Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Saldus pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000031118, adrese: Striķu iela 3, Saldus, Latvija, LV-3801. Tālruņi: +371-3807272, 3807260.Fakss:+371-3881100
Kontaktpersona:Kancelejas vecākā speciāliste Inna KISLINA, tel.3807272, 9217784.E-pasts: kislina.inna@dome.saldus.lv
2. Identifikācijas Nr.: Saldus pilsētas dome 03/35
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte |
60 |
cena |
40 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Saldus pilsētas ielu ikdienas uzturēšana ziemā
CPV kods: 90200000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: Saldus pilsētas ielas
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Saldus pilsētas teritorija
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 03.11.2003. - 01.04.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Saldus pilsētas domē Saldū, Striķu ielā 3, 201.kab., laikā no plkst. 9.00 līdz 17.00 līdz: 23.10.2003., iepriekš samaksājot: Ls 10. Maksājuma veids: skaidrā naudā Saldus pilsētas domes kasē Saldū, Striķu ielā 3
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 15.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Saldus pilsētas domē Saldū, Striķu ielā 3, 201.kab., līdz: 23.10.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Saldus pilsētas domē Saldū, Striķu ielā 3, sēžu zālē, 23.10.2003. plkst. 10: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: piedāvājuma nodrošinājums netiek paredzēts.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Sociālās palīdzības fonds, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000133374, adrese: O.Vācieša iela 4, Rīga, Latvija, LV-1004. Tālruņi: +371-7615659.Fakss: +371-7500120
Kontaktpersona: direktora vietnieks Edgars Groza, t.7612361.E-pasts: edgars.groza@spf.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.: LM SPF 2003/14
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte |
60 |
cena |
40 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: sociālās rehabilitācijas pakalpojumu sniegšana no psihoaktīvām vielām atkarīgiem bērniem
CPV kods: 85312500-4
Paredzamā iepirkuma apjoms: sociālās rehabilitācijas pakalpojums vidēji 40 bērniem, kuriem radusies atkarība no psihoaktīvām vielām
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: specializētā sociālās rehabilitācijas institūcija, kas sniedz no psihoaktīvām vielām atkarīgiem bērniem sociālo rehabilitāciju
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.04.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: O.Vācieša iela 4, Rīga, laikā no plkst. 8: 30 līdz 17: 00 līdz: 03.10.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 25.09.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: O.Vācieša iela 4, Rīga, LV-1004, līdz: 03.10.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: O.Vācieša iela 4, Rīga, LV-1004, 03.10.2003. plkst. 10: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: LR Finanšu ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000014724, adrese: Smilšu iela 1, Rīga, Latvija, LV-1919. Tālruņi: +371-7095590.Fakss:+371-7095503
Kontaktpersona: Administratīvā departamenta Saimniecības nodaļas vadītāja Māra Gūtmane-Reinolde, 7095590.E-pasts:mara.gutmane-reinolde@fm.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.: FM 2003/25
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte |
50 |
cena |
50 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: pasūtītāja biroja tehnikas - kopētāju, faksa aparātu, krāsu printera - kvalitatīva profilaktiskā - tehniskā apkope, operatīva, kvalitatīva bojājumu un defektu novēršana (remonts), izmantojot minētās biroja tehnikas ražotāju oriģinālās rezerves daļas
Paredzamā iepirkuma apjoms: 50 biroja tehnikas vienības
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Finanšu ministrijas telpas Smilšu ielā 1, Rīgā
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīgā, Smilšu ielā 1, 484.kabinetā, laikā no plkst.8: 30 līdz plkst.17: 00 līdz: 24.09.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 16.09.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Rīgā, Smilšu ielā 1, 480.kabinetā, līdz: 24.09.2003. plkst. 12: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgā, Smilšu ielā 1, 304.kabinetā, 24.09.2003. plkst. 12: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav paredzēts.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: LR Zemkopības ministrijas Valsts meža dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000057795, adrese: 13.Janvāra iela 15, Rīga, Latvija, LV-1932. Tālruņi:+371-7226600.Fakss:+371-7211176
