• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2002. gada 28. maija instrukcija Nr. 3 "Ministru kabineta kārtības rullī noteikto dokumentu elektroniskās aprites kārtība". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 31.05.2002., Nr. 82 https://www.vestnesis.lv/ta/id/62656

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr.195

Noteikumi par robežkontroles veikšanai nepieciešamajām iekārtām un tehnisko aprīkojumu

Vēl šajā numurā

31.05.2002., Nr. 82

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: instrukcija

Numurs: 3

Pieņemts: 28.05.2002.

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Ministru kabineta instrukcija Nr.3

Rīgā 2002.gada 28.maijā (prot. Nr.22 31.§)

Ministru kabineta kārtības rullī noteikto dokumentu elektroniskās aprites kārtība

Izdota saskaņā ar Ministru kabineta 2002.gada 12.marta
noteikumu Nr.111 “Ministru kabineta kārtības rullis” 12.punktu

 

I. Vispārīgie jautājumi

1. Instrukcija nosaka kārtību, kādā notiek Ministru kabineta 2002.gada 12.marta noteikumos Nr.111 “Ministru kabineta kārtības rullis” (turpmāk — kārtības rullis) noteikto dokumentu elektroniskā aprite.

2. Dokumentu elektroniskā aprite notiek, izmantojot elektronisko pastu (turpmāk — e-pasts). Ja e-pasts nedarbojas, dokumentus elektroniskā formā var iesniegt, izmantojot 3,5" 1,44 MB IBM formāta disketes vai ierakstāmo kompaktdisku (CD-R) (turpmāk — datu nesējs).

3. Nosūtot dokumentus pa e-pastu, ievēro šādas prasības:

3.1. lieto tikai latviešu valodas standartu Windows vidē — kodu tabulu CP1257, ko apzīmē arī kā Baltic (Windows);

3.2. e-pasta vēstules sagatavo HTML formātā;

3.3. e-pasta ziņojuma tekstu veido Arial fontos, simbolu lielums — 10 punktu;

3.4. e-pasta ziņojuma tēmas aili (turpmāk — aile Subject) aizpilda tikai šajā instrukcijā noteiktajā kārtībā. Ieraksts ailē Subject parasti sastāv no mainīgās daļas un atslēgas vārda vai vārdiem. Daļas un atslēgas vārdus atdala ar vienu intervālu, izmantojot atstarpēšanas taustiņu (<Spacebar>);

3.5. e-pasta ziņojuma tekstā norāda ministrijas, īpašu uzdevumu ministra sekretariāta, Valsts kancelejas vai Eiropas integrācijas biroja (turpmāk — ministrija) nosaukumu, papildinformāciju un sūtītāja vārdu, uzvārdu, amatu un tālruņa numuru;

3.6. dokumentu teksta datnes pievieno (Attach) e-pasta ziņojumam;

3.7. pievienoto datņu apjoms nedrīkst pārsniegt 5 Mb. Ja jānosūta liela apjoma datnes vai liels daudzums datņu, tās arhivē, izmantojot WinZip arhivatoru, vai sadala vairākos sūtījumos, ailē Subject aiz nemainīgās daļas norādot m/n, kur m — sūtījuma kārtas numurs, n — kopējais sūtījumu skaits;

3.8. izmanto iespēju e-pasta sūtījuma atvēršanas apstiprinājumam.

4. Nosūtot dokumentus ar datu nesēju, ievēro šādas prasības:

4.1. uz datu nesēja jābūt uzlīmei, kurā norādīta ministrija un dokumenta veids;

4.2. vienā datu nesējā iekopē tikai tās datnes, kuras attiecas uz vienu dokumentu — projektu, pieteikumu Valsts sekretāru sanāksmei, precizēto projektu pēc atzinumu saņemšanas u.tml.;

4.3. datu nesējam jābūt kvalitatīvam, tas nedrīkst saturēt datorvīrusu.

5. Dokumentus elektroniskā formā nosūta:

5.1. uz ministrijas oficiālo e-pasta adresi (projekta saskaņošanas posmā — arī uz atbildīgās amatpersonas e-pasta adresi);

5.2. no ministrijas oficiālās e-pasta adreses.

6. Ja e-pasta ziņojums nav noformēts atbilstoši šajā instrukcijā noteiktajām prasībām, saņēmēja ministrija, izmantojot atbildes komandu Reply, nekavējoties nosūta atpakaļ saņemto e-pasta ziņojumu (nereģistrējot to) un e-pasta ziņojuma tekstā norāda motivētu iemeslu.

7. Par šīs instrukcijas ievērošanu ir atbildīgs attiecīgi valsts sekretārs, īpašu uzdevumu ministra sekretariāta vadītājs, Eiropas integrācijas biroja direktors vai Valsts kancelejas direktors, kas atbilstoši savai kompetencei organizatoriski nodrošina, lai Ministru kabinetā izskatāmo dokumentu elektroniskā aprite tiktu veikta atbilstoši šīs instrukcijas prasībām.

II. Dokumenta tehniskā sagatavošana

8. Sagatavojot dokumentu, ievēro šādas prasības:

8.1. sākot darbu, datnes rekvizītos norāda ziņas par attiecīgo dokumentu (File / Properties / Summary) (pilns nosaukums, veids, dokumenta sagatavotājs, ministrija, e-pasta adrese, tālrunis (1.pielikums));

8.2. dokumenta datnes nosaukums nedrīkst būt garāks par 24 simboliem. Veidojot dokumenta datnes nosaukumu, izmanto latīņu alfabēta burtus (dokumenta datnes nosaukuma veidošanas kārtība — 2.pielikumā);

8.3. dokumenta datni veido, izmantojot teksta redaktoru MS Word 97 vai augstāku tā versiju (datnes paplašinājums — .doc). Ja dokumenta datnes sagatavošanas gaitā izmantota komanda Track Changes, pirms dokumenta iesniegšanas Valsts kancelejā obligāti izpilda komandu Accept or Reject Changes;

8.4. lieto tikai latviešu valodas standartu Windows vidē — kodu tabulu CP1257, ko apzīmē arī kā Baltic (Windows);

8.5. dokumentu datnes (arī svešvalodās) veido Times New Roman fontos, turklāt visiem dokumentā aprakstītajiem stiliem jābūt definētiem Times New Roman fontos;

8.6. virsraksta stilus (Heading) lieto tikai virsrakstu veidošanai liela apjoma tekstos. Virsraksta stilus lieto politikas plānošanas dokumentos (turpmāk — politikas dokumenti), veidojot automātisko satura rādītāju;

