• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 18.07.2003., Nr. 106 https://www.vestnesis.lv/ta/id/77298

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Latvijas Komercreģistra ziņas

Vēl šajā numurā

18.07.2003., Nr. 106

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

PAS.GIF (8277 bytes)

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts ieņēmumu dienesta Latgales reģionālā iestāde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90000667553, adrese: Rīgas ielā 4/6, Daugavpils, Latvija, LV-5401. Tālruņi: +371-5422790, 5406202. Fakss: +371-5406216, 5406224

Kontaktpersona: Lietvedības un nodrošinājuma daļas vecākā speciāliste Žanna Gorjunova, t.5406204,e-pasts: zanna.gorjunova@daug.vid.gov.lv

2. Identifikācijas Nr.: FM VID LRI 2003/185

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji

Darbu zemākā cena, ieskaitot materiālus, uzstādāmo iekārtu (telefona centrāle, kondicionieris u.c.) cenu

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Daugavpils nodaļas dienesta telpu remonts

CPV kods: 45000000-7

Paredzamā iepirkuma apjoms: telpu pārbūve, remonts, datortīklu, telefontīklu, ventilācijas sistēmas, apsardzes un ugunsdrošības signalizācijas izbūve atbilstoši tehniskajam projektam

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Daugavpils, Klusā iela 4a

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.12.2003.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīgas ielā 4/6, Daugavpilī, 308.kabinetā, iepriekš piesakoties pa tel. 5406204, laikā no 8: 00 līdz 17: 00, pusdienu pārtraukums no 12: 00 līdz 13: 00 līdz: 01.08.2003. plkst.10

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 24.07.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Rīgas iela 4/6, Daugavpils, 225.kab., līdz: 01.08.2003. plkst. 10: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgas iela 4/6, Daugavpils, 410.kab., 01.08.2003. plkst. 10: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Informācijas tehnoloģiju centrs, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90000064250, adrese: Brīvības iela 49/53, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7037022. Fakss: +371-7037023

Kontaktpersona: RDITC Tehniskās pārvaldes Datu pārraides tīkla nodaļas vadītājs Guntars Kukuts, t.7026254,e-pasts: guntars@rcc.lv

2. Identifikācijas Nr.: RDITC 2003/31

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji

Preces cena, piegādes izmaksas, garantijas apkalpošana

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Biroja tehnikas piegāde Rīgas domei

CPV kods: 30100000-0

Paredzamā iepirkuma apjoms: 49 skeneri, 19 faksi, 31 kopētājs, 10 smalcinātāji, 1 ploteris

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20 darba dienu laikā no līguma noslēgšanas

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt Rīgā, Brīvības ielā 49/53, 10.stāvā, 18.kabinetā, pirmdienās no plkst 8: 30 līdz 12: 00 un no plkst 12: 30 līdz 17: 00, otrdienās, trešdienās un ceturtdienās no plkst. 8: 15 līdz 12: 00 un no 12: 30 līdz 17: 00, piektdienās no plkst. 8: 15 līdz 12: 00 un no 12: 30 līdz 16: 00 līdz: 14.08.2003. plkst. 14, iepriekš samaksājot: Ls 50. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu Rīgas domes Informācijas tehnoloģiju centra kontā a/s “Latvijas Unibanka” Centra fil., norēķinu konts 02-010130810, subkonts 20100001370, kods UNLALV2X

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 05.08.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Rīgas domes Informācijas tehnoloģiju centrā Rīgā, Brīvības ielā 49/53, 10.stāvā, 18.kabinetā, līdz: 14.08.2003. plkst. 14: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgas domes Informācijas tehnoloģiju centrā Rīgā, Brīvības ielā 49/53, 10.stāvā, konferenču zālē 14.08.2003. plkst. 14: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: bankas garantija Ls 5000

11. Citas ziņas: lai iepazītos ar nolikumu vai to saņemtu, lūdzam iepriekš pieteikties pa t.7037024.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: LR Satiksmes birojs, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90000136794, adrese: Lomonosova iela 9, Rīga, Latvija, LV-1019. Tālruņi: +371-7241822, 7241175. Fakss: +371-7241862

Kontaktpersona: IT speciālists Māris Kaņeps, 2. Identifikācijas Nr.: FM/Satiksmes birojs Nr.2003/6

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji

Viszemākā cena, kas atbilst nolikumā minētajām prasībām un tehniskajām specifikācijām, ieskaitot uzstādīšanu un tehniskā atbalsta nodrošināšanu 12 mēnešiem

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: ORACLE datu bāzu vadības sistēmas (vai ekvivalentas) piegāde, uzstādīšana un tehniskais atbalsts

CPV kods: 30248200-1

Paredzamā iepirkuma apjoms: 2 ORACLE 9i Database Standart Edition procesoru licence (vai ekvivalents)

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Lomonosova iela 9, Rīga

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30 dienas no līuma parakstīšanas brīža

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: LR Satiksmes birojā Lomonosova ielā 9, Rīgā, no plkst. 8: 30 līdz 17: 00, līdz: 11.08.2003.

