Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Piekrītu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Kas un cik dod valsts pamatbudžetam. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 27.02.1998., Nr. 53/54 https://www.vestnesis.lv/ta/id/51236

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

"Māra". Pirmais gads pēc privatizācijas

Vēl šajā numurā

27.02.1998., Nr. 53/54

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Kas un cik dod valsts pamatbudžetam

Analizējot VID administrēto valsts pamatbudžeta ieņēmumu plāna izpildi

Maiga Dzērvīte, VID ģenerāldirektora vietniece un Lielo nodokļu maksātāju pārvaldes direktore

V1.JPG (7942 BYTES) 1998. gada janvārī VID administrētie nodokļi valsts budžetā iekasēti Ls 88,7 milj., tajā skaitā valsts pamatbudžetā ieskaitīts Ls 50,3 milj., Valsts autoceļu fondā ieskaitīts Ls 0,5 milj., sociālās apdrošināšanas iemaksas - Ls 38,0 milj. 1998. gada VID administrējamo valsts pamatbudžeta ieņēmumu normatīvs janvārim Ls 43,1 milj., tātad plāns pārsniegts par Ls 7,2 milj. vai 16,7%.

Budžeta ieņēmumu plāna izpildi (galvenokārt PVN ieņēmumus) ietekmē arvien pieaugošās PVN atmaksas, kas pamatā saistītas ar kokmateriālu eksportu. Valsts pamatbudžeta ieņēmumu plāna izpildi ietekmē arī tas, ka apmēram 20% no kopējām pārmaksām tiek izmantoti pašvaldību un speciālo budžetu nodokļu maksājumu segšanai, kā arī likumā paredzētajā kārtībā veiktās atmaksas uz uzņēmumu kontiem aptuveni 20% no kopējām pārmaksām.

Brīvo ekonomisko zonu izveide Latvijā arī ir ietekmējusi nodokļu ieņēmumus. Administrēšanas pieredze Rīgas tirdzniecības brīvostā un Ventspils brīvostā parādīja, ka nodokļu ieņēmumi Rīgas brīvostā 1997. gada 2. pusgadā, salīdzinot ar 1996. gada atbilstošo periodu, ir samazinājušies par 6,7% jeb par Ls 597,9 tūkst., bet Ventspils brīvostā 1997. gadā, salīdzinot ar 1996. gadu, par Ls 2350,0 tūkst. (tai skaitā PVN uz robežas Ls 1300 tūkst. un iekšzemē Ls 900,0 tūkst.; ievedmuita - Ls 50,0 tūkst.; akcīzes nodoklis par dīzeļdegvielu - Ls 100,0 tūkst.). Brīvo ekonomisko zonu darbības ietekme uz nodokļu ieņēmumiem tiks analizēta pēc š. g. 1. ceturkšņa rezultātiem.

Faktori, kas sekmējuši nodokļu ieņēmumu pieaugumu:

I.

Makroekonomiskā situācija

Latvijas ekonomiskā attīstība 1997. gadā vērtējama pozitīvi; tāda pat tendence saglabājusies arī 1998. gada janvārī. Galvenie ekonomiskie rādītāji: IKP - 6% pieaugums (1997. gadā IKP saražoto preču un sniegto pakalpojumu kopējā vērtība Ls 3309,2 milj.), inflācija gadā nav pārsniegusi 7% robežu.

II.

Nodokļu likmju pieaugums

Akcīzes nodokļu likmes palielinājušās:

- no 1998. gada 1. janvāra noteikta paaugstināta akcīzes nodokļa likme par rektificēto etilspirtu - par absolūtā alkohola vienu litru Ls 4,1;

- no 1998. gada 1. janvāra pārējiem alkoholiskajiem dzērieniem un alum ar etilspirta saturu virs 7,0% akcīzes nodokli aprēķina pēc absolūtā alkohola likmes par vienu litru - Ls 4,1;

- no 1998. gada 1. janvāra akcīzes nodoklis par vienu litru petrolejas - Ls 0,10;

- no 1998. gada 1. janvāra ir paaugstināta akcīzes nodokļa likme par benzīnu un dīzeļdegvielu, kā arī par to aizstājējproduktiem un komponentiem (dīzeļdegvielai, petrolejai un svinu nesaturošam benzīnam par Ls 0,02; svinu saturošam benzīnam par Ls 0,03).