8.7. dokumentā lieto tikai vienu fontu un vienu kodu tabulu. Simbolu lielums — 14 punktu (ja nepieciešams, veidojot tabulas vai veidlapu paraugus, var izmantot citādu simbolu lielumu, taču ne mazāku par 8 punktiem);

8.8. vārdus tekstā atdala ar vienu intervālu (<Spacebar>);

8.9. taustiņu <Enter> lieto, tikai pārejot uz jaunu rindkopu;

8.10. komatu, punktu, semikolu, kolu un citas pieturzīmes no nākamā vārda atdala ar vienu intervālu, bet no iepriekšējā vārda ar intervālu neatdala;

8.11. domuzīmi veido, ievietojot attiecīgo simbolu (–) no simbolu tabulas vai lietojot taustiņu kombināciju <Ctrl> + <Num –>, un atdala no iepriekšējā un turpmākā teksta ar vienu fiksētā garuma intervālu (taustiņu kombinācija <Ctrl> + <Shift> + <Spacebar>);

8.12. vārdu pārnešanai jaunā rindā sadala, lietojot tikai taustiņu kombināciju <Ctrl> + <defise>;

8.13. pēdiņas un iekavas neatdala no tajās iekļautā teksta, bet ar vienu intervālu atdala no iepriekšējā un turpmākā teksta;

8.14. tiesību akta projekta datnes sagatavošanā nav ieteicams lietot rindkopu automātisko numerāciju;

8.15. apakšpunktu teksta izkārtojums — viens zem otra;

8.16. grafikas datnes veidošanai izmanto GIF (datnes paplašinājums — .gif) un JPEG (datnes paplašinājumi — .jpeg un .jpg) formātus;

8.17. matemātiskās formulas veido, izmantojot formulu redaktoru (Insert / Object / Microsoft Equation);

8.18. skaitļu pakāpi veido, izmantojot komandas Format / Font / Superscript (nevis ievietojot ciparus no simbolu tabulas).

9. Iesniedzot dokumenta precizēto variantu, precizētās vietas norāda, izmantojot teksta izcēlumu (Bold) vai pasvītrojumu.

10. Dokumenta tekstu raksta uz A4 (21,0 x 29,7 cm) formāta lapām. Ja nepieciešams, kartēm, plāniem un tabulām var izmantot cita formāta lapas un lietot lapas ainavorientāciju (landscape).

11. Lapā atstāj šādas malas:

11.1. augšējā mala — 2,5 cm;

11.2. apakšējā mala — 2 cm;

11.3. kreisā mala — 3 cm;

11.4. labā mala — 2 cm.

12. Katra rindkopa (katra punkta pirmā rinda) sākas ar atkāpi 1,25 cm (First Line) no teksta laukuma kreisās malas. Tekstu (izņemot virsrakstu, kā arī nodaļu un apakšnodaļu virsrakstus) rindkopā izlīdzina pēc abām teksta malām (Justified). Virsrakstus raksta bez atkāpes no teksta laukuma kreisās malas un centrē (Centered).

13. Teksta veidošanai izmantojami šādi stili:

13.1. Normal — Latvian, Times New Roman, 14 pts, Regular, First line ident 1,27 cm, justified, spacing after paragraph — 6 pts, line space — single;

13.2. H4 — Latvian, Times New Roman, 14 pts, Bold, First line ident — none, centered, spacing after paragraph — 6 pts, line space — single;

13.3. H3 — Latvian, Times New Roman, 16 pts, Bold, First line ident — none, centered, spacing after paragraph — 6 pts, line space — single;

13.4. H2 — Latvian, Times New Roman, 18 pts, Bold, First line ident — none, centered, spacing after paragraph — 6 pts, line space — single;

13.5. H1 — Latvian, Times New Roman, 22 pts, Bold, First line ident — none, centered, spacing after paragraph — 6 pts, line space — single;

13.6. T — Latvian, Times New Roman, 14 pts, Bold, Italic, First line

ident — none, centered, spacing after paragraph — 6 pts, line space — single (tabulu nosaukumiem);

13.7. Z — Latvian, Times New Roman, 14 pts, Bold, Italic, First line

ident — none, centered, spacing after paragraph — 6 pts, line space — single (zīmējumu nosaukumiem).

14. Dokumenta tekstu raksta ar viena intervāla atstarpi starp rindām (Single).

15. Dokumentiem, kurus noformē uz divām vai vairākām lapām, otro un turpmākās lappuses numurē. Lappušu numerāciju veido, izmantojot teksta redaktora MS Word līdzekļus (Insert / Page Numbers). Lapas numuru izvieto laukuma augšā, vidū. Ciparu lielums — 12 punktu.

16. Katras dokumenta lapas apakšā, izmantojot teksta redaktora MS Word līdzekļus (View / Header and Footer), norāda šādu informāciju:

16.1. datnes nosaukumu;

16.2. dokumenta nosaukumu.

Piemērs: Mkinstr230502; Ministru kabineta kārtības rullī noteikto dokumentu elektroniskās aprites kārtība

17. Lai Valsts kancelejā būtu iespējams nekavējoties noteikt rakstiski iesniegtā dokumenta un attiecīgās datnes savstarpējo atbilstību un novērst iespējamās neprecizitātes, dokumenta pēdējā lapā norāda šādu informāciju:

17.1. datumu un laiku, kad teksts labots;

17.2. vārdu skaitu datnē;

17.3. dokumenta autoru (uzvārds);

17.4. dokumenta autora tālruņa numuru un e-pasta adresi.

Piemērs:   23.05.2002 16:41
 

4201

 

A.Kalniņa

 

7099944, anna.kalnina@rm.gov.lv

18. Tiesību aktu projektiem pēdējā lappusē paredz vietu iesniedzēja ministra, ministrijas valsts sekretāra, juridiskā dienesta vadītāja, atbildīgās amatpersonas un par uzdevuma izpildes kontroli atbildīgās amatpersonas vīzām.

 

Piemērs:

Rūpniecības ministrs

Valsts sekretārs

Juridiskā dienesta vadītājs

Par kontroli atbildīgā amatpersona

Atbildīgā amatpersona

         

J.Liepiņš

I.Kalniņš

M.Bērziņš

A.Zāle

M.Briede

 19. Politikas dokumentiem veido satura rādītāju, izmantojot teksta redaktora MS Word satura rādītāja veidošanas līdzekļus (Insert / Index and Tables / Table of Contents).