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 01.08.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz LR Satiksmes birojā Lomonosova ielā 9, Rīgā, līdz: 11.08.2003. plkst. 10: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: LR Satiksmes birojā Lomonosova ielā 9, Rīgā, 11.08.2003. plkst. 10: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: BO VU “Daugavpils onkoloģiskā slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.40003345753, adrese: Siguldas iela 24, Daugavpils, Latvija, LV-5420. Tālruņi: +371-5431541.Fakss: +371-5439913

Kontaktpersona: galvenā grāmatvede Anita Stoļare, 5431541,e-pasts: dos@apollo.lv

2. Identifikācijas Nr.: LM - DOS Nr.09/2003

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

cena 100

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: ēdināšanas pakalpojumu sniegšana BO VU “Daugavpils onkoloģiskā slimnīca”

CPV kods: 55500000-5

Paredzamā iepirkuma apjoms: 105 pacientu ēdināšana dienā (x 365 dienām)

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Daugavpils, Siguldas iela 24

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.09.2004.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: BO VU “Daugavpils onkoloģiskā slimnīca”, Daugavpils, Siguldas iela 24, darba dienās no plkst. 9: 00 līdz 16: 00 līdz: 14.08.2003., iepriekš samaksājot: Ls 50. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu. Saņēmēja - Daugavpils onkoloģiskā slimnīca, LV40003345573, Siguldas iela 24, Daugavpils, Latvijas Bankas NC LACBLV2X, konts 000361101/92992400000

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 06.08.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: BO VU “Daugavpils onkoloģiskā slimnīca”, Daugavpils, Siguldas iela 24 līdz: 14.08.2003. plkst. 11: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: BO VU “Daugavpils onkoloģiskā slimnīca”, Daugavpils, Siguldas iela 24, 14.08.2003. plkst. 11: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Informācijas tehnoloģiju centrs, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90000064250, adrese: Brīvības iela 49/53, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7037022.Fakss: +371-7037023

Kontaktpersona: RDITC Tehniskās pārvaldes Datu pārraides tīkla nodaļas vadītājs Guntars Kukuts, t.7026254,e-pasts: guntars@rcc.lv

2. Identifikācijas Nr.: RDITC 2003/30

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji

Preces cena, piegādes izmaksas, garantijas apkalpošana

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: datortehnikas piegāde Rīgas domei

CPV kods: 30200000-1

Paredzamā iepirkuma apjoms: 40 portatīvie datori, 6 monitori, 160 nepārtrauktās barošanas bloki, 98 printeri

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20 darba dienu laikā no līguma noslēgšanas

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīgā, Brīvības ielā 49/53, 10.stāvā, 18.kabinetā, pirmdienās no plkst 8: 30 līdz 12: 00 un no plkst 12: 30 līdz 17: 00, otrdienās, trešdienās un ceturtdienās no plkst. 8: 15 līdz 12: 00 un no 12: 30 līdz 17: 00, piektdienās no plkst. 8: 15 līdz 12: 00 un no 12: 30 līdz 16: 00 līdz: 14.08.2003. plkst. 12, iepriekš samaksājot: Ls 50. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu Rīgas domes Informācijas tehnoloģiju centra kontā a/s “Latvijas Unibanka” Centra fil., norēķinu konts 02-010130810, subkonts 20100001370, kods UNLALV2X

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 05.08.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Rīgas domes Informācijas tehnoloģiju centrā Rīgā, Brīvības ielā 49/53, 10.stāvā, 18.kabinetā, līdz: 14.08.2003. plkst. 12: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgas domes Informācijas tehnoloģiju centrā Rīgā, Brīvības ielā 49/53, 10.stāvā, konferenču zālē14.08.2003. plkst. 12: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: bankas garantija Ls 10 000

11. Citas ziņas: lai iepazītos ar nolikumu vai to saņemtu, lūdzam iepriekš pieteikties pa t.7037024.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Gaujas Nacionāla parka administrācija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90000048379, adrese: Baznīcas iela 3, Sigulda, Rīgas rajons, Latvija, LV-2150. Tālruņi: +371-7974006, 7971665. Fakss: +371-7971344

Kontaktpersona: daļas vadītājs Centis Apenītis, 7971665, mob.t. 6541721,e-pasts: centis@gnp.lv

2. Identifikācijas Nr.: GNP 2003/05 AK

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji

Saskaņā ar tehniskā projekta prasībām

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Turaidas pilskalna rietumu nogāzes nostiprināšanas darbi

CPV kods: 45200000-9

Paredzamā iepirkuma apjoms: Turaidas pilskalna rietumu nogāzes nostiprināšanas darbi

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgas rajons, Sigulda, Turaidas iela 10, Gaujas nacionālā parka (Gaujas NP) teritorijā

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.11.2003.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Baznīcas iela 3, Sigulda, Latvija, LV-2150, no 8: 30 līdz 17: 00 līdz 30.07.2003. un 31.07.2003. no 8: 30 līdz 10: 00

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 23.07.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Baznīcas iela 3, Sigulda, Latvija, LV-2150, līdz: 31.07.2003. plkst. 10: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Baznīcas iela 3, Sigulda, LV-2150 31.07.2003. plkst. 10: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Iecavas pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90000056376, adrese: Skolas iela 4, Iecavas pagsts, Bauskas rajons, Latvija, LV-3913. Tālruņi: +371-3941301. Fakss: +371-3941991

Kontaktpersona: padomes priekšsēdētājs Jānis Pelsis, t.3941721, 9426935, e-pasts: iecava@bauskarp.lv

2. Identifikācijas Nr.: IPP 2003/12

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

piedāvātā kvalitāte 40

cena (ne mazāk kā 40%) 60

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: autotransporta pakalpojumu sniegšana Iecavas vidusskolas skolēnu pārvadāšanai 2003./2004., 2004./2005., 2005./2006.mācību gadā

Paredzamā iepirkuma apjoms: 6 pārvadājumu maršrutu apkalpošana

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Iecavas pagasts

Paredzamā līguma izpildes termiņš: no 01.09.2003. - 01.06.2006.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Skolas iela 4, Iecava, Bauskas rajons, no plkst. 8: 00 līdz 17: 00, bet 04.08.2003. līdz 10: 00 līdz: 04.08.2003.