III.

Iekasēto nodokļu apjoma pieaugums

1998. gada janvārī VID administrējamie valsts pamatbudžeta nodokļu ieņēmumi (tai skaitā pārskaitīts Valsts autoceļu fondā), salīdzinot ar 1997. gada janvārī faktiski iekasēto (pārskaitījumi Valsts autoceļu fondā janvārī vēl netika veikti), ir pieauguši par Ls 11,1 milj. vai 27,9%. Nodokļu ieņēmumu pieaugumu sekmē nodokļu ieņēmumu analīze un prognozēšana katrā VID teritoriālā iestādē, kas tiek veikta, pamatojoties uz rīcības plānos izvirzītajiem uzdevumiem, to izpildes stratēģiju un izpildes indikatoriem.

Uzņēmumu ienākumu nodokļa (UIN) ieņēmumi

Faktiskie UIN ieņēmumi Ls 8,7 milj. (1998. gada janvāra normatīvs Ls 5,2 milj.). UIN plāna izpilde sastāda 167,3% jeb iekasēts par Ls 3,5 milj. vairāk nekā normatīvs. UIN janvāra normatīva pārpildi ietekmējuši šādi faktori:

- nozīmīga UIN plāna pārpilde apstiprina faktu, ka 1996., 1997. gadā ir sākusies ekonomikas augšupeja - reālais IKP pieaugums 1997. gadā, salīdzinot ar 1996. gadu, - 6%. Līdz ar to uzņēmumu peļņa, uz kuru balstās avansa maksājumi, palielinās. Šāda pat tendence saglabājusies arī 1998. gada janvārī;

- 1996. gadā uzņēmumiem, kuriem tika piemēroti atvieglojumi, pamatojoties uz likumu "Par ārvalstu ieguldījumiem Latvijas Republikā", atvieglojumu piemērošanas termiņš ir beidzies;

- pamatlīdzekļu paātrinātās norakstīšanas aprēķināšanas metodes maiņa (tiek pielietota regresīvā aprēķināšanas metode).

Akcīzes nodokļa ieņēmumi

Faktiskie akcīzes nodokļa ieņēmumi Ls 11,5 milj. Valsts pamatbudžetā ieskaitīts Ls 11,0 milj., bet speciālajos budžetos ieskaitīts Ls 0,5 milj. Akcīzes nodokļa normatīva izpilde sastāda 132,5% jeb iekasēts par Ls 2,7 milj. vairāk nekā janvāra normatīvs (1998. gada janvāra normatīvs Ls 8,3 milj.).

Alkoholisko dzērienu ieņēmumu plāns tika pārpildīts par Ls 687,8 tūkst.; pārējie akcīzes nodokļi (tabaka, zelts un vieglie automobiļi) netika izpildīti par Ls 134,4 tūkst.; naftas produktu ieņēmumu plāns tika pārpildīts par Ls 2127,4 tūkst.

Akcīzes nodokļa ieņēmumu apjoms ir pieaudzis galvenokārt tāpēc, ka atbilstoši 1997. gada 13. novembra likuma "Par akcīzes nodokli naftas produktiem" pārejas noteikumu 2. p. juridiskās personas, kas veic uzņēmējdarbību ar naftas produktiem, katru gadu 1. janvārī inventarizē tām piederošos naftas produktu krājumus un par inventarizācijas rezultātā konstatēto naftas produktu daudzumu samaksā valsts budžetā akcīzes nodokli, kura apmēru aprēķina kā starpību starp akcīzes nodokli pēc likmes, kas ir spēkā kārtējā gada 1. janvārī, un akcīzes nodokli pēc likmes, kas bija spēkā iepriekšējā gadā. Par atlikumiem uz 1998. gada 1. janvāri maksājums bija jāveic līdz 1998. gada 1. februārim.

