• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 30.09.2003., Nr. 134 https://www.vestnesis.lv/ta/id/79389

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Latvijas Komercreģistra ziņas

Vēl šajā numurā

30.09.2003., Nr. 134

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

PAS.GIF (8277 bytes)

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: LR Aizsardzības ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000022632, adrese: Kr.Valdemāra 10/12, Rīga, Latvija, LV-1473. Tālruņi: +371-7335297, 7335171. Fakss: +371-7229150

Kontaktpersona: LR AM Iegādes departamenta valsts pasūtījumu nodaļas vecākā referente Iveta Veļičko, 7335297. E-pasts: iveta.velicko@mod.gov.lv

2. Identifikācijas Nr.: AM2003/143

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

piedāvātā kvalitāte

45

pretendenta pieredze

15

cena

40

 

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: “Komandējumu organizēšanas pakalpojumi Aizsardzības ministrijas sistēmas iestāžu vajadzībām” uz trijiem kalendārajiem gadiem, 2003.-2006.gadu

CPV kods: 63000000-9

Paredzamā iepirkuma apjoms: “Komandējumu organizēšanas pakalpojumi Aizsardzības ministrijas sistēmas iestāžu vajadzībām” uz trijiem kalendārajiem gadiem, 2003.-2006.gadu

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2006.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Kr.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, laikā no plkst. 9: 00 līdz 12: 00 un no 13: 00 līdz 16: 00 līdz: 10.11.2003.

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 31.10.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Kr.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, līdz: 10.11.2003. plkst. 11: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Kr.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, 10.11.2003. plkst. 11: 00.

 

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: B/o SIA “Latvijas Universitātes fonds”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003412490, adrese: Basteja bulv. 12, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7227175, 7211462. Fakss: +371-7228661

Kontaktpersona: SIA “Latvijas Universitātes fonds” tehniskais direktors Valdis Briedis, t.7227175. E-pasts: luf@lanet.lv

2. Identifikācijas Nr.: LUF 2003/01

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji

Pretendenta izvēle pēc iesniegtās darbu tāmes ar viszemāko cenu, kas atbilst konkursa nolikumā norādītajam darba uzdevumam

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: dzīvojamās mājas Rātsupītes ielā 1 renovācijas, ārējo siltumtreses un elektrotīklu rekonstrukcijas darbi

CPV kods: 45000000-7

Paredzamā iepirkuma apjoms: renovācijas kopējā platība 1000 kv.m, lietderīgā platība 700 kv.m

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga, Rātsupītes 1

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 70 darba dienu laikā pēc līguma parakstīšanas ar konkursa uzvarētāju

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Basteja bulv.12, Rīgā, laikā no plkst. 9: 30 līdz 16: 30 līdz: 23.10.2003., iepriekš samaksājot: Ls 20, -. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu a/s Latvijas Unibanka Rīdzenes filiāle konta Nr.02-012469746

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 15.10.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Basteja bulv.12, Rīgā, SIA “Latvijas Universitātes fonds” biroja telpās, līdz: 23.10.2003. plkst. 12: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Basteja bulv.12, Rīgā, SIA “Latvijas Universitātes fonds” biroja telpās, 23.10.2003. plkst. 12: 00.

 

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Banka, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000158236, adrese: Kr.Valdemāra iela 2a, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7022405. Fakss: +371-7022420

Kontaktpersona: Personāla pārvaldes vadītāja vietniece E.Lukina. E-pasts: konkursi@bank.lv

2. Identifikācijas Nr.: LB Nr.2003/65

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

cena

100

 

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Latvijas Bankas darbinieku veselības apdrošināšana

CPV kods: 66312000-0

Paredzamā iepirkuma apjoms: 721 darbinieka apdrošināšana

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvija

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.01.2006.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Latvijas Bankas caurlaižu birojā K.Valdemāra ielā 2a, Rīgā. Caurlaižu biroja darba laiks: darbadienās no plkst. 8.30 līdz 17.30, piektdienās līdz 16.15 līdz: 25.11.2003.

