Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Piekrītu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 1.09.2004., Nr. 138 https://www.vestnesis.lv/ta/id/92989

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izsoles

Vēl šajā numurā

01.09.2004., Nr. 138

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

PAS.GIF (8277 bytes)

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Latvijas valsts meži” Ziemeļkurzemes mežsaimniecība, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003466281, adrese: Kristapa iela 30, Rīga, Latvija, LV-1046. Tālruņi: +371-3237824, 9492511.Fakss:+371-3237825
Kontaktpersona:ražošanas vadītāja palīgs Aloizs Peipiņš, 9492511.E-pasts:a.peipins@lvm.lv
2. Identifikācijas nr.:ZK/2004/72/ak
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: meža ceļa “Aizupes 2” rekonstrukcija
CPV kods: 45233120-6
Paredzamā iepirkuma apjoms: 2,74 km
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ventspils rajons, Usmas pagasts
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.06.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Upes ielā 4, Dundagā, Talsu rajons, LV-3270, laikā no plkst. 8:30 līdz plkst. 17:30 līdz 14.09.2004.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līd: 06.09.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Upes ielā 4, Dundagā, Talsu rajonā, LV-3270, līdz 14.09.2004. plkst. 12:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Upes ielā 4, Dundagā, Talsu rajonā, LV-3270, 14.09.2004. plkst. 12:00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: BO VAS “Veselības statistikas un medicīnas tehnoloģiju aģentūra”,
nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003271628, adrese: Duntes iela 12/22, Rīga, Latvija, LV-1005. Tālruņi:+371-7501590.Fakss:+371-7501591
Kontaktpersona:juriskonsults Māris Ignatovičs, 7501590.E-pasts:marisi@vsmta.lv
2. Identifikācijas nr.:VSMTA 2004/10
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: mansarda stāva un ieejas mezgla pārbūve
CPV kods: 45210000-2

Paredzamā iepirkuma apjoms: ieejas mezgla pārbūve un mansarda stāva izbūve 250 kv.m

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Duntes iela 12/22, Rīga, LV-1005
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 10.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Duntes ielā 12/22, Rīga, LV-1005, laikā no plkst. 9:00 līdz plkst. 17:00 līdz 14.09.2004., iepriekš samaksājot Ls 50. Maksājuma veids: pārskaitījums valsts kasē, reģistrācijas nr.90000050138, Latvijas Banka, kods LACBLV2X, konts nr. LV17TREL1060001211700
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 06.09.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Duntes ielā 12/22, Rīgā, LV-1005, 208.kabinetā, līdz 14.09.2004. plkst. 10:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Duntes ielā 12/22, Rīgā, LV-1005, 210.kabinetā, 14.09.2004. plkst. 10:00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: AM NBS Nodrošinājuma pavēlniecība, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001259776, adrese: Vienības gatve 56, Rīga, Latvija, LV-1004. Tālruņi:+371-761217, 7804421.Fakss:+371-761219
Kontaktpersona:Nacionālo bruņoto spēku Nodrošinājuma pavēlniecības štāba Iepirkumu un infrastruktūras pārvaldes Materiāltehnisko līdzekļu izpētes daļas leitnante Aleksandra Ozoliņa, tālrunis 7804421 vai 7601217; fakss 7601219.E-pasts:aleksandra.ozolina@lc.mil.lv
2. Identifikācijas nr.:ID NBS NP 2004/312
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: naftas piesārņojuma lokalizēšanas bonas
CPV kods: 29500000-4
Paredzamā iepirkuma apjoms: 500 metri
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: AM NBS Nodrošinājuma pavēlniecība, Vienības gatve 56, Rīga, LV-1004
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.10.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt AM NBS Nodrošinājuma pavēlniecībā Vienības gatvē 56, Rīgā, LV-1004, laikā no plkst. 9:00 līdz plkst. 17:00 līdz 17.09.2004.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 09.09.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz AM NBS Nodrošinājuma pavēlniecībā Vienības gatvē 56, Rīga, LV- 1004, līdz 17.09.2004. plkst. 12:00
Piedāvājumu atvēršana notiks AM NBS Nodrošinājuma pavēlniecībā Vienības gatvē 56, Rīgā, LV-1004, 17.09.2004. plkst. 12:00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Ķemeru nacionālais parks, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000447358, adrese: “Meža māja”, Ķemeri, Jūrmala, Latvija, LV-2012. Tālruņi:+371-7730078, 7730200.Fakss:+371-7730207
Kontaktpersona:LIFE projekta vadītājs Gatis Pāvils, 7730200.
E-pasts:gatis.pavils@kemeri.gov.lv
2. Identifikācijas nr.:ĶNP 04/10
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: divu slūžu mehāniskais aprīkojums
CPV kods: 29833000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: pilns divu slūžu mehāniskais aprīkojums
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Starpiņupīte, Tukuma rajons, Lapmežciema pagasts
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.07.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts:
7. Konkursa nolikumu var saņemt Ķemeru nacionālajā parkā, Meža mājā, Jūrmalā, LV-2012, laikā no plkst. 9:00 līdz plkst. 17:00 līdz 20.10.2004.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 10.10.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Ķemeru nacionālajā parkā, “Meža mājā”, Jūrmalā, Latvija, LV-2012, līdz 20.10.2004. plkst. 11:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Ķemeru nacionālajā parkā, “Meža mājā”, Jūrmalā, Latvija, LV- 2012, 20.10.2004. plkst. 11:00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: SIA “Rēzeknes veselības aprūpes centrs”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003280048, adrese: 18. Novembra iela 41, Rēzekne, Latvija, LV-4600. Tālruņi:+371-4603325, 9183378.Fakss:+371-4624266
Kontaktpersona:rīkotājdirektore Berta Orinska, t. 4603325
2. Identifikācijas nr.:RVAC 2004 nr.2
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: jaunākās paaudzes augstākās klases ultrasonogrāfijas iekārta ar krāsu kodētās doplerogrāfijas iespējām
CPV kods: 33000000-0
Paredzamā iepirkuma apjoms: 1
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rēzeknes vesel. apr. centrs, 18.Novembra iela 41, Rēzekne
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 15.11.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt 18.Novembra ielā 41, Rēzeknē, Rēzeknes vesel. apr. centrā, 312. kab., laikā no plkst. 9:00 līdz plkst. 16:00 līdz 29.09.2004., iepriekš samaksājot Ls 50. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu – Hansabanka, konta nr. LV44HABA000140200721
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 21.09.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz 18. Novembra ielā 41, Rēzeknē, Rēzeknes vesel. apr. centrā, 312.kab., līdz 29.09.2004. plkst. 11:00
Piedāvājumu atvēršana notiks 18. Novembra ielā 41, Rēzeknē, Rēzeknes vesel. apr. centrā, 308.kab., 29.09.2004. plkst. 11:00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Siguldas novada dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000048152, adrese: Pils iela 16, Sigulda, Rīgas rajons, Latvija, LV-2150. Tālruņi:+371-7970844, 7970845. Fakss:+371-7971371
Kontaktpersona:galv. speciāliste iepirkuma jaut., Inguna Abzalone, t.7970865.E-pasts:iepirkumi@lis.lv
2. Identifikācijas nr.:SND 2004/07 AK
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Siguldas pilsētas Nākotnes ielas kapitālā remonta darbi
CPV kods: 45230000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: 3440 kv.m
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Siguldas pilsēta
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.10.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Siguldas novada domes kancelejā, Pils ielā 16, Siguldā, laikā no pirmdienās: 9:00 - 13:00 14 - 18:00; otrdienās 8:00 - 13:00 14:00 - 17:00; trešdienās 8:00 - 13:00 14:00 - 17:00; ceturtdienās 8:00 - 13:00 14:00 - 18:00; piektdienās 8:00 - 14:00 līdz: 06.09.2004.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 27.08.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Siguldas novada domes kancelejā, Pils ielā 16, Siguldā līdz: 06.09.2004. plkst. 12:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Siguldas novada domē, Pils ielā 16, Siguldā 06.09.2004. plkst. 12:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: LVL 1000
11. Citas ziņas: izdarītas izmaiņas konkursa nolikuma 1.5.1., 1.5.3., 1.5.7., 1.8.6., 1.9.10. punktos, kā arī līguma nosacījumu 49. punktā.