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 25.07.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Skolas iela 4, Iecava, Bauskas rajons līdz: 04.08.2003. plkst. 10: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Skolas iela 4, Iecava, Bauskas rajons 04.08.2003. plkst. 10: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas republikas Vides ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90000028508, adrese: Peldu iela 25, Rīga, Latvija, LV-1494. Tālruņi: +371-7026408, 7026404. Fakss: +371-7821062

Kontaktpersona: Investīciju departamenta vecākā lietvede Laila Bremša, 7026408,e-pasts: laila.bremsa@vidm.gov.lv

2. Identifikācijas Nr.: VIDM 2003/68

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

piedāvātā kvalitāte

30

pretendenta pieredze

30

Cena (ne mazāk kā 40%)

40

 

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Rēzeknes pilsētas centralizētās ūdens ņemšanas un dzeramā ūdens sagatavošanas kompleksa ārējās elektroapgādes tehniskā projekta un iepirkuma dokumentācijas izstrāde Rēzeknes ūdenssaimniecības attīstības ISPA projekta ietvaros

CPV kods: 90000000-7

Paredzamā iepirkuma apjoms: tehniskais projekts un iepirkuma dokumentācija

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rēzekne

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.11.2003.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt Rīgā, Peldu ielā 25, 403.kab., no plkst. 8: 30 līdz 17: 00 līdz: 05.08.2003.

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 28.07.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Rīgā, Peldu ielā 25, 403.kab. līdz: 05.08.2003. plkst. 11: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgā, Peldu ielā 25, 013.kab. 05.08.2003. plkst. 11: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas republikas Vides ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90000028508, adrese: Peldu iela 25, Rīga, Latvija, LV-1494. Tālruņi: +371-7026408, 7026404 Fakss: +371-7821062

Kontaktpersona: Investīciju departamenta vecākā lietvede Laila Bremša, 7026408.e-pasts: laila.bremsa@vidm.gov.lv

2. Identifikācijas Nr.: VIDM 2003/69

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

piedāvātā kvalitāte

30

pretendenta pieredze

30

cena (ne mazāk kā 40%)

40

 

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: papildu inženiertehniskie darbi Austrumlatvijas upju baseinu un Rēzeknes ūdenssaimniecības attīstības projekta I kārtas ietvaros. Pašteces kanalizācijas tīklu izpēte un esošā stāvokļa noteikšana Dagdas pilsētas ūdenssaimniecības ISPA projekta ietvaros

CPV kods: 90000000-7

Paredzamā iepirkuma apjoms: izpēte

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Dagda

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.10.2003.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīgā, Peldu ielā 25, 403.kab., no plkst. 8: 30 līdz 17: 00 līdz: 05.08.2003.

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 28.07.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Rīgā, Peldu ielā 25, 403.kab. līdz: 05.08.2003. plkst. 14: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgā, Peldu ielā 25, 013.kab. 05.08.2003. plkst. 14: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Latvijas Valsts meži” Ziemeļlatgales mežsaimniecība, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.40003466281, adrese: Atbrīvošanas aleja 173, Rēzekne, Latvija, LV-4604. Tālruņi: +371-4607161. Fakss: +371-4607163

Kontaktpersona: izpilddirektora vietnieks ražošanas jautājumos Jāzeps Zdanovskis, t.4607161,e-pasts: j.zdanovskis@lvm.lv

2. Identifikācijas Nr.: ZL/2003/75/AK

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji

Tehniskajai specifikācijai atbilstošas darbu izmaksas

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: tūrisma un rekreācijas centra “Ezernieki” būve

CPV kods: 45000000-7

Paredzamā iepirkuma apjoms: tūrisma un rekreācijas centra “Ezernieki” būve saskaņā ar tehnisko projektu

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Indrānu pagasts, Madonas rajons

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.10.2004.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rēzeknē, Atbrīvošanas alejā 173, no plkst. 8: 30 līdz 17: 30 līdz: 19.08.2003., iepriekš samaksājot: Ls 100. Maksājuma veids: a/s “Latvijas Unibanka” Āgenskalna filiāle, bankas kods UNLALV2X003, konts 03-030467544, par konkursa nolikumu

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 08.08.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Rēzeknē, Atbrīvošanas alejā 173, līdz: 19.08.2003. plkst. 11: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Rēzeknē, Atbrīvošanas alejā 173, 19.08.2003. plkst. 11: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 10 000 (desmit tūkstoši latu) pārskaitījums vai LR reģistrētas bankas garantija par nodrošinājuma summu.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Olaines pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90000024332, adrese: Zemgales iela 33, Olaine, Rīgas rajons, Latvija, LV-2114. Tālruņi: +371-7963730, 7962453 Fakss: +371-7963777

Kontaktpersona: Olaines pilsētas domes izpilddirektors S.Kirilovs, t.7963730, 7962453, e-pasts: kristinem@vide.lv

2. Identifikācijas Nr.: Olaines pilsēta, OPD 2003/13

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji

Tehniskajām specifikācijām atbilstoša būvdarbu veikšanas cena ar visiem paredzētajiem nodokļiem

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: ūdens attīrīšanas stacijas kompleksa būvniecība

CPV kods: 45000000-7

Paredzamā iepirkuma apjoms: ūdens attīrīšanas stacijas ēkas, attīrīšanas iekārtu un sūkņu būvmontāžas darbi, iekļaujot iekārtu piegādi; tīrā ūdens krājrezervuāru izbūve; sūkņu stacijas (iekļaujot iekārtu piegādi) izbūve; notekūdeņu novadīšanas no ūdens attīrīšanas stacijas un nosēdakas “Parka” rajonā izbūve; teritorijas labiekārtošanas darbi; ūdens attīrīšanas stacijas iekārtu ieregulēšana, palaišana ekspluatācijā un personāla apmācība

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Olaine, ūdensgūtnes “Parks” rajonā Jelgavas ielā 5

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 28.05.2004.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Olaines pilsētas domē Olainē, Zemgales ielā 33, 210.kabinetā, pie iepirkuma komisijas sekretāres (K.Matuzone) no plkst. 9: 00 līdz 12: 00 un no plkst.13: 00 līdz 17: 00 (piektdienās līdz plkst.15: 00) līdz: 14.08.2003., iepriekš samaksājot: Ls 100.00. Maksājuma veids: skaidrā naudā Olaines pilsētas domes kasē (Olaine, Zemgales iela 33, 201.kabinetā) vai ar pārskaitījumu AKB “Baltijas Tranzītu banka” Imantas filiāles Olaines norēķinu grupa, kods BATRLV2X021, konts 021 000 130003, mērķis - par konkursa nolikumu “Ūdens attīrīšanas stacijas kompleksa būvniecība”

