Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Piekrītu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Sākta Latvijas pasta nodaļu eiropeiska modernizācija. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 8.01.2004., Nr. 3 https://www.vestnesis.lv/ta/id/82782

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Šodien, 8.janvārī

Vēl šajā numurā

08.01.2004., Nr. 3

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Sākta Latvijas pasta nodaļu eiropeiska modernizācija

VAS “Latvijas pasts” iecerējusi nākamajos gados modernizēt visas pasta nodaļas, lai tās atbilstu pasta pērn izstrādātajai klientu apkalpošanas koncepcijai

PASTS.JPG (20689 bytes)
“Latvijas pasta” ģenerāldirektors Gints Škodovs atklāj 51. pasta nodaļu Brīvības bulvārī 19
Foto: Aigars Jansons, A.F.I.

Vakar, 7. janvārī, “Latvijas pasta” ģenerāldirektors Gints Škodovs atklāja Rīgas 51.pasta nodaļu Brīvības bulvārī 19, tādējādi uzsākot īstenot daļu no ieplānotajiem pasta modernizācijas plāniem.
Lai izstrādātu veiksmīgāko Latvijas pasta nodaļu iekārtojuma un klientu apkalpošanas koncepciju, “Latvijas pasts” ir pētījis kaimiņvalstu un citu Eiropas valstu, piemēram, Īrijas, Lielbritānijas un Somijas, moderno pasta nodaļu darbības principus.
Rīgas 51.pasta nodaļa ir pirmā, kurā remonts veikts atbilstoši jaunajai koncepcijai. Šī nodaļa tika slēgta 2003.gada maijā pēc ugunsgrēka ēkā, kurā tā atrodas. Rekonstrukcijā kopumā ieguldīti 48 000 latu.
“Patlaban šī nodaļa visuzskatāmāk prezentē modernas un lielas pasta nodaļas iekārtojuma un klientu apkalpošanas principus,” atzina “Latvijas pasta” vadītājs. Atsevišķa apkalpošanas telpa pasta nodaļā ir ierīkota korporatīvajiem klientiem.
Rīgas 51.pasta nodaļas telpas noformējums ir veidots “Latvijas pastam” raksturīgajās krāsās – dzeltenā un zilā. Apmeklētāju zāle iekārtota atbilstoši mūsdienu klientu apkalpošanas principiem – ar elektronisko rindas regulatoru, kas klientiem palīdz izvēlēties nepieciešamo pakalpojumu saņemšanai atbilstošāko operatoru un saīsina apkalpošanas laiku. Nodaļā klientus vienlaikus apkalpo divpadsmit operatori.
Rīgas 51.pasta nodaļa piedāvā visus Latvijas pasta nodaļās pieejamos pakalpojumus – vēstuļu un paku pieņemšanu, pastkartīšu, aplokšņu un pastmarku iegādi, dažādus naudas pārvedumus, iespēju apmaksāt komunālo pakalpojumu rēķinus, preses abonēšanu, iegādāties mobilo telefonu priekšapmaksas kartes.
Šī pasta nodaļa strādās darbdienās no pulksten 7 līdz 22. Pirms remonta nodaļā vidēji dienā tika apkalpoti aptuveni 500 līdz 800 klientu.

LETA

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!

"latvijas vēstneša" lietotāju aptauja

Cienījamais Vestnesis.lv lietotāj!


Aicinām Jūs izteikt viedokli par vietnes - oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" - saturu, ērtumu un pilnveides iespējām.


Aptauja ilgs līdz 25. oktobrim