• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Autoceļu nozare laika griežos. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 20.07.2004., Nr. 113 https://www.vestnesis.lv/ta/id/91312

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Kā novērst anarhiju uz ceļiem

Vēl šajā numurā

20.07.2004., Nr. 113

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Autoceļu nozare laika griežos

AUTOCELI.PNG (122582 bytes)
Smiltenes 8.ceļu rajona pūtēju orķestris uzstājas Centrālās dzelzceļa stacijas laukumā Rīgā, kur vakar, 19.jūlijā, tika atklāta Autoceļu nozares 85.gadadienai veltīta fotogrāfiju izstāde
Foto: Aigars Jansons, A.F.I.

Autoceļu nozares 85. gadadienai veltītā fotogrāfiju izstāde būs apskatāma līdz 2.augustam. Tā konceptuāli veidota kā ceļa zīme un ietver trīs vēsturiskus ciklus autoceļu attīstībā: Latvijas brīvvalsts laiks, padomju laiks un atjaunotās Latvijas periods, skaidro Latvijas Autoceļu direkcijas (LAD) Sabiedrisko attiecību un mārketinga daļas vadītāja Daiga Mežapuķe.
Latvijas ceļu nozare savu pastāvēšanu skaita no 1919. gada 1. augusta, kad tika nodibināta Ceļu un būvju virsvalde. Protams, ceļi Latvijas teritorijā bijuši arī agrāk un rakstos tie minēti kopš 13.gadsimta. D.Mežapuķe informē: “1919. gadā Ceļu un būvju virsvalde uzturēja 703 kilometrus šoseju un bruģu. Savukārt 21 480 kilometri 2. un 3. šķiras ceļu tika uzturēti klaušu kārtā. Šobrīd LAD pārziņā ir 20 309 kilometri valsts ceļu, no tiem 8066 kilometri ir ar melno segumu, un 926 tilti.” Kopumā autoceļu nozarē ir nodarbināti vairāk nekā septiņi tūkstoši cilvēku.
Autoceļu nozares tuvāko gadu prioritāte ir autoceļu tīkla saglabāšana un galveno transporta koridoru attīstība – ceļu segu un tiltu nestspējas paaugstināšana atbilstoši ES normatīvajām slodzēm; – satiksmes drošības paaugstināšana, uzlabojot ceļu ģeometriju atbilstoši pieaugošām satiksmes prasībām un likvidējot “melnos” punktus. Par trešo prioritāti tiek uzskatīta lauku autoceļu sakārtošana un melnā seguma īpatsvara palielināšana.

“LV” informācija

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!