20. Tabulas veido, izmantojot tikai teksta redaktora MS Word tabulas veidošanas līdzekļus (Table / Insert / Table vai standarta rīku joslā esošo tabulas veidošanas pogu). Veidojot tabulu, norāda nepieciešamo rindu (Rows) un aiļu (Columns) skaitu. Līniju noformējums (Format / Borders and Shading) parasti ir 3/4 pt.

21. Tabulas šūnu sadalīšanai un sapludināšanai izmanto komandas no tabulas (Table) izvēlnes kartes:

21.1. Merge Cells — sapludināt šūnas (piemēram, tabulas virsrakstā);

21.2. Split Cells — sadalīt šūnas.

III. Politikas dokumenta projekta un tiesību akta projekta pieteikšana un izsludināšana

22. Pieteikumu, pieteikumā minēto politikas dokumentu un/vai tiesību aktu projektus (turpmāk arī — projekti) un anotācijas (kārtības ruļļa 59.punkts) ministrija elektroniskā formā nosūta Valsts kancelejai divas darbdienas pirms Valsts sekretāru sanāksmes līdz plkst.12.00 (parasti otrdienās). Minētos dokumentus nosūta, e-pasta ziņojumam pievienojot projektu, to anotāciju un pieteikuma teksta datnes un ailē Subject norādot “VSS dd.mm.gggg”, kur “dd.mm.gggg” ir Valsts sekretāru sanāksmes datums, “VSS” — atslēgas vārds.

23. Valsts sekretāru sanāksmē pieteikto projektu sarakstu (kārtības ruļļa 60.punkts) Valsts kanceleja ievieto internetā Ministru kabineta mājas lapas (www.mk.gov.lv) sadaļā “Valsts sekretāru sanāksmes/Pieteiktie projekti” dienu pirms Valsts sekretāru sanāksmes līdz plkst.9.00 (parasti trešdienās).

24. Šīs instrukcijas 23.punktā minētajā sadaļā ievietotā informācija par Valsts sekretāru sanāksmē izsludinātajiem projektiem tiek dzēsta nākamajā darbdienā pēc attiecīgās Valsts sekretāru sanāksmes (parasti piektdienās).

25. Ja Valsts sekretāru sanāksmē tiek pieprasīta projekta anotācija, tas netiek izsludināts un Valsts kanceleja šīs instrukcijas 23.punktā minētajā sarakstā norāda attiecīgās anotācijas iesniegšanas termiņu.

26. Informāciju par papildu pieteikšanos atzinuma sniegšanai vai par atteikumu sniegt atzinumu (kārtības ruļļa 61.punkts) un anotācijas pieprasījumu (kārtības ruļļa 62.punkts) ministrija elektroniskā formā nosūta Valsts kancelejai dienu pirms Valsts sekretāru sanāksmes līdz plkst.15.00 (parasti trešdienās). Informāciju un pieprasījumu nosūta, e-pasta ziņojumam pievienojot informācijas un pieprasījuma (3.pielikums) teksta datni un ailē Subject norādot “VSS dd.mm.gggg informacija”, kur “dd.mm.gggg” ir Valsts sekretāru sanāksmes datums un “VSS”, “informacija” — atslēgas vārdi.

27. Citas institūcijas, ja vēlas, informāciju par papildu pieteikšanos atzinuma sniegšanai vai par atteikumu sniegt atzinumu (kārtības ruļļa 61.punkts) elektroniskā formā nosūta Valsts kancelejai dienu pirms Valsts sekretāru sanāksmes līdz plkst.15.00 (parasti trešdienās). Informāciju nosūta, e-pasta ziņojumam pievienojot informācijas (4.pielikums) teksta datni un ailē Subject norādot “VSS dd.mm.gggg informacija”, kur “dd.mm.gggg” ir Valsts sekretāru sanāksmes datums un “VSS”, “informacija” — atslēgas vārdi.

28. Ja Valsts sekretāru sanāksmē nolemj, ka pieteiktajam projektam nepieciešama anotācija (kārtības ruļļa 68.punkts), attiecīgā ministrija to izstrādā un elektroniskā formā nosūta Valsts kancelejai divu mēnešu laikā pēc Valsts sekretāru sanāksmes vai sanāksmes protokolā norādītajā termiņā. Anotāciju nosūta, e-pasta ziņojumam pievienojot anotācijas teksta datni un ailē Subject norādot “VSS-xxxx anotacija”, kur “VSS-xxxx” — projekta reģistrācijas numurs Valsts kancelejas Lietvedības informatīvajā sistēmā (turpmāk — LIS) un “anotacija” — atslēgas vārds.

29. Informāciju par projekta kontroles pārtraukšanu (kārtības ruļļa 69.punkts) Valsts kanceleja attiecīgajai ministrijai nosūta, e-pasta ziņojumam pievienojot informācijas teksta datni un ailē Subject norādot “VSS-xxxx atsaukts”, kur “VSS-xxxx” — projekta reģistrācijas numurs LIS un “atsaukts” — atslēgas vārds.

30. Valsts sekretāru sanāksmē izsludināšanai akceptētos projektus (kārtības ruļļa 66.punkts) Valsts kanceleja ievieto internetā Ministru kabineta mājas lapas sadaļā “Projekti” nākamajā darbdienā pēc Valsts sekretāru sanāksmes līdz plkst.17.00 (parasti piektdienās).

IV. Projekta saskaņošana

31. Atzinumu par projektu (kārtības ruļļa 72.punkts) Valsts sekretāru sanāksmes dalībnieka pārstāvētā ministrija rakstiski un elektroniskā formā nosūta iesniedzējai ministrijai. Atzinumu par projektu atbildīgajai ministrijai nosūta uz tās oficiālo e-pasta adresi un projekta teksta datnes rekvizītos (Properties) norādīto atbildīgās struktūrvienības e-pasta adresi, e-pasta ziņojumam pievienojot atzinuma teksta datni un norādot:

31.1. ailē Subject — “TAP VSS-xxxx atzinums”, kur “VSS-xxxx” — projekta reģistrācijas numurs LIS un “TAP”, “atzinums” — atslēgas vārdi;

31.2. e-pasta ziņojuma tekstā — šīs instrukcijas 3.5.apakšpunktā noteiktās ziņas, kā arī tā projekta nosaukumu, par kuru tiek sniegts atzinums.

