīgas pilsētas GPP vajadzībām
CPV kods: 30192700-8
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 26.09.2006.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 6
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Gaita”

40103008290

Ieriķu iela 2a, Rīga, LV-1084

Ls 43 878.23

Kopā:

Ls 43 878.23

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 15.09.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: SIA “Komunālā pārvalde”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 42103017215, adrese: Ūliha iela 44, Liepāja, Latvija, LV-3401.
Tālruņi: +371-3480965, 3480766. Fakss: +371-3407288
2. Identifikācijas nr.: KP 2004/75
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 08.07.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 14.09.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Liepājas pilsētas ceļa zīmju uzstādīšanas un uzturēšanas darbi
CPV kods: 45233290-8
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2008.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Ceļu, tiltu būvnieks”

LV 42103019682

Bāriņu iela 7, Liepāja

Ls 70 000,-

Kopā:

Ls 70 000,-

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 15.09.2004.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Pakalpojumi

Vai iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: Latvijas Republikas Vides ministrija, 90000028508, Peldu iela 25, 403.kab., Rīga, LV-1494, Latvija
Kontaktpersona: VIDM Projektu ieviešanas departamenta Projektu tehniskās vadības nodaļas projektu koordinatore Dana Grīntāle
Tālr.: 7026475. Fakss: 7821062
Elektroniskā pasta adrese: dana.grintale@vidm.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.vidm.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt: Latvijas Republikas Vides ministrija, 90000028508, Peldu iela 25, 403.kab., Rīga, LV-1494, Latvija
Kontaktpersona: VIDM Investīciju departamenta vecākā lietvede Laila Bremša
Tālr.: 7026408. Fakss: 7821062
Elektroniskā pasta adrese: laila.bremsa@vidm.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.vidm.gov.lv
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz: Latvijas Republikas Vides ministrija, 90000028508, Peldu iela 25, 403.kab., Rīga, LV-1494, Latvija
Kontaktpersona: VIDM Investīciju departamenta vecākā lietvede Laila Bremša
Tālr.: 7026408. Fakss: 7821062
Elektroniskā pasta adrese: laila.bremsa@vidm.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.vidm.gov.lv
I.5) Pasūtītājs: *valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas nr.: 11

II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums: *būvniecības un piegāžu iepirkumu dokumentācijas sagatavošana Zemgales reģiona sadzīves atkritumu apsaimniekošanas projektam
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms: pakalpojumu līgums.
Pamatuzdevums ir sagatavot būvniecības un piegāžu iepirkumu dokumentāciju. Izpildītājam jāveic šādi galvenie darbi: esošās situācijas izpēte un piedāvātā risinājuma pārbaude, kā arī sākotnējo tehnisko pieņēmumu izstrāde un saskaņošana ar pasūtītāju un gala saņēmēju, teritoriju topogrāfisko plānu sagatavošana, inženierģeoloģiskā izpēte, projektēšanas noteikumu saņemšana, tehnisko risinājumu izstrāde un to realizācijas izmaksu noteikšana būvdarbiem, kā arī specifikāciju izstrāde un iepirkuma dokumentācijas, t.sk. skiču projekta sagatavošana
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta: Jelgavas pilsēta un rajona pašvaldības, Bauskas pilsēta un rajona pašvaldības, Dobeles pilsēta un rajona pašvaldības
NUTS kods: *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
74142120-3
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu): NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās):
līguma apjoms ietver pilnas iepirkumu dokumentācijas sagatavošanu Zemgales reģiona sadzīves atkritumu apsaimniekošanas projekta ietvaros paredzamajam būvniecības iepirkumam un piegādes iepirkumam
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts), to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš: 9 mēneši (pēc līguma noslēgšanas)
III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA

III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas): kā piedāvājuma daļa pretendentam jāiesniedz piedāvājuma nodrošinājums 3000 LVL. Piedāvājuma nodrošinājumam jābūt bankas garantijas formā, ko izsniegusi Latvijā reģistrēta banka
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams): avanss 10 dienu laikā pēc norēķinu dokumentu saņemšanas, 20% apmērā; starpmaksājums 60% apmērā pēc skiču projektu sagatavošanas; gala maksājums 20% apmērā pēc iepirkumu dokumentācijas sagatavošanas
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i (ja tāda nepieciešama) -
III .2) Piedalīšanās nosacījumi

III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem:
- pretendents ir maksātspējīgs, neatrodas likvidācijas stadijā, tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta, nav uzsākta tiesvedība par pretendenta darbības izbeigšanu, maksātnespēju vai bankrotu;
- pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu Latvijā vai citā valstī, kur tas reģistrēts;
- likumā noteiktajā kārtībā pretendentam nav konstatēti profesionālās darbības pārkāpumi pēdējo 3 gadu laikā no piedāvājuma iesniegšanas;
- pretendents ir reģistrēts likumā noteiktajos gadījumos un likumā noteiktajā kārtībā;
- pretendenta ikgadējais finanšu vidējais apgrozījums pēdējo triju gadu laikā (izņemot uzņēmumus, kas dibināti vēlāk) ir ne mazāks par 50 000 LVL;
- pretendentam ir pieredze līdzīgu pakalpojumu veikšanā, kas saistīti ar paredzamo valsts iepirkumu;
- pretendentam ir tehniskās iespējas nodrošināt pasūtījuma izpildes kvalitāti
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija: izziņa no Uzņēmumu Reģistra vai citas valsts līdzvērtīgas iestādes par amatpersonu paraksta tiesībām vai pilnvara, kas apliecina piedāvājumu parakstījušās amatpersonas tiesībspēju atbilstoši juridiskās personas darbību reglamentējošiem dokumentiem; pretendenta reģistrācijas apliecības kopija, kas apstiprināta notariāla kārtībā
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija: Uzņēmumu reģistra vai citas valsts līdzvērtīgas iestādes izziņa, kas izdota ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma atvēršanas dienas, un kas apliecina, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā, ka tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta; Valsts ieņēmumu dienesta vai citas valsts līdzvērtīgas nodokļu administrācijas iestādes izziņa, kas izdota ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma atvēršanas dienas, un kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu; informācija par valsts sociālās apdrošināšanas iemaksām no darba ņēmēju ienākumiem un vidējo strādājošo skaitu par pēdējiem 3 gadiem; pretendenta darbības pēdējo trīs gadu pārskati (bilances, peļņas vai zaudējumu aprēķina, naudas plūsmas pārskata un pašu kapitāla pārskatu kopijas) ar zvērināta revidenta atzinumu
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija: pretendenta kā pakalpojuma sniedzēja apstiprināts izstrādāto projektu saraksts, kas apliecinātu konkursa nolikuma 19.2.punktā prasīto pieredzi un kurā norādīts projektu nosaukums, apjoms (norādot summas LVL), pasūtītājs, pakalpojumu sniegšanas laiks un, ja ir, pasūtītāju atsauksmes par tiem; informācija par pakalpojumu sniegšanā iesaistīto vadošo speciālistu kvalifikācijas, izglītības un pieredzes esamību (apliecinājumam pievienot speciālistu CV, kā arī citus dokumentus, kas apliecinātu Pretendenta iespējas); sniedzamo pakalpojumu kvalitātes nodrošināšanas pasākumu apraksts; pretendenta un viena vai vairāku apakšuzņēmēju, kurus pretendents ir paredzējis pieaicināt atsevišķu darbu veikšanai, abpusēji parakstīti sadarbības apliecinājumi, norādot apakšuzņēmēju veicamo darbu veidu un apjomu (%); pretendenta rakstisks apliecinājums, ka likumā noteiktā kārtībā nav konstatēti tā profesionālās darbības pārkāpumi pēdējo 3 gadu laikā
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ

III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? JĀ
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu:
1.Piedāvājuma cena – 50%
2.Piedāvātie eksperti – 24 %
3.Firmas pieredzes un piedāvātās kvalitātes novērtējums – 13 %
4.Metode darba uzdevuma izpildei un darba organizācija – 13%
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas nr.: *VIDM 2004/165
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 11.11.2004.
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta): 11.11.2004. laikā no plkst. 8:30 līdz 13:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā: latviešu valoda
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš (atklāta konkursa gadījumā): 90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē: piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta: 11.11.2004. plkst. 13:00 Peldu ielā 25, 409.telpā, Rīgā, Latvija
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *JĀ
Projekts “Zemgales reģiona sadzīves atkritumu apsaimniekošana” 2004.gada augustā iesniegts Eiropas Komisijā līdzfinansējuma saņemšanai no ES Kohēzijas fonda
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 14.09.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: SIA “Komunālā pārvalde”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 42103017215, adrese: Ūliha iela 44, Liepāja, LV-3401. Tālruņi: +371-3480965, 3480766. Fakss: +371-3407288
2. Identifikācijas nr.: KP 2004/70
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 09.07.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 14.09.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: vecpilsētas asfalta seguma būvdarbi - periodiskā un ikdienas uzturēšana
CPV kods: 45233252-0
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2008.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Aizputes ceļinieks”

LV 42103000806

Kalvenes iela 73, Aizpute

Ls 800 000,-

Kopā:

Ls 800 000,-

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 15.09.2004.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Aizsardzības īpašumu valsts aģentūra (konkursa rīkotājs), nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001480133, adrese: Grostonas iela 2, Rīga, Latvija, LV-1013. Tālruņi: +371-7017739, 7017738. Fakss: +371-7017798
Kontaktpersona: AĪVA Ekipējuma, personāla nodrošinājuma iepirkumu nodaļas Medicīnas un pārtikas iepirkumu daļas vecākā referente Kristīne Pikunova, t.7017739.E-pasts: kristine.pikunova@aiva.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: AĪVA 2004/202
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: antiseptisko un dezinfekcijas līdzekļu piegāde
CPV kods: 24431600-0
Paredzamā iepirkuma apjoms: antiseptisko un dezinfekcijas līdzekļu piegāde trīs kalendārajiem gadiem - 30 pozīcijas
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvija
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.10.2007.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: 02.02.2004.
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Grostonas ielā 2, Rīga, 3.stāvā, kancelejā laikā no plkst.8: 30 līdz 10: 00 līdz: 27.09.2004.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 17.09.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Grostonas ielā 2, Rīga, 3.stāvā, kancelejā līdz: 27.09.2004. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Grostonas ielā 2, Rīga, 3.stāvā 27.09.2004. plkst. 10: 00
11. Citas ziņas: veikti grozījumi nolikuma punktos nr. 4.1., 4.3., 4.4., 5.2.2., 5.8., 5.8.2. un pielikumā nr.3 (tehniskā specifikācija).

Paziņojums par iepirkuma procedūras uzsākšanu
Atklāts konkurss
Pakalpojumi

Vai iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (VSAA), 90001669496, Lāčplēša iela 70a, Rīga, LV-1011, Latvija

