• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Par Eiropas Savienības tarifu kvotu pieteikšanu un muitas kontroli. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 11.03.2004., Nr. 39 https://www.vestnesis.lv/ta/id/85436

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Jelgavas reģionālā sabiedrisko pakalpojumu regulatora padomes lēmums Nr.4 (34)-2

Par licenci Nr.22036 siltumenerģijas pārvadei un sadalei SIA "DOBELES ENERĢIJA"

Vēl šajā numurā

11.03.2004., Nr. 39

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Valsts ieņēmumu dienests

Veids: rīkojums

Numurs: 310

Pieņemts: 05.03.2004.

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

 

Valsts ieņēmumu dienesta rīkojums Nr.310

Rīgā 2004.gada 5.martā

Par Eiropas Savienības tarifu kvotu pieteikšanu un muitas kontroli

1. Saskaņā ar Eiropas Komisijas regulas Nr.2454/93 “Par Kopienas Muitas kodeksa normu īstenošanu” 308a., 308b. un 308c.panta prasībām apstiprinu “Metodiskos norādījumus par Eiropas Savienības tarifu kvotu pieteikšanu un muitas kontroli”.
2. Rīkojumu publicēt laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.
3. Rīkojums stājas spēkā ar 2004.gada 1.maiju.

Valsts ieņēmumu dienesta
ģenerāldirektors K.Ketners

Metodiskie norādījumi par Eiropas Savienības tarifu kvotu
pieteikšanu un muitas kontroli

I. Vispārīgie jautājumi

1. Metodiskie norādījumi nosaka kārtību, kādā piesakāmas Eiropas Savienības (turpmāk – ES) tarifu kvotas un veicama to administrēšana Latvijas muitas iestādēs.
2. Norādījumi izdoti saskaņā ar Eiropas Komisijas regulas Nr.2454/93 “Par Kopienas Muitas kodeksa normu īstenošanu” 308a, 308b. un 308c.pantu. ES tarifu kvotu administrēšanas kārtību nosaka Eiropas Komisijas Nodokļu un muitas ģenerāldirektorāta norādījumi “Par tarifu kvotu administrēšanu”.
3. Norādījumos lietotie termini un to skaidrojumi:
3.1. ES tarifu kvota – ierobežots preču daudzums, kuru ar samazināto vai nulles muitas tarifa likmi attiecīgajā laika posmā atļauts ievest brīvam apgrozījumam ES muitas teritorijā;
3.2. Preferenču režīma kods – trīs ciparu kods, kas apzīmē preferenču jeb priekšrocību režīmu, kuru vēlas piemērot deklarētājs;
3.3. Autonomā tarifu kvota – tarifu kvota, kura noteikta attiecīgi ES līmenī;
3.4. Pasaules tirdzniecības organizācijas (turpmāk – PTO (GATT)) tarifu kvota – tarifu kvota, kura noteikta PTO līmenī;
3.5. Preferenciālā tarifu kvota – tarifu kvota, kas noteikta līguma ietvaros, kuru ES ir noslēgusi ar trešo valsti;
3.6. ES tarifu kvotas kārtas numurs – sešu ciparu kods, kuru nosaka attiecīgā ES regula par noteiktās tarifu kvotas atvēršanu;
3.7. ES tarifu kvotas atlikums – tarifu kvotas atlikušais daudzums, kas ir pieejams izmantošanai;
3.8. ES tarifu kvotu pieteikums – paziņojums, ar kuru muitas iestādes amatpersona izsaka deklarētāja vēlēšanos izmantot ES noteikto tarifu kvotu;
3.9. ES tarifu kvotu vadības nodaļa – Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk – VID) Galvenās muitas pārvaldes (turpmāk – GMP) struktūrvienība, kas savā darbībā realizē ES prasību izpildi tarifu kvotu administrēšanas jomā;
3.10. “Zilais ceļš” – viens no Automatizētā muitas datu apstrādes sistēmā (turpmāk – ASYCUDA) paredzētajiem selektivitātes ceļiem, kas norāda, ka muitas deklarācija ir pakļauta pēcmuitošanas pārbaudei.
4. Norādījumi neattiecas uz ES tarifu kvotām, kuras Eiropas Komisijas Lauksaimniecības ģenerāldirektorāts piešķir uz importa licenču sistēmas pamata.