32. Ja par projektu atbildīgā ministrija pēc atzinumos izteikto iebildumu izvērtēšanas gatavo starpministriju (starpinstitūciju) sanāksmi, minētā ministrija nedēļas laikā pēc atzinumu sniegšanas precizēto projektu un izziņu (kārtības ruļļa 81.punkts) elektroniskā formā nosūta uz atzinuma sniedzējas ministrijas un citu institūciju, kuras sniegušas atzinumu, oficiālo e-pasta adresi un atzinuma teksta datnes rekvizītos (Properties) norādīto atbildīgās struktūrvienības e-pasta adresi. Minētos dokumentus nosūta, e-pasta ziņojumam pievienojot precizētā projekta un izziņas teksta datni un norādot:

32.1. ailē Subject — “TAP VSS-xxxx precizetais”, kur “VSS-xxxx” — projekta reģistrācijas numurs LIS un “TAP”, “precizetais” — atslēgas vārdi;

32.2. e-pasta ziņojuma tekstā — šīs instrukcijas 3.5.apakšpunktā noteiktās ziņas, kā arī nosūtītā projekta nosaukumu.

33. Uzaicinājumu uz starpministriju (starpinstitūciju) sanāksmi (kārtības ruļļa 82.punkts) par projektu atbildīgā ministrija elektroniskā formā nosūta uz atzinuma sniedzējas ministrijas un citu institūciju (kuras sniegušas atzinumu) oficiālo e-pasta adresi ne vēlāk kā piecas darbdienas pirms sanāksmes. Uzaicinājumu nosūta, e-pasta ziņojumam pievienojot informācijas teksta datni un norādot:

33.1. ailē Subject — “TAP VSS-xxxx saskanosana uzaicinajums”, kur “VSS-xxxx” — projekta reģistrācijas numurs LIS un “TAP”, “saskanosana uzaicinajums” — atslēgas vārdi;

33.2. e-pasta ziņojuma tekstā — šīs instrukcijas 3.5.apakšpunktā noteiktās ziņas, kā arī tā projekta nosaukumu, par kuru tiek rīkota attiecīgā starpministriju (starpinstitūciju) sanāksme.

34. Starpministriju (starpinstitūciju) sanāksmes protokolu (kārtības ruļļa 85.punkts) par projektu atbildīgā ministrija elektroniskā formā nosūta uz atzinuma sniedzējas ministrijas un citu institūciju (kuras sniegušas atzinumu) oficiālo e-pasta adresi un atzinuma teksta datnes rekvizītos (Properties) norādīto atbildīgās struktūrvienības e-pasta adresi. Starpministriju (starpinstitūciju) sanāksmes protokolu nosūta, e-pasta ziņojumam pievienojot sanāksmes teksta datni un norādot:

34.1. ailē Subject — “TAP VSS-xxxx saskanosana protokols”, kur “VSS-xxxx” — projekta reģistrācijas numurs LIS un “TAP”, “saskanosana protokols” — atslēgas vārdi;

34.2. e-pasta ziņojuma tekstā — šīs instrukcijas 3.5.apakšpunktā noteiktās ziņas, kā arī tā projekta nosaukumu, par kuru tika rīkota attiecīgā starpministriju (starpinstitūciju) sanāksme.

35. Pēc starpministriju (starpinstitūciju) sanāksmes atbilstoši nolemtajam precizēto projektu un izziņu (kārtības ruļļa 86.2.apakšpunkts) par projektu atbildīgā ministrija elektroniskā formā nosūta uz atzinuma sniedzējas ministrijas un citu institūciju (kuras sniegušas atzinumu) oficiālo e-pasta adresi un atzinuma teksta datnes rekvizītos (Properties) norādīto atbildīgās struktūrvienības e-pasta adresi. Minētos dokumentus nosūta, e-pasta ziņojumam pievienojot precizētā projekta un izziņas teksta datni un norādot:

35.1. ailē Subject — “TAP VSS-xxxx precizetais saskanosana”, kur “VSS-xxxx” — projekta reģistrācijas numurs LIS un “TAP”, “precizetais saskanosana” — atslēgas vārdi;

35.2. e-pasta ziņojuma tekstā — šīs instrukcijas 3.5.apakšpunktā noteiktās ziņas, kā arī nosūtītā projekta nosaukumu.

36. Atzinumu par projektu pēc starpministriju (starpinstitūciju) sanāksmes (kārtības ruļļa 87.punkts) Valsts sekretāru sanāksmes dalībnieka pārstāvētā ministrija rakstiski un elektroniskā formā nosūta par projektu atbildīgajai ministrijai. Atzinumu par projektu atbildīgajai ministrijai nosūta uz tās oficiālo e-pasta adresi un projekta teksta datnes rekvizītos (Properties) norādīto atbildīgās struktūrvienības e-pasta adresi, e-pasta ziņojumam pievienojot atzinuma teksta datni un norādot:

36.1. ailē Subject — “TAP VSS-xxxx atzinums precizetais”, kur “VSS-xxxx” — projekta reģistrācijas numurs LIS un “TAP”, “atzinums precizetais” — atslēgas vārdi;

36.2. e-pasta ziņojuma tekstā — šīs instrukcijas 3.5.apakšpunktā noteiktās ziņas, kā arī tā projekta nosaukumu, par kuru tiek sniegts atzinums.

V. Politikas dokumenta projekta, tiesību akta projekta, Ministru prezidenta rīkojuma projekta un informatīvā ziņojuma iesniegšana

37. Jaunās politikas iniciatīvas (kārtības ruļļa 41.punkts) atbilstoši Finansu ministrijas un Valsts kancelejas kopīgi izstrādātajam pieteikuma paraugam ministrija rakstiski un elektroniskā formā nosūta Finansu ministrijai un Valsts kancelejai. Jauno politikas iniciatīvu pieteikumu nosūta, e-pasta ziņojumam pievienojot pavadvēstules un pieteikuma teksta datni un ailē Subject norādot “INICIATIVAS Nr.xxxx dd.mm.gggg”, kur “Nr.xxxx dd.mm.gggg” — pieteikuma iesniedzēja pavadvēstules numurs un datums un “INICIATIVAS” — atslēgas vārds. Pirms minēto dokumentu nosūtīšanas pavadvēstules teksta datnē ieraksta pavadvēstules parakstīšanas datumu un numuru.

