Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Piekrītu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2002. gada 27. decembra noteikumi Nr. 612 "Īpašu uzdevumu ministra sabiedrības integrācijas lietās sekretariāta nolikums". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 7.01.2003., Nr. 2 https://www.vestnesis.lv/ta/id/69954

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr.613

Noteikumi par valsts sociālās apdrošināšanas iemaksu likmes sadalījumu pa valsts sociālās apdrošināšanas veidiem 2003.gadā

Vēl šajā numurā

07.01.2003., Nr. 2

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 612

Pieņemts: 27.12.2002.

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

 

Ministru kabineta noteikumi Nr.612

Rīgā 2002.gada 27.decembrī (prot. Nr.60, 75.§)

Īpašu uzdevumu ministra sabiedrības integrācijas lietās sekretariāta nolikums

Izdoti saskaņā ar Valsts pārvaldes iekārtas likuma 16.panta pirmo daļu

I. Vispārīgie jautājumi

1. Īpašu uzdevumu ministra sabiedrības integrācijas lietās sekretariāts ir sabiedrības integrācijas nozares vadošā valsts pārvaldes iestāde, kuras kompetencē ir izstrādāt un īstenot valsts politiku šādās jomās: sabiedrības integrācija, mazākumtautību tiesības, pilsoniskās sabiedrības attīstības veicināšana un lībiešu kultūras un tradīciju saglabāšana, kā arī rasu diskriminācijas izskaušana.

2. Īpašu uzdevumu ministra sabiedrības integrācijas lietās sekretariāts (turpmāk — sekretariāts) ir tieši pakļauts īpašu uzdevumu ministram sabiedrības integrācijas lietās (turpmāk — ministrs).

 

II. Sekretariāta funkcijas un uzdevumi valsts pārvaldes jomā

3. Sekretariātam ir šādas funkcijas:

3.1. izstrādāt nozares politiku;

3.2. organizēt un koordinēt likumu un citu normatīvo aktu īstenošanu;

3.3. veikt citas funkcijas saskaņā ar normatīvajiem aktiem.

4. Sekretariāts veic šādus uzdevumus:

4.1. izstrādā likumu un citu normatīvo aktu projektus, kas saistīti ar sabiedrības integrāciju un mazākumtautību tiesībām, un saskaņo tos ar Eiropas Savienības normām un Latvijai saistošajiem starptautiskajiem līgumiem;

4.2. īsteno un koordinē valsts programmu “Sabiedrības integrācija Latvijā” un “Lībieši Latvijā” izpildi;

4.3. īsteno un koordinē darbības, kas saistītas ar rasu diskriminācijas izskaušanu;

4.4. veicina pilsoniskās sabiedrības attīstību;

4.5. īsteno un koordinē valsts atbalstu mazākumtautību kultūras biedrībām;

4.6. atbilstoši savai kompetencei nodrošina Latvijai saistošo starptautisko līgumu izpildi un līdzdalību starptautisko programmu un organizāciju darbā;

4.7. atbilstoši savai kompetencei sniedz atzinumus par citu ministriju izstrādātajiem politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektiem;

4.8. atbilstoši savai kompetencei informē un izglīto sabiedrību;

4.9. izstrādā un Ministru kabineta noteiktajā kārtībā iesniedz priekšlikumus par valsts budžeta līdzekļu piešķiršanu sabiedrības integrācijas nozarei, kā arī organizē sekretariātam iedalīto valsts budžeta līdzekļu izlietošanu atbilstoši paredzētajiem mērķiem un nodrošina to izlietojuma kontroli.

 

III. Sekretariāta struktūra un amatpersonu kompetence

5. Sekretariāta vadītājs organizē sekretariāta funkciju īstenošanu un ir atbildīgs par to, kā arī vada sekretariāta administratīvo darbu, nodrošinot tā nepārtrauktību, efektivitāti un tiesiskumu atbilstoši Valsts pārvaldes iekārtas likumā noteiktajai kompetencei.

6. Sekretariāta struktūrvienības ir departamenti. Departamentus izveido, reorganizē un likvidē sekretariāta vadītājs. Departamenta reglamentu pēc saskaņošanas ar sekretariāta vadītāju izdod departamenta direktors. Valsts civildienesta ierēdņu pienākumi un tiesības ir noteikti amatu aprakstos. Darbinieku pienākumi un tiesības ir noteikti darba līgumos.

7. Departamenti ir pakļauti sekretariāta vadītājam.

8. Departamenta darbu vada departamenta direktors. Departamenta direktoram var būt vietnieks.

 

IV. Sekretariāta darbības tiesiskuma nodrošināšana un pārskati par sekretariāta darbību

9. Sekretariāta darbības tiesiskumu nodrošina sekretariāta vadītājs. Sekretariāta vadītājs ir atbildīgs par pārvaldes lēmumu pārbaudes sistēmas izveidošanu un darbību.

10. Sekretariāta vadītājam ir tiesības atcelt sekretariāta amatpersonu prettiesiskos lēmumus un iekšējos normatīvos aktus.

11. Sekretariāta vadītāja izdotos administratīvos aktus vai faktisko rīcību privātpersona var pārsūdzēt tiesā. Pārējo sekretariāta amatpersonu izdotos administratīvos aktus vai faktisko rīcību privātpersona var apstrīdēt, iesniedzot sekretariāta vadītājam attiecīgu iesniegumu, ja likumos un citos normatīvajos aktos nav noteikts citādi.

12. Sekretariāts sniedz pārskatus par nozares politikas īstenošanu, sekretariāta funkciju izpildi un budžeta līdzekļu izlietojumu, kā arī sagatavo gada publisko pārskatu par nozares politikas īstenošanu.

13. Sekretariāta vadītājs reizi ceturksnī sniedz ministram pārskatu par nozares politikas īstenošanu.

14. Ministram ir tiesības jebkurā laikā pieprasīt pārskatu par nozares politikas īstenošanu un sekretariāta darbību.

 

V. Noslēguma jautājums

15. Noteikumi piemērojami ar 2003.gada 1.janvāri.

Ministru prezidents E.Repše

Īpašu uzdevumu ministrs sabiedrības integrācijas lietās N.Muižnieks

Redakcijas piebilde: noteikumi piemērojami ar 2003.gada 1.janvāri.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!