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 06.08.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Olaines pilsētas domē Olainē, Zemgales ielā 33, 1.stāvā – domes apmeklētāju pieņemšanas un informācijas centrā, līdz: 14.08.2003. plkst. 10: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Olaines pilsētas domē Olainē, Zemgales ielā 33, domes sēžu zālē, 14.08.2003. plkst. 10: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: pretendentam kā daļa no sava piedāvājuma jāiesniedz piedāvājuma nodrošinājums par summu Ls 10 000 (desmit tūkstoši latu), piedāvājuma nodrošinājumam jābūt iesniegtam bankas garantijas veidā.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Informācijas tehnoloģiju centrs, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90000064250, adrese: Brīvības iela 49/53, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7037022. Fakss: +371-7037023

Kontaktpersona: RDITC Tehniskās pārvaldes Datu pārraides tīkla nodaļas vadītājs Guntars Kukuts, t.7026254,e-pasts: guntars@rcc.lv

2. Identifikācijas Nr.: RDITC 2003/29

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji

Preces cena, piegādes izmaksas, garantijas apkalpošana, citi pakalpojumi

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: iekārtu piegāde un uzstādīšana multiservisa tīkla attīstīšanai

CPV kods: 32400000-7

Paredzamā iepirkuma apjoms: 24 komutatori, 7 rezerves barošanas bloki, IP integrēta komutācijas un servisa iekārta, apmācība, tīkla pārraudzības ieviešana

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma, par vairākām daļām

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 3 mēnešu laikā no līguma noslēgšanas (1.daļai); 6 mēnešu laikā no līguma noslēgšanas (2.daļai)

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīgā, Brīvības ielā 49/53, 10.stāvā, 18.kabinetā, pirmdienās no plkst 8: 30 līdz 12: 00 un no plkst 12: 30 līdz 17: 00, otrdienās, trešdienās un ceturtdienās no plkst. 8: 15 līdz 12: 00 un no 12: 30 līdz 17: 00, piektdienās no plkst.8: 15 līdz 12: 00 un no 12: 30 līdz 16: 00 līdz: 05.09.2003. līdz 12: 00, iepriekš samaksājot: Ls 100. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu Rīgas domes Informācijas tehnoloģiju centra kontā a/s “Latvijas Unibanka” Centra fil., norēķinu konts 02-010130810, subkonts 20100001370, kods UNLALV2X

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 27.08.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Rīgas domes Informācijas tehnoloģiju centrā Rīgā, Brīvības ielā 49/53, 10.stāvā, 18.kabinetā, līdz: 05.09.2003. plkst. 12: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgas domes Informācijas tehnoloģiju centrā Rīgā, Brīvības ielā 49/53, 10.stāvā, konferenču zālē 05.09.2003. plkst. 12: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: bankas garantija Ls 10 000

11. Citas ziņas: lai iepazītos ar nolikumu vai to saņemtu, lūdzam iepriekš pieteikties pa t.7037024.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: BO VAS “Nodarbinātības valsts dienests”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.40003454263, adrese: K.Valdemāra 38, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7021743, 9430447. Fakss: +371-7021574

Kontaktpersona: VPIO daļas vadītāja Zenta Grīnlauba, t.7021743,e-pasts: zentag@nvd.gov.lv

2. Identifikācijas Nr.: LM NVD Nr. 2003/05

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

piedāvātā kvalitāte

40

Cena (ne mazāk kā 40%)

60

 

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: nodarbinātības veicināšanas aktīvais pasākums - bezdarbnieku - invalīdu profesionālā apmācība, pārkvalifikācija un kvalifikācijas paaugstināšana

CPV kods: 80423000-5

Paredzamā iepirkuma apjoms: aptuveni 390 bezdarbnieku - invalīdu apmācība

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma, par vairākām daļām

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvija

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.06.2004.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: K.Valdemāra 38, Rīga, 528.a kab., no plkst.8: 30 līdz 17: 00 līdz: 19.08.2003

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 08.08.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: K.Valdemāra 38, Rīga, 528.a kab., līdz: 19.08.2003. plkst. 10: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: K.Valdemāra 38, Rīgā, zālē, (422.telpā) 19.08.2003. plkst. 10: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav paredzēts.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Informācijas tehnoloģiju centrs, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90000064250, adrese: Brīvības iela 49/53, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7037022.Fakss: +371-7037023

Kontaktpersona: RDITC Tehniskās pārvaldes Datu pārraides tīkla nodaļas vadītājs Guntars Kukuts, t.7026254,e-pasts: guntars@rcc.lv

2. Identifikācijas Nr.: RDITC 2003/32

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji

Preces cena, piegādes izmaksas, garantijas apkalpošana

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: multimediju iekārtu piegāde Rīgas domei

CPV kods: 32300000-6

Paredzamā iepirkuma apjoms: 1 digitālais sienas ekrāns, 1 digitālā dokumentu kamera, 10 digitālie fotoaparāti, 2 digitālās videokameras, 5 televizori, 4 multimediju projektori

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20 darba dienu laikā no līguma noslēgšanas

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīgā, Brīvības ielā 49/53, 10.stāvā, 18.kabinetā, pirmdienās no plkst 8: 30 līdz 12: 00 un no plkst 12: 30 līdz 17: 00, otrdienās, trešdienās un ceturtdienās no plkst. 8: 15 līdz 12: 00 un no 12: 30 līdz 17: 00, piektdienās no plkst. 8: 15 līdz 12: 00 un no 12: 30 līdz 16: 00 līdz: 07.08.2003. plkst. 12, iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu Rīgas domes Informācijas tehnoloģiju centra kontā a/s “Latvijas Unibanka” Centra fil., norēķinu konts 02-010130810, subkonts 20100001370, kods UNLALV2X

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 29.07.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Rīgas domes Informācijas tehnoloģiju centrā Rīgā, Brīvības ielā 49/53, 10.stāvā, 18.kabinetā, līdz: 07.08.2003. plkst. 12: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgas domes Informācijas tehnoloģiju centrā Rīgā, Brīvības ielā 49/53, 10.stāvā, konferenču zālē 07.08.2003. plkst. 12: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: bankas garantija Ls 2000

11. Citas ziņas: lai iepazītos ar nolikumu vai to saņemtu, lūdzam iepriekš pieteikties pa t.7037024.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Ogres novada dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90000024455, adrese: Brīvības iela 48, Ogre, Latvija, LV-5001.