38. Politikas dokumenta projektu un tam pievienoto tiesību akta projektu (kārtības ruļļa 95.punkts), kuru iesniedz Valsts kancelejā izskatīšanai Ministru kabinetā, ministrija nosūta rakstiski un elektroniskā formā. E-pasta ziņojumam pievieno šādu dokumentu teksta datnes:

38.1. iesniedzēja pavadvēstule;

38.2. politikas dokumenta projekts;

38.3. tiesību akta projekts;

38.4. izziņa par atzinumos sniegtajiem iebildumiem;

38.5. starpministriju (starpinstitūciju) sanāksmes protokols;

38.6. informācija par konsultācijām ar pašvaldībām un nevalstiskajām organizācijām un to izteiktais viedoklis par politikas dokumenta projektu;

38.7. ministriju un citu institūciju atzinumi;

38.8. ja politikas dokumenta projekta apjoms pārsniedz desmit A4 formāta lapas, — politikas dokumenta projekta satura rādītājs un kopsavilkums par piedāvāto politikas izmaiņu būtību (uz vienas lapas);

38.9. atzinumi ar iebildumiem, kas saņemti pēc starpministriju (starpinstitūciju) sanāksmes, un izziņa par minētajos atzinumos sniegtajiem iebildumiem;

38.10. tā spēkā esošā politikas dokumenta izvilkums, kurā paredzēts izdarīt grozījumus.

39. Tiesību aktu projektus un tiem pievienotos dokumentus (kārtības ruļļa 96., 97., 98. un 99.punkts) nosūta rakstiski un elektroniskā formā. E-pasta ziņojumam pievieno šādu dokumentu teksta datnes:

39.1. iesniedzēja pavadvēstule;

39.2. anotācija;

39.3. tiesību akta projekts vai projekti;

39.4. tā Eiropas Savienības tiesību akta tulkojums latviešu valodā, ar kuru saskaņā attiecīgais tiesību akta projekts izstrādāts (ja šāds tulkojums ir veikts);

39.5. attiecīgās personas dzīves apraksts (Curriculum vitae) (rīkojuma projektam par amatpersonas kandidatūras apstiprināšanu, speciālās dienesta pakāpes piešķiršanu, Ministru kabineta atzinības raksta vai balvas piešķiršanu, par pastāvīgas konsultatīvas padomes sastāvu);

39.6. konkursa komisijas lēmums, ja konkursa rīkošanu paredz attiecīgie normatīvie akti;

39.7. Naturalizācijas pārvaldes priekšnieka parakstīta informācija (rīkojuma projektam par pilsonības piešķiršanu naturalizācijas kārtībā) un atzinums (rīkojuma projektam par pilsonības atjaunošanu);

39.8. Ministru kabineta Apbalvošanas padomes lēmums (rīkojuma projektam par Ministru kabineta atzinības raksta vai balvas piešķiršanu);

39.9. ministriju un citu institūciju atzinumi;

39.10. izziņa par atzinumos sniegtajiem iebildumiem;

39.11. starpministriju (starpinstitūciju) sanāksmes protokols;

39.12. atzinumi ar iebildumiem, kas saņemti pēc starpministriju (starpinstitūciju) sanāksmes, un izziņa par minētajos atzinumos sniegtajiem iebildumiem;

39.13. tiesību akta attiecīgās normas izdruku (spēkā esošajā redakcijā), kurā paredzēts izdarīt grozījumus, kā arī tās likuma normas izdruka, uz kuras pamata tiesību akts tiks izdots;

39.14. attiecīgie dokumenti, kas apliecina tiesību akta projektā regulējamo tiesisko attiecību likumību (kārtības ruļļa 96.4. un 98.3.apakšpunkts).

40. Informatīvo ziņojumu un tam pievienoto tiesību akta projektu (kārtības ruļļa 100.punkts) Valsts kancelejai nosūta rakstiski un elektroniskā formā. E-pasta ziņojumam pievieno šādu dokumentu teksta datnes:

40.1. iesniedzēja pavadvēstule;

40.2. informatīvais ziņojums;

40.3. tiesību akta projekts;

40.4. ministriju un citu institūciju atzinumi.

41. Ministru prezidenta rīkojuma projektu (kārtības ruļļa 202.punkts), kuru iesniedz Valsts kancelejā Ministru prezidentam izskatīšanai, nosūta rakstiski un elektroniskā formā. E-pasta ziņojumam pievieno šādas dokumentu teksta datnes:

41.1. iesniedzēja pavadvēstule;

41.2. rīkojuma projekts.

42. Šīs instrukcijas 38., 39., 40. un 41.punktā minētos projektus un tiem pievienotos dokumentus Valsts kancelejai nosūta, e-pasta ziņojumam pievienojot nosūtāmo dokumentu teksta datnes un ailē Subject norādot “TAP Nr.xxxx dd.mm.gggg”, kur “Nr.xxxx dd.mm.gggg” — projekta iesniedzēja pavadvēstules numurs un datums un “TAP” — atslēgas vārds. Pirms minēto dokumentu nosūtīšanas pavadvēstules teksta datnē ieraksta pavadvēstules parakstīšanas datumu un numuru.

43. Ministrija, rakstiski iesniedzot informāciju vai papildu materiālu attiecībā uz Valsts kancelejā iesniegto projektu, informāciju (materiālus) nosūta arī elektroniskā formā. Informāciju (materiālus) nosūta, e-pasta ziņojumam pievienojot informācijas (materiālu) teksta datni un ailē Subject norādot “TAP papildus Nr.xxxx dd.mm.gggg”, kur “Nr.xxxx dd.mm.gggg” — pavadvēstules numurs un datums un “TAP papildus” — atslēgas vārdi.

VI. Tiesību aktu projektu izskatīšanas kārtība Valsts sekretāru sanāksmē

44. Valsts sekretāru sanāksmē izskatāmos projektus un attiecīgos materiālus pēc to novirzīšanas izskatīšanai sanāksmē Valsts kanceleja elektroniskā formā (izņemot dokumentus, kas nav iesniegti elektroniskā formā) nosūta saskaņā ar Valsts kancelejas direktora apstiprinātu sarakstu (kārtības ruļļa 112.punkts). Minētos dokumentus nosūta, e-pasta ziņojumam pievienojot projektu un materiālu teksta datnes un ailē Subject norādot “VSS sezu materials xxxx”, kur “xxxx” — tiesību akta projekta reģistrācijas numurs LIS un “VSS sezu materials” — atslēgas vārdi.