Paziņojums par iepirkuma procedūras uzsākšanu
Atklāts konkurss
Preces

Vai iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? JĀ
I. DAĻA PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: Tiesu administrācija, 90001672316, Juridiskā adrese: Mārstaļu iela 19, LV-1050, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Jānis Prūsis, Tiesu administrācijas Administratīvā departamenta direktora p.i.
Tālr.: 7077937. Fakss: 7077936
Elektroniskā pasta adrese: ta@ta.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt: Tiesu administrācija, 90001672316, biroja adrese: Antonijas iela 6, Rīga, Latvija, LV-1010
Kontaktpersona: Jānis Prūsis
Tālr.: 7077937. Fakss: 7077936
Elektroniskā pasta adrese: ta@ta.gov.lv

I.3) Konkursa nolikumu var saņemt: Tiesu administrācija, 90001672316, biroja adrese: Antonijas iela 6, 2. stāvs, kanceleja, 240.kab.; 5.stāvs, Tiesu administrācijas birojs, 518.kab., Rīga, Latvija, LV-1010
Kontaktpersona: Aija Bērziņa, Jānis Prūsis
Tālr.: 7077977; 7077937. Fakss: 7077936
Elektroniskā pasta adrese: kanceleja@ta.gov.lv; ta@ta.gov.lv
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz: Tiesu administrācija, 90001672316, biroja adrese: Antonijas iela 6, 2.stāvs, kanceleja, 240.kabinets, Rīga, Latvija, LV-1010
Kontaktpersona: Aija Bērziņa
Tālr.: 7077977. Fakss: 7077936
Elektroniskā pasta adrese: kanceleja@ta.gov.lv
I.5) Pasūtītājs: *valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde): noma

II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums: *par tiesībām iznomāt telpas Tiesu administrācijas vajadzībām
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms: tiesības iznomāt telpas Tiesu administrācijai ar kopējo platību no 850 līdz 950 kv.m. Tiesības nodrošināt apkures, siltā un aukstā ūdens piegādes, kanalizācijas notekūdeņu savākšanas, atkritumu izvešanas un telpu uzraudzības pakalpojumus Tiesu administrācijai visā telpu nomas termiņa laikā
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgas pilsētas administratīvajās robežās ar priekšrocību teritorijai, kura ietilpst konkursa nolikuma 2.pielikuma – plāna – norādītos ietvaros
NUTS kods: *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets

Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu): JĀ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās): telpu noma Tiesu administrācijai ar kopējo platību no 850 līdz 950 kv.m un tiesības nodrošināt apkures, siltā un aukstā ūdens piegādes, kanalizācijas notekūdeņu savākšanas, atkritumu izvešanas un telpu uzraudzības pakalpojumus Tiesu administrācijai visā telpu nomas termiņa laikā
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts), to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms): nav
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš: līguma spēkā stāšanās laiks 25.11.2004. un beigas – 25.11.2008.
III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA

III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas): nepieciešama piedāvājuma nodrošinājuma garantijas vēstule, ko izsniedz kredītiestāde vai apdrošinātājs. Piedāvājuma nodrošinājums ir spēkā līdz brīdim, kad tiek noslēgts telpu nomas līgums ar šī konkursa uzvarētāju
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams): telpu nomas maksa un maksa par apkures, siltā un aukstā ūdens piegādes, kanalizācijas notekūdeņu savākšanas, atkritumu izvešanas un telpu uzraudzības pakalpojumiem tiek maksāta par kārtējo mēnesi telpu nomas līgumā noteiktās mēneša maksas apmērā
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i (ja tāda nepieciešama): nav
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem: informācija par pretendenta profesionālo darbību iesniedzama saskaņā ar konkursa nolikuma II daļas prasībām
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija: fiziskas personas, ja spēj izpildīt nolikumā noteiktās prasības. Juridiskām personām, kuras reģistrētas normatīvajos aktos noteiktā kārtībā un noteiktos gadījumos, ir jāiesniedz šādi dokumenti: 1) izziņa no Valsts ieņēmuma dienesta vai citas nodokļu administrācijas iestādes Latvijā vai līdzvērtīgas nodokļu administrācijas iestādes citā valstī, par nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto maksājumu samaksu; 2) reģistrācijas apliecības kopija vai izziņa, ka pretendents ir reģistrēts likumā noteiktā kārtībā, pretendents neatrodas maksātnespējas vai likvidācijas procesā un pretendenta saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta; 3) rakstiska informācija par iznomāšanā iesaistīto personālu, kas atbildīgs par kvalitātes kontroli; 4) zemesgrāmatu akta izraksts vai citi dokumenti, kas apliecina pretendenta tiesības iznomāt telpas un to, ka nekustamais īpašums, kurā šīs telpas tiek piedāvātas, un pašas telpas ir bez apgrūtinājumiem, izņemot hipotēku; 5) Latvijas Republikas Uzņēmuma reģistra vai līdzvērtīgas iestādes citā valstī izsniegta izziņa par amatpersonām, kurām ir paraksta tiesības; 6) pretendenta pilnvara amatpersonai, kurai ir tiesības parakstīt piedāvājumu un telpu nomas līgumu; 7) pretendenta apliecinājums, ka normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā nav konstatēti tā profesionālās darbības pārkāpumi
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija: juridiskām personām 1) pretendenta 2003.gada apgrozījuma pārskata kopija un zvērināta revidenta atzinuma kopija; 2) izziņa par pretendenta kopējo finanšu apgrozījumu par iepriekšējiem trīs gadiem
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu

III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji?
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA

IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji: piedāvājums ar viszemāko cenu

IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas nr.: *TA 2004/2
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 18.10.2004.
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta): 18.10.2004. laikā līdz plkst. 15.00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums: (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā: LV
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš (atklāta konkursa gadījumā): līdz 25.11.2004.
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē: piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas

IV.3.7.2) Laiks un vieta: 18.10.2004. plkst. 15.00 Rīgā, Antonijas ielā 6, Tiesu administrācijas kancelejā, 2.stāvā, 240.kabinetā
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 23.08.2004.

Paziņojums par iepirkuma procedūras uzsākšanu
Atklāts konkurss
Pakalpojumi

Vai iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: Cēsu pilsētas dome, 90000031048, Raunas iela 4, LV-4100, Cēsis, Latvija
Kontaktpersona: Igors Mercs; Sigita Zvirbule
Tālr.: 4124571. Fakss: 4124571
Elektroniskā pasta adrese: iac@dome.cesis.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.cesis.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs: *pašvaldības iestāde

II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas nr.: 16
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums: *ielu kopšanas un uzturēšanas darbi Cēsu pilsētā
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Ielu slaucīšana, ielu mehanizēta grunts uzauguma noņemšana un aizvešana pēc ziemas perioda, ielu nomaļu mehanizēta profilēšana, ziemas periodā izkaisītā materiāla savākšana un aizvešana, ielas klātnes planēšana, ielu mehanizēta nomaļu grunts uzauguma noņemšana un aizvešana pēc ziemas perioda, ielu nomaļu mehanizēta profilēšana, mehanizēta ielu malu zāles pļaušana 2 m platumā, ielu laistīšana, ielas brauktuves sniega tīrīšana un kaisīšana ar smilts un sāls maisījumu, sniega savākšana un izvešana. Apjoms: 1. objekts – A grupas ielas –20,09 km; B grupas ielas – 13,32 km; C grupas ielas – 30,03 km; 2. objekts – A grupas ielas – 20,18 km; B grupas ielas – 15,19 km; C grupas ielas – 15,63 km
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta: Cēsu pilsēta

NUTS kods: *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
90200000-9
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām

II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu): NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās): 1. objekts – A grupas ielas – 20,09 km; B grupas ielas – 13,32 km; C grupas ielas – 30,03 km; 2. objekts – A grupas ielas – 20,18 km; B grupas ielas – 15,19 km; C grupas ielas – 15,63 km
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts), to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš: 60 mēneši (pēc līguma noslēgšanas brīža)
vai līguma spēkā stāšanās laiks 01.11.2004. un beigas – 31.10.2009.
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM (no B Pielikuma)
DAĻA nr.1: ielu kopšanas un uzturēšanas darbi Cēsu pilsētā
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods

Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
90200000-9
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
2) Īss apraksts: ielu slaucīšana, ielu mehanizēta nomaļu grunts uzauguma noņemšana un aizvešana pēc ziemas perioda, ielu nomaļu mehanizēta profilēšana, ziemas periodā izkaisītā materiāla savākšana un aizvešana, ielas klātnes planēšana, ielu mehanizēta nomaļu grunts uzauguma noņemšana un aizvešana pēc ziemas perioda, ielu nomaļu mehanizēta profilēšana, mehanizēta ielu malu zāles pļaušana 2 m platumā, ielu laistīšana, ielas brauktuves sniega tīrīšana un kaisīšana ar smilts un sāls maisījumu, sniega savākšana un izvešana
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: A grupas ielas – 20,09 km; B grupas ielas – 13.32 km; C grupas ielas – 30,03 km
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras): sākums – 01.11.2004.; beigas – 31.10.2009.
DAĻA nr.2: ielu kopšanas un uzturēšanas darbi Cēsu pilsētā
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *

Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
90200000-9
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
2) Īss apraksts: ielu slaucīšana, ielu mehanizēta nomaļu grunts uzauguma noņemšana un aizvešana pēc ziemas perioda, ielu nomaļu mehanizēta profilēšana, ziemas periodā izkaisītā materiāla savākšana un aizvešana, ielas klātnes planēšana, ielu mehanizēta nomaļu grunts uzauguma noņemšana un aizvešana pēc ziemas perioda, ielu nomaļu mehanizēta profilēšana, mehanizēta ielu malu zāles pļaušana 2 m platumā, ielu laistīšana, ielas brauktuves sniega tīrīšana un kaisīšana ar smilts un sāls maisījumu, sniega savākšana un izvešana
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: A grupas ielas – 20,18 km; B grupas ielas – 15,19 km; C grupas ielas – 15,63 km
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras): sākums – 01.11.2004.; beigas – 31.10.2009.
III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas): piedāvājuma nodrošinājums ir Ls 10000,00 (desmit tūkstoši). Pretendents piedāvājuma nodrošinājumu var ieskaitīt Cēsu pilsētas domes norēķinu kontā a/s “Latvijas Unibanka”, Cēsu filiāle, kods UNLALV2X, konts nr.LV51 UNLA 0004 0131 3083 vai noformēt bankas garantijas veidā. Bankas garantijai/apliecinājumam (oriģināls) jāsatur šāda informācija: banka ir informēta par pretendenta dalību šajā konkursā; pretendentam šajā bankā ir atvērts norēķinu konts; pretendenta bankas kontā ir Ls 10000,00 (desmit tūkstoši latu), kas turpmāk tiek rezervēti un kalpos par pretendenta piedāvājuma nodrošinājumu; banka garantē, ka līdz pasūtītāja rakstveidā noformētam motivētam paziņojumam par piedāvājuma nodrošinājuma atsaukumu ar pretendenta konta atlikumā esošajiem naudas līdzekļiem, kas atbilst konkursa piedāvājuma nodrošinājuma summai, netiks veiktas nekādas bankas operācijas; banka apņemas pēc pasūtītāja motivēta rakstveida paziņojuma saņemšanas pārtraukt pretendenta kontā esošās naudas summas rezervēšanu kā pretendenta piedāvājuma nodrošinājumu; banka apņemas pēc pasūtītāja pirmā motivētā rakstveida pieprasījuma ieskaitīt pretendenta piedāvājuma nodrošinājuma summu pasūtītāja norādītās bankas kontā; bankai nav tiesību apstrīdēt pasūtītāja lēmumu par pretendenta piedāvājuma nodrošinājuma zaudēšanu, bet bankai ir pienākums pasūtītāja pieprasījumu izpildīt pasūtītāja norādītajā termiņā, pretējā gadījumā pasūtītājam ir tiesības vērsties pret banku ar zaudējumu atlīdzības pieprasījumu

III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams): saskaņā ar iepirkuma līgumu (skat. nolikumu)
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem: pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā, tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta vai nav uzsākta tiesvedība par pretendenta darbības izbeigšanu, maksātnespēju vai bankrotu; pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu Latvijā vai citā valstī, kurā tas reģistrēts; ja likumā noteiktajā kārtībā pēdējo trīs gadu laikā pretendentam nav konstatēti pārkāpumi par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas; likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēti pretendenta profesionālās darbības pārkāpumi; pretendents ir reģistrēts Latvijas Republikas vai citu valstu normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un kārtībā; pretendenta gada finanšu apgrozījums ir ne mazāks par Ls 200000,00 (divi simti tūkstoši latu).
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija: pretendenta sagatavots un parakstīts apliecinājums, ka likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēti tā profesionālās darbības pārkāpumi; notariāli apliecināta uzņēmuma (komercsabiedrības) reģistrācijas apliecības kopija, nodokļu maksātāja reģistrācijas apliecības kopija un PVN maksātāja apliecības kopija; izziņa (oriģināls), ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājumu iesniegšanas izdevis Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs vai citas valsts tāda pati iestāde par pretendenta personām ar paraksta tiesībām; uzņēmuma vadītāja apstiprināta pilnvara amatpersonai parakstīt piedāvājumu un/vai līgumu, ja amatpersona atšķiras no Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra vai citas valsts tādas pašas iestādes ziņām
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija: izziņa (oriģināls), ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai citas valsts tāda pati iestāde, kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu; izziņa (oriģināls), ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājumu iesniegšanas izdevis Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs vai citas valsts tāda pati iestāde, kas apliecina, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta; pretendenta 2001., 2002. un 2003.gada pārskata, ko auditējis zvērināts revidents, apliecināta kopija vai apliecinātu izrakstu no gada pārskata par to pretendenta komercdarbības daļu, kas attiecas uz ielu kopšanas un uzturēšanas; pretendenta sagatavota izziņa par kopējo finanšu apgrozījumu vai finanšu apgrozījumu, kas saistīts ar šo iepirkumu par 2001., 2002. un 2003. gadiem; informācija par pretendenta veiktajām valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām no darba ņēmēja ienākumiem un vidējo strādājoši skaiti par 2001., 2002. un 2003.gadiem
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija: darbu izpildes grafiki pieciem gadiem; darba uzdevumā noteikto darbu izcenojumi; darba veikšanas metodes apraksts; pretendenta sagatavota informācija par pakalpojumu sniegšanai nepieciešamajām ražošanas iekārtām (tehniku), kas pieder pretendentam; pretendenta sagatavota informācija par veiktajiem ielu kopšanas un uzturēšanas darbiem pēdējo 3 (trīs) gadu laikā (sniegto pakalpojumu saraksts, kurā norādīts pakalpojumu apjoms, saņēmējs un to sniegšanas laiks), kas papildināta ar izziņām un atsauksmēm par darbu izpildi, kā arī pretendenta kopējā pieredze šajā iepirkumā (t.sk. apraksts par pretendentu); pretendenta sagatavota informācija par pretendenta darbinieku skaitu, viņu kvalifikāciju un specialitāti (izglītību), kompetenci un pieredzi jomā, kas saistīta ar iepirkumu, it īpašu par tiem, kuru nodrošina kvalitātes kontroli
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? JĀ

IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā): NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)

IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu:
1.Tehniskais piedāvājums (t.i., pieredze, personāla kompetence, profesionālā kvalifikācija un pieredze, tehniskais nodrošinājums) - 60%

2.Cena - 40%
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ
Kritēriji norādīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas nr.: *Cēsu pilsētas dome 2004/46
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 18.10.2004.
Maksa (ja tāda noteikta): Ls 100,00; valūta: LVL
Maksājuma veids un rekvizīti: samaksa par konkursa nolikumu iemaksājama Cēsu pilsētas domes kasē Raunas ielā 4, Cēsīs, 1.stāvā vai ar pārskaitījumu Cēsu pilsētas domes kontā (Cēsu pilsētas dome, reģ.nr.90000031048, adrese: Cēsis, Raunas iela 4, LV-4101, a/s “Latvijas Unibanka”, Cēsu filiāle, kods UNLALV2X, konts nr.LV51 UNLA 0004 0131 3083 5, ar norādi “Samaksa par konkursa nolikumu “Ielu kopšanas un uzturēšanas darbi Cēsu pilsētā” saņemšanu”)
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta): 18.10.2004. vai 55 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas darba dienās no plkst. 9.00 līdz plkst. 12.00 un no plkst. 13.00 līdz plkst. 17.00, bet 18.10.2004. no plkst. 9.00 līdz plkst. 12.00 un no plkst. 13.00 līdz plkst.14.00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā: LV
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā): līdz 18.01.2005.,

3 mēneši un/vai 92 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē: piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta: 18.10.2004. plkst. 14.00 Cēsu pilsētas domē, Raunas ielā 4, Cēsīs, 2.stāvā
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku: 2009.gads
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *NĒ
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 20.10.2004.

Paziņojums par iepirkuma procedūras uzsākšanu
Atklāts konkurss
Pakalpojumi

Vai iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: Latvijas Republikas Ārlietu ministrija, 90000069065, Brīvības bulvāris 36, LV-1395, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Agnese Lauva, Ārlietu ministrijas Īpašuma un loģistikas nodaļas vecākā referente
Tālr.: +371-7220079. Fakss: +371-7828121
Elektroniskā pasta adrese: peteris.vaivars@mfa.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.am.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē

I.5) Pasūtītājs: *valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas nr.: 3
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? *JĀ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *pasūtītāja darbinieku komandējumu nodrošināšana
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms: iepirkuma priekšmets ir avio, vilcienu, autobusu un prāmju biļetes, kā arī atsevišķos gadījumos viesnīcu rezervēšana pasūtītāja darbinieku komandējumu nodrošināšanai. Plānotais iepirkuma apjoms ir līdz 1800 biļetēm gadā: aviotransportam līdz 1700 biļetēm gadā; vilcieniem, autobusiem, prāmjiem līdz 100 biļetēm gadā, viesnīcu rezervēšana saskaņā ar darba uzdevumu

II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas Republikas Ārlietu ministrija (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1395, Latvija), Valsts kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520)
NUTS kods: *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
62110000-6
Papildu priekšmeti
60111000-9
60112200-8
61110000-9

55100000-1
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu): NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās): kopējais līgumu apjoms ir līdz 1800 biļetēm gadā: aviotransportam līdz 1700 biļetēm gadā; vilcieniem, autobusiem, prāmjiem līdz 100 biļetēm gadā, viesnīcu rezervēšana saskaņā ar darba uzdevumu
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts), to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš: 60 mēneši (pēc līguma noslēgšanas brīža)
III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu

III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas)
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams): Finansēšanas un samaksas noteikumi saskaņā ar konkursa nolikuma 5.pielikuma 4.punktu
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem:
1. Pretendenta reģistrācijas apliecības KOPIJA. 2. Izziņas ORIĢINĀLS par pretendenta saimniecisko darbību; 3. Izziņas ORIĢINĀLS par pretendenta nodokļu nomaksu. 4. Izraksts no pretendenta 2003.gada pārskata. 5. IATA licences KOPIJA. 6. Pretendenta līdzšinējās darbības apraksts. 7. Pretendenta 3 lielāko klientu rekomendācijas
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija: pretendenta reģistrācijas apliecības KOPIJA
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija: 1. Izziņas ORIĢINĀLS, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs vai līdzvērtīga iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas 1) apliecina, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta; 2) sniedz informāciju par amatpersonām, kurām ir paraksta tiesības. 2. Izziņas ORIĢINĀLS, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai cita nodokļu administrācijas iestāde Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu. 3. Izraksts no pretendenta iepriekšējā 2003.gada pārskata par finanšu līdzekļu apgrozījumu transporta līdzekļu biļešu izplatīšanā
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija: 1. IATA licences KOPIJA. 2. Pretendenta vadītāja vai tā pilnvarotās personas apstiprināts pretendenta līdzšinējās darbības pieredzes transporta līdzekļu biļešu izplatīšanā īss apraksts. 3. Pretendenta 3 lielāko klientu rekomendāciju ORIĢINĀLI, kas adresēti šī konkursa komisijai
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu

III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu:
1.Cena (komisijas maksa) par 1 aviobiļetes izsniegšanu latos bez PVN – 70
2.Pretendenta pieredze – 15
3.Kvalitāte – 15
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšana? JĀ
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas nr.: *ĀM 2004/0760
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 30.09.2004.
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta): 30.09.2004. laikā no plkst. 8:30 līdz 17:00; 30.09.2004. līdz 11:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā: latviešu (LV)
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš (atklāta konkursa gadījumā): 90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa

IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē: piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta: 30.09.2004. plkst. 11:00 Latvijas Republikas Ārlietu ministrija, Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1395
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama): konkursa ID nr. ĀM 2004/0760 nolikumā izdarīti grozījumi šādos punktos: 12.3, 23.2.1., 1.pielikuma 3.5., 5.pielikuma 2.3., 7.2.3, kā arī 4.pielikums. Nolikumā klāt ir nācis 5.pielikuma 5.3. punkts.
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 25.08.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: BOVSIA “Strenču psihoneiroloģiskā slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 50003408181, adrese: Valkas iela 11, Strenči, Valkas raj., Latvija, LV-4730.
Tālruņi: +371-4731340. Fakss: +371-4707215
2. Identifikācijas nr.: Strenču PNS 2004/11
3. Datums, kad iepirkums izziņots internet tīklā: 09.07.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 23.08.2004.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: marķētās degvielas piegāde BOVSIA “Strenču PNS” katlumājas vajadzībām
CPV kods: 23121200-3
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2005.gada augusts
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 3
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “OVJ”

40103047673

Ruses iela 16-94, Rīga, LV-1029

0,217 Ls/l

Kopā:

65100 (ar PVN)

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājumi nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 23.08.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
Pakalpojumi

Vai iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS

I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: VID Rīgas muitas reģionālā iestāde (VID RMRI), 90000013536, Citadeles iela 1, LV-1010, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: VID RMRI Nodrošinājuma un informātikas daļas Saimniecisko lietu sektora galvenais speciālists Jānis Blūzmanis
Tālr.: 7047325. Fakss: 7047391
Elektroniskā pasta adrese: Janis.Bluzmanis@rm.vid.gov.lv
I.2) Pasūtītājs: *valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids: pakalpojumi
Pakalpojumu kategorijas nr.: 14
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? *JĀ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
74731000-2
Papildu priekšmeti
90100000-8

74721000-2
50700000-2
50300000-2
II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)II.4) Iepirkuma nosaukums: *VID Rīgas muitas reģionālās iestādes muitas kontroles punkta “Rīgas brīvosta” apsaimniekošana
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms: pasūtītāja valdījumā esošā muitas kontroles punkta “Rīgas brīvostas” apsaimniekošana un citu nepieciešamo pasākumu, kas saistīti ar kustamā un nekustamā īpašuma uzturēšanu (arī kosmētiskie remonti), uzraudzību veikšanu, ekspluatāciju, kā arī teritorijas ārējās apkopes darbu nodrošināšana. (teritorijas platība 30 500 kv.m)
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN): līdz 480 000 LVL (līgums tiek slēgts uz 4 gadiem)
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
Atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojumsIV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kura kritēriji ir:
1. Piedāvātā apsaimniekošanas pakalpojumu kopējā cena, izvērtējot tāmju pozīciju ticamību (40 punkti)
2. Piedāvātais apsaimniekošanas darbu apraksts (20 punkti)
3. Darbinieku pieredze apsaimniekošanas darbu veikšanā un līdzīgu objektu apkalpošanā (20 punkti)
4. Kvalifikācijas dokumenti (10 punkti)
5. Vidējā 1 (t) pārkraušanas cena (10 punkti)
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas:1
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena

V.1.1) Informācija par uzvarētāju: SIA “NAMU APSAIMNIEKOŠANA”, 40003383134, Cēsu ielā 15, LV-1012, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Jānis Gailāns
Tālr.: 7375224, 7389281. Fakss: 7389291
Elektroniskā pasta adrese: info@namuaps.lv
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN):117202,88
Vai zemākā piedāvātā līgumcena (bez PVN)– 117 202,88
Valūta:LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?JĀ
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligātā? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas nr.: *VID RMRI 2004/0006
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums: 20.08.2004.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits: 4
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis publicēts OJ? NĒ
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *NĒ
VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums:25.08.2004.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Jūrmalas pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000056357, adrese: Jomas iela 1/5, Jūrmala, Latvija, LV-2015. Tālruņi:+371-7093880, 7093940.Fakss:+371-7093985, 7093854
Kontaktpersona:Būvniecības un transporta nodaļas vadītājs Māris Demme, t. 7093880.
E-pasts:marisd@jpd.gov.lv
2. Identifikācijas nr.:JPD2004/117
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Jūrmalas pilsētas domes konferenču zāles rekonstrukcija
CPV kods: 45262700-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: Jūrmalas pilsētas domes konferenču zāles rekonstrukcija 234,80 kv.m platībā saskaņā ar izstrādāto tehnisko projektu un tehniskajām specifikācijām
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Jūrmala, Jomas iela 1/5
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2005.gada 28.februāris
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Jomas ielā 1/5, Jūrmalas pilsētas domes 232.kabinetā, laikā no plkst. 8:30 līdz plkst. 17:00 līdz 24.09.2004., iepriekš samaksājot Ls 100. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu uz Jūrmalas domes norēķinu kases kontu nr. 3002014000, subkonts nr.10100012100, a/s Parekss banka, kods PARXLV22, par konkursa nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 16.09.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Jomas ielā 1/5, Jūrmalas pilsētas domes 232.kabinetā, Pašvaldības iepirkumu komisijas sekretārei līdz 24.09.2004. plkst. 11:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Jomas ielā 1/5, Jūrmalas pilsētas domes 1.stāvā, mazajā zālē, 24.09.2004. plkst. 11:00.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
Pakalpojumi

Vai iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: Salaspils ar lauku teritoriju dome, 9000002408, Līvzemes iela 8, LV-2169, Salaspils, Latvija
Kontaktpersona: Zigfrīds Zusmanis
Tālr.: 7981034. Fakss: 7981032
Elektroniskā pasta adrese: dome@salaspils.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.salaspils.lv
I.2) Pasūtītājs: *pašvaldības iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids: pakalpojumi
Pakalpojumu kategorijas nr.: 2
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets

60112000-6
Papildus priekšmeti
II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.4) Iepirkuma nosaukums: *pasažieru bezmaksas pārvadājumi 2004.–2008.gadā
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms: divu autobusu maršrutu apkalpošana pašvaldības teritorijā saskaņā ar kustības grafiku
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN): Ls 146043,80
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
Atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojumsIV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
kura kritēriji ir:
Pakalpojuma cena – 80%
pPretendenta pieredze – 20%
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas:2
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: SIA “ORMANIS”, 40103077216, Rīgas iela 115, LV-2169, Salaspils, Latvija
Kontaktpersona: E.Matiss
Tālr.: 7980240

V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN):146043,80
Vai zemākā piedāvātā līgumcena (bez PVN)– 146043,80
augstākā piedāvātā līgumcena (bez PVN)– 146043,80
Valūta:LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligātā? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas nr.: *04/50
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums: 17.08.2004.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits: 1
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis publicēts OJ? JĀ
Paziņojuma publikācijas OJ nr.:2004/S 111-093098
Publicēts09.06.2004.
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *NĒ
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums:25.08.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Vides ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000028508, adrese: Peldu iela 25, Rīga, Latvija, LV-1494. Tālruņi: +371-7026566, 7026408. Fakss: +371-7820442
2. Identifikācijas nr.: VIDM 2004/69
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 08.07.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 23.08.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Ventspils pilsētas siltumapgādes sistēmas attīstības projekta sagatavošana (tehniski ekonomiskā pamatojuma izstrāde un pieteikuma formu sagatavošana finansējuma saņemšanai no Kohēzijas fonda)
CPV kods: 74142120-3
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.09.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “Datakom”

40103142605

K.Ulmaņa gatve 2, Rīga, LV-1004

67574,22 LVL
PVN 12163,36 LVL

Kopā:

79737,58 LVL

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 24.08.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Īpašuma departaments, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000038741, adrese: R.Vāgnera iela 5, Rīga, Latvija, LV-1050
Tālruņi: +371-7037235. Fakss: +371-7012614
2. Identifikācijas nr.: RDĪD 2004/26
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 18.06.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 23.07.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: būvdarbi – Rīgas 33.vidusskolas ēkas Rīgā, Stūrmaņu ielā 19, rekonstrukcijas 1.kārtas būvdarbi
CPV kods: 45214210-5
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.03.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 9
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “Mūsu Māja”

40003198462

Katlakalna iela 11, Rīga,
LV-1073

505642,28 bez PVN

Kopā:

505642,28

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām; piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 24.08.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Lauksaimniecības universitāte, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000041898, adrese: Liela iela 2, Jelgava, Latvija, LV-3001. Tālruņi: +371-3005689, 6322644. Fakss: +371-3027238
2. Identifikācijas nr.: LLU ISD 2004-7
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 30.06.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 24.08.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: 1. daļa – 72 standarta galda datora sistēmas bloki ar operāciju sistēmām un komponentes; 2. daļa –74 datoru monitori; 3. daļa – 5 portatīvie datori ar aksesuāriem; 4. daļa – 13 printeri; 5. daļa – 2 datu serveri ar operāciju sistēmu; 6. daļa – datortehnikas programmatūras licences
CPV kods: 30200000-1
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš:22.10.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 13
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

A/s “Capital” –
1. daļa

40003088497

Ganību dambis 23 c, Rīga, LV-1005

1. daļa –22458,29

SIA “Datakom”
2. daļa, 3. daļa,
4. daļa, 5. daļa

4103142605

K. Ulmaņa 2, Rīga,
LV-1004

2. daļa – 8903,37;
3. daļa –4839,67;
4. daļa –2363,15;
5. daļa –6240,25

SIA
“Lattelekom SIA”

40003052786

Dzirnavu iela 105, Rīga, LV-1010

6. daļa – 8973,89

Kopā:

