• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Atbalsts konkursiem. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 3.08.2004., Nr. 121 https://www.vestnesis.lv/ta/id/91873

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Gatavojas svētceļnieku uzņemšanai

Vēl šajā numurā

03.08.2004., Nr. 121

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Atbalsts konkursiem

Lai stimulētu un sekmētu augstas kvalitātes produktu ražošanu un popularitāti, sabiedriskā organizācija “Mārketinga padome” atbalsta vairākus Latvijas profesionālo pārtikas asociāciju rīkotos konkursus, kuri šogad kļūs starptautiski.

Pirms ikgadējās starptautiskās pārtikas industrijas izstādes “Riga Food” pārtikas kvalitātes konkursu komisijas saskaņā ar konkursu nolikumiem izvērtēs un noteiks labākos kefīrus, kausētos sierus, tostermaizi un ievārījumus.
Latvijas Piensaimnieku centrālā savienība (LPCS) rīko kausēto sieru un kefīru ar tauku saturu ne mazāku kā 2 procenti un ne lielāku kā 2,5 procenti konkursus. Šo konkursu galvenie mērķi ir raudzēto un kausēto piena produktu lietošanas popularizācija, šo produktu ražotāju pieredzes apkopošana, kā arī pašmāju un citu valstu produkcijas salīdzināšana.
Savukārt Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācija (LPUF) rīko tostermaizes un ievārījumu skates – konkursus, jo minētie produkti ir ļoti populāri un būtu interesanti noskaidrot augstvērtīgākos.
Iespēja piedalīties konkursos tika izsludināta publiski, un pieteikšanās vēl turpinās. Savus ražojumus dalībai konkursos var pieteikt līdz 16. augustam – informē LPCS un LPUF pārstāvji.
Plānots, ka katra konkursa atbalstam tiks atvēlēts līdz 1000 latu, kopsummā līdz 4000 latu.
Pārtikas konkursu atbalsts, daļēji sedzot to organizēšanas izdevumus, tiek realizēts, SO “Mārketinga padome” sadarbojoties ar Latvijas Valsts agrārās Ekonomikas institūtu un izmantojot Zemkopības ministrijas piešķirto finansējumu.
Jāpiebilst, ka augstvērtīgas un kvalitatīvas pārtikas ražošana ir viena no Eiropas Savienības noteiktajām prioritātēm.

Ieva Jaunozola,

“Mārketinga padomes” mārketinga speciāliste

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!