II. ES tarifu kvotu pieteikšanas
kārtība muitas iestādē

5. ES tarifu kvotas pieteikšana ir muitas procedūras “preču izlaišana brīvam apgrozījumam” kontroles papildu funkcija.
6. ES tarifu kvotu pieprasa preču deklarētājs vai deklarētāja pilnvarotais pārstāvis (turpmāk – deklarētājs), iesniedzot muitas iestādē, kurā uzrāda deklarējamās preces, muitas deklarāciju – vienoto administratīvo dokumentu preču izlaišanai brīvam apgrozījumam (turpmāk – VAD) un pavaddokumentus.
7. Tarifu kvota uzskatāma par pieprasītu, ja VAD tiek norādīta šāda informācija:
7.1. preferenču režīma kods (VAD 36.aile);
7.2. ES tarifu kvotas kārtas numurs (VAD 39.aile);
7.3. 10-zīmju preces kods (TARIC kods) (VAD 33.aile);
7.4. preču izcelsmes valsts (VAD 34.aile);
7.5. preču daudzums, kurš izteikts attiecīgai tarifu kvotai atbilstošās mērvienībās (VAD 35., 38.aile, un, ja nepieciešams, 41.aile);
7.6. preču vērtība (VAD 46.aile).
8. Autonomajām un PTO (GATT) tarifu kvotām preferenču režīma kods ir 120, Vispārējās priekšrocību sistēmas ietvaros noteiktajām preferenciālajām tarifu kvotām – 220, un preferenciālajām tarifu kvotām kods ir 320. (Eiropas Komisijas regulas Nr.2454/93 “Par Kopienas Muitas kodeksa normu īstenošanu” 38.pielikums).
9. Pieprasot ES tarifu kvotu, VAD 44.ailē deklarētājs izdara ierakstu “TARIFU KVOTA”.
10. Gadījumā, ja tiek deklarētas vairākas preces, deklarētājs norāda ziņas par tarifu kvotām (VAD 36. un 39.aile) katram preču kodam atsevišķi.
11. Ja pieprasītā tarifu kvota ir preferenciālā, deklarētājs pievieno deklarācijai atbilstošu preču izcelsmi apliecinošu dokumentu. Autonomo vai PTO (GATT) tarifu kvotu saņemšanai preču izcelsmi apliecinošā dokumenta iesniegšana nav obligāta. Iespējamiem maksājumu atmaksas gadījumiem deklarētājs iesniedz arī ziņas par bankas kontiem, kuros var tikt ieskaitīti iepriekš minētie maksājumi.
12. Gadījumā, ja tiek piemērota vienkāršotās deklarēšanas procedūra,
ES tarifu kvota nevar tikt piemērota, kamēr muitas iestādē nav iesniegts papildu VAD un ES tarifu kvotas piešķiršanai nepieciešamais

preču izcelsmi apliecinošs dokuments. Deklarētājs iesniedz iepriekš minētos dokumentus pirms tarifu kvota tiek izsmelta (Eiropas Komisijas regulas Nr.2454/93 “Par Kopienas Muitas kodeksa normu īstenošanu” 256.panta 2.punkts). Vietējās muitošanas gadījumā ES tarifu kvota nevar tikt pieprasīta.
13. Deklarētājam ir tiesības trīs gadu laikā, skaitot no VAD reģistrācijas datuma, pieprasīt ES tarifu kvotu arī pēc perioda, kuram šī tarifu kvota tiek noteikta, izbeigšanās ar nosacījumu, ka:
13.1. attiecīgais VAD tika iesniegts pirms minētā trīs gadu termiņa izbeigšanās;
13.2. attiecīgā tarifu kvota nav izsmelta.
14. Lai pieprasītu ES tarifu kvotu saskaņā ar šo norādījumu 13.punktu, deklarētājs griežas uzraudzības muitas iestādē (VID Rīgas muitas reģionālajā iestādē vai VID teritoriālās iestādes muitas pārvaldē), kuras pakļautībā esošajā muitas iestādē tika iesniegts un noformēts attiecīgais VAD, iesniedzot ziņas par ES tarifu kvotu, kuru viņš vēlas izmantot uz attiecīgā VAD pamata, saskaņā ar šo norādījumu 7.1. un 7.2.apakšpunktu, kā arī par bankas kontiem, kuros var tikt ieskaitīti pārmaksātie muitas nodokļi, pievienojot iepriekš minētā VAD eksemplāru.