Tālruņi: +371-5071160.Fakss: +371-5071161.

Kontaktpersona: Ogres novada domes būvinženieris Elmārs Drātnieks, t.5071101, 9455302,e-pasts: ogredome@oic.lv

2. Identifikācijas Nr.: OD - 2003 - 38

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji

Darba uzdevumam atbilstošas darbu izmaksas

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: gājēju tuneļa rekonstrukcija Brīvības ielā, Ogrē

CPV kods: 50000000-5

Paredzamā iepirkuma apjoms: gājēju tuneļa rekonstrukcija ar grīdas laukumu - 515 kv.m, elektroinstalācijas un apgaismes ķermeņu atjaunošana

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ogrē, Brīvības ielā

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.11.2003.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Ogres novada domē Brīvības ielā 48, Ogrē, Latvija, LV-5001, no plkst. 8: 00 līdz 17: 00 līdz: 04.08.2003., iepriekš samaksājot: Ls 50. Maksājuma veids: ieskaitīt Ogres novada domes kontā Nr.000361101, 98000174010, Latvijas Banka, kods LACBLV2X

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 25.07.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Ogres novada domē Brīvības ielā 48, Ogrē, Latvija, LV-5001, līdz: 04.08.2003. plkst. 15: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Ogres novada domē Brīvības ielā 48, Ogrē, Latvija, LV-5001 04.08.2003. plkst. 15: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 20 000 ieskaitīt Ogres novada domes kontā Nr.000361101, 98000174010, Latvijas Banka, kods LACBLV2X, vai bankas vai apdrošināšanas sabiedrības garantijas veidā

11. Citas ziņas: pretendenta finanšu apgrozījumam būvniecībā katrā no pēdējiem trim gadiem jābūt ne mazākam kā Ls 200 000.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Latvijas Gaisa satiksme”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.40003038621, adrese: lidosta “Rīga”, Latvija, LV-1053. Tālruņi: +371-7207950. Fakss: +371-7207211

Kontaktpersona: komisijas priekšsēdētājs Roberts Sviklo, t.7207897,e-pasts: iepirkumi@lgs.lv

2. Identifikācijas Nr.: LGS - 2003/43

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

pretendenta pieredze

60

cena

40

 

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: konsultatīvie pakalpojumi CASCADE projekta sagatavošanai un realizācijai

CPV kods: 73220000-0

Paredzamā iepirkuma apjoms: skat.tehnisko specifikāciju

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvija

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2007.gads

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: VAS “Latvijas Gaisa satiksme” kancelejā, KDP ēka, lidosta “Rīga”, LV-1053, katru darba dienu no plkst. 10: 00 - 12: 00, iepriekš piesakoties pa tālr.7207892, līdz: 29.08.2003. plkst. 12

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 21.08.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz VAS “Latvijas Gaisa satiksme” kancelejā, KDP ēkā, lidosta “Rīga”, LV – 1053, līdz: 29.08.2003. plkst. 12: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: VAS “Latvijas Gaisa satiksme” KDP ēkas 2.stāvā, lidosta “Rīga”, LV-1053 29.08.2003. plkst. 12: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Iekšlietu ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90000282046, adrese: Raiņa bulvāris 6, Rīga, Latvija, LV-1050.

Tālruņi: +371-7208382. Fakss: +371-7208323

Kontaktpersona: vec.inspektors Aldis Dūviņš, 7208665,e-pasts: aldis.duvins@sap.iem.gov.lv

2. Identifikācijas Nr.: IeM 2003/07

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji

Cenā iekļaut arī 18 % PVN

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: operatīvie un speciāli pārbūvēti autombiļi

CPV kods: 34100000-8

Paredzamā iepirkuma apjoms: aptuveni 150 automobiļi

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 10.12.2003.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Stabu ielā 89, Rīgā, 207.kabinetā, no plkst. 8: 30 līdz 17: 30 līdz 01.09.2003. plkst 15: 00

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 22.08.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Stabu ielā 89, 207.kab., Rīga līdz: 01.09.2003. plkst. 15: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Raiņa bulvārī 6, 400.kab. Rīgā 01.09.2003. plkst. 15: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: bankas garantija 2,5 % no lielākā kopējā finansiālā piedāvājuma.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: BO JP SIA “Jūrmalas namsaimnieks”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.40003426429, adrese: Jomas iela 17, Jūrmala, Latvija, LV-2015. Tālruņi: +371-7811330, 6499144. Fakss: +371-7811315

Kontaktpersona: transporta daļas vadītājs Māris Baltrums, t.6499144,e-pasts: baltrums@navigator.lv

2. Identifikācijas Nr.: JN ak Nr. 2003 - 01/07

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

piedāvātā kvalitāte

25

pretendenta pieredze

10

cena (ne mazāk kā 40%)

65

 

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: BO JP SIA “Jūrmalas namsaimnieks” apsaimniekošanā nodoto ēku un būvju teritorijā saražoto sadzīves atkritumu apsaimniekošana

CPV kods: 90121100 - 2

Paredzamā iepirkuma apjoms: sadzīves atkritumu apsaimniekošana saskaņā ar darba uzdevumu