Kontaktpersona:Valsts meža dienesta Ugunsapsardzības daļas vadītājs Arnis Gertners, t.7221092, 9363428.E-pasts:arnis.gertners@vmd.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.:ZM/VMD 03-20
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Konkursa tehniskajai specifikācijai atbilstoša piedāvājuma cena
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: aizsargapģērbu iegāde
CPV kods: 18000000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: 550 līdz 600 aizsargapģērbu komplekti
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Valsts meža dienests
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.12.2003.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Valsts meža dienestā 13.Janvāra ielā 15, 410.kabinetā, laikā no plkst.9:00 līdz 17:00 līdz: 14.10.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 06.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Valsts meža dienestā 13.Janvāra ielā 15, Rīgā, līdz: 14.10.2003. plkst. 14:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Valsts meža dienestā 13.Janvāra ielā 15, Rīgā, 308.kab. – zālē, 14.10.2003. plkst. 14:00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: BO valsts SIA “Bērnu klīniskā slimnīca “Gaiļezers””, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003462294, adrese: Juglas iela 20, Rīga, Latvija, LV-1079. Tālruņi: +371-7536869. Fakss: +371-7536515
Kontaktpersona: Māra Skuja - komisijas priekšsēdētāja, 7533306
2. Identifikācijas Nr.: BSG 2003/M-1
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Preces cena ar piegādi
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: medikamenti un medicīniskais materiāls
CPV kods: 33000000-0
Paredzamā iepirkuma apjoms: 180
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Juglas iela 20, Rīga, LV-1079
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Juglas iela 20, Rīga, LV-1079, laikā no plkst.12: 00 līdz 14: 00 līdz: 21.10.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 13.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Juglas iela 20, Rīga, LV-1079, līdz: 21.10.2003. plkst. 12: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Juglas iela 20, Rīga, LV-1079, 21.10.2003. plkst. 12: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: LR Aizsardzības ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000022632, adrese: Kr.Valdemāra 10/12, Rīga, Latvija, LV-1473. Tālruņi: +371-7335278. Fakss: +371-7229150
Kontaktpersona: vecākais referents L.Laurovs.E-pasts: leonids.laurovs@mod.lv
2. Identifikācijas Nr.: AM 2003/162
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Cena latos ar visiem valsts un pašvaldību noteiktajiem nodokļiem un nodevām, ieskaitot piegādes izmaksas. Piegāde - Vagonu iela 38, Rīga
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: PAP - vadības kabeļu ruļļu piegāde
CPV kods: 50246300-4
Paredzamā iepirkuma apjoms: 50 vadības kabeļu ruļļu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvija, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: līdz 31.12.2003.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: LR AM, Rīga, Kr.Valdemāra ielā 10/12, informācija pa telefonu (371) 7335278, laikā no 9: 00 - 12: 00 un 13: 00 - 17: 00 līdz: 07.10.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 29.09.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: LR AM Kr.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, līdz: 07.10.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: LR AM Kr.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, ID telpās, 07.10.2003. plkst. 10: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Kultūras pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000070596, adrese: Kr.Valdemāra iela 5, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7043648.Fakss: +371-7043671
Kontaktpersona: A.Bergmanis, t.7043649
2. Identifikācijas Nr.: RD KP 2003/46
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte |
20 |
pretendenta pieredze |
20 |
cena |
60 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Latvijas Republikas proklamēšanas 85.gadadienai veltīta uguņošana
CPV kods: 92360000-2
Paredzamā iepirkuma apjoms: uguņošanas mākslinieciskās koncepcijas izstrāde un realizācija
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 18.11.2003.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Kr.Valdemāra iela 5, Rīga, 401.telpā, laikā no plkst. 8: 30 līdz 17: 00 līdz: 23.09.2003., iepriekš samaksājot: Ls 10. Maksājuma veids: pārskaitījums, LUB Centrs filiāle, kods UNLALV2X002, konts: 02010130810, 21100021040, konkursa nolikuma saņemšana