Lielākais īpatsvars no 1998. gada janvārī iekasētā akcīzes nodokļa apjoma ir akcīzes nodokļa iemaksām par svinu nesaturošo benzīnu - 36,25% un par pārējiem alkoholiskajiem dzērieniem, izņemot alu - 32,72%. Par tabakas izstrādājumiem iekasētā akcīzes nodokļa īpatsvars ir 6,2%, par dīzeļdegvielu - 17,43%.

Pievienotās vērtības nodokļa (PVN) ieņēmumi

1998. gada janvārī faktiskie PVN ieņēmumi Ls 27,6 milj. (1998. gada janvāra normatīvs Ls 26,5 milj.). PVN janvāra normas izpilde sastāda 104,2% jeb iekasēts par Ls 1,1 milj. vairāk nekā plānots. PVN plāna izpildi ietekmējuši šādi faktori:

- PVN 1998. gada janvāra normatīva izpildi ietekmēja mazumtirdzniecības apgrozījuma pieaugums. Pieaugot ekonomiskajai rosībai un jaunu finansu pakalpojumu, tādu kā līzings, pieejamībai, 1997. gada 10 mēnešos mazumtirdzniecības apgrozījums ir pieaudzis par 14,6%;

- koksnes un tās izstrādājumu eksports pieaudzis 1997. gada 9 mēnešos, salīdzinot ar 1996. gada attiecīgo periodu par 52,7%, tāpat eksporta pieaugums par 17,4% vērojams transporta līdzekļu, metālapstrādes un mašīnbūves produkcijai, arī vieglās rūpniecības precēm par 12,2% (1/3 no kopējām PVN atmaksām saistītas ar koksnes un to izstrādājumu eksportu);

- tekstilmateriālu un tekstilizstrādājumu eksporta pieaugums (15% no kopējām PVN atmaksām);

- 1998. gada janvāra PVN pārmaksu izmantošana citu nodokļu maksājumu segšanai, tekošo nodokļu maksājumu segšanai, vai arī tās var tikt atmaksātas uz uzņēmumu kontiem;

- iedzīvotāju pirktspējas samazināšanās par 5,5% (1997. gada 9 mēnešos pēc mājsaimniecību budžeta apsekojumu datiem).

IV.

Nodokļu maksātāju izglītības līmeņa paaugstināšanās nodokļu jomā

To sekmē gan VID darbinieku darbs ar nodokļu maksātājiem, to apmācību organizēšana, dažādu konsultāciju sniegšana nodokļu jautājumos, gan dažādu biznesa struktūru organizētie semināri un kursi par nodokļu likumdošanas piemērošanu, kā arī par citiem jautājumiem. Piemēram, katru mēnesi dažādos centrālajos masu informācijas līdzekļos tiek piedāvāti apmēram 50 dažādi kursi un semināri nodokļu jautājumos.

V

. VID darbinieku darba kvalitātes uzlabošanās

No vairāk nekā 4 tūkst. pašreiz VID strādājošiem augstākā izglītība ir 37%, vidējā speciālā - 38%, vidējā - 25%. VID vajadzīgi augsti kvalificēti, nepārtraukti pašizglītoties spējīgi un komunikabli darbinieki, kas korekti pildītu amata pienākumus. 1997. gada laikā ar kopējo dalībnieku skaitu 2582 VID darbinieki ir paaugstinājuši savu profesionālo izglītības līmeni 34 dažādu tēmu kvalifikācijas celšanas kursos, bet paaugstinājuši un pilnveidojuši savu profesionālo izglītības līmeni 30 semināros atbilstoši aktuālajām vajadzībām ir 1540 VID darbinieki. Notiek konsultācijas un semināri ar PHARE un OECD programmas vadītājiem un Baltijas valstu pārstāvjiem par nodokļu un muitas darbinieku mācībām un mācību sistēmas pilnveidošanu. 1997. gadā Rīgā - 2 mācību kursi (piedalījās 36 VID darbinieki), ārvalstīs - 20 mācību kursi un semināri (piedalījās 74 VID darbinieki).