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Jūrmalas pilsēta

Paredzamā līguma izpildes termiņš: no 2004.gada 1.februāra līdz 2007.gada 31.janvārim

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Jūrmalā, Jomas ielā 17, BOJP SIA “Jūrmalas namsaimnieks” sekretariātā, pirmajā stāvā, no plkst. 8: 30 līdz 17: 30, līdz: 10.09.2003., iepriekš samaksājot: Ls 100.00. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu a/s “Latvijas Unibanka” Jūrmalas filiāle, kods UNLALV2X010, konta Nr. 10 010467768 vai BO JP SIA “Jūrmalas namsaimnieks” kasē Jūrmalā, Jomas ielā 17, otrajā stāvā

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 02.09.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Jūrmalā, Jomas ielā 17, BO JP SIA “Jūrmalas namsaimnieks” sekretariātā, pirmajā stāvā, līdz: 10.09.2003. plkst. 14: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Jūrmalā, Jomas ielā 17, BO JP SIA “Jūrmalas namsaimnieks” sekretariātā, pirmajā stāvā, 10.09.2003. plkst. 14: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Carnikavas pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90000028989, adrese: Stacijas iela 5, Carnikavas pagasts, Rīgas rajons, Latvija, LV-2163. Tālruņi: +371-7993671. Fakss: +371-7993814

Kontaktpersona: PII “Riekstiņš” vadītāja Ina Melkina, 7993671, 9473738

2. Identifikācijas Nr.: CCP - 2003/04

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

cena

70

piedāvātā kvalitāte

30

 

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: iepirkums par ēdināšanas pakalpojumu sniegšanu Carnikavas pagasta pirmsskolas izglītības iestādes “Riekstiņš” 108 bērnu ēdināšanai trīs reizes dienā (brokastis, pusdienas, launags)

CPV kods: 55500000-5

Paredzamā iepirkuma apjoms: 108 bērnu ēdināšanai trīs reizes dienā 1,5 gadus

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Nākotnes iela 2, Carnikavas pagasts, Rīgas rajons, Latvija, LV-2163

Paredzamā līguma izpildes termiņš: no 01.01.2004. līdz 30.06.2005.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: 22.kabinetā, Carnikavas pagasta padomē, Stacijas ielā 5, Carnikavas pagastā, Rīgas rajonā, Latvija, no plkst. 10.00 līdz 16.00 (pusdienas pārtraukums no plkst.12.00 līdz 13.00) līdz: 29.08.2003. plkst.11

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 21.08.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: 22.kabinets, Carnikavas pagasta padome, Stacijas iela 5, Carnikavas pagasts, Rīgas rajons, Latvija, no plkst. 10.00 līdz 16.00 (pusdienas pārtraukums no plkst.12.00 līdz 13.00) līdz: 29.08.2003. plkst. 11: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: 22.kabinets, Carnikavas pagasta padome, Stacijas iela 5, Carnikavas pagasts, Rīgas rajons, Latvija, 29.08.2003. plkst. 11: 00.

 

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Kokneses pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90000043494, adrese: Melioratoru 1, Koknese, Latvija, LV-5113. Tālruņi: +371-5133644, 6435216. Fakss: +371-5133631

Kontaktpersona: izpilddirektors Jāzeps Baltmanis, t.5133644, 6435216,e-pasts: pp@koknese.apollo.lv

2. Identifikācijas Nr.: KPP-2003/19

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji

Cena veidojas atbilstoši tehniskā projekta, darba uzdevuma un tehnisko specifikāciju prasībām par darba, materiālu, iekārtu, pakalpojumu un pārējām izmaksām, nodokļiem un nodevām un citām saistītām izmaksām pa daļām: 1.”B” korpusa logu nomaiņa; 2. Pārēji darbi “B” korpusā; 3.Internāta renovācijas darbi

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: I.Gaiša Kokneses vidusskolas “B” korpusa un internāta renovācijas būvdarbi pa daļām atsevišķi: 1.”B” korpusa logu nomaiņa; 2. Pārēji darbi “B” korpusā; 3. Internāta renovācijas darbi.

CPV kods: 45000000-7

Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar tehnisko projektu un nolikuma darba uzdevumu

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Parka ielā 27, Koknese

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 1.daļai - 05.09.2003.; 2.un 3.daļai - 30.10.2003.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Kokneses pagasta padomē Melioratoru 1, Koknesē, no 8: 00 līdz 13: 00, 14: 00 līdz 17: 00 līdz: 04.08.2003., iepriekš samaksājot: Ls 50. Maksājuma veids: skaidrā naudā kasē vai pārskaitot a/s Aizkraukles banka, kods: 310101410, konts 2-130-02008005, mērķis - samaksa par nolikumu

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 25.07.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Kokneses pagasta padomē Melioratoru 1, Koknesē, līdz: 04.08.2003. plkst. 13: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Kokneses pagasta padomē Melioratoru 1, Koknesē, 04.08.2003. plkst. 13: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: bezpeļņas organizācija valsts organizācija valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Daugavpils psihoneiroloģiskā slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.50003407881, adrese: L.Dārza iela 62, Daugavpils, Latvija, LV-5417. Tālruņi: +371-5434906, 5451232.Fakss: +371-5451104

Kontaktpersona: Ārstnieciskās ražošanas darbnīcas vadītāja Irina Vingre, t.5432450,e-pasts: dpns@apollo.lv

2. Identifikācijas Nr.: DPNS 2003/01

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji

pacientu ēdināšanas izmaksas

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: gaļa un gaļas produktu, dārzeņu un bakalejas iepirkums

CPV kods: 15000000-8

Paredzamā iepirkuma apjoms: gaļa un gaļas produkti – 19 390 kg, dārzeņi – 118 350 kg, bakaleja – 25 515 kg

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: BOV SIA “Daugavpils psihoneiroloģiskā slimnīca” L.Darza iela 62, Daugavpils