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 14.11.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Latvijas Bankā K.Valdemāra 2a (ieeja no Noliktavas ielas) Rīgā, t.7022393, līdz: 25.11.2003. plkst. 10: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: tūlīt pēc piedāvājumu iesniegšanas Latvijas Bankas apspriežu telpā K.Valdemāra ielā 2a, Rīgā, 25.11.2003. plkst. 10: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav

11. Citas ziņas: konkursa nolikumu var saņemt bez maksas.

 

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Valsts nekustamā īpašuma aģentūra”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 000329475, adrese: Vaļņu iela 28, Rīga, Latvija, LV-1980. Tālruņi: +371-7227344. Fakss: +371-7242818

Kontaktpersona: VNĪA Galvenā grāmatvede Sandra Levita, t.7024643. E-pasts: levita@mail.vnia.lv

2. Identifikācijas Nr.: VNĪA/2003/02/AK-4

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

pretendenta pieredze

30

piedāvātā kvalitāte

25

cena

45

 

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: zvērinātu revidentu pakalpojumu iepirkums

CPV kods: 74100000-0

Paredzamā iepirkuma apjoms: skatīt darba uzdevumu

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: VNĪA Rīgā, Vaļņu ielā 28

Paredzamā līguma izpildes termiņš: līdz 01.07.2004.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: VNĪA Rīgā, Vaļņu ielā 28, 210.kab., darba dienās laikā no plkst.9: 00 līdz 17: 00 līdz: 13.10.2003.

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 03.10.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: VNĪA Rīgā, Vaļņu ielā 28, 210.kab., līdz: 13.10.2003. plkst. 15: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: VNĪA Rīgā, Vaļņu ielā 28, 13.10.2003. plkst. 15: 00

11. Citas ziņas: maksa par konkursa nolikumu netiek paredzēta.

 

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: BOVAS “P.Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003457109, adrese: Pilsoņu iela 13, Rīga, Latvija, LV-1002. Tālruņi: +371-7069602, 7069549. Fakss: +371-7069661

Kontaktpersona: Medicīnas tehnoloģiju nodaļas vadītājs Uldis Jaspers, t.7069465

2. Identifikācijas Nr.: SKUS 2003/8

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji

1) tehniskajās specifikācijās norādītajam līmenim atbilstošu ierīču cena, ieskaitot piegādes un uzstādīšanas izdevumus; 2) pēcgarantijas servisa izmaksas; 3) personāla apmācības izmaksas, ieskaitot speciālās literatūras izmaksas; 4) ierīces un telpas nodošana, licences iegūšana, izmaksas

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: 16 griezumu (16 slices) datortomogrāfa un 1 griezuma (1 slices) datortomogrāfa iegāde

CPV kods: 33000000-1

Paredzamā iepirkuma apjoms: 2 medicīnas ierīces

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: P.Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca, Pilsoņu iela 13, Rīga

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.12.2003.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Pilsoņu iela 13, Rīga, 2.korpusa 1.stāvā, Kancelejā, darba dienās no plkst. 9.00-16.00 līdz: 14.11.2003., iepriekš samaksājot: Ls 100.00. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu, saņēmējs - LV 000345710, LUB Āgenskalna fil., konts 03-029467144, bankas kods UNLALV2X - samaksa par konkursa nolikumu

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 06.11.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Pilsoņu iela 13, Rīga, 2.korpusa 1.stāvā, Kancelejā, līdz: 14.11.2003. plkst. 14: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Pilsoņu iela 13, Rīga, 15.korpusa 1.stāvā, Radioloģijas institūta Konferenču zālē, 14.11.2003. plkst. 14: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 10 000 ar iemaksu slimnīcas kontā: LV 000345710, LUB Āgenskalna fil., konts 03-029467144, bankas kods UNLALV2X - piedāvājuma nodrošinājums

11. Citas ziņas: nolikumu elektroniskā veidā var saņemt, pieprasot: juristi@stradini.lv

 

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas pašvaldības b/o SIA “Rīgas domes autobāze”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40103122134, adrese: Katrīnas dambis 4, Rīga, Latvija, LV-1045. Tālruņi: +371-7320271. Fakss: +371-7325043

Kontaktpersona: direktors Raitis Mazjānis, t.7320271. E-pasts: rd@autobaze.lv

2. Identifikācijas Nr.: RDA 2003/11

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji

Zemākā cena, kas veidojas no piedāvājuma cenas un atpirkuma summas

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: automašīnu iegāde SIA “Rīgas domes autobāze” vajadzībām

CPV kods: 34100000-8

Paredzamā iepirkuma apjoms: 16 gab.automašīnas

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Katrīnas dambis 4, Rīga

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 22.01.2004.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Katrīnas dambis 4, Rīga, laikā no plkst. 8: 30 līdz 17: 00 līdz: 22.10.2003., iepriekš samaksājot: Ls 50.00. Maksājuma veids: skaidrā naudā uzņēmuma kasē vai bankā, norēķinu konts Nr.02-000132501, subkonts Nr.40001550000, Rīgas domes nor.kase, LUB Rīdzenes filiāle, kods UNLALV2X, par konkursa nolikumu

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 14.10.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Katrīnas dambis 4, Rīga, LV-1045, līdz: 22.10.2003. plkst. 11: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Katrīnas dambis 4, Rīga, 22.10.2003. plkst. 11: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 10 000 bankas vai apdrošināšanas sabiedrības veidā.