53778,62

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām; piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 24.08.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: LATVIJAS BANKA, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000158236, adrese: K.Valdemāra iela 2a, Rīga, Latvija, LV-1050
Tālruņi: +371-7022550. Fakss: +371-7022420
2. Identifikācijas nr.: LB nr.2004/40
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 19.06.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 20.08.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: prezentāciju tehnikas iegāde un uzstādīšana
CPV kods: 32321200-1
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.11.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 3
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Biroteh”

40003427250

Mūkusalas iela 42, Rīga, LV-1004

37454,24

A/s “Capital”

40003088497

Ganību dambis 23c, Rīga, LV-1005

11777,54

Kopā:

49231,78

10. Pamatojums lēmumam izbeigt konkursu, neizvēloties nevienu piedāvājumu: piedāvājumi neatbilst nolikuma prasībām (vienā iepirkuma daļā)
11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām; piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 24.08.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Latvijas valsts meži” Zemgales mežsaimniecība, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003466281, adrese: “Sili”, Mežciems, Jaunsvirlaukas pag., Jelgavas raj., Latvija, LV-3019
Tālruņi: +371-3007166, 9181790. Fakss: +371-3007168
2. Identifikācijas nr.: Z/2004/102/ak
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 02.08.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 24.08.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: meža ceļa “Pēternieki – Bitītes” ceļa seguma būve
CPV kods: 45233140-2
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.11.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 3
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

VAS “Centrālā reģiona ceļi” filiāle “Rīgas ceļu rajons”

40003356530

Krustpils iela 4,
Rīga, LV-1073

73898,70

Kopā:

73898,70

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 24.08.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
Pakalpojumi

Vai Iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: Rīgas domes Satiksmes departaments, 90000158490, Ģertrūdes iela 36, LV-1011, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Ielu un inženierbūvju daļas vadītājs Andris Binde
Tālr.: 7012727. Faksa Nr.: 7012702
Elektroniskā pasta adrese: Andris.Binde@satdep.rcc.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.satdep.lv
I.2) Pasūtītājs: *pašvaldības iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids: pakalpojumi
Pakalpojumu kategorijas nr.: 16
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
90200000-9

Papildus priekšmeti
II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)II.4) Iepirkuma nosaukums: *Rīgas transporta būvju uzturēšana 2005.–2009.gadā
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms: visu ikdienas uzturēšanas darbu kompleksa izpilde Rīgas transporta būvēm (ielām, tiltiem, satiksmes pārvadiem, gājēju tuneļiem, nostiprinātām krastmalām, lietus ūdens novadīšanas sistēmai un metāla barjerām) atbilstoši darbu daudzumu un izmaksu sarakstiem
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN): 4755997,36
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
Atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojumsIV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
kura kritēriji ir:
Piedāvājuma cena – 60
Piedāvātā kvalitāte – 25
Pretendenta pieredze – 10
Pretendenta civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas apmērs – 5
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas:2
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: KS “RT ROAD”, 40003691971, Spilves iela 8a, LV-1007, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Komanditsabiedrības atbildīgais biedrs Albīns Jasaitis
Tālr.: 7468149. Fakss: 7467736

V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN):843770,30
Vai zemākā piedāvātā līgumcena (bez PVN)– 843770,30
augstākā piedāvātā līgumcena (bez PVN)– 843770,30
Valūta:LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas:4
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: a/s Ceļu pārvalde”, 40003034263, K.Ulmaņa gatve 1, LV-1004, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: prezidents Jānis Zauers-Zauls
Tālr.: 7629431. Fakss: 7860223
Elektroniskā pasta adrese: cp@celuparvalde.lv
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN):1105707,95
Vai zemākā piedāvātā līgumcena (bez PVN)– 1105707,95
augstākā piedāvātā līgumcena (bez PVN)– 1325057,47
Valūta: LVL
V.2) Apakšlīgumi

V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas:5
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: a/s “Ceļu pārvalde”, 40003034263, K.Ulmaņa gatve 1, LV-1004, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Prezidents Jānis Zauers-Zauls
Tālr.: 7629431. Fakss: 7860223
Elektroniskā pasta adrese: cp@celuparvalde.lv
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN):871656,50
Vai: zemākā piedāvātā līgumcena (bez PVN)871656,50
augstākā piedāvātā līgumcena (bez PVN)1028148,64

Valūta:LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas:6
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: a/s “Ceļu pārvalde”, 40003034263, K.Ulmaņa gatve 1, LV-1004, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Prezidents Jānis Zauers-Zauls

Tālr.: 7629431. Fakss: 7860223
Elektroniskā pasta adrese: cp@celuparvalde.lv
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena: (bez PVN)990 504,49
Vaizemākā piedāvātā līgumcena (bez PVN)– 990 504,49
augstākā piedāvātā līgumcena (bez PVN)– 157 558,92
Valūta:LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas:7
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: SIA “Rīgas tilti”, 40003033272, Balasta dambis 78, LV-1048, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: valdes priekšsēdētājs Albīns Jasaitis
Tālr.: 7612063. Fakss: 7600693
Elektroniskā pasta adrese: Rigas.tilti@latnet.lv
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN):944358,12
Vai zemākā piedāvātā līgumcena (bez PVN)– 944 358,12
augstākā piedāvātā līgumcena (bez PVN)– 944 358,12

Valūta:LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligātā? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas nr.: *RD SD 2004/53
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums: 20.08.2004.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits: 5
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis publicēts OJ? JĀ
Paziņojuma publikācijas OJ nr.: 2004/S 123-104189
Publicēts26.06.2004.
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *NĒ
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums:24.08.2004.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!