1998. gada 6. februārī notika izlaidums RTU Starptautisko ekonomisko sakaru un muitas institūtā (SESMI), kurā atestātu par augstāko ekonomisko izglītību muitas vadīšanas specialitātē saņēma 39 VID darbinieki, inženierzinātņu bakalaura grādu ekonomikā - 39 darbinieki, bet muitas eksperta kvalifikāciju muitas vadīšanas un nodokļu nozarē - 46 muitnieki.

VI.

Informācijas sistēmas modernizācijas uzsākšana

VID Informācijas sistēma (SI) ir instruments nodokļu administrācijas un muitas funkciju veikšanai. Tāpēc no tās kvalitātes ir atkarīga valsts nodokļu, nodevu un citu valsts noteikto obligāto maksājumu iekasēšanas kvalitāte un kvantitāte. Viens no svarīgākajiem sistēmas faktoriem ir nodokļu uzskaites sistēmas sakārtošana, muitas informatīvās sistēmas izveide, jaunā Muitas likuma prasībām atbilstošas maksājumu uzskaites un kontroles sistēmas izveide.

1997. gadā pamatā pabeigta nodokļu maksātāju reģistra jaunās versijas izveide. Izstrādātas lietotājprasības visam nodokļu administrācijas ciklam, kā arī nodokļu uzskaites centrālā datu bāze, kurā ar 1998. gada septembri tiks apkopoti dati no visām teritoriālajām iestādēm.

VII.

Muitas modernizācijas pasākumi

1997. gada laikā modernizēta Rīgas muitas reģionālā muitas sistēma, izveidota Muitas centrālā datu bāze, kurā apvienotas visu iepriekšējo gadu datu bāzes. Ieviesta centrālās muitas informatīvā sistēma, bet muitas kontroles punktos šīs sistēmas ieviešana kavējas, jo nav pieņemti MK noteikumi par preču deklarēšanu. Muitas modernizācijas pasākumi sekmē ekonomiskās robežas drošības nodrošināšanu, kas savukārt ietekmē legālā biznesa palielināšanos valstī.

Realizējot šos pasākumus, palielinājās uz robežas iekasēto nodokļu apjoms, kā arī iekšzemē iekasēto nodokļu apjoms.

Faktiskie muitas nodokļa ieņēmumi 1998. gada janvārī ir Ls 1,5 milj. (1997. gada janvāra normatīvs Ls 1,4 milj.). Muitas nodokļa 1998. gada janvāra normatīva izpilde sastāda 107,1% jeb iekasēts par Ls 0,1 milj. vairāk nekā normatīvs.

Preču imports republikā 1997. gada 9 mēnešos ir pieaudzis par 23,7%, nedaudz straujāk nekā eksports (21,8%).

Sociālās apdrošināšanas iemaksas 1998. gada janvārī

1998. gada janvārī sociālās apdrošināšanas iemaksas iekasētas Ls 38,0 milj. apmērā. 1997. gada janvārī sociālais nodoklis iekasēts Ls 27,4 milj. apmērā, kas ir par Ls 10,6 milj. vairāk, jeb pieaugums par 38,7%.

1998. gada janvārī sociālās apdrošināšanas iemaksu administrēšanu ir pārņēmis VID, bet vēl joprojām nav atrisinātas daudzas problēmas, kas saistītas ar sociālās apdrošināšanas iemaksu administrēšanas funkciju pārņemšanu.

