• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 18.06.2004., Nr. 98 https://www.vestnesis.lv/ta/id/90171

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izsoles

Vēl šajā numurā

18.06.2004., Nr. 98

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

PAS.GIF (8277 bytes)

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Pakalpojumi

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ

I. DAĻA PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Daugavpils pilsētas dome, 90000077325, K.Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5400, Latvija
Kontaktpersona: Vasilijs Kuzmins
Tālr.: +371 - 5476316
Faksa Nr.: +371-5476318
Elektroniskā pasta adrese: jurkom@daugavpils.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
DPD, Komunālās saimniecības nodaļa, 90000077325, Imantas iela 35A, LV-0, Daugavpils, Latvija
Kontaktpersona: Vasilijs Kuzmins
Tālr.: +371-54-76316
Faksa Nr.: +371-54-76318
Elektroniskā pasta adrese: jurkom@daugavpils.lv
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
DPD, Komunālās saimniecības nodaļa, 90000077325, Imantas iela 35A, LV-0, Daugavpils, Latvija
Kontaktpersona: Vasilijs Kuzmins
Tālr.: jurkom@daugavpils.lv
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
DPD Komunālās saimniecības nodaļa, .9000007732, Imantas iela 35A, LV-0, Daugavpils, Latvija
Kontaktpersona: Vasilijs Kuzmins
Tālr.: +371-5476316
Faksa Nr.: +37154-76318
Elektroniskā pasta adrese: jurkom@daugavpils.lv
I.5) Pasūtītājs ir * Pašvaldības iestāde

II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.16
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *
Daugavpils pilsētas sanitārā uzkopšana
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Ietvju, zālienu, ceļu apmaļu, nogāžu, pludmaļu, tiltu, kāpņu, tramvaju un autobusu pieturu sanitārā uzkopšana vasaras un ziemas periodā, ceļu un renes uzkopšana, laistīšana un mazgāšana vasaras periodā, sniega un ielu tīrīšanas atkritumu izvešana, pilsētas tualešu uzturēšana, šķidro atkritumu izvešana
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Daugavpils pilsētas teritorija
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 90200000-9
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Līguma spēkā stāšanās laiks 01.01.2005. un/vai beigas 31.12.2009.

III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Piedāvājuma nodrošinājums - Ls 3000 iemaksa a/s “Parekss Banka”, kods PARXLV22, nor. konts 4402014000, subkonts 20000000000
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams)
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem.
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Reģistrācijas apliecības un PVN maksātāja apliecības kopijas, izziņa, kas apliecina, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, izsniegtas licences kravu komercpārvadājumu veikšanai, atkritumu savākšanas, uzglabāšanas, pārkraušanas un pārvadāšanas atļaujas izsniegtas saskaņā ar spēkā esošajiem likumdošanas aktiem
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija 2002. un 2003.gadu pilnus gadu pārskatus (bilance, peļņas/zaudējumu aprēķinus, naudas plūsmas, u.c.), ko auditējis zvērināts revidents
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija Pretendentam piederošo uzturēšanas mašīnu, iekārtu, mehānismu u.c. tehnisko līdzekļu uzskaitījums, tehniskie parametri, izgatavošanas gads

III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis) Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits0 /maksimālais skaits0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu
1.Pieredze - 40
2.Cena - 40
3.Kvalitāte - 20
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšana? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija

IV.3.1) Identifikācijas Nr. * Nr.DPD 2004/30
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 10.08.2004.
Maksa (ja tāda noteikta) 100 valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Pārskaitījums a/s “Parekss banka”, kods PARXLV22, nor.konts 4402014000, subkonts 20000000000
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 10.08.2004.
Laikā no plkst. 13.00 līdz 16.00, 10.08.2004. līdz 14.00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā LV
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
Līdz 09.10.2004.
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 10.08.2004. Plkst.14:00
Vieta Daugavpils pilsētas dome, Komunālās saimniecības nodaļas telpās, Imantas iela 35A, Daugavpils, 2.stāvā
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku. 2009.gads
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 10.06.2004.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Ventspils brīvostas pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000284085, adrese: Jāņa iela 19, Ventspils, Latvija, LV-3601. Tālruņi:+371-3622586, 3602318.Fakss:+371-3621297
Kontaktpersona:būvinženieris Aivars Jēkabsons, t9488529.E-pasts:info@vbp.lv
2. Identifikācijas nr.:VBOP-2004-114
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: graudu termināla piestātnes būvniecība un būvmateriālu piegāde
CPV kods: 45241400-2
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar specifikācijām
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Dzintaru iela nr.2716 un nr.2717, Ventspils
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.01.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Jāņa ielā 19, Ventspilī, 202.kabinetā, laikā no plkst. 8:00-16:00 līdz: 01.07.2004., iepriekš samaksājot: Ls 100. Maksājuma veids: Hansabanka, kods HABALV22, Ls konts nr. 01402039422, nolikums
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 21.06.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Ventspils pilsētas domē, Jūras ielā 36, 23.kabinetā līdz: 01.07.2004. plkst. 14:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Ventspils pilsētas domē, Jūras ielā 36, 23.kabinetā 01.07.2004. plkst. 14:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: būvdarbiem 10 000 Ls; būvmateriālu piegāde Ls 3000 - bankas vai apdrošināšanas sabiedrības galvojums
11. Citas ziņas: nolikumā izdarīti vairāki grozījumi, kas saistīti ar iepirkuma sadalīšanu daļās.


Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Ventspils brīvostas pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000284085, adrese: Jāņa iela 19, Ventspils, Latvija, LV-3601. Tālruņi:+371-3622586, 3602318.Fakss:+371-3621297
Kontaktpersona:būvinženieris Aivars Jēkabsons, t9488529.E-pasts:info@vbp.lv
2. Identifikācijas nr.:VBOP-2004-126
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: dzelzceļa sliežu ceļu būvniecība un būvmateriālu piegāde
CPV kods: 45234100-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar specifikācijām
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ventspils brīvostas teritorija
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.11.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Jāņa ielā 19, Ventspilī, 202.kabinetā, laikā no plkst.8:00-16:00 līdz: 01.07.2004., iepriekš samaksājot: Ls 100. Maksājuma veids: Hansabanka, kods HABALV22, Ls konts nr. 01402039422, nolikums
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 21.06.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Ventspils pilsētas domē, Jūras ielā 36, 23.kabinetā līdz: 01.07.2004. plkst. 14:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Ventspils pilsētas domē, Jūras ielā 36, 23.kabinetā 01.07.2004. plkst. 14:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: būvdarbiem 10 000 Ls; būvmateriālu piegāde Ls 3000 - bankas vai apdrošināšanas sabiedrības galvojums
11. Citas ziņas: nolikumā izdarīti vairāki grozījumi, kas saistīti ar iepirkuma sadalīšanu daļās.


PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ

I. DAĻA PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
SIA “Rīgas Stradiņa universitātes Stomatoloģijas institūts”, 40003579713, Dzirciema iela 20 , LV-1007, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Inese Skaģere
Tālr.: 7815320, 7815321
Faksa Nr.: 7815323
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs ir * Cits publisko tiesību subjekts

II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *

Sterilizācijas un mazgāšanas – dezinfekcijas sistēmas projektēšana, iekārtu un aprīkojuma piegāde, uzstādīšana, servisa apkalpošana un personāla apmācība
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Tvaika sterilizators ar kameras tilpumu ne mazāku par 20 litriem - 5 gab., tvaika sterilizators ar kameras tilpumu 1 STU (sterilizācijas vienība) - 1 gab., mazgāšanas – dezinfekcijas iekārta - 4 gab., piegāde, uzstādīšana, servisa apkalpošana un personāla apmācība
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Rīga, Dzirciema iela 20
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 33191000-5
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Tvaika sterilizators ar kameras tilpumu ne mazāku par 20 litriem – 5 gab.; tvaika sterilizators ar kameras tilpumu 1 STU (sterilizācijas vienība) – 1 gab.; mazgāšanas - dezinfekcijas iekārta – 4 gab.
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts), to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 3 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža)

INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM(no B Pielikuma)
DAĻA Nr.1 Pielikums Nr.1-1
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 33191000-5
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Tvaika sterilizators ar kameras tilpumu ne mazāku par 20 litriem
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 5 (pieci) gabali
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
DAĻA Nr.2 Pielikums Nr.1-2
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 33191000-5
Papildu priekšmeti

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Tvaika sterilizators ar kameras tilpumu 1 STU (sterilizācijas vienība)
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 1 (viens) gabals
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
DAĻA Nr.3 Pielikums Nr.1-3
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 33191000-5
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Mazgāšanas - dezinfekcijas iekārta
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 4 (četri) gabali
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas)
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams)
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Juridiskas personas ar vismaz divu gadu pieredzi sterilizācijas un dezinfekcijas iekārtu instalācijā, apkalpošanā, remontēšanā, kā arī sterilizācijas un dezinfekcijas darbu organizēšanā un, kas piedāvātās iekārtas ir reģistrējuši Medicīnas ierīču un preču reģistrā. Papildus prasības norādītas konkursa nolikumā
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Reģistrācijas apliecība. Dokumentācija, kas apliecina pretendenta tiesības paredzētajā iepirkuma periodā Latvijas teritorijā pārdot preces, veikt Pasūtītāja personāla apmācību un preču garantijas apkalpošanu. Sterilizācijas un dezinfekcijas iekārtu ražotājfirmu izdoti inženieru sertifikācijas dokumenti. Papildus prasības norādītas konkursa nolikumā
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija Valsts ieņēmumu dienesta vai analogas attiecīgās valsts institūcijas izsniegta izziņa par nodokļu nomaksu. Pretendenta iepriekšējo divu gadu gada pārskats. Dokuments, kas apliecina maksas par konkursa nolikumu samaksu. Papildus prasības norādītas konkursa nolikumā
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija Oficiāla kvalitātes kontroles institūcijas vai citas kompetentas iestādes izdota sertifikāta kopija, kas apliecina sterilizācijas un dezinfekcijas iekārtu un aprīkojuma atbilstību standartiem un reģistrāciju Medicīnas ierīču un preču reģistrā. Papildus prasības norādītas konkursa nolikumā
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu

III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ

IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis) Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits0 /maksimālais skaits0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko cenu
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * RSU SI-2004-6
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 04.08.2004.
Maksa (ja tāda noteikta) 100,00 valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Ar pārskaitījumu SIA “Rīgas Stradiņa universitātes Stomatoloģijas institūts” kontā (reģ.nr.40003579713, adrese: Rīga, Dzirciema iela 20, LV-1007, banka: a/s LUB Rīdzenes filiāle, bankas kods: UNLALV2X, konta nr.: 50000378000) ar norādi “Samaksa par atklāta konkursa “Par sterilizācijas un mazgāšanas – dezinfekcijas sistēmas projektēšana, iekārtu un aprīkojuma piegāde, uzstādīšana, servisa apkalpošana un personāla apmācība” nolikuma saņemšanu”
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 04.08.2004. Laikā līdz 12:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā LV
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
120 Dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 04.08.2004. plkst.12:00
Vieta Dzirciema iela 20, Rīga
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ

VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.

VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 08.06.2004.


Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001669496, adrese: Lāčplēša iela 70a, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi:+371-7013663. Fakss:+371-7011812
Kontaktpersona:Ivars Gredzens.E-pasts:Gredzens@hq.vsaa.lv
2. Identifikācijas nr.:VSAA - 2004/0728
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: tehniskajās specifikācijās noteiktajām prasībām atbilstošu mēbeļu piegāde un uzstādīšana VSAA nodaļās. Iepirkumam ir 3 daļas: iepirkuma 1.daļa - Mēbeļu piegāde un uzstādīšana VSAA klientu apkalpošanas daļu (KAD) aprīkošanai; iepirkuma 2.daļa - Mēbeļu piegāde un uzstādīšana VSAA apdrošināšanas pakalpojumu daļu (APD) aprīkošanai; iepirkuma 3.daļa - Cita veida mēbeļu piegāde un uzstādīšana VSAA
CPV kods: 36100000-2
Paredzamā iepirkuma apjoms: mēbeles apmēram 250 darba vietu aprīkošanai
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: VSAA 13 nodaļas, Informācijas tehnoloģiju servisa centrs
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2004.gada decembris
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: ar nolikumu līdz piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām var iepazīties bez maksas uz vietas, vai to saņemt par maksu Ls 50, katru darba dienu no 08.30 līdz 12.30 un no 13.00 līdz 17.00 Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrā (VSAA), Rīgā, Lāčplēša ielā 70a, 102.kabinetā (12.07.2004. līdz plkst.11.00) līdz:12.07.2004., iepriekš samaksājot: Ls 50. Maksājuma veids: maksa par nolikumu samaksājama, pārskaitot to uz šādu kontu: nodokļu maksātāja reģ. nr.90001669496, Valsts kase, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra, Latvijas Banka, kods LACBLV2X, konts LV61TREL5181250040500
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 02.07.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: pasūtītāja pārstāvim darba dienās no 08.30 līdz 12.30 un no 13.00 līdz 17.00, 102.kabinetā, Lāčplēša ielā 70a, Rīgā, LV-1011, Olitai Auziņai līdz: 12.07.2004. plkst. 11:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: 2004.gada 12.jūlijā, plkst.11.00, 301.kabinetā, Lāčplēša ielā 70a, Rīgā, 12.07.2004. plkst. 11:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: pretendentam ir jāiesniedz nolikuma 5.pielikumā pievienotai piedāvājuma nodrošinājuma formai atbilstošs bankas izsniegts piedāvājuma nodrošinājums šādā apmērā: Ls 400 (četri simti) – 1.iepirkuma priekšmeta daļai; Ls 400 (četri simti) – 2.iepirkuma priekšmeta daļai; Ls 400 (četri simti) – 3.iepirkuma priekšmeta daļai.


Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Siguldas novada dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000048152, adrese: Pils iela 16, Sigulda, Rīgas rajons, Latvija, LV-2150. Tālruņi:+371-7970844, 7970845. Fakss:+371-7971371
Kontaktpersona:galv. speciāliste iepirkuma jaut. Inguna Abzalone, 7970865.E-pasts:iepirkumi@lis.lv
2. Identifikācijas nr.:SND 2004/04 AK
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Siguldas pilsētas Nītaures ielas kapitālā remonta darbi
CPV kods: 45230000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: 640 kv.m
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Siguldas pilsēta
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 26.08.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Siguldas novada domes kancelejā, Pils ielā 16, Siguldā, šādā laikā: pirmdienā no 9:00-13:00 un no 14:-18:00; otrdienā no 8:00-13:00 un no 14:00-17:00; trešdienā no 8:00-13:00 un no 14:00-17:00; ceturtdienā no 8:00-13:00 un no 14:00-18:00; piektdienā no 8:00-14:00; 21.06.2004. līdz 12:00 līdz: 21.06.2004.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 11.06.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Siguldas novada domes kancelejā, Pils ielā 16, Siguldā līdz: 21.06.2004. plkst. 12:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Siguldas novada domē, Pils ielā 16, Siguldā 21.06.2004. plkst. 12:00
11. Citas ziņas: izdarīts grozījums konkursa nolikumā. Punkts 3.12. tiek no nolikuma teksta izņemts.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: LR Vides ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000028508, adrese: Peldu iela 25, Rīga, Latvija, LV-1494. Tālruņi:+371-7026421, 7026408. Fakss:+371-7820442
Kontaktpersona:vecākā referente Dace Bērziņa, tālr.7026421.E-pasts:dace.berzina@vidm.gov.lv
2. Identifikācijas nr.:VIDM 2004/57
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Vienas produkta vienības izmaksas

-

Pretendenta pieredze

20

Piedāvātā kvalitāte

40

Cena

40

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Viduskurzemes reģiona sadzīves atkritumu apsaimniekošanas projekta tehniski ekonomiskā pamatojuma un reģionālā atkritumu apsaimniekošanas plāna izstrāde
CPV kods: 74142120-3
Paredzamā iepirkuma apjoms: paredzamās dokumentācijas sagatavošana
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvija
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.06.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Peldu ielā 25, Rīgā, 403.kab., laikā no plkst. 08:30-17:00 līdz: 03.08.2004.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 26.07.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Peldu ielā 25, Rīgā, 403.kab. līdz: 03.08.2004. plkst. 13:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Peldu ielā 25, Rīgā, 409.telpā, 03.08.2004. plkst. 13:00.