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 15.09.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Kr.Valdemāra iela 5, Rīga, 401.telpā, līdz: 23.09.2003. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Kr.Valdemāra iela 5, Rīga, 23.09.2003. plkst. 11: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Bauskas pilsētas domes BO SIA “Bauskas slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 43603017682, adrese: Dārza ielā 7/1, Bauskā, Latvija, LV-3901. Tālruņi: +371-3924696.Fakss: +371-3923437
Kontaktpersona: direktora vietniece finanšu jautājumos Sandra Drozdovska, t.3924696.E-pasts: b_gram@apollo.lv
2. Identifikācijas Nr.: BPD BO SIA BS 2003/3
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte |
60 |
cena |
40 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: lietotas datortomogrāfijas iekārtas Philips Tomoscan LX/C s/n M3017 no 1992.gada apkalpošana un rezerves daļu iegāde
CPV kods: 33115000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: vienas lietotas datortomogrāfijas iekārtas Philips Tomoscan LX/C s/n M3017 no 1992.gada apkalpošana un rezerves daļu iegāde
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma, par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Bauskas pilsētas domes BO SIA “Bauskas slimnīca”
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.10.2007.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Dārza ielā 7/1, Bauskā, Bauskas pilsētas domes BO SIA “Bauskas slimnīca” poliklīnikā - administrācijā laikā no plkst. 8: 00 līdz 17: 00 līdz: 22.09.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 12.09.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Dārza ielā 7/1, Bauskā, Bauskas pilsētas domes BO SIA “Bauskas slimnīca” poliklīnikā – administrācijā, līdz: 22.09.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Dārza ielā 7/1, Bauskā, Bauskas pilsētas domes BO SIA “Bauskas slimnīca” poliklīnikā – administrācijā, 22.09.2003. plkst. 10: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts ieņēmumu dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000069281, adrese: Smilšu iela 1, Rīga, Latvija, LV-1978. Tālruņi: +371-7028689.Fakss: +371-7028622
Kontaktpersona: VID Informātikas pārvaldes Attīstības un projektu vadības daļas galvenā speciāliste Inese Dūdele, t.7028619.E-pasts: inese.dudele@vid.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.:FM VID 2003/267
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Cenā jābūt ietvertām visām izmaksām, kas saistītas ar piegādi, muitas maksājumiem, garantijām, nodokļiem un nodevām, tehnikas aizstāšanu uz remonta laiku ar citu, apkalpi pie klienta uz vietas, kā arī nepieciešamo atļauju saņemšanu no trešajām personām u.c. maksājumiem, kas nepieciešami pasūtījuma pilnīgai un kvalitatīvai izpildei
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: aparatūras un tās programmatūras piegāde Valsts ieņēmumu dienesta datu pārraides tīkla darbības nodrošināšanai
CPV kods: 32522000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: VID centrālā aparāta pieslēgumam - 2 (divas) ugunssienas un 2 (divi) komutatori, bet pieslēgumiem citos VID objektos - 9 (deviņas) ugunssienas. Pasūtītājam noslēgtā līguma ietvaros būs tiesības samazināt pasūtījuma apjomu 20% apmērā
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: VID Centrālais aparāts, Smilšu iela 1/4, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.06.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: VID Informātikas pārvaldē Smilšu ielā 1/4, 302.kab., Rīgā, laikā no 8: 30 līdz 17: 00 (pusdienalaiks no 12: 00 līdz 12: 30) līdz: 03.10.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 24.09.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Valsts ieņēmumu dienesta kancelejā Rīgā, Smilšu ielā 1, 113.kab., Rīgā, LV-1978, Latvija, līdz: 03.10.2003. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: tūlīt pēc piedāvājumu iesniegšanas VID Informātikas pārvaldē Smilšu ielā 1/4, 306.kab., Rīgā, 03.10.2003. plkst. 11: 00.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Latvijas Gaisa satiksme”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003038621, adrese: lidosta “Rīga”, Latvija, LV-1053. Tālruņi: +371-7207950. Fakss: +371-7207211
2. Identifikācijas Nr.: LGS - 2003/38
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 02.07.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 04.09.2003.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: ATRACC darba vietu pulšu nomaiņa
CPV kods: 32540000-0
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.10.2003.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Aeronavigācijas serviss” |
Kr.Barona iela 20/22, Rīga, LV-1011 |
Ls 35 011.00 |
Kopā: |
Ls 35 011.00 |
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 04.09.2003.