Joprojām turpinās nodokļu maksātāju bāzes salīdzināšanas, šajā darba stadijā par pamatu ņemot Valsts ieņēmumu dienesta maksātāju datu bāzi. Salīdzināti 56,1 tūkst. reāli eksistējošu nodokļu maksātāju kodi. Tiek strādāts pie 22,7 tūkst. nodokļu maksātāju meklēšanas, kuru kodi bija uzrādīti nepareizi. Datu bāzes koriģēšana turpinās, jo šis process ir ļoti darbietilpīgs.

Valsts ieņēmumu dienests turpina risināt problēmas, kas saistītas ar parādu piedziņas lietu izskatīšanu tiesās. VID Juridiskā pārvalde izstrādā Ministru kabineta noteikumu projektu, lai atrisinātu ar pārstāvību tiesās saistītos jautājumus.

Pašlaik rajonos notiek semināri par piedziņas metodoloģijas jautājumiem, kuros tiek apspriestas ar sociālā nodokļa parādu piedziņu saistītās problēmas. Semināru laikā atklājusies šāda situācija: analizējot VID teritoriālai iestādei SAP iesniegto sarakstu par sociālā nodokļa parādniekiem, konstatēti gadījumi, kad uzņēmums, kuram ir parāds, ir izslēgts no Uzņēmumu reģistra. Lai noteiktu, cik aktuāla un izplatīta ir šī problēma, VID Juridiskā pārvalde gatavo attiecīgu pieprasījumu rajonu teritoriālajām iestādēm.

Tiek apkopota no VSAF saņemtā skaidrojošā rakstura informācija par sociālās apdrošināšanas iemaksas administrēšanas jautājumiem 1996.-1997. g. un gatavots skaidrojošs palīgmateriāls VID teritoriālajām iestādēm par likuma "Par sociālo nodokli" piemērošanu un par atšķirībām sociālā nodokļa un iedzīvotāju ienākuma nodokļa apliekamās bāzēs.

VID administrētie pamatbudžeta ieņēmumi 1998. gada janvārī

(milj. Ls)

Ieņēmumu Normatīvs Faktiskie Novirze Faktiskā
gada plāns 1998. gada ieņēmumi izpilde pret
1998. g. janvārī (8,33%) 1998. gada normatīvu
janvārī janvārī (%)
PVN 318,5 26,5 27,6 1,1 4,2
UIN 62,0 5,2 8,7 3,5 67,3
Akcīzes nodoklis 99,0 8,3 11,0* 2,7 32,5
Muitas nodoklis 17,2 1,4 1,5 0,1 7,1
Citi 20,1 1,7 1,5 -0,2 -11,7
Kopīgie ieņēmumi 516,8 43,1 50,3* 7,2 16,7

* Bez tam 500,0 tūkst. pārskaitīti Valsts autoceļu fondā.

VID administrētie valsts pamatbudžeta ieņēmumi 1998. gada janvārī pa nodokļu veidiem,

salīdzinot ar 1997. gada atbilstošo periodu

(milj. Ls)

Faktiski iekasēts Faktiski iekasēts Novirze Novirze
1997. g. janvārī 1998. g. janvārī (Ls) (%)
PVN 23,6 27,6 4,0 16,9
UIN 4,8 8,7 3,9 81,3
Akcīzes nod. 8,5 11,5 3,0 35,3
Muitas nod. 1,5 1,5 0,0 0
Citi 1,3 1,5 0,2 15,4
Kopā 39,7 50,8 11,1 27,9

Akcīzes nodokļa maksājumi 1998. gada janvārī

(tūkst. Ls)

