• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Lēmums par atbildes sniegšanu uz deputātu jautājumu 2004. gada 7. aprīlī. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 8.04.2004., Nr. 56 https://www.vestnesis.lv/ta/id/86740

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Lēmums par Saeimas 2004. gada 31. marta - 1. aprīļa ārkārtas sēdes sasaukšanu un sēdes darba kārtību

Vēl šajā numurā

08.04.2004., Nr. 56

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Lēmums par atbildes sniegšanu uz deputātu jautājumu 2004. gada 7. aprīlī

Saeimas Prezidijs nolemj:

Izziņot jautājumus, uz kuriem tiks sniegtas atbildes 2004.gada 7.aprīlī plkst.17.00:

1. Deputātu A.Latkovska, L.Mūrnieces, V.Šiliņa, S.Bendrātes, I.Ostrovskas, R.Jurķa, P.Ontužāna, G.Bērziņa, E.Jaunupa, Dz.Zaķa un K.Strēļa jautājums satiksmes ministra pienākumu izpildītājam A.Šleseram (Jautājumu reģistra Nr.27)

Par gatavošanos tiesvedībai ar “Kempmayer Media Limited”

(pilns jautājuma teksts pielikumā).
(Atbildes dok. Nr.2408)

2. Deputātu E.Repšes, M.Gulbja, E.Jaunupa, K.Šadurska un Dz.Zaķa jautājums iekšlietu ministram Ē.Jēkabsonam (Jautājumu reģistra Nr.29)

Par ceļu policijas darbinieku pārkāpumiem

(pilns jautājuma teksts pielikumā).
(Atbildes dok. Nr.2413)

Rīgā 2004.gada 5.aprīlī

Saeimas priekšsēdētāja I.Ūdre

Pielikums

Par gatavošanos tiesvedībai ar Kempmayer Media Limited

Satiksmes ministrijas pārziņā ir vairāki uzņēmumi, kuru darbībā iepriekš konstatēti būtiski pārkāpumi. Šajā sakarā lūdzam Jūs sniegt atbildi uz sekojošiem sabiedrību un deputātus interesējošiem jautājumiem:

1. Kā virzās Latvijas puses gatavošanās tiesvedībai ar Kempmayer Media Limited?
2. Kāda ir Jūsu kā satiksmes ministra p.i. pozīcija digitālās TV “projekta” jautājumā, kas sabiedrībā zināma kā lielākā afēra un valsts nozagšanas mēģinājums?
3. Vai Jūs piekrītat iepriekšējās valdības laikā paustajai principiālajai nostājai par nepieciešamību objektīvi izmeklēt šo lietu un turpināt uzsākto starptautisko tiesvedību?

4. Līdz šim paustā Satiksmes ministrijas un BO VAS LVRTC padomes nostāja liecina, ka Latvijas pozīcijas starptautiskās tiesvedības procesā šobrīd ir pamatoti stipras un šis varētu būt viens no tiem starptautiskās tiesvedības procesiem, kur Latvijai pirmo reizi ir iespējas uzvarēt. Vai atbalstāt uzņēmuma padomes un ministrijas nostāju tiesvedības jautājumā?
5. Kādas ir izredzes panākt labus rezultātus šajā tiesvedībā?
6. Vai Jūs pieļaujat mierizlīguma iespēju ar Kempmayer Media Limited? Vai, Jūsuprāt, iespējams iet uz kompromisiem ar iespējamiem afēristiem situācijā, kad tiesībsargājošās iestādes patlaban izmeklē šo krimināllietu?
7. Vai uzskatāt, ka Latvijas pusei nebūtu jāatgūst M.Paudera un G.Spundes laikā uz Maltas ārzonas uzņēmumiem aizskaitītā nauda digitālās afēras ietvaros?
8. Š.g. 15.martā Jūs intervijā Latvijas radio apgalvojāt, ka uzsāktās starptautiskās tiesvedības kontekstā būtu jārīkojas tā, lai rezultātā nāktos saskarties ar pēc iespējas mazākiem zaudējumiem. Ko konkrēti esat domājis, izsakot šādu apgalvojumu?
9. Ja ņem vērā, ka starptautiskās tiesvedības grafiku nosaka Stokholmas arbitrāža un ka šī ir viena no, iespējams, vissarežģītākajām krimināllietām Latvijas vēsturē kopš neatkarības atjaunošanas, ko Jūs bijāt domājis ar savu izteikumu (Latvijas radio š.g. 15.martā), ka “process ir pārāk lēns”?
10. Kādā veidā Jūs nodrošināsiet, lai Jūsu paustā pozīcija (par vienošanās iespējamību, pārāk lēns tiesvedības process, iespējamais zaudējums u.tml.) netiktu izmantota Kempmayer Media Limited interesēs tiesvedībā Stokholmā?
11. Vai gatavošanās tiesvedībai pēc I.Emša valdības apstiprināšanas netiek kavēta/bremzēta?
12. Kādā veidā Jūs kā satiksmes ministra p.i. nodrošināsiet, ka nekādā veidā netiek kavēta uzsāktā tiesvedība ar Kempmayer Media Limited?

2004.gada 17.martā

Saeimas deputāti: A.Latkovskis, L.Mūrniece, V.Šiliņš, S.Bendrāte, I.Ostrovska, R.Jurķis, P.Ontužāns, G.Bērziņš, E.Jaunups, Dz.Zaķis, K.Strēlis

Par ceļu policijas darbinieku pārkāpumiem

Šā gada 21.martā biju liecinieks ceļu policijas darbinieku nekompetencei vai pat apzinātai spēkā esošo normatīvo aktu neievērošanai. Saskaņā ar spēkā esošo 2003.gada 2.oktobra LR MK rīkojuma Nr.630 “Par policijas darbinieku rīcības ierobežojumiem, apturot transportlīdzekli” 1.1.punktu policijas darbiniekiem ir aizliegts pieprasīt transportlīdzekļa vadītājam izkāpt no apturētā transportlīdzekļa un 1.2.punktā ir noteikts aizliegums aicināt apturētā transportlīdzekļa vadītāju iekāpt policijas darbinieka dienesta transportlīdzeklī vai pienākt pie tā.
Proti, ap pl. 17.30 ceļā Jelgava–Rīga posmā pie Jaunolaines novēroju ceļu policijas ekipāžu, kas bija apstādinājusi kādu transportlīdzekli un kopā ar tā vadītāju devās policijas mašīnas virzienā (respektīvi, autovadītājs bija uzaicināts izkāpt no sava transportlīdzekļa). Stundu vēlāk (ap 18.30) pie Rīgas robežas virzienā Rīga–Jelgava novēroju vēl vienu policijas ekipāžu, kura bija uzaicinājusi izkāpt no savas automašīnas un pienākt pie ceļu policijas transportlīdzekļa kādu citu autovadītāju. Tāpēc lūdzam Jūs sniegt atbildi uz sekojošiem jautājumiem:
1. Kādēļ netiek nodrošināta MK rīkojuma Nr.630 “Par policijas darbinieku rīcības ierobežojumiem, apturot transportlīdzekli” izpilde?
2. Kad tiks nodrošināta šī rīkojuma izpilde?

2004.gada 25.martā

Saeimas deputāti: E.Repše, M.Gulbis, E.Jaunups, K.Šadurskis, Dz.Zaķis

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!