PAZIŅOJUMS PAR LĒMUMA PIEŅEMŠANU
Pakalpojumi

Vai Iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros ? NĒ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Latvijas Republikas Valsts zemes dienests, 90000030432, 11. Novembra krastmala 31, LV-1484, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Andris Roze
Tālr.: 7038608, 7038807
Faksa Nr.: 7224770
Elektroniskā pasta adrese: vzd@vzd.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://www.vzd.gov.lv
I.2) Pasūtītājs ir *Valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids
Pakalpojumi
Pakalpojumu kategorijas Nr. 7
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 72268000-1
Papildus priekšmeti

II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.4) Iepirkuma nosaukums * Microsoft MYO (Multi Year Open) vai ekvivalentu datorprogrammu lietošanas licenču noma ar izpirkuma tiesībām
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms 1029 licenču noma ar izpirkuma tiesībām
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN) 150555,33 LVL
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojumsskatīt Pielikumu
IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
kura kritēriji ir:
Pieredze - 20; cena - 80
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma Nr. pēc kārtas1.

V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju
SIA “Datorprogrammu apgāds”, 40003351675, Elizabetes iela 75, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Jānis Ūdris, janisu@dpa.lv
Tālr.: +371-7509903
Faksa Nr.: +371-7509906
Elektroniskā pasta adrese: dpa@dpa.lv
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN)150555,33
ValūtaLVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA

VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligātā? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas Nr. * VZD2004/13
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums 03.06.2004.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits 3
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis publicēts OJ ? NĒ
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums07.06.2004.

PAZIŅOJUMS PAR LĒMUMA PIEŅEMŠANU
Pakalpojumi

Vai Iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros ? NĒ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese

Rundāles pils muzejs, 90000045601, Rundāles pagasts, LV-3921, Bauskas rajons, Latvija

Kontaktpersona: direktora vietniece saimnieciskajā darbā Dagnija Lejniece, Ugunsdzēsības un signalizācijas sistēmu nodaļas vadītājs Jānis Rauda
Tālr.: +371-3962274
Faksa Nr.: +371-3922274
Elektroniskā pasta adrese: rpm@eila.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://www.rpm.apollo.lv
I.2) Pasūtītājs ir *Valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids
Pakalpojumi
Pakalpojumu kategorijas Nr. 23
Ja pakalpojumi ietilpst kategorijās no 17 līdz 27, tad atzīmēt, vai piekrītat šī paziņojuma publikācijai. JĀ
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 74610000-8
Papildus priekšmeti
II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.4) Iepirkuma nosaukums * Rundāles pils muzeja kompleksa apsardzes nodrošināšana
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms Fiziskā apsardze; ēku skaits 17: pamatēka 4646,7 kv.m; pārējās ēkas 3379,2 kv.m. Paredzamais līguma izpildes termiņš - no 2004. gada jūlija līdz 2008.gada jūlijam
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN) Ls 86434,56
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojumsskatīt Pielikumu
IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
kura kritēriji ir:
Piedāvātā kvalitāte - 35; pretendenta pieredze - 20; cena - 45
V DAĻA: UZVARĒTĀJI

Līguma Nr. pēc kārtas1
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju
SIA “EVOR”, 40003097818, Brīvības ielā 205-7. Birojs: Pededzes ielā 3, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: projektu vadītājs Sandris Koževņikovs, Bauskas nodaļas vadītājs Edgars Namiķis
Tālr.: +371-7508730
Faksa Nr.: +371-7508737
Elektroniskā pasta adrese: evor@evor.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://www.evor.lv/
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN)86434,56
ValūtaLVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligātā? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas Nr. * 2004/12
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums 08.06.2004.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits 2
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis publicēts OJ ? NĒ
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)

VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums10.06.2004.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: BO VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003345734, adrese: Miera iela 25, Rīga, Latvija, LV-1001. Tālruņi:+371-7025747, 7025750. Fakss:+371-7828301
Kontaktpersona:Vispārējās daļas priekšnieka vietnieks Kaspars Aksenoks, t.7025747, juriste Ineta Martinsone, t.7025719 E-pasts: Kaspars.Aksenoks@csdd.gov.lv; Ineta.Martinsone@csdd.gov.lv
2. Identifikācijas nr.:SAM/CSDD 2004/44
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Piedāvājuma cena

60

Darbu izpildes termiņš

10

Garantijas termiņš

10

Pieredze un pasūtītāju atsauksmes

10

Būvdarbos iesaistīto personu kvalifikācija

5

Piedāvātā darbu organizācijas un esošā
kvalitātes nodrošināšanas sistēma

5

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: CSDD Saldus rajona nodaļas administratīvās ēkas pārbūve
CPV kods: 45000000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: divstāvu administratīvā ēkas (kopējā platība 222 kv.m.) rekonstrukcija
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Saldus, Apvedceļš 10
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.02.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: CSDD Miera ielā 25, 25.kabinetā, vienas darba dienas laikā, iepriekš piesakoties pa tālr.7025747 vai 7025719, laikā no plkst. 8 : 30 līdz plkst. 16 : 30 līdz: 02.07.2004., iepriekš samaksājot: Ls 75. Maksājuma veids: skaidrā naudā Ceļu satiksmes drošības direkcijas kasē Rīgā, Miera ielā 25, vai ar pārskaitījumu Ceļu satiksmes drošības direkcijas kontā nr.0002020164, a/s “Parekss banka”, kods PARXLV22, mērķis – par konkursa id.nr.SAM/CSDD2004/44 nolikuma saņemšanu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 21 .06 .2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: CSDD Rīgā, Miera iela 25, 25.kabinets līdz: 02.07.2004. plkst. 10:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: CSDD Rīgā, Miera ielā 25, konferenču zālē (pagrabstāvā) 02.07.2004. plkst. 10:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: pretendentam jāiesniedz bankas galvojums 5 000 Ls apmērā
11. Citas ziņas: lonkursa nolikumu var saņemt vienas darba dienas laikā, iepriekš piesakoties pa tālr.7025719 vai 7025747. Pirms konkursa nolikuma saņemšanas jāiesniedz maksājumu apliecinošs dokuments – kvīts (maksājuma uzdevums vai bankas konta izraksts).

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Daugavpils pilsētas Izglītības pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000073450, adrese: Saules ielā 7, Daugavpilī, Latvija, LV-5401. Tālruņi:+371-5421830, 5407434. Fakss:+371-5407431
Kontaktpersona:Viktors Drelings, t.5421830, 6499449.E-pasts:dipsagade@inbox.lv
2. Identifikācijas nr.:IP 2004/21
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: zivis un zivju izstrādājumi (konservi)
CPV kods:15200000-0
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar tehnisko specifikāciju
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Daugavpils
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2004./2005. mācību gads
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Imantas ielā 3A, Daugavpilī līdz: 12.07.2004., iepriekš samaksājot: Ls 20,00. Maksājuma veids: BTB Daugavpils fil., konts 000130706, subkonts 20071104000
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 02.07.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Daugavpils pilsētas Izglītības pārvaldē, 18.kab., Saules ielā 7, Daugavpilī, līdz:12.07.2004. plkst. 15:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Daugavpils pilsētas Izglītības pārvaldes sēžu zālē, Saules ielā 7, Daugavpilī, 12.07.2004. plkst. 15:00
11. Citas ziņas: preces paraugu iesniegšana saskaņā ar nolikuma prasībām.


Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!