Maksājuma nosaukums 1998. gada Normatīvs Fakts Fakts Īpatsvars
plāns 1998. gada 1998. gada mīnus (%)
janvārī janvārī normatīvs
Rektificētais etilspirts 1,0 0,01
Šampanietis un visu veidu vīni 392,8 3,58
Pārējie alkoholiskie dzērieni, izņemot alu 39 500,0 3305 3589,2 +687,8 32,72
Alus ar etilspirta saturu virs 5,5 tilpum-
procentiem līdz 7,0 tilpumprocentiem 5,6 0,05
Alus ar etilspirta saturu
virs 7,0 tilpumprocentiem 4,2 0,04
Tabakas izstrādājumi 680,0 6,2
Zelts un citi dārgmetāli un to izstrādājumi 12 500,0 1046 21,3 -134,4 0,19
Vieglie automobiļi 210,3 1,92
Svinu nesaturošs benzīns, tā aizstājēj-
produkti un komponenti 3976,0,0** 36,25
Svinu saturošs benzīns, tā aizstājējprodukti
un komponenti 47 050,0* 3936 8,8 +2127,4 0,08
Dīzeļdegviela, tās aizstājējprodukti
un komponenti 1911,8 17,43
Petroleja 65,3 0,6
Degvieleļļa, tās aizstājējprodukti
un komponenti 96,3 0,88
Naftas gāzes un pārējie gāzveida
ogļūdeņraži, izņemot dabasgāzi 5,2 0,05
Kopā 99 050* 8287 10 968,0 2681,0 100,0

* Bez tam pārskaitījumi Valsts autoceļu fondā.

** Bez tam maksājums Ls 500 tūkst. Valsts autoceļu fondā veikts no šīs summas.

BU.JPG (22478 BYTES)

Kritēriji, pēc kuriem tika izraudzīti 70 uzņēmumi, kuri bija uzaicināti uz 20. februāra oficiālo tikšanos ar VID vadību un valdību:

1) iemaksātās nodokļu summas valsts pamatbudžetā;

2) iemaksātās iedzīvotāju ienākuma nodokļa summas pašvaldību budžetā;

3) tas, ka uzņēmums ir viens no lielākajiem vai lielākais nodokļu maksātājs savā darbības nozarē;

4) tas, ka uzņēmumam nav nodokļu parādu.

70 lielākie nodokļu maksātāji

(tūkst. Ls)
Nozare Valsts Uzņēmuma PVN Akcīzes Pārējie Iedzīv.
pamatbudžetā ienākuma nod. maksā- ien.
iemaksāts nodoklis jumi nodoklis
kopā ar muitu
un akc. pr.p.
Bankas un apdrošināšana 6494,5 3718,8 393,5 26,4 2355,9 3885,9
Celtniecība 1805,3 235,6 1564,8 1,6 3,4 485,4
Dzērienu ražošana un pārdošana 47 191,0 1846,9 12 247,6 32 668,5 428,0 1470,4
Elektroenerģija, gāze, ūdens 45 729,1 6127,6 38 706,8 894,7 6446,1
Izdevniecību darbība 2324,4 404,8 1881,4 38,2 924,8
Koka izstrādājumi -416,3 1377,7 -1815,9 21,9 1299,1
Lauksaimniecība 78,7 1,6 77,1 7,9
Metālliešana un apstrāde -6016,0 57,1 -6130,4 57,3 1810,2
Naftas produkti 69 344,4 16 007,7 15 894,9 33 552,4 3889,4 2132,4
Pārtikas produkti 5503,2 1587,3 3609,0 221,6 85,3 3303,1
Pasts un sakari 12 974,9 815,3 12 147,9 11,7 4642,9
Transports 4090,1 4491,1 -951,0 146,2 403,8 12 656,9
Vairumtirdzniecība 5595,5 1266,3 3447,7 818,7 62,7 175,2
Pārējie 101 56,5 1 758,4 5 573,2 2 402,8 422,0 2 127,4
Kopā 204 855,4 39 696,2 86 646,8 69 838,3 8674,2 41 367,8
Nr. Iedz. Nozare Uzņēmuma Nodokļu maks. Adrese Pasta
ien. nosaukums reģ. Nr. indekss
nod.
1. v Dzērienu ražošana "Latvijas balzams", 40003031873 Rīga, LV-1012
un pārdošana valsts a/s A.Čaka iela 160
2. v