III. ES tarifu kvotu pieteikuma
noformēšanas kārtība

15. VAD ar tarifu kvotas pieprasījumu muitas iestādes amatpersona noformē tajā pašā dienā, kad tā ir iesniegta attiecīgajā muitas iestādē.
16. Pieņemot VAD ar tarifu kvotas pieprasījumu noformēšanai ASYCUDA, muitas iestādes amatpersona pārbauda:
16.1. VAD norādīto ziņu pareizību, tajā skaitā:
16.1.1. vai norādītais preču TARIC kods un izcelsmes valsts vai valstu grupa atbilst pieprasītās tarifu kvotas kārtas numuram (ASYCUDA to dara automātiski, pamatojoties uz TARIC datu bāzes datiem);
16.1.2. vai mērvienības, kurās ir izteikts VAD norādītais preču daudzums, atbilst mērvienībām, kurās ir izteikts pieprasītās tarifu kvotas apjoms;
16.2. preču izcelsmi apliecinošā dokumenta esamību un derīgumu;
16.3. pieprasītas tarifu kvotas statusu, tajā skaitā:
16.3.1. vai tarifu kvota ir spēkā VAD iesniegšanas brīdī (tarifu kvotas spēkā esamības perioda sākuma un beigu datums);
16.3.2. vai tarifu kvota nav izsmelta (atlikums nav nulle);
16.3.3. vai tarifu kvota ir vai nav kritiska.
17. Šo norādījumu 16.3.apakšpunktā minētās pārbaudes muitas iestādes amatpersona veic, izmantojot Eiropas Komisijas QUOTA datu bāzi, kura ir pieejama Eiropas Komisijas interneta mājaslapā http://europa.eu.int/comm/ taxation customs/dds/en/. Gadījumā, ja Eiropas Komisijas interneta mājaslapa nav pieejama sakaru traucējumu vai citu tehnisko iemeslu dēļ, minēto informāciju var pieprasīt arī VID GMP ES tarifu kvotu vadības nodaļā.
18. Ja, pārbaudot tarifu kvotas statusu, tiek konstatēts, ka tarifu kvota nav kritiska, muitas nodoklis aprēķināms, pamatojoties uz attiecīgās kvotas tarifa likmi (samazināto vai nulles tarifa likmi).
19. Ja pieprasītā tarifu kvota ir kritiska (saskaņā ar Eiropas Komisijas regulas Nr.2454/93 “Par Kopienas Muitas kodeksa normu īstenošanu” 308c.pantu un šo norādījumu 20.punktu), muitas nodokli aprēķina, pamatojoties uz attiecīgās kvotas tarifa likmi, un papildus aprēķina drošības naudu, kas ir vienāda starpībai starp samazināto vai nulles tarifa likmi, ko paredz attiecīgā tarifu kvota, un tarifa pamatlikmi.
20. Tarifu kvotu uzskata par kritisku arī gadījumos, kad:
20.1. tarifu kvota ir bloķēta (Eiropas Komisija pieņem tarifu kvotu pieteikumus, bet līdz noteiktajam datumam piešķiršanu neveic);
20.2. tarifu kvota atvērta nesen un pirmā piešķiršana vēl nav veikta;
20.3. ES regula, kura nosaka tarifu kvotu, vēl nav publicēta Eiropas Komisijas oficiālajā žurnālā.