45. Valsts sekretāru sanāksmes darba kārtību Valsts kanceleja elektroniskā formā nosūta saskaņā ar Valsts kancelejas direktora apstiprinātu sarakstu (kārtības ruļļa 113.punkts) ne vēlāk kā trīs darbdienas pirms Valsts sekretāru sanāksmes līdz plkst.12.00 (parasti pirmdienās). Valsts sekretāru sanāksmes darba kārtību nosūta, e-pasta ziņojumam pievienojot darba kārtības teksta datni un ailē Subject norādot “VSS darba kartiba dd.mm.gggg”, kur “dd.mm.gggg” — sanāksmes datums un “VSS darba kartiba “ — atslēgas vārdi.

46. Valsts sekretāru sanāksmes darba kārtību (kārtības ruļļa 113.punkts) un izskatāmo projektu tekstus Valsts kanceleja ievieto internetā Ministru kabineta mājas lapas sadaļā “Valsts sekretāru sanāksmes” trīs darbdienas pirms Valsts sekretāru sanāksmes līdz plkst.14.00 (parasti pirmdienās).

47. Valsts sekretāru sanāksmes protokolu Valsts kanceleja elektroniskā formā nosūta saskaņā ar Valsts kancelejas direktora apstiprinātu sarakstu (kārtības ruļļa 57.punkts) nākamajā darbdienā pēc Valsts sekretāru sanāksmes līdz plkst.15.00 (parasti piektdienās). Valsts sekretāru sanāksmes protokolu nosūta, e-pasta ziņojumam pievienojot protokola teksta datni un ailē Subject norādot “VSS protokols dd.mm.gggg”, kur “dd.mm.gggg” — sanāksmes datums un “VSS protokols” — atslēgas vārdi.

48. Valsts sekretāru sanāksmes protokolu Valsts kanceleja ievieto internetā Ministru kabineta mājas lapas sadaļā “Valsts sekretāru sanāksmes” nākamajā darbdienā pēc Valsts sekretāru sanāksmes līdz plkst.15.00 (parasti piektdienās).

49. Valsts sekretāru sanāksmes balsstiesīgie dalībnieki iebildumus pret Valsts sekretāru sanāksmes protokolu (kārtības ruļļa 58.punkts) Valsts kancelejai nosūta rakstiski un elektroniskā formā. Iebildumus nosūta, e-pasta ziņojumam pievienojot iebildumu teksta datni un ailē Subject norādot “VSS protokols dd.mm.gggg iebildumi”, kur “dd.mm.gggg” — sēdes datums un “VSS protokols”, “iebildumi” — atslēgas vārdi.

50. Informāciju par projekta kontroli (kārtības ruļļa 123.punkts) Valsts kanceleja nosūta, e-pasta ziņojumam pievienojot informācijas teksta datni un ailē Subject norādot “TAP-xxxx kontrole”, kur “TAP-xxxx” — projekta reģistrācijas numurs LIS un “kontrole” — atslēgas vārds.

VII. Ministru kabineta komitejas sēde, tās sagatavošana un norise

51. Ministru kabineta komitejas sēdē izskatāmos projektus un attiecīgos materiālus pēc to novirzīšanas izskatīšanai komitejas sēdē Valsts kanceleja elektroniskā formā (izņemot dokumentus, kas nav iesniegti elektroniskā formā) nosūta saskaņā ar Valsts kancelejas direktora apstiprinātu sarakstu (kārtības ruļļa 128.1.apakšpunkts). Minētos dokumentus nosūta, e-pasta ziņojumam pievienojot projektu un materiālu teksta datnes un ailē Subject norādot “MKK sezu materials xxxx”, kur “xxxx” — tiesību akta projekta reģistrācijas numurs LIS un “MKK sezu materials” — atslēgas vārdi.

52. Ministru kabineta komitejas sēdes darba kārtību Valsts kanceleja elektroniskā formā nosūta saskaņā ar Valsts kancelejas direktora apstiprinātu sarakstu (kārtības ruļļa 128.2.apakšpunkts) ne vēlāk kā trīs darbdienas pirms komitejas sēdes līdz plkst.12.00 (parasti otrdienās). Ministru kabineta komitejas sēdes darba kārtību nosūta, e-pasta ziņojumam pievienojot darba kārtības teksta datni un ailē Subject norādot “MKK darba kartiba dd.mm.gggg”, kur “dd.mm.gggg” — komitejas sēdes datums un “MKK darba kartiba” — atslēgas vārdi.

53. Ministru kabineta komitejas sēdes darba kārtību un izskatāmo projektu tekstus Valsts kanceleja ievieto internetā Ministru kabineta mājas lapas sadaļā “Ministru kabineta komitejas sēdes” trīs darbdienas pirms komitejas sēdes līdz plkst.9.00 (parasti trešdienās).

54. Ministru kabineta komitejas sēdes darba kārtībā papildus iekļautos projektus un attiecīgos materiālus (kārtības ruļļa 129.punkts) Valsts kanceleja nosūta šīs instrukcijas 50.punktā noteiktajā kārtībā.

55. Ministru kabineta komitejas sēdes precizēto darba kārtību Valsts kanceleja elektroniskā formā nosūta saskaņā ar Valsts kancelejas direktora apstiprinātu sarakstu (kārtības ruļļa 129.punkts) dienu pirms komitejas sēdes līdz plkst.17.00 (parasti piektdienās). Ministru kabineta komitejas sēdes precizēto darba kārtību nosūta, e-pasta ziņojumam pievienojot darba kārtības teksta datni un norādot:

55.1. ailē Subject — “MKK darba kartiba dd.mm.gggg precizeta”, kur “dd.mm.gggg” — komitejas sēdes datums un “MKK darba kartiba”, “precizēta” — atslēgas vārdi;

55.2. e-pasta ziņojuma tekstā — apstiprināšanas un precizēšanas laiku.

56. Ministru kabineta komitejas sēdes precizēto darba kārtību un izskatāmo projektu tekstus Valsts kanceleja ievieto internetā Ministru kabineta mājas lapas sadaļā “Ministru kabineta komitejas sēdes” komitejas sēdes dienā līdz plkst.9.00 (parasti pirmdienās).