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 24.09.2004.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: BOV SIA “Daugavpils psihoneiroloģiskā slimnīca” L.Darza iela 62, Daugavpils, ārstnieciskās ražošanas darbnīca, no 8: 00 līdz 16: 30 līdz: 04.08.2003., iepriekš samaksājot: Ls 20.00. Maksājuma veids: pārskaitījums, saņēmējs: Latvijas Banka, kods LACBLV2X, Valsts kase, konts 000361101, saimn.konts 92991800000, reģ.Nr. 000340788

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 24.07.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: BOV SIA “Daugavpils psihoneiroloģiskā slimnīca” L.Darza iela 62, Daugavpils, ārstnieciskās ražošanas darbnīcas vadītājai Irinai Vingrei līdz: 04.08.2003. plkst. 11: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: BOV SIA “Daugavpils psihoneiroloģiskā slimnīca” L.Darza iela 62, Daugavpils 04.08.2003. plkst. 11: 00.

Paziņojums par atklātā konkursa nolikumā izdarītajiem grozījumiem

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Universitāte,

nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90000076669,

adrese: Raiņa bulvāris 19, Rīga, Latvija, LV-1586. Tālruņi: +371-7034677. Fakss: +371-7034676

Kontaktpersona: attiecībā uz iepirkamo preci: Sagādes daļas vadītāja Vija Upeniece, 7034677, vijaup@lanet.lv; attiecībā uz konkursa nolikumu: jurists, Ivars Šulcs, 7034465,e-pasts: sulcs@lanet.lv

2. Identifikācijas Nr.: LU 2003/43

3. Sākotnējās publikācijas datums interneta tīklā: 10.06.2003.

4. Sākotnējās publikācijas datums laikrakstā ‘’Latvijas Vēstnesis’’: 13.06.2003.

5. Nolikuma punkti, kuros izdarīti grozījumi: 2.3., 2.5., 5.3.5., 5.3.6., pielikuma Nr.2, 1.lotes 7.pozīcija, 2.lotes 11.pozīcija

6. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji: preces cena, ieskaitot visus nodokļus, nodevas un piegādes izdevumus

7. Paredzamā iepirkuma priekšmets: kancelejas preces, papīrs un tā izstrādājumi

CPV kods: 30100000-0, 21000000-3

Paredzamā iepirkuma apjoms: norādīts konkursa nolikuma pielikumā

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

8. Paredzamā līguma izpildes vieta: LU ēkas Latvijā

Paredzamā līguma izpildes termiņš: līdz 31.12.2004.

9. Konkursa nolikumu var saņemt: 7.kabinetā, 2.stāvā, Baznīcas ielā 5, Rīgā laikā no plkst. 9: 00 līdz 12: 00 un no 13: 00 līdz 16: 30 līdz: 06.08.2003. 10. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 30.07.2003.

11. Piedāvājums jāiesniedz :7.kabinetā, 2.stāvā, Baznīcas ielā 5, Rīgā, līdz: 06.08.2003. plkst. 14: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks Sēžu zālē, Baznīcas ielā 5, Rīgā, 06.08.2003. plkst. 14: 00.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: LR Zemkopības ministrijas Lauku atbalsta dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90000079422, adrese: Republikas laukums 2, Rīga, Latvija, LV-1981. Tālruņi: +371-7027303. Fakss: +371-7027120

2. Identifikācijas Nr.: LAD 2003/12

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 08.05.2003.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 10.07.2003.

5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: globālās pozicionēšanas sistēmas uztvērēju kopā ar datu pēcapstrādes programmu piegāde LAD: globālās pozicionēšanas sistēmas uztvērēju piegāde - 22 vienības; globālās pozicionēšanas sistēmas uztvērēju, kopā ar datu pēcapstrādes programmu piegāde - 13 vienības (tikai par visu apjomu)

CPV kods: 33212200-1

7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 29.08.2003.

8. Saņemto piedāvājumu skaits: 4

9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “GeoStar”

Āzenes iela 16-108, Rīga, LV-1048

94740.00 LVL

Kopā:

 

94740.00 LVL

 

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām, piedāvājums nav ar viszemāko cenu

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 11.07.2003.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts ieņēmumu dienesta Kurzemes reģionālā iestāde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90001411894, adrese: Kuldīga, Liepājas iela 48, Latvija, LV-3300

Tālruņi: +371-3323474, 6457275, 6471133. Fakss: +371-3320431

2. Identifikācijas Nr.: FM VID KRI 2003/119

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 30.05.2003.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 11.07.2003.

5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Valsts ieņēmumu dienesta Kurzemes reģionālās iestādes valdījumā esošo printeru apkalpošanas (ietilpst regulāras apkopes 2 reizes gadā, jaunu kārtridžu un kasteņu piegāde, kārtridžu uzpilde un atjaunošana) un remonta pakalpojumu sniegšana. Pakalpojumu sniegšana paredzēta VID KRI valdījumā esošajiem printeriem 2 reizes gadā

CPV kods: 50313200-5

7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 27.06.2006.

8. Saņemto piedāvājumu skaits: 4

9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Adrese

Piedāvātā līgumcena

I/u “VCL”

Talsu rajons, Vandzenes pagasts, “Austrumi”, LV-3201

Ls 2000.00

SIA “Komerccentrs DATI grupa”

Balasta dambis 80a, Rīga, LV-1048

Ls 21300.00

SIA “PC ABC”

Liepājas iela 23, Kuldīga, LV-3300

Ls 12500.00

Kopā:

 

Ls 35 800.00

 

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 14.07.2003.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: LR Aizsardzības ministrija (konkursa rīkotājs), nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90000022632,

adrese: K.Valdemāra iela 10/12, Rīga, Latvija, LV-1473. Tālruņi: +371-7335228, 7335171 Fakss: +371-7229150

2. Identifikācijas Nr.: AM 2003/065

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 17.04.2003.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 04.07.2003.