Kontaktpersona: Guntis Briķis
Tālr.: 7 038 701. Fakss: 7 443 825
Elektroniskā pasta adrese: guntis@itsc.vsaa.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.vsaa.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt: Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra, 90001669496, Fridriķa iela 9, Rīga, LV-1019, Latvija
Kontaktpersona: Guntis Briķis
Tālr.: 7 038 716. Fakss: 7 143 825
Elektroniskā pasta adrese: guntis@itsc.vsaa.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.vsaa.lv
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt: Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra, 90001669496, Lāčplēša iela 70a, Rīga, LV-1011, Latvija
Kontaktpersona: Ingūna Muižniece
Tālr.: 7 013 619. Fakss: 7 011 812
Elektroniskā pasta adrese: inguna@hq.vsaa.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.vsaa.lv
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz: Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra, 90001669496, Lāčplēša iela 70a, Rīga, LV-1011, Latvija
Kontaktpersona: Inguna Muižniece
Tālr.: 7 013 619. Fakss: 7 011 812
Elektroniskā pasta adrese: inguna@hq.vsaa.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.vsaa.lv
I.5) Pasūtītājs: *valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas nr.: 7
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums: *datu pārraides tīkla (WAN) pakalpojumu nodrošināšana VSAA teritoriālajām struktūrvienībām
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms: datu pārraides tīkla (WAN) pakalpojumu nodrošināšana Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA) teritoriālajām struktūrvienībām atbilstoši darba uzdevumā (nolikuma 2.pielikums) noteiktajām prasībām
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas teritorija, VSAA teritoriālās struktūrvienības saskaņā ar nolikuma 1.5.2. apakšpunktu
NUTS kods: *EO29 Latvia

II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *

Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets
72318000-7
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu): NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās) 1
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts), to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)

II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš: 48 mēneši (pēc līguma noslēgšanas)
III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas): bankas izsniegts piedāvājuma nodrošinājums Ls 5000 ( pieci tūkstoši latu)
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams): 1) par pieslēguma punktu ierīkošanu apmaksa tiks veikta ne vēlāk kā 15 (piecpadsmit) darbdienu laikā pēc starpposma pieņemšanas-nodošanas akta (4.pielikums) abpusējas parakstīšanas un iesniegtā rēķina abpusējas apstiprināšanas, pārskaitot norādīto summu uz izpildītāja norādīto bankas kontu; 2) par datu pārraides tīkla pakalpojuma nodrošināšanu katrā mēnesī apmaksa tiks veikta 15 (piecpadsmit) darbdienu laikā no ikmēneša pieņemšanas – nodošanas akta un rēķina iesniegšanas un abpusējas apstiprināšanas
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem: 1) pretendenta apliecinājums, ka likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēti tā profesionālās darbības pārkāpumi /oriģināls/; 2) izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu un valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu /kopija/; 3) izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (Komercreģistrs) vai līdzvērtīga iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta /kopija/

III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija: Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra (Komercreģistra) vai līdzvērtīgas iestādes citā valstī izsniegtas reģistrācijas apliecības vai izziņas kopija, kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā /kopija/
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija: 1) informācija par Pretendenta finansiālo situāciju par 2002. un 2003.gadu, kas satur: peļņas un zaudējumu aprēķinus /kopijas/,bilances /kopijas/; 2) pretendenta sagatavota informācija par veiktajām valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām no darba ņēmēju ienākumiem un vidējo strādājošo skaitu par 2002. un 2003.gadu /oriģināls/
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija: 1) pretendenta apliecinājums par tā spējām paredzētajā iepirkuma periodā sniegt attiecīgos pakalpojumus /oriģināls/; 2) Latvijas Republikas Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas izsniegts dokuments (kopija), kas apliecina pretendenta tiesības sniegt pieprasītos pakalpojumus
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? JĀ
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ

IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu:
1.Cena – 70 punkti
2.Sagatavošanās laiks pakalpojuma izpildes uzsākšanai – 20 punkti
3.Piedāvātā profesionālā personāla pieredze - 10 punkti
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas nr.: *VSAA – 2004/0871
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 29.10.2004.
Maksa (ja tāda noteikta): 100 (viens simts) LVL
Maksājuma veids un rekvizīti: pārskaitot uz VSAA kontu; nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90001669496, Valsts kase, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra, Latvijas Banka, kods LACBLV2X, konts LV61TREL5181250040500

IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta): 29.10.2004. līdz pulksten 11:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā: LV
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš (atklāta konkursa gadījumā): līdz 28.12.2004.; 2 mēneši vai 60 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē: piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta: 29.10.2004. plkst. 11:00 Lāčplēša ielā 70a, 301.kabinetā, Rīgā, Latvija
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *NĒ
VI.4) Cita informācija: informatīvais paziņojums 23.03.2004. publicēts IUB mājas lapā
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 15.09.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
Būvdarbi

Vai iepirkums tiek organizēts līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: BO VAS “Latvijas Autoceļu direkcija”, 40003344207, Gogoļa iela 3, Rīga, LV-1050, Latvija

Kontaktpersona: Juris Dundurs
Tālr.: 70281169; 7028170. Fakss: 7028171
Elektroniskā pasta adrese: lad@lad.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.lad.lv
I.2) Pasūtītājs: *cits publisko tiesību subjekts
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids: būvdarbi
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods

Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
45233120-6
Papildu priekšmeti
II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.4) Iepirkuma nosaukums: *autoceļa rekonstrukcija
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms: autoceļš P33 Ērgļi – Jaunpiebalga – Saliņkrogs, km 24,775–35,160
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN): Ls 2800000,00
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
Atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojums
IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs: zemākā cena
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligātā? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas nr.: *SM LAD nr.04/043
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums: 10.09.2004.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits: 2
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis publicēts OJ? JĀ
Paziņojuma publikācijas OJ nr.:2004/S 114-095640
Publicēts12.06.2004.
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *JĀ
Reģionālo autoceļu attīstības programma (ERAF) nr.23.05.00
VI.7) Cita informācija: procedūra ir pārtraukta saskaņā ar likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 3.panta septīto daļu
VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums:15.09.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts ieņēmumu dienesta Kurzemes reģionālā iestāde, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001411894, adrese: Liepājas iela 48, Kuldīga, Latvija, LV-3300. Tālruņi: +371-3323108, 3323474. Fakss: +371-3320431
2. Identifikācijas nr.: FM VID KRI 2004/166
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 18.08.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 15.09.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: vieglās pasažieru automašīnas transporta pakalpojums
CPV kods: 34110000-1
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.10.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “SD AUTOCENTRS”

42103012097

Bāriņu iela 14, Liepāja, LV - 3401

8050,85

Kopā:

8050.85

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 16.09.2004.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003345734, adrese: Miera iela 25, Rīga, Latvija, LV-1001. Tālruņi: +371-7025719, 7025750. Fakss: +371-7828301
Kontaktpersona: juriste Ineta Martinsone, t.7025719.E-pasts: ineta.martinsone@csdd.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: SAM/CSDD 2004/63
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: marķētās dīzeļdegvielas piegāde
CPV kods: 23121200-3
Paredzamā iepirkuma apjoms: 128 000 litri
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ceļu satiksmes drošības direkcijas nodaļas Cēsīs, Daugavpilī, Gulbenē, Kuldīgā, Ogrē, Rīgā, Talsos, Valmierā, Ventspilī
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Ceļu satiksmes drošības direkcija, Miera iela 25 (25.kabinets), Rīga laikā no plkst.8: 30 līdz 17: 00 līdz: 06.10.2004., iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: skaidrā naudā Ceļu satiksmes drošības direkcijas kasē Rīgā, Miera ielā 25, vai ar pārskaitījumu Ceļu satiksmes drošības direkcijas kontā nr.LV75PARX0000118181018, a/s Pareks banka, kods PARXLV22, mērķis – par konkursa id.nr.SAM/CSDD2004/63 nolikuma saņemšanu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 28.09.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: CSDD, Miera iela 25, 25.kabinets līdz: 06.10.2004. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: CSDD, Miera iela 25, konferenču zālē (pagrabstāvā) 06.10.2004. plkst. 10: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Piedāvājums jāiesniedz bankas galvojums 3 000 Ls apmērā
11. Citas ziņas: pirms konkursa nolikuma saņemšanas jāiesniedz maksājumu apliecinošs dokuments – kvīts (maksājuma uzdevums vai bankas konta izraksts).