57. Ministru kabineta komitejas sēdes protokolu Valsts kanceleja elektroniskā formā nosūta saskaņā ar Valsts kancelejas direktora apstiprinātu sarakstu (kārtības ruļļa 141.punkts) nākamajā darbdienā pēc komitejas sēdes līdz plkst.15.00 (parasti otrdienās). Ministru kabineta komitejas sēdes protokolu nosūta, e-pasta ziņojumam pievienojot protokola teksta datni un ailē Subject norādot “MKK protokols dd.mm.gggg”, kur “dd.mm.gggg” — sanāksmes datums un “MKK protokols” — atslēgas vārdi.

58. Ministru kabineta komitejas sēdes protokolu Valsts kanceleja ievieto internetā Ministru kabineta mājas lapas sadaļā “Ministru kabineta komitejas sēdes” nākamajā darbdienā pēc komitejas sēdes līdz plkst.15.00 (parasti otrdienās).

59. Ministra kabineta locekļa iebildumus pret Ministru kabineta komitejas sēdes protokolu (kārtības ruļļa 142.punkts) Valsts kancelejai nosūta rakstiski un elektroniskā formā. Iebildumus nosūta, e-pasta ziņojumam pievienojot iebildumu teksta datni un ailē Subject norādot “MKK protokols dd.mm.gggg iebildumi”, kur “dd.mm.gggg” — sēdes datums un “MKK protokols”, “iebildumi” — atslēgas vārdi.

60. Informāciju par projekta kontroli (kārtības ruļļa 145.punkts) Valsts kanceleja nosūta, e-pasta ziņojumam pievienojot informācijas teksta datni un ailē Subject norādot “TAP-xxxx kontrole”, kur “TAP-xxxx” — projekta reģistrācijas numurs LIS un “kontrole” — atslēgas vārds.

 VIII. Ministru kabineta sēde, tās sagatavošana un norise

61. Ministru kabineta sēdes darba kārtību Valsts kanceleja elektroniskā formā nosūta (kārtības ruļļa 157.punkts) Ministru kabineta locekļiem un citām attiecīgajām personām trīs darbdienas pirms Ministru kabineta sēdes līdz plkst.16.00 (parasti ceturtdienās). Ministru kabineta sēdes darba kārtību nosūta, e-pasta ziņojumam pievienojot darba kārtības teksta datni un ailē Subject norādot “MK darba kartiba dd.mm.gggg”, kur “dd.mm.gggg” — sēdes datums.

62. Ministru kabineta sēdē izskatāmos projektus un attiecīgos materiālus, kā arī informatīvos ziņojumus (kārtības ruļļa 157.punkts) Valsts kanceleja elektroniskā formā (izņemot dokumentus, kas nav iesniegti elektroniskā formā) nosūta Ministru kabineta locekļiem un citām attiecīgajām personām divas darbdienas pirms Ministru kabineta sēdes līdz plkst.11.00 (parasti piektdienās). Minētos dokumentus nosūta, e-pasta ziņojumam pievienojot projektu, materiālu un ziņojumu teksta datnes un ailē Subject norādot “MK sezu materials dd.mm.gggg”, kur “dd.mm.gggg” — sēdes datums. Sēdes materiālu dokumentu datnes nosaukumā norāda “xxxxvvv0”, kur “xxxx” ir projekta reģistrācijas numurs LIS, “vvv” — dokumenta veida apzīmējums saskaņā ar šīs instrukcijas 2.pielikuma 2.tabulu un “0” — reģistrācijas gada pēdējais cipars.

63. Ministru kabineta darba kārtību un izskatāmo projektu tekstus Valsts kanceleja ievieto internetā Ministru kabineta mājas lapas sadaļā “Ministru kabineta sēdes” divas darbdienas pirms Ministru kabineta sēdes līdz plkst.12.00 (parasti piektdienās).

64. Ministru kabineta sēdes precizēto darba kārtību un darba kārtībā papildus iekļautos projektus un attiecīgos materiālus (kārtības ruļļa 162.punkts) Valsts kanceleja elektroniskā formā (izņemot dokumentus, kas nav iesniegti elektroniskā formā) nosūta Ministru kabineta locekļiem un citām attiecīgajām personām Ministru kabineta sēdes dienā līdz plkst.10.00 (parasti otrdienās). Ministru kabineta sēdes precizēto darba kārtību nosūta, e-pasta ziņojumam pievienojot darba kārtības teksta un papildus iekļauto dokumentu teksta datnes un norādot:

64.1. ailē Subject “MK darba kartiba dd.mm.gggg precizeta”, kur “dd.mm.gggg” — sēdes datums;

64.2. e-pasta ziņojuma tekstā — apstiprināšanas un precizēšanas laiku.

65. Ministru kabineta sēdes precizēto darba kārtību un izskatāmo projektu tekstus Valsts kanceleja ievieto internetā Ministru kabineta mājas lapas sadaļā “Ministru kabineta sēdes” Ministru kabineta sēdes dienā līdz plkst.10.00 (parasti otrdienās).

66. Ministru kabineta sēdes protokolu Valsts kanceleja elektroniskā formā nosūta saskaņā ar Valsts kancelejas direktora apstiprinātu sarakstu (kārtības ruļļa 177.punkts) nākamajā darbdienā pēc Ministru kabineta sēdes līdz plkst.15.00 (parasti trešdienās). Ministru kabineta sēdes protokolu nosūta, e-pasta ziņojumam pievienojot protokola teksta datni un ailē Subject norādot “MK protokols dd.mm.gggg”, kur “dd.mm.gggg” — sēdes datums un “MK protokols” — atslēgas vārdi.

67. Ministru kabineta sēdes protokolu Valsts kanceleja ievieto internetā Ministru kabineta mājas lapas sadaļā “Ministru kabineta sēdes” nākamajā darbdienā pēc Ministru kabineta sēdes līdz plkst.15.00 (parasti trešdienās).

68. Ministra kabineta locekļa iebildumus pret Ministru kabineta sēdes protokolu (kārtības ruļļa 178.punkts) Valsts kancelejai nosūta rakstiski un elektroniskā formā. Iebildumus nosūta, e-pasta ziņojumam pievienojot iebildumu teksta datni un ailē Subject norādot “MK protokols dd.mm.gggg iebildumi”, kur “dd.mm.gggg” — sēdes datums un “MK protokols”, “iebildumi” — atslēgas vārdi.

69. Informāciju par projekta kontroli (kārtības ruļļa 179.punkts) Valsts kanceleja nosūta, e-pasta ziņojumam pievienojot informācijas teksta datni un ailē Subject norādot “TAP-xxxx kontrole”, kur “TAP-xxxx” — projekta reģistrācijas numurs LIS un “kontrole” — atslēgas vārds.