21. Pēc 16.punktā minētās pārbaudes veikšanas un VAD reģistrācijas muitas iestādes amatpersona sagatavo ES tarifu kvotas pieteikumu (turpmāk – pieteikums). ES tarifu kvotas pieteikumu muitas iestādes amatpersona izdrukā no ASYCUDA Lietotāju noteikto izdruku saraksta. Pieteikumā norādāmie dati tiek minēti šo norādījumu 1.pielikumā. Attiecīgais VAD automātiski tiek novirzīts uz “zilo ceļu”.
22. Ja VAD ir pieprasītas vairākas tarifu kvotas (vairākiem preču kodiem), muitas iestādes amatpersona sagatavo pieteikumu par katru pieprasīto tarifu kvotu.
23. Sagatavotos pieteikumus muitas iestādes amatpersona nekavējoties, bet ne vēlāk kā līdz nākamās darba dienas plkst.10.00 (no attiecīgā VAD reģistrācijas datuma), nosūta pa faksu VID GMP ES tarifu kvotu vadības nodaļai. Darba diena šo norādījumu kontekstā ir noteikta no plkst.8.30 līdz 17.00, izņemot brīvdienas un valsts svētku dienas.
24. Lai pārliecinātos, ka VID GMP ES tarifu kvotu vadības nodaļa ir saņēmusi pieteikumu, muitas iestādes amatpersona izdrukā apstiprinājumu par faksa nosūtīšanu. Ja nepieciešams, muitas iestādes amatpersona var telefoniski pārliecināties par iesniegtā pieteikuma saņemšanu.
25. Pēc pieteikuma sagatavošanas preces var tikt izlaistas, veicot nepieciešamās muitas formalitātes.
26. Ja tiek konstatēts, ka pieprasītā tarifu kvota ir izsmelta (atlikums ir nulle), muitas iestādes amatpersona nenoformē pieteikumu. Šajā gadījumā muitas iestādes amatpersona, veicot muitas nodokļa aprēķinu, piemēro importētām precēm muitas tarifa pamatlikmi un izlaiž preces, veicot nepieciešamās muitas formalitātes.
27. Gadījumā, ja tarifu kvota tiek pieprasīta saskaņā ar šo norādījumu 13. un 14.punktu (uz iesniegtā un reģistrētā VAD pamata par iepriekšējo periodu), atbildīgā muitas iestādes amatpersona pārbauda:
27.1. vai attiecīgais VAD ir reģistrēts un nav anulēts;
27.2. vai ir pievienots atbilstošs preču izcelsmi apliecinošs dokuments;
27.3. vai VAD norādītie dati atbilst pieprasītajai tarifu kvotai (sk. norādījumu 16.1.apakšpunktu);
27.4. vai pieprasītās tarifu kvotas periods atbilst VAD reģistrācijas datumam un tā nav izsmelta.
Pēc pārbaudes veikšanas muitas iestādes amatpersona sagatavo un nosūta VID GMP ES tarifu kvotu vadības nodaļai pieteikumu iepriekš aprakstītajā kārtībā.
28. Muitas iestādes amatpersona, kas pieņem un reģistrē VAD ar tarifu kvotas pieprasījumu, atbild par savlaicīgu pieteikuma sagatavošanu un nosūtīšanu VID GMP ES tarifu kvotu vadības nodaļai, kā arī tajā sniegtās informācijas atbilstību iesniegtajiem pavaddokumentiem.
29. Gadījumā, ja sakaru traucējumu vai citu tehnisku iemeslu dēļ nav iespējams savlaicīgi nosūtīt pieteikumu pa faksu VID GMP ES tarifu kvotu vadības nodaļai, muitas iestādes amatpersona informē par to minēto nodaļu telefoniski vai, ja nav iespējams, pa elektronisko pastu, un nosūta tarifu kvotas pieteikšanai nepieciešamo informāciju pa elektronisko pastu. Tiklīdz sakaru traucējumi ir novērsti, muitas iestādes amatpersona nosūta pa faksu VID GMP ES tarifu kvotu vadības nodaļai attiecīgo pieteikumu ar paskaidrojumu, atbildīgās amatpersonas parakstu un tā atšifrējumu.
30. Ja VID GMP ES tarifu kvotu vadības nodaļas amatpersona konstatē, ka pieteikumā norādītā informācija nav precīza vai ir nepilnīga, tā var pieprasīt muitas iestādes atbildīgajai amatpersonai iesniegt papildu informāciju par pieteikumā norādītajiem datiem, attiecīgā VAD kopiju, kā arī veikt papildu pārbaudes.
31. Aizsūtītā pieteikuma oriģinālu kopā ar attiecīgā VAD eksemplāru un pavaddokumentiem, kas paliek muitas iestādē, muitas iestādes atbildīgā amatpersona uzglabā atsevišķi no pārējiem VAD līdz brīdim, kamēr no VID GMP ES tarifu kvotu vadības nodaļas netiek saņemta rakstiska atbilde par pieprasītās tarifu kvotas piešķiršanu.