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Grobiņas pagasta padome, nodokļu maksātāja reģis trācijas nr.: 90000058625, adrese: Otaņķu iela 1, Grobiņa, Liepājas rajons, Latvija, LV-3430. Tālruņi: +371-3491694. Fakss: +371-3490510
Kontaktpersona: komunālās struktūrvienības vadītājs Juris Gusts
2. Identifikācijas nr.: GPP 2004/01
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: koksnes skaidas ar piegādi
CPV kods: 20170000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: 9000 kub.m
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Grobiņas pagasts
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.05.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Otaņķu iela 1, Grobiņa, Liepājas rajons laikā no plkst.8: 00 līdz 16: 00 līdz: 11.10.2004.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 01.10.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Otaņķu iela 1, Grobiņa, Liepājas rajons līdz: 11.10.2004. plkst. 12: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Otaņķu iela 1, Grobiņa, Liepājas rajons 11.10.2004. plkst. 12: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: SIA “Daugavpils reģionālā slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 41503029600, adrese: Vasarnīcu iela 20, Daugavpils, Latvija, LV-5417. Tālruņi: +371-5405282, 5405280. Fakss: +371-5405254
Kontaktpersona: SIA “Daugavpils reģionālā slimnīca” Funkcionālās diagnostikas nodaļas vadītājs Vladimirs Borisjonoks, t.5405262.E-pasts: sia.drs@apollo.lv
2. Identifikācijas nr.: DPD/DRS 2004/39
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: digitāla 32-kanālu elektroencefalogrāfa ar 2 darba vietām, miega analīzes programmu un digitālo video novērošanu piegāde SIA “Daugavpils reģionālā slimnīca” vajadzībām
CPV kods: 33100000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: digitāla 32-kanālu elektroencefalogrāfs ar 2 darba vietām, miega analīzes programmu un digitālo video novērošanu, saskaņā ar tehnisko specifikāciju
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Vasarnīcu iela 20, Daugavpils, LV-5417
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.11.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: SIA “Daugavpils reģionālā slimnīca”, Vasarnīcu ielā 20, Daugavpilī, 1.stāvā pie sekretāres, laikā no 9: 00 līdz 16: 00 līdz: 08.10.2004. plkst. 12:00 iepriekš samaksājot: Ls 20 (t.sk.PVN). Maksājuma veids: ar pārskaitījumu: vien.reģ.nr.41503029600, PVN kods LV 41503029600, AKB “Baltijas Tranzītu banka” Daugavpils filiāle, norēķinu konts LV70BATR0051M01526100, kods BATRLV2X
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 30.09.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: SIA “Daugavpils reģionālā slimnīca”, Vasarnīcu ielā 20, Daugavpilī, 1.stāvā pie sekretāres līdz: 08.10.2004. plkst. 12: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: SIA “Daugavpils reģionālā slimnīca”, Vasarnīcu ielā 20, Daugavpilī, 2.stāvā konferenču zālē 08.10.2004. plkst. 12: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Satiksmes departaments, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000158490, adrese: Ģertrūdes iela 36, Rīga, Latvija, LV-1011. Tālruņi: +371-7012723, 7012701.Fakss: +371-7012702
Kontaktpersona: RD SD Ielu seguma atjaunošanas daļas vadītājs Andris Brohauzs, t.7012723.E-pasts: andrisb@satdep.rcc.lv
2. Identifikācijas nr.: RD SD 2004/65
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

piedāvājuma cena

80

piedāvātā kvalitāte

10

pretendenta pieredze

5

būvdarbu izpildes termiņi

5

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Upesgrīvas ielas posma no Lielirbes ielas līdz Kukšu ielai un Mūrnieku ielas rekonstrukcija (2 līgumi)
CPV kods: 45233200-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: ielu rekonstrukcija 6771 kv.m apjomā