IX. Noslēguma jautājumi

70. Instrukcijas 13.punkts stājas spēkā ar 2003.gada 1.janvāri.

71. Instrukcijas 37.punkts stājas spēkā vienlaikus ar kārtības ruļļa 5.nodaļu.

Ministru prezidents A.Bērziņš

Satiksmes ministra vietā — ekonomikas ministrs A.Kalvītis

Redakcijas piebilde: instrukcija stājas spēkā ar 2002.gada 1.jūniju.

 

 

1.pielikums
Ministru kabineta
2002.gada 28.maija instrukcijai Nr.3

Datnes rekvizītu (Properties) aizpildīšanas kārtība

Nr.p.k.

Rekvizīts

Informācija

1.

Virsraksts (Title)

Pilns nosaukums

2.

Tēma (Subject)

Dokumenta veids (piemēram, pavadvēstule,

izziņa, atzinums, Ministru prezidenta rīkojums)

3.

Autors (Author)

Atbildīgās amatpersonas (dokumenta

autora) vārds, uzvārds

4.

Uzņēmums (Company)

Ministrijas vai institūcijas nosaukums

5.

Komentāri (Comments)

Dokumenta autora e-pasta adrese, tālrunis

 

Satiksmes ministra vietā —

ekonomikas ministrs A.Kalvītis

 

2.pielikums

Ministru kabineta

2002.gada 28.maija instrukcijai Nr.3

Dokumenta datnes nosaukuma veidošanas kārtība

1. Dokumenta datnes nosaukums nedrīkst būt garāks par 24 simboliem, un to veido pēc šāda parauga:

 

OOOvvv_ddmmgg, kur

OOO — iestādes nosaukuma saīsinājums saskaņā ar šī pielikuma 1.tabulu;

vvv — dokumenta veida apzīmējums saskaņā ar šī pielikuma 2.tabulu. Ja projekts vai iesniegtie dokumenti ir sadalīti vairākās datnēs, datnes nosaukumā aiz veida apzīmējuma “vvv” liek apakšsvītras simbolu “_” un latīņu alfabēta simbolus alfabētiskā secībā (piemēram, OOOrik_A_ddmmgg);

ddmmgg — projekta pēdējās korekcijas un izdrukāšanas datums.

2. Tiesību akta projekta pielikuma datnes nosaukumu veido pēc šāda parauga:

 

OOOvvvpyy_ddmmgg, kur

OOO — iestādes nosaukuma saīsinājums saskaņā ar šī pielikuma 1.tabulu;

vvv — dokumenta veida apzīmējums saskaņā ar šī pielikuma 2.tabulu. Ja projekts vai iesniegtie dokumenti ir sadalīti vairākās datnēs, datnes nosaukumā aiz veida apzīmējuma “vvv” liek apakšsvītras simbolu “_” un latīņu alfabēta simbolus alfabētiskā secībā (piemēram, OOOrik_A_ddmmgg);

p — pielikuma apzīmējums saskaņā ar šī pielikuma 2.tabulu;

yy — pielikuma numurs;

ddmmgg — projekta pēdējās korekcijas un izdrukāšanas datums.

 

 

1.tabula

Valsts institūciju nosaukumu saīsinājumi

Nr.

Valsts institūcija

Nosaukuma

p.k.

saīsinājums

1.

Aizsardzības ministrija

AIM

2.

Ārlietu ministrija

AM

3.

Ekonomikas ministrija

EM

4.

Finansu ministrija

FM

5.

Iekšlietu ministrija

IEM

6.

Izglītības un zinātnes ministrija

IZM

7.

Kultūras ministrija

KM

8.

Labklājības ministrija

LM

9.

Satiksmes ministrija

SAM

10.

Tieslietu ministrija

TM

11.

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija

VARAM

12.

Zemkopības ministrija

ZM

13.

Īpašu uzdevumu ministra valsts reformu lietās sekretariāts

REFM

14.

Eiropas integrācijas birojs

EIB

15.

Ministru prezidents

MP

16.

Ministru kabinets (Valsts kanceleja)

MK

 

2.tabula

Dokumentu veidu apzīmējumi

Nr.

Dokumenta veids

Dokumenta veida

p.k.

apzīmējums

1.

Pavadvēstule

pav

2.

Rīkojuma projekts

rik

3.

Protokollēmuma projekts

prot

4.

Noteikumu projekts

not

5.

Likumprojekts

lik

6.

Instrukcijas projekts

instr

7.

Ieteikumu projekts

iet

8.

Ministru prezidenta rīkojuma projekts

mpr

9.

Starptautiska līguma projekts latviešu valodā

sl

10.

Starptautiska līguma projekts svešvalodā

ss

11.

Pamatnostādņu projekts

pamn

12.

Koncepcijas projekts

konc

13.

Programmas projekts

prog

14.

Plāna projekts

pl

15.

Informatīvais ziņojums

zino

16.

Projekta anotācija

anot

17.

Izziņa par vērā ņemtajiem un noraidītajiem

izz

priekšlikumiem vai cita izziņa

18.

Starpinstitūciju sanāksmes protokols

stp

19.

Informācija, paskaidrojuma raksts vai cita informācija

iff

20.

Atzinums par tiesību akta vai politikas dokumenta projektu

atz

21.

Izziņa

izif

22.

Informācija par konsultācijām ar nevalstiskajām organizācijām

neval

23.

Pielikums

pyy

(yy — numurs

pēc kārtas)

24.

Pilnvarojums

pilnv

25.

Normatīvo aktu informatīvās sistēmas izdrukas

NAISy

(y — numurs

pēc kārtas)

26.

Ministru prezidenta rezolūcijas

mprez

27.

Valsts kancelejas Juridiskā departamenta atzinums

jd

28.

Ministru kabineta protokola izraksts

pmk

29.

Ministru kabineta komitejas protokola izraksts

pmkk

30.

Valsts sekretāru sanāksmes protokola izraksts

pvss

31.

Politikas dokumenta satura rādītājs un kopsavilkums

pdsat

32.

Personas dzīves apraksts

cv

33.

Konkursa komisijas lēmums

konkl

34.

Ministru kabineta Apbalvošanas padomes lēmums

mkapl

35.

Eiropas Savienības direktīva vai tās tulkojums

esd

 

Satiksmes ministra vietā —

ekonomikas ministrs A.Kalvītis

33 COPY.GIF (39870 bytes)

43 COPY.GIF (36770 bytes)

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!