 

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: BO SIA “Olimpiskais centrs “Ventspils””, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003245964, adrese: Sporta iela 7/9, Ventspils, Latvija, LV-3600. Tālruņi: +371-3622587, 9186842. Fakss: +371-3621977

Kontaktpersona: būvuzraudze Mārīte Pastore, mob.9186842. E-pasts: marite@ocventspils.lv

2. Identifikācijas Nr.: OC 03/05

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

piedāvātā kvalitāte

52

cena

48

 

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: daudzfunkcionālās sporta zāles un tai pieguļošās teritorijas labiekārtojuma skiču un tehniskā projekta izstrāde Ventspilī, Tārgales ielā 5a

CPV kods: 74000000-9

Paredzamā iepirkuma apjoms: skiču un tehniskais projekts

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ventspilī, Tārgales ielā 5a

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 02.02.2004.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: BO SIA “Olimpiskais centrs “Ventspils”” lietvedībā, Sporta iela 7/9, Ventspils, LV-3600, laikā no plkst.8: 00 līdz 17: 00 līdz: 30.10.2003., iepriekš samaksājot: Ls 20.00. Maksājuma veids: skaidrā naudā BO SIA “Olimpiskais centrs “Ventspils”” kasē, Sporta iela 7/9, Ventspils, LV-3600

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 22.10.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: BO SIA “Olimpiskais centrs “Ventspils”” sekretārei, Sporta iela 7/9, Ventspilī, līdz 30.10.2003. plkst.11: 00 un no 12: 00 līdz 14: 00 Ventspils pilsētas domē Jūras ielā 36, Ventspilī, līdz: 30.10.2003. plkst. 14: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Jūras ielā 36, Ventspilī, Ventspils pilsētas domē, 30.10.2003. plkst. 14: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: piedāvājuma nodrošinājums ir Ls 500 (pieci simti latu).

 

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rojas ostas pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000338814, adrese: Ostas iela 1, Roja, Talsu rajons, Latvija, LV-3264. Tālruņi: +371-3269957, 9458957. Fakss: +371-3291128

Kontaktpersona: ostas pārvaldnieks Osvalds Bergans, 3269957

2. Identifikācijas Nr.: RoOP 2003/03

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji

4. un 6.kategorijas grunts izstrādes izmaksas, akmeņu izcelšanas un ierakšanas izmaksas. 100 stundu dīkstāvju izmaksas

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Rojas ostas akvatorijas un ūdens pieejas ceļa padziļināšanas darbi

CPV kods: 45200000-9

Paredzamā iepirkuma apjoms: 106000 kub.m grunts

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rojas ostas akvatorija

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.05.2004.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: ostas pārvaldē Ostas ielā 1, Rojā, laikā no plkst. 8: 00 līdz 17: 00 līdz: 21.10.2003., iepriekš samaksājot: Ls 100,-. Maksājuma veids: skaidrā naudā

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 13.10.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Rojas ostas pārvaldē Ostas ielā 1, Rojā, līdz: 21.10.2003. plkst. 11: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Rojas ostas pārvaldē Ostas ielā 1, Rojā, 21.10.2003. plkst. 11: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 20000,- bankas vai apdrošināšanas kompānijas garantijas veidā.

 

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Pārtikas un veterinārā dienesta Kuldīgas pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000015715, adrese: “Pilenieki”, Rumbas pagasts, Kuldīgas rajons, Latvija, LV-3301. Tālruņi: +371-3322824, 9254741. Fakss: +371-3322824

Kontaktpersona: vadītāja Ārija Krievāne, t.3322824, 9254741. E-pasts: kuldigavp@ pvd.gov.lv

2. Identifikācijas Nr.: ZM, PVD, KP 03/01

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

piedāvātā kvalitāte

60

cena

40

 

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Pārtikas un veterinārā dienesta Kuldīgas pārvaldes biroja telpu noma Kuldīgā

CPV kods: 93000000-8

Paredzamā iepirkuma apjoms: biroja telpu noma vienkopus ēkas pirmajā vai otrajā stāvā, 150 - 180 kvadrātmetri

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Kuldīgas pilsēta, centrs

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.12.2003.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rumbas pagasta “Pileniekos”, Pārtikas un veterinārā dienesta Kuldīgas pārvaldē, darba dienās laikā no plkst.9: 00 līdz plkst.16: 00 līdz: 20.10.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Rumbas pagasta “Pileniekos” Pārtikas un veterināra dienesta Kuldīgas pārvaldē, līdz: 20.10.2003. plkst. 12: 30

Piedāvājumu atvēršana notiks: Kuldīgas rajona Rumbas pagasta “Pileniekos”, Pārtikas un veterinārā dienesta Kuldīgas pārvaldē, 20.10.2003. plkst. 12: 30

10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: netiek paredzēts

11. Citas ziņas: nomas noteikumi: telpu kopējā platība 150-180 kvadrātmetri, t.sk. vadītāja kabinets 25-30 kvadrātmetri, vadītāja vietnieka kabinets, sekretāres - referentes kabinets vai darba vieta, grāmatvedības kabinets ar 2 darba vietām, darba zona 3 pārtikas inspektoriem, darba zona 3 veterinārajiem inspektoriem, apmeklētāju pieņemšanas zona, laboratorijas materiāla pieņemšanas telpa, arhīva telpa, sanitārais mezgls ar 2 tualetēm un dušas telpu, palīgtelpa inspektoru aprīkojuma uzglabāšanai, zona kafijas pauzēm; Ēkā jābūt pieejamām zālēm konferencēm un sanāksmēm līdz 50 vietām; Biroja telpām jābūt vienkopus ēkas pirmajā vai otrajā stāvā ar divām ieejām; Birojam jābūt pieejamam cilvēkiem ar kustību traucējumiem; Jānodrošina ērta autotransporta piebraukšana un vismaz 3 automašīnu stāvvietas; Biroja telpām jāatrodas pilsētas centrā, rajonā starp Pilsētas laukumu, Mucenieku ielu, Kalna ielu, Policijas ielu, Ventspils ielu, Grants ielu.

 

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Latvijas Valsts meži”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003466281, adrese: Kristapa iela 30, Rīga, Latvija, LV-1046. Tālruņi: +371-7602075, 7805075. Fakss: +371-7808806

Kontaktpersona: apaļkoksnes piegādes izpilddirektors Andris Insbergs, t.7805075. E-pasts: a.insbergs@lvm.lv

2. Identifikācijas Nr.: VAS LVM CA/2003/73/ak

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

cena

95

pretendenta pieredze

5

 

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: kokmateriālu sagatavošana kailcirtē un meža kopšana, izstrādājot krājas kopšanas cirtes un sagatavoto kokmateriālu pievešana līdz ceļam

CPV kods: 77200000-2

Paredzamā iepirkuma apjoms: 850 000 kub.m, kas tiek sadalīts šādās iepirkuma daļās: Mērsraga - 65 000 kub.m; Mētru - 65 000 kub.m; Usmas - 60 000 kub.m; Alsungas - 60 000 kub.m; Kandavas - 70 000 kub.m; Misas - 60 000 kub.m; Garozas - 55 000 kub.m; Silvas - 70 000 kub.m; Madonas - 55 000 kub.m; Rūjienas - 65 000 kub.m; Ogres - 55 000 kub.m; Kokneses - 60 000 kub.m; Sēlpils - 55 000 kub.m; Ropažu - 55 000 kub.m

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas teritorija, atbilstoši iepirkuma daļām

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.01.2004. - 15.12.2004.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Kristapa ielā 30, Rīgā, laikā no plkst. 8: 30 līdz 17: 30 līdz: 17.11.2003.

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 07.11.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Kristapa ielā 30, Rīgā, līdz: 17.11.2003. plkst. 11: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Kristapa ielā 30, Rīgā, 17.11.2003. plkst. 11: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājum (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav paredzēts

11. Citas ziņas: ar konkursa nolikumu var iepazīties Pasūtītāja mājas lapā http: //www.lvm.lv; Konkursa norises skaidrošanai iepirkuma komisija rīko ieinteresēto personu sanāksmes: 2003.gada 2.oktobrī plkst.13: 00 Tukuma rajonā, Tumes pagastā (Jaunmoku pils telpās) un 2003.gada 14.oktobrī plkst.13: 00 Cēsīs, Vienības laukumā 1 (Danlat-group hotel telpās).

 

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Jelgavas pilsētas pašvaldības uzņēmums “Jelgavas pilsētas slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 41703007038, adrese: Brīvības bulvāris 6, Jelgava, Latvija, LV-3002. Tālruņi: +371-3027606. Fakss: +371-3027606

Kontaktpersona: direktors, galvenais ārsts Andris Ķipurs, t.3027606. E-pasts: jelgslim@apollo.lv

2. Identifikācijas Nr.: JPS No.2003/03

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji

Rentgenogrāfijas iekārtas cena ar piegādi un nodokļiem

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: rentgenogrāfijas iekārtas piegāde p/u Jelgavas pilsētas slimnīca

CPV kods: 33000000-0

Paredzamā iepirkuma apjoms: vienas rentgenogrāfijas iekārtas piegāde

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Jelgavā, Brīvības bulvārī 6

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 15.12.2003.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Jelgavā, Brīvības bulvārī 6, laikā no plkst.8: 00 līdz 16: 00 līdz: 15.10.2003.

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 07.10.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Jelgavā, Brīvības bulvārī 6, līdz: 15.10.2003. plkst. 9: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Jelgavā, Brīvības bulvārī 6, 15.10.2003. plkst. 9: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājum (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav paredzēts.

 

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000049834, adrese: Maskavas iela 5, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7075824. Fakss: +371-7223542

Kontaktpersona: VUGD nod.priekšnieks V.Rušenieks, 7075846. E-pasts: vitalijs.rusenieks@vugd.gov.lv

2. Identifikācijas Nr.: IeM VUGD 2003/280

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji

Cena latos ar visiem valsts un pašvaldību noteiktajiem nodokļiem un nodevām, ieskaitot piegādes izmaksas

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: ugunsdzēsēju aizsargzābaki

CPV kods: 18121000-3

Paredzamā iepirkuma apjoms: 3000 pāri aizsargzābaku

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 23.12.2003.

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Maskavas ielā 5, Rīgā, Latvijā, VUGD 36.kab. vai 35.kab., laikā no plkst.9: 00 līdz 16: 00 līdz: 24.10.2003., iepriekš samaksājot: Ls 30. Maksājuma veids: Latvijas Banka, kods LACBLV2X, subkonta Nr.1060001219 “citi ieņēmumi”, saņēmējs Valsts kase, reģ.Nr.90000050138, konts Nr.000361101

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 16.10.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Maskavas ielā 5, Rīgā, Latvijā, VUGD 36.kab., līdz: 24.10.2003. plkst. 11: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Maskavas ielā 5, Rīgā, Latvijā, VUGD, 24.10.2003. plkst. 11: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: bankas garantija 2% apjomā no kopējā finansiālā piedāvājuma

11. Citas ziņas: nolikumu izsniedz darba dienās no 9: 00-12: 00 un no 13: 00-16: 00.

 

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Jelgavas pilsētas pašvaldības uzņēmums “Jelgavas pilsētas slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 41703007038, adrese: Brīvības bulvāris 6, Jelgava, Latvija, LV-3002. Tālruņi: +371-3027606. Fakss: +371-3027606

Kontaktpersona: direktors, galvenais ārsts Andris Ķipurs, t.3027606. E-pasts: jelgslim@apollo.lv

2. Identifikācijas Nr.: JPS No.2003/04

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji

Ultrasonogrāfa cena ar piegādi un nodokļiem

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: ultrasonogrāfa piegāde p/u Jelgavas pilsētas slimnīcai

CPV kods: 33000000-0

Paredzamā iepirkuma apjoms: viena ultrasonogrāfa piegāde

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Jelgava, Brīvības bulvāris 6

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 15.12.2003.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Jelgavā, Brīvības bulvārī 6, laikā no plkst. 8: 00 līdz 16: 00 līdz: 15.10.2003.

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 07.10.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Jelgavā, Brīvības bulvārī 6, līdz: 15.10.2003. plkst. 10: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Jelgavā, Brīvības bulvārī 6, 15.10.2003. plkst. 10: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav paredzēts.

 

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Latvijas Valsts meži”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003466281, adrese: Kristapa iela 30, Rīga, Latvija, LV-1046. Tālruņi: +371-7602075, 7805075. Fakss: +371-7808806

Kontaktpersona: apaļkoksnes piegādes izpilddirektors Andris Insbergs, t.7805075. E-pasts: a.insbergs@lvm.lv

2. Identifikācijas Nr.: VAS LVM CA/2003/74/ak

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

cena

95

pretendenta pieredze

5

 

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: sagatavoto apaļo kokmateriālu iekraušana un transportēšana no augšgala krautuvēm līdz pasūtītāja norādītajām piegādes vietām, kā arī to izkraušana

CPV kods: 60100000-9

Paredzamā iepirkuma apjoms: 850 000 kub.m, kas tiek sadalīts šādās iepirkuma daļās: Raņķupes - 50 000 kub.m; Usmas - 50 000 kub.m; Kandavas - 50 000 kub.m; Engures - 50 000 kub.m; Misas - 50 000 kub.m; Garozas - 50 000 kub.m; Birzgales - 50 000 kub.m; Ogres - 50 000 kub.m; Madlienas - 50 000 kub.m; Kokneses - 50 000 kub.m; Madonas - 50 000 kub.m; Gaigalavas - 50 000 kub.m; Pededzes - 50 000 kub.m; Silvas - 50 000 kub.m; Rūjienas - 50 000 kub.m; Valmieras - 50 000 kub.m; Mazsalacas - 50 000 kub.m

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas teritorija

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.01.2004.-31.12.2004.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt Kristapa ielā 30, Rīgā, laikā no plkst. 8: 30 līdz 17: 30 līdz: 17.11.2003.

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 07.11.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Kristapa ielā 30, Rīgā, līdz: 17.11.2003. plkst. 15: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Kristapa ielā 30, Rīgā, 17.11.2003. plkst. 15: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav paredzēts

11. Citas ziņas: ar konkursa nolikumu var iepazīties Pasūtītāja mājas lapā http: //www.lvm.lv; Konkursa norises skaidrošanai iepirkuma komisija rīko ieinteresēto personu sanāksmes: 2003.gada 2.oktobrī plkst.15: 00 Tukuma rajonā, Tumes pagastā (Jaunmoku pils telpās) un 2003.gada 14.oktobrī plkst.15: 00 Cēsīs, Vienības laukumā 1 (Danlat-group hotel telpās).

 

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90001264550, adrese: Raiņa bulvāris 4, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7321752. Fakss: +371-7223148

Kontaktpersona: Pašvaldību informatizācijas departamenta pārvaldes vecākais referents Aivars Ērglis, t.781228, 6434004. E-pasts: aivars.erglis@raplm.gov.lv

2. Identifikācijas Nr.: RAPLM 2003/036

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

piedāvātā kvalitāte

60

cena

40

 

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: pašvaldību vienotās Informāciajs sistēmas (PVIS) centrālā datu centra izveide, kas ilgterminā nodrošinās un sniegs pakalpojumu PVIS dalībniekiem

CPV kods: 64216110-7

Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar doto darba uzdevumu

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: serveru un pārējo tehnoloģisko iekārtu izvietošanas vieta, ko piedāvā pretendents

Paredzamā līguma izpildes termiņš: seši mēneši no līguma parakstīšanas brīža

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Raiņa bulvārī 4, Rīgā, Latvija, LV-1050, 303.kabinetā, laikā no plkst.8: 30 līdz 17: 00 līdz: 27.10.2003.

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 17.10.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Raiņa bulvārī 4, Rīgā, Latvija, LV-1050, 303.kabinetā, līdz: 27.10.2003. plkst. 10: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Raiņa bulvārī 4, Rīgā, Latvija, LV-1050, 306.kabinetā, 27.10.2003. plkst. 10: 00.

 

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: LR Ārlietu ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000069065, adrese: Brīvības bulvāris 34, Rīga, Latvija, LV-1395. Tālruņi: +371-7016210, 7220079. Fakss: +371-7828121, 7282882

Kontaktpersona: ĀM Informācijas tehnoloģiju departamenta direktors Ilmārs Kamarūts, t.7016213, mob.t.9211004. E-pasts: ilmars.kamaruts@mfa.gov.lv

2. Identifikācijas Nr.: ĀM 2003/361

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

piedāvātā kvalitāte (projekta realizācijas

60

koncepcija; tehnoloģiskā risinājuma

 

apraksts; uzturēšanas un servisa nosacījumi;

 

projekta organizācijas apraksts un laika plāns;

 

pieredze līdzīga apjoma un rakstura projektos;

 

uzņēmuma iekšējā kvalitātes nodrošināšana un kontrole)

 

cena

40

 

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: dokumentu pārvaldības informācijas sistēmas piegāde un ieviešana

CPV kods: 72263000-6

Paredzamā iepirkuma apjoms: 1 (viena) dokumentu pārvaldības sistēmas piegāde un ieviešana

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga, Brīvības bulvāris 36

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.12.2005.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: LR Ārlietu ministrijā (caurlaižu izsniegšanas postenī) Brīvības bulvārī 36, Rīgā, laikā no plkst.8: 30 līdz 17: 00 līdz: 19.11.2003. Maksājuma veids: bez maksas

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 10.11.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: LR Ārlietu ministrijā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, Īpašuma un loģistikas nodaļā, 152.kabinetā, līdz: 19.11.2003. plkst. 11: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: LR Ārlietu ministrijā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, 19.11.2003. plkst. 11: 00.

 

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: LR Veselības ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90001474921, adrese: Baznīcas iela 25, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7043755. Fakss: +371-7043751

2. Identifikācijas Nr.: VM 2003/13/1

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 22.08.2003.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 19.09.2003.

5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: datortehnikas piegāde Veselības ministrijas vajadzībām: 20 sistēmbloku, 20 monitoru, 3 galda lāzerprinteru, 5 galda tintes printeru, 1 videoprojektora un 3 portatīvo datoru piegāde

CPV kods: 72500000-0

7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: viens mēnesis no līguma noslēgšanas brīža

8. Saņemto piedāvājumu skaits: 4

9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Datakom”

K.Ulmaņa gatve 2 (7.stāvs) Rīga, LV - 1004

Ls 19634,43

Kopā:

 

Ls 19634,43

 

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav ar viszemāko cenu

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 24.09.2003.

 

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Republikas Veselības ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90001474921, adrese: Rīga, Baznīcas iela 25, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7043755. Fakss: +371-7043751

2. Identifikācijas Nr.: VM 2003/31

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 10.09.2003.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 19.09.2003.

5. Iepirkuma metode: sarunu procedūra

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Veselības ministrijas elektroniskās lietvedības sistēmas funkcionalitātes uzlabošana

CPV kods: 72200000-7

7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2 mēneši no līguma parakstīšanas

8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1

9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “IT Alise”

Brīvības iela 68

2371.80 (ar PVN)

Kopā:

 

2371.80 (ar PVN)

 

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 24.09.2003.

 

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: valsts akciju sabiedrība “Latvijas Valsts meži”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003466281, adrese: Kristapa iela 30, Rīga, Latvija, LV-1046. Tālruņi: +371-7805015, 7602075. Fakss: +371-7805430

2. Identifikācijas Nr.: VAS LVM CA/2003/11/ak

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 10.03.2003.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 19.09.2003.

5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: VAS “Latvijas Valsts meži” valdījumā esošo zemju reģistrācija zemesgrāmatā

CPV kods: 70332100-8

7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 22.10.2004.,2005

8. Saņemto piedāvājumu skaits: 17

9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Adrese

Piedāvātā līgumcena

1.sadaļa - SIA “Latio”

Rīga, Brīvības bulvāris 21

Ls 135709.13

2.sadaļa - SIA “Latio”

Rīga, Brīvības bulvāris 21

Ls 208214.43

3.sadaļa - SIA “Latio”

Rīga, Brīvības bulvāris 21

Ls 193459.50

4.sadaļa - SIA “Birojs NEKI”

Rīga, J.Grestes iela 14

Ls 148264.64

5.sadaļa - SIA “Birojs NEKI”

Rīga, J.Grestes iela 14

Ls 161265.88

6.sadaļa - SIA “Latio”

Rīga, Brīvības bulvāris 21

Ls 387469.03

7.sadaļa - SIA “Hipotēku bankas nekustamā īpašuma aģentūra”

Rīga, Elizabetes iela 41/43

Ls 117856.23

8.sadaļa - SIA “Hipotēku bankas nekustamā īpašuma aģentūra”

Rīga, Elizabetes iela 41/43

Ls 165281.67

9.sadaļa - SIA “Birojs NEKI”

Rīga, J.Grestes iela 14

Ls 426332.82

10.sadaļa - SIA “Hipotēku bankas nekustamā īpašuma aģentūra”

Rīga, Elizabetes iela 41/43

Ls 99609.19

Kopā:

 

Ls 2043462.52

 

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: pretendents neatbilst nolikuma prasībām vai likuma nosacījumiem, piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām, piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 22.09.2003.

 

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts robežsardzes Galvenā pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000086402, adrese: Rūdolfa iela 5, Rīga, Latvija, LV-1012. Tālruņi: +371-7075650. Fakss: +371-7075600

2. Identifikācijas Nr.: IeM, VRS GP Nr.2003/09

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 23.07.2003.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 19.09.2003.

5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: speciālais apģērbs, aizsarglīdzekļi, inventārs

7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.12.2003.

8. Saņemto piedāvājumu skaits: 4

9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Adrese

Piedāvātā līgumcena

A/S “Lord`s & Co”

Augļu iela 11, Rīga, LV-1002

Lote 5.3.2. - 50232.60 Ls

SIA “Neja & Ko”

Kr.Barona 119, Rīga, LV-1012

Lote 5.3.3. - 13780.00 Ls

SIA “Neja & Ko”

Kr.Barona 119, Rīga, LV-1012

Lote 5.3.5. - 10080.00 Ls

SIA “Neja & Ko”

Kr.Barona 119, Rīga, LV-1012

Lote 5.3.6. - 7146.00 Ls

SIA “Neja & Ko”

Kr.Barona 119, Rīga, LV-1012

Lote 5.3.7. - 5400.00 Ls

SIA “Neja & Ko”

Kr.Barona 119, Rīga, LV-1012

Lote 5.3.8. - 12582.00 Ls

SIA “Neja & Ko”

Kr.Barona 119, Rīga, LV-1012

Lote 5.3.9. - 5900.00 Ls

SIA “Neja & Ko”

Kr.Barona 119, Rīga, LV-1012

Lote 5.3.10. - 9000.00 Ls

Kopā:

 

114120.60 Ls

 

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 24.09.2003.

 

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90001427791, adrese: Alberta ielā 13, Rīgā, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7356161. Fakss: +371-7331150

2. Identifikācijas Nr.: KNAB 2003/47

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 29.08.2003.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 22.09.2003.

5. Iepirkuma metode: sarunu procedūra

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: pretkorupcijas izglītojoši informatīva raidījuma izveidošana Latvijas Televīzijā, 3 raidījumi, 1 raidījuma hronometrāža 25 minūtes

CPV kods: 92220000-9

7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: līdz 2003.gada beigām

8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1

9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Adrese

Piedāvātā līgumcena

VB SIA “Latvijas Televīzija”

Zaķusalas krastmala 3, Rīga, LV-1509

Ls 4000.00

Kopā:

 

Ls 4000.00

 

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 24.09.2003.

 

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Liepājas pilsētas pašvaldības SIA “Komunālā pārvalde”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 42103017215, adrese: Ūliha iela 44, Liepāja, Latvija, LV-3401. Tālruņi: +371-3480965, 3480766. Fakss: +371-3407288

2. Identifikācijas Nr.: KP 2003/46

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 28.07.2003.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 24.09.2003.

5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Liepājas Latviešu biedrības nama koncertzāles un vestibila rekonstrukcija

CPV kods: 45262700-8

7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.02.2004.

8. Saņemto piedāvājumu skaits: 6

9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Adrese

Piedāvātā līgumcena

A/S “U.Pīlēna birojs”

Strautu iela 1/5, Liepāja, LV-3401

375 745.42

Kopā:

 

375 745.42

 

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav ar viszemāko cenu, piedāvājums ir nepamatoti lēts

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 25.09.2003.

13. Cita informācija: komisija ar septiņām balsīm “par” nolemj: 1.saskaņā ar likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 21.panta 2.punktu izslēgt vienu pretendentu no turpmākas dalības iepirkuma procesā, jo pretendenta iesniegtā papildu informācija atbilstoši iepriekš minētā likuma 19.panta 2.punktam ir vispārīga un nenorāda uz īpašu, tikai šim uzņēmumam pieejamu tirgu un tehnoloģijām, kas pamato cenas pazeminājumu; 2.piešķirt tiesības slēgt pašvaldības pasūtījuma līgumu ar a/s “U.Pīlēna birojs”.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!