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.06.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīgas domes Satiksmes departamentā Ģertrūdes ielā 36, 508.kab. laikā no plkst.8: 30 līdz 17: 00 līdz: 15.10.2004., iepriekš samaksājot: Ls 50. Maksājuma veids: skaidrā naudā, samaksājot Rīgas domes Satiksmes departamenta kasē vai ar pārskaitījumu uz Rīgas domes Satiksmes departamenta konta nr.02-010130810, subkonta nr. 23400004010 LUB Centra filiālē, kods UNLALV2X, norādot – maksa par nolikumu konkursam RD SD 2004/65
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 07.10.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Rīgas domes Satiksmes departamentā Ģertrūdes ielā 36, Rīgā līdz: 15.10.2004. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgas domes Satiksmes departamenta telpās 15.10.2004. plkst. 10: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 1000 par katru līgumu apdrošināšanas polises vai bankas garantijas veidā, vai ieskaitot minēto summu SD norādītajā kontā ar norādi “Upesgrīvas ielas posma no Lielirbes ielas līdz Kukšu ielai un Mūrnieku ielas rekonstrukcija (iepirkuma identifikācijas nr. RD SD 2004/65)”.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
Preces

Vai iepirkums tiek organizēts līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Kurzemes reģionālā iestāde, 90001411894, Liepājas iela 48, Kuldīga, LV-3300, Latvija
Kontaktpersona: Nodrošinājuma daļas priekšnieks Aleksandrs Alandarenko, tālr. 3323108, mob. tālr. 6457275
Tālr.: +371 3323108, +371 3323474. Fakss: +371 3320431
Elektroniskā pasta adrese: aleksandrs.alandarenko@kreg.vid.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.vid.gov.lv
I.2) Pasūtītājs: *valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids: preces
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
36121000-5
Papildu priekšmeti

II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.4) Iepirkuma nosaukums: *biroja mēbeļu iegāde VID KRI vajadzībām
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms: biroja mēbeļu iegāde VID KRI Liepājas, Saldus, Ventspils un Kuldīgas nodaļām
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN): Ls 83361,02
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
Atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojums
IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs: zemākā cena
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas:11-09/04
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: SIA “I KLUBS”, 40103146293, Baznīcas iela 8-19, Rīga, LV-1010, Latvija
Kontaktpersona: direktors A.Spilva
Tālr.: +371 7289596. Fakss: +371 7217911
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN):83361,02; valūta– LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligātā? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas nr.: *FM VID KRI 2004/134
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums 14.09.2004.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits: 4
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis publicēts OJ? JĀ
Paziņojuma publikācijas OJ nr.:2004/S-130-110534
Publicēts07.07.2004.
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *NĒ
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums:14.09.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: SIA “Komunālā pārvalde”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 42103017275, adrese: Ūliha iela 44, Liepāja, Latvija, LV-3401.
Tālruņi: +371-3480965, 3480766. Fakss: +371-3407288
2. Identifikācijas nr.: KP 2004/71
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 04.08.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 14.09.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Jaunliepājas ielu asfalta seguma periodiskā un ikdienas uzturēšana
CPV kods: 45233252-0
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2008.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “Ceļu, tiltu būvnieks”

LV 42103019682

Bāriņu iela 7, Liepāja

Ls 800 000,-

Kopā:

Ls 800 000,-

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 15.09.2004.


Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas pašvaldības aģentūra “Rīgas meža aģentūra”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001436737, adrese: A.Briāna iela 7, Rīga, Latvija, LV-1001. Tālruņi: +371-7105272, 9126154. Fakss: +371-7037207
2. Identifikācijas nr.: RPA-RMA-2004/51
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 13.09.2004.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: ikgadējā semināra un svinīgās pieņemšanas, kas veltīta Meža darbinieku dienai, pakalpojumu sniegšana
CPV kods: 80427000-3
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 17.09.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “Saule”

LV40003085734

“Vīganti-1”, Sējas pag., Rīgas raj., LV-4014

LVL 3413.56

PVN 18% LVL 614.44

Kopā:

LVL 4028.00

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 16.09.2004.
13. Cita informācija: iepirkums veikts saskaņā ar likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 4.panta 4.daļu.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas Vidzemes priekšpilsētas Sociālais dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000015147, adrese: Vidridžu iela 3, Rīga, Latvija, LV-1006. Tālruņi: +371-7012111, 7012105. Fakss: +371-7553766
2. Identifikācijas nr.: VSD 2004/05
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 18.08.2004.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: siltā ēdiena sagatavošana un piegāde Rīgas Vidzemes priekšpilsētas maznodrošinātajiem iedzīvotājiem
CPV kods: 55322000-3
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2007.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA Alekss un V

40003357396

Valdeķu iela 54/11-116, Rīga, LV-1058

Maksa par vienu
pakalpojumu - Ls 0,89

Kopā:

Ls 16 000.00

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 15.09.2004.
13. Cita informācija: lēmums pieņemts, pamatojoties uz likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 4.panta 4.daļu.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Krāslavas novada dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001267487, adrese: Rīgas iela 51, Krāslava, Latvija, LV-5601.
Tālruņi: +371-5624052, 5624383. Fakss: +371-5624383
2. Identifikācijas nr.: KND-2004/08
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 18.06.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 31.08.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Krāslavas centralizētās siltumapgādes sistēmas rekonstrukcijas būvprojekta izstrāde
CPV kods: 74232000-4
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.10.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

Kopā:

10. Pamatojums lēmumam izbeigt konkursu, neizvēloties nevienu piedāvājumu: norādīts atsevišķi, atbilstoši likuma “Par iepirkumiem valsts vai pašvaldību vajadzībām” 3.panta 7.daļai
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 15.09.2004.
13. Cita informācija: saskaņā ar Krāslavas novada domes 31.08.2004. lēmumu (protokols Nr.11,19.#) atklātais konkurss iepirkumam KND-2004/08 izbeigts bez rezultātiem un iepirkuma līguma noslēgšanas sakarā ar finansu līdzekļu nepietiekamību.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Ēdoles pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000036558, adrese: Dārza iela 6, Ēdoles pagasts, Kuldīgas rajons, Latvija, LV-3310. Tālruņi: +371-3345138. Fakss: +371-3345138
2. Identifikācijas nr.: ĒPP/2004/9
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 14.07.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 13.09.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: autobusa iegāde
CPV kods: 34121000-1
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.09.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

Kopā:

10. Pamatojums lēmumam izbeigt konkursu, neizvēloties nevienu piedāvājumu: piedāvājumi neatbilst nolikuma prasībām
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 16.09.2004.
13. Cita informācija: SIA “AD REM” sniegusi papildus ziņas, kas neatbilda konkursa nolikumam.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Aizsardzības īpašumu valsts aģentūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001480133, adrese: Grostonas iela 2, Rīga, Latvija, LV-1013. Tālruņi: +371-7017783. Fakss: +371-7017793
2. Identifikācijas nr.: AĪVA 2004/128
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 23.08.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 15.09.2004.
5. Iepirkuma procedūra: slēgts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: tehniskā projekta izstrāde “Biroja ēkas rekonstrukcija Grostonas ielā 2, Rīgā”
CPV kods: 74223000-8
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 4 mēneši no līguma spēkā stāšanās dienas
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 0
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

Kopā:

10. Pamatojums lēmumam izbeigt konkursu, neizvēloties nevienu piedāvājumu: nav iesniegti piedāvājumi
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 15.09.2004.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!

"latvijas vēstneša" lietotāju aptauja

Cienījamais Vestnesis.lv lietotāj!


Aicinām Jūs izteikt viedokli par vietnes - oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" - saturu, ērtumu un pilnveides iespējām.


Aptauja ilgs līdz 25. oktobrim