13. Cita informācija: nav.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Piltenes pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000080490, adrese: Lielā iela 28, Piltene, Ventspils rajons, Latvija, LV-3620. Tālruņi:+371-3641520.Fakss: +371-3641340
Kontaktpersona: Komunālās daļas vadītājs Andris Mažrims, t.3641520
2. Identifikācijas Nr.: PP “ST BŪV”/K/03/4
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Materiāli, celtniecības darbi
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: 1067 m siltumtrases rekonstrukcija, ietverot materiālu piegādi, celtniecības un montāžas darbus
CPV kods: 45000000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: 1067 m
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Piltene
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.11.2003.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Piltenes pilsētas domē Lielā ielā 28, Piltenē, Ventspils rajonā, laikā no plkst. 9: 00 līdz 16: 00 līdz: 29.09.2003., iepriekš samaksājot: Ls 25.00. Maksājuma veids: pārskaitījums, reģ.Nr.90000080490, norēķinu kontā Nr.01402063319, Hansabanka Ventspils filiāle, kods HABALV22
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 19.09.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Piltenes pilsētas domē Lielā ielā 28, Piltenē, Ventspils rajonā, LV-3620, līdz: 29.09.2003. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Piltenes pilsētas domē Lielā ielā 28, Piltenē, Ventspils rajonā, LV-3620, 29.09.2003. plkst. 14: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 1000.00 pārskaitījums Piltenes domes (reģ.Nr.90000080490) norēķinu kontā Nr.01402063319, Hansabanka, Ventspils filiāle, kods HABALV22.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts ieņēmumu dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000069281, adrese: Smilšu iela 1, Rīga, Latvija, LV-1978. Tālruņi: +371-7028703.Fakss: +371-7028704
Kontaktpersona:VID Projekta ieviešanas vienības pārvaldes Projekta analīzes daļas galvenā speciāliste Zane Štālberga, t.702886.E-pasts: zane.stalberga@vid.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.:FM VID 2003/272
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
cena |
100 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: datortehnikas noma VID reģionālo iestāžu un CA vajadzībām
CPV kods: 71300000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: 800 datori un 80 printeri
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas teritorija
Paredzamā līguma izpildes termiņš: orientējoši 01.12.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: VID Projekta ieviešanas vienības pārvaldē Rīgā, Šķūņu ielā 19, 4.stāvā, laikā no plkst. 8: 30 līdz 17: 00 līdz: 27.10.2003. plkst.11
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 16.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: VID kancelejā Rīgā, Smilšu ielā 1, 113.kab., līdz: 27.10.2003. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgā, Smilšu ielā 1, 217.kabinetā, 27.10.2003. plkst. 11: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav paredzēts.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Tūrisma attīstības valsts aģentūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000431840, adrese: Pils laukums 4, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7229945. Fakss: +371-7085393
2. Identifikācijas Nr.: EM/TAVA 2003/10
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 26.08.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 27.08.2003.
5. Iepirkuma metode: sarunu procedūra
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: laukuma 25 kv.m noma starptautiskajā tūrisma gadatirgū Maskavā MITT 2004 no 24.03.-27.03.2004.
CPV kods: 70000000-1
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 28.03.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
International Trade un Exhibitions Limited |
105 Salusbury Road, London, NW 66 RG, UK |
Ls 6900 |
Kopā: |
Ls 6900 |
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 29.08.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Skultes ostas pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000462022, adrese: Upes iela 41, Zvejniekciems, Latvija, LV-2161. Tālruņi: +371-7955267. Fakss: +371-7954105
2. Identifikācijas Nr.: SOP 2003/07
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 02.07.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 28.08.2003.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: aizdevums ar valsts vārdā sniegtu galvojumu Skultes ostas Dienvidu mola rekonstrukcijas projekta realizācijas finansēšanai
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 6
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
A/s “NORD/LB Latvija” |
Smilšu iela 6, Rīga, LV-1803 |
53 122 LVL |
Kopā: |
53 122 LVL |
10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 29.08.2003.