IV. Pieprasīto ES tarifu kvotu

piešķiršanas kārtība un
izmantošanas kontrole

32. Saņemtos pieteikumus VID GMP ES tarifu kvotu vadības nodaļa pārbauda, apkopo un nosūta Eiropas Komisijai vienreiz dienā līdz plkst.15.00, izņemot brīvdienas un valsts svētku dienas. Eiropas Komisija, pamatojoties uz VAD reģistrācijas datumu, pieņem lēmumu par tarifu kvotu piešķiršanu un informē VID GMP ES tarifu kvotu vadības nodaļu par ikdienas piešķiršanas rezultātiem Eiropas Komisijas Nodokļu un muitas ģenerāldirektorāta norādījumos “Par tarifu kvotu administrēšanu” noteiktajā kārtībā.
33. Pamatojoties uz Eiropas Komisijas atbildi par tarifu kvotu piešķiršanu, VID GMP ES tarifu kvotu vadības nodaļas amatpersona katrā pieteikumā norāda piešķirtās tarifu kvotas apmēru (procentos no pieteikumā norādītā preču daudzuma), parakstās un pa faksu nosūta to attiecīgajai muitas iestādei.
34. Ja pieteikumā norādītais tarifu kvotas apmērs ir 100 %, tas nozīmē, ka tarifu kvota ir piešķirta visam pieteikumā norādītajam preču daudzumam. Ja pieteikumā norādītais tarifu kvotas apmērs ir mazāks nekā 100 %, tarifu kvotai noteikto samazināto vai nulles likmi piemēro tikai attiecīgajai daļai no importētajām precēm. Šajā gadījumā VAD norādītā informācija par preci tiek sadalīta divās pozīcijās: preču daudzums, kuram piemēro ES tarifu kvotu, un preču daudzums, kuram piemēro nodokļa pamatlikmi (bez atvieglojumiem). Pieteikumā norādītais tarifu kvotas apmērs “0 %” nozīmē, ka tarifu kvota netiek piešķirta.
35. Eiropas Komisijas piešķirto tarifu kvotas apjomu nav atļauts piemērot citām precēm, kas nav norādītas attiecīgajā pieteikumā, kā arī piemērot to attiecībā uz citiem VAD.
36. Ja dažādu iemeslu dēļ piešķirtā tarifu kvota netika izmantota vai tika izmantota daļēji (piemēram, sākotnēji iesniegtais VAD tiek anulēts; pieteikums tika aizsūtīts kļūdaini; preču daudzums uzrādīts nepareizi, preces neatbilst faktiski uzrādītajām), neizmantoto ES tarifu kvotas apjomu nekavējoties atdod Eiropas Komisijai (Eiropas Komisijas regulas Nr.2454/93 “Par Kopienas Muitas Kodeksa normu īstenošanu” 308a.panta 10.punkts).
37. Atbildi uz iesniegto pieteikumu par ES tarifu kvotas piešķiršanu muitas iestāde saņem ne ātrāk kā pēc trim darba dienām, ieskaitot VAD reģistrācijas dienu. Ja pieprasītā tarifu kvota ir bloķēta, atbilde uz iesniegto pieteikumu tiks saņemta ne ātrāk par Eiropas Komisijas noteikto datumu, līdz kuram tarifu kvota ir bloķēta (datums, līdz kuram tarifu kvota ir bloķēta, norādāms QUOTA datu bāzē).
38. Ja atbilde uz pieteikumu par kritiskās tarifu kvotas piešķiršanu ir pozitīva (līdz 100 %), muitas iestādes amatpersona nosūta to kopā ar VAD un pavaddokumentiem uz attiecīgo muitas iestādi (VID teritoriālās iestādes muitas pārvaldi vai VID Rīgas muitas reģionālo iestādi), kura uz tās pamata veic muitas nodokļa pārrēķinu un sagatavo lēmumu par iekasētās drošības naudas ieskaitīšanu valsts budžetā vai atmaksu. Drošības naudas ieskaitīšanu valsts budžetā un atmaksu veic VID GMP Muitas maksājumu uzskaites daļa.
39. Ja atbilde uz pieteikumu, kuru noformē attiecīgā muitas iestāde (VID teritoriālās iestādes muitas pārvalde vai VID Rīgas muitas reģionālā iestāde), saskaņā ar šo norādījumu 13.punktu ir pozitīva (līdz 100 %), atbildīgā muitas amatpersona uz tās pamata veic muitas nodokļa pārrēķinu un sagatavo lēmumu par pārmaksātās nodokļu summas atmaksu. Atmaksu veic VID GMP Muitas maksājumu uzskaites daļa.
40. Šo norādījumu 38. un 39.punktā minētajos gadījumos attiecīgā muitas iestāde (VID teritoriālās iestādes muitas pārvalde vai VID Rīgas muitas reģionālā iestāde) rakstiski informē deklarētāju par veiktajiem pārrēķiniem un atmaksājamās nodokļa summas apmēru.
41. No VID GMP ES tarifu kvotu vadības nodaļas saņemtās atbildes, kurās tiek norādīts Eiropas Komisijas piešķirtais tarifu kvotas apmērs kopā ar attiecīgajiem VAD un pavaddokumentiem, uzglabā muitas iestādes (VID teritoriālās iestādes muitas pārvaldes vai VID Rīgas muitas reģionālās iestādes) attiecīgajā struktūrvienībā.