5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: 40 mm praktiskās granātas - 400 gab., 40 mm šķembu granātas - 600 gab.

CPV kods: 29644200-7

7. Saņemto piedāvājumu skaits: 3

8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Adrese

Piedāvātā līgumcena

1.pozīcija - 40 mm praktiskās granātas

 

Bez rezultātiem

2.pozīcija - 40 mm šķembu granātas - SIA “GMB”

Rīgas iela 208, Jēkabpils, LV-5202

EUR 50400.00

Kopā:

 

EUR 50400.00

 

10. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: pretendents neatbilst nolikuma prasībām, piedāvājums ir nepamatoti lēts, piedāvājums pārsniedz pasūtītāja budžeta iespējas

11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 09.07.2003.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Izglītības un zinātnes ministrijas Izglītības satura un eksaminācijas centrs, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90001221509, adrese: Vaļņu iela 2, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7216500, 7212313. Fakss: +371-7223801

2. Identifikācijas Nr.: IZM ISEC 2003/02

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 06.06.2003.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 09.07.2003.

5. Iepirkuma procedūra: sarunu procedūra

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: mācību komplektizdevuma “Loģika” (didaktiskie materiāli matemātikā un angļu valodā; metodiskie norādījumi; skolēna “darba tāfelīte”) iepirkums Latvijas skolēniem ar speciālām vajadzībām

CPV kods: 78000000-7

7. Saņemto piedāvājumu skaits: 1

8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “J.L.V.”

Dzirnavu iela 73-10, Rīga, LV 1011

12002 Ls

Kopā:

 

12002 Ls

 

11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 09.07.2003.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts ieņēmumu dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90000069281, adrese: Smilšu iela 1, Rīga, Latvija, LV-1978. Tālruņi: +371-7028703, 7028636. Fakss: +371-7028635

2. Identifikācijas Nr.: FM VID 2003/156

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 04.06.2003.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 06.06.2003.

5. Iepirkuma procedūra: sarunu procedūra

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: papildu būvdarbi VID Vidzemes reģionālās iestādes un VID VRI Valmieras nodaļas ēkā Valmierā, Beātes ielā 49: ēkas pieslēgšana pilsētas ūdensvadam un kanalizācijas sistēmai, apkures projekta korekcija, projektēšanas uzdevuma un tehniskā projekta izmaiņas

CPV kods: 75500000-7

7. Saņemto piedāvājumu skaits: 1

8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Latvijas Energoceltnieks”

Lubānas iela 43, Rīga, LV-1073

Ls 57 212.45

Kopā:

 

Ls 57 212.45

 

11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 09.06.2003.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: BO VAS “Latvijas Autoceļu direkcija”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.40003344207, adrese: Gogoļa iela 3, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7028169, 7028170. Fakss: +371-7028171

2. Identifikācijas Nr.: SM LAD Nr.03/026

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 30.05.2003.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 04.07.2003.

5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: autoceļu periodiskā uzturēšana

CPV kods: 45200000-9

7. Saņemto piedāvājumu skaits: 5

8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Adrese

Piedāvātā līgumcena

Līgums SM LAD Nr.03/2.1.1.1. SIA “Šlokenbeka”

Smārdes pag., Tukuma raj., LV-3148

119116.97

Līguma SM LAD Nr.03/2.1.1.15. SIA “Ceļdaris”

Austrumu ielā 10, Ogre, LV-5001

344415.61

Kopā:

 

463532.58

 

10. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām, piedāvājums nav ar viszemāko cenu

11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 04.07.2003.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Grobiņas pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90000058625, adrese: Otaņķu iela 1, Grobiņas pag., Liepājas raj., Latvija, LV-3430. Tālruņi: +371-3491694. Fakss: +371-3486468

2. Identifikācijas Nr.: GPP 2003/01

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 19.05.2003.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 16.06.2003.

5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: kurināmās koksnes skaidas ar piegādi

CPV kods: 20170000-8

7. Saņemto piedāvājumu skaits: 2

8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Driāda prim”

Grobiņa, Lauktehnikas iela 22

16040 Ls

Kopā:

 

16040 Ls

 

10. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais

11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 04.07.2003.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Strūžānu pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90000025380, adrese: Miera iela 14a, Strūžānu c., Rēzeknes rajons, Latvija, LV-4643. Tālruņi: +371-4658367, 4658252. Fakss: +371-4658367

2. Identifikācijas Nr.: SPP 2003/1

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: netika ievietots

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 07.07.2003.

5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: autobuss pasažieru pārvadāšanai (20-24 vietas)

CPV kods: 34000000-7

7. Saņemto piedāvājumu skaits: 1

8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Adrese

Piedāvātā līgumcena

Kopā:

 

 

9. Pamatojums lēmumam izbeigt konkursu, neizvēloties nevienu piedāvājumu: piedāvājums pārsniedz pasūtītāja budžeta iespējas

11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 08.07.2003.

 

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Republikas Aizsardzības ministrija (LR AM), nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90000022632, adrese: K.Valdemāra iela 10/12, Rīga, Latvija, LV-1473. Tālruņi: +371-7335297, +371-7335171. Fakss: +371-7229150

2. Identifikācijas Nr.: AM 2003/039

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 26.03.2003.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 07.07.2003.

5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: telpu un ēkas un tai piegulošās teritorijas Grostonas ielā 2 apkope trīs kalendāros gadus, no 2003.-2005.gadam

CPV kods: 50731000-8

7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.

8. Saņemto piedāvājumu skaits: 7

9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Adrese

Piedāvātā līgumcena

Kopā:

 

 

11. Pamatojums lēmumam izbeigt iepirkuma procedūru, neizvēloties nevienu piedāvājumu: piedāvājumi neatbilst nolikuma prasībām, piedāvājumi pārsniedz pasūtītāja budžeta iespējas, piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais, pretendents neatbilst nolikuma prasībām vai likuma nosacījumiem

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 10.07.2003.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!