13. Cita informācija: plānotais aizdevuma saņemšanas termiņš 01.10.2003. Kredīta atmaksas termiņš - 10 gadi. A/s NORD/LB Latvija līgumcena noteikta, par pamatu ņemot 28.08.2003. trīs mēnešu LIBOR 1,110% un pievienotās likmes 0.49% kopsummu, kas kopā veido 1.620%, Latvijas Bankas noteikto valūtas kursu, līdz ar to līgumcena ir aptuvena un var mainīties atbilstoši trīs mēnešu LIBOR izmaiņām līguma darbības laikā (10 gadi), kā arī atbilstoši valūtas kursa svārstībām. Piedāvātais aizdevums USD (ASV dolāros), kas ekvivalents summai 0,6 miljoni latu pēc Latvijas Bankas noteiktā kursa līguma parakstīšanas dienā
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: BO VAS “Valsts zāļu aģentūra”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003314306, adrese: Jersikas iela 15, Rīga, Latvija, LV-1003. Tālruņi: +371-7078424. Fakss: +371-7078428
2. Identifikācijas Nr.: VZA 2003/02 - AĒC
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 06.08.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 29.08.2003.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: arhīva ēkas būvdarbi Jersikas ielā 15, Rīgā
CPV kods: 45000000-7
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.07.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 9
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
PS “Siguldas celtnieks, Cēsu specceltnieks, Juglas celtnieks, Alkos” |
Robežu iela 2, Cēsis, LV-4101 |
Ls 259555.29 (t.sk. 18% PVN) Ls 259555.29 |
Kopā: |
(t.sk. 18% PVN) |
10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām, piedāvājums nav ar viszemāko cenu, piedāvājums pārsniedz pasūtītāja budžeta iespējas
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 29.08.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: LR ZM VMD Alūksnes virsmežniecība, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000036045, adrese: Ozolu iela 1, Alūksne, Latvija, LV-4301. Tālruņi: +371-4381128, 4381130. Fakss: +371-4381232
2. Identifikācijas Nr.: VMD AV 2003/08
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 25.07.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 28.08.2003.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: degvielas piegāde: benzīns AI-95E; A76; DD
CPV kods: 23000000-7
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.09.2006.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “LUKoil Serviss” |
Teātra iela 9, Rīga |
57450 |
A/s “Virši-A” |
Kalna iela 17, Aizkraukle |
19995 |
Kopā: |
77445 |
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 28.08.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Republikas Veselības ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90001474921, adrese: Baznīcas iela 25, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7043755. Fakss: +371-7043751
2. Identifikācijas Nr.: VM 2003/23
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 11.08.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 29.08.2003.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: ar komandējumu organizēšanu saistīto pakalpojumu (aviobiļešu, apdrošināšanas, viesnīcu rezervēšana u.c.) nodrošināšana Veselības ministrijai
CPV kods: 63500000-4
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.09.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Express Travel” |
Elizabete iela 69, Rīga, LV-1050 |
(nulle) Ls un 0 papildu cenu atlaides: aviobiļetēm, viesnīcu rezervēšanai un apdrošināšanai |
Kopā: |
0 (nulle) Ls un papildu cenu atlaides |
10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 01.09.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Ogres novada dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000024455, adrese: Brīvības iela 48, Ogre, Latvija, LV-5001. Tālruņi: +371-5071160. Fakss: +371-5071161
2. Identifikācijas Nr.: OD - 2003 - 39
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 22.07.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 29.08.2003.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: universālas sporta halles būvniecība Ogrē, Skolas ielā 21, ar apbūves laukumu 2033 kv.m, kopējo platību 2011,6 kv.m, būvtilpumu 18651 kub.m
CPV kods: 50000000-5
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.12.2003.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 7
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
A/s “LX Grupa” |
Krasta iela 44, Rīga, LV-1003 |
Ls 449 500.58 |
Kopā: |
Ls 449 500.58 |
10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: pretendents neatbilst nolikuma prasībām vai likuma nosacījumiem, piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 01.09.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Ventspils pilsētas domes BPU “Labiekārtošanas kombināts”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 41203001052, adrese: Pils iela 12, BPU “Labiekārtošanas kombināts”, Ventspils, Latvija, LV-3601. Tālruņi: +371-3622747. Fakss: +371-3622354
2. Identifikācijas Nr.: LK 2003/13
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 04.08.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 28.08.2003.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: marķētās dīzeļdegvielas apkurei piegāde
CPV kods: 23100000-8
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.09.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Sumata” |
Iecavas 19, Ventspils |
0,168 Ls/litrs |
Kopā: |
27000 Ls |
10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 01.09.2003.
13. Cita informācija: ņemot vērā iepriekšminēto cenu, par uzvarētāju izvēlējās SIA “Sumata” par kopējo summu ~ Ls 27 000.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Tūrisma attīstības valsts aģentūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000431840, adrese: Pils laukums 4, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7229945. Fakss: +371-7085393
2. Identifikācijas Nr.: EM/TAVA 2003/9
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 26.08.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 27.08.2003.
5. Iepirkuma metode: sarunu procedūra
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: stenda laukuma noma starptautiskajā tūrisma gadatirgū Berlīnē ITB 2004 no 12.-16.03.2004.
CPV kods: 70000000-1
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 16.03.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
Messe Berlin |
Messedamm 22, D-14055, Berlin |
Ls 5200 |
Kopā: |
Ls 5200 |
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 29.08.2003.