V. ES tarifu kvotu pieteikumu
labošana, atsaukšana un neizmantotā apjoma atdošana

42. Ja muitas iestādes amatpersona konstatē, ka iesniegtajā pieteikumā tarifu kvota pieprasīta nepamatoti vai tajā norādītā informācija ir kļūdaina, tā nekavējoties pēc kļūdas atklāšanas informē par to ES tarifu kvotu vadības nodaļu (telefoniski) un atsūta pa faksu:
42.1. gadījumā, ja pieteikums pilnīgi atsaukts – šo pašu pieteikumu ar atzīmi “ATSAUKT”, atbildīgās amatpersonas parakstu un tā atšifrējumu;
42.2. izlabotu pieteikumu ar paskaidrojumu, atbildīgās amatpersonas parakstu un tā atšifrējumu.
43. Gadījumā, ja kļūda pieteikumā ir atklāta jau pēc tarifu kvotas piešķiršanas atbilstoši šo norādījumu 36.punktam (pēc atbildes saņemšanas no VID GMP ES tarifu kvotu vadības nodaļas), muitas iestādes amatpersona nekavējoties nosūta pa faksu VID GMP ES tarifu kvotu vadības nodaļai attiecīgo pieteikumu, kurā norādīts neizmantotais tarifu kvotas daudzums ar atzīmi “atdot”, atdošanas iemesls, atbildīgās amatpersonas paraksts un tā atšifrējums. Neizmantotais tarifu kvotas daudzums nevar būt lielāks par sākotnēji piešķirto apjomu. Atdošana ir neatgriezeniska un tās atcelšana nav pieļaujama.
44. Par šo norādījumu 42.1.apakšpunktā un 43.punktā minētajiem pieteikumiem VID GMP ES tarifu kvotu vadības nodaļa atbildes muitas iestādēm nesūta.

VI. ES tarifu kvotu pieteikumu
reģistrācijas kārtība

45. Visus iesniegtos pieteikumus atbildīgā muitas iestādes amatpersona reģistrē attiecīgās muitas iestādes ES tarifu kvotu pieteikumu reģistrācijas žurnālā atbilstoši šo norādījumu 2.pielikumā norādītajam paraugam. Reģistrācijas žurnāls var būt arī elektroniskā veidā.
46. Ja VAD tiek pieprasītas vairākas tarifu kvotas (vairākiem preču kodiem), reģistrācijas žurnāla 5.ailē “Piezīmes” norāda arī attiecīgos tarifu kvotu numurus.
47. Ja tarifu kvotu pieteikums tiek atsaukts, reģistrācijas žurnāla attiecīgajā rindā 5.ailē izdara ierakstu “Atsaukts”.
48. Ja kļūdaina pieteikuma vietā tiek nosūtīts jauns (labots) pieteikums, reģistrācijas žurnāla attiecīgajā rindā 5.ailē norāda jauna pieteikuma nosūtīšanas datumu un laiku.
49. Ja iepriekš piešķirtās tarifu kvotas apjoms pilnībā vai daļēji tiek atdots, reģistrācijas žurnāla 5.ailē “Piezīmes” izdara ierakstu “Atdots”.

1.pielikums

Eiropas Savienības tarifu kvotas

pieteikumā norādāmie dati

1. Muitas iestādes kods
2. Muitas iestādes nosaukums
3. VAD reģistrācijas numurs
4. VAD reģistrācijas datums
5. Preces kods (TARIC)
6. Preces izcelsmes valsts vai valstu grupas kods un nosaukums
7. Preferenču režīma kods
8. Tarifu kvotas kārtas numurs
9. Preču neto svars
10. Preču bruto svars
11. Papildu mērvienība
12. Statistiskā vērtība
13. Atbildīgās muitas iestādes amatpersonas paraksts un tā atšifrējums

2.pielikums

_______________________________
(muitas iestādes nosaukums/kods)

Eiropas Savienības tarifu kvotu pieteikumu reģistrācijas žurnāls

(reģistrācijas žurnāls var būt elektroniskā veidā)

Pieteikuma nosūtīšanas datums

Laiks

VAD numurs

Datums,
kad saņemta atbilde

Piezīmes

1

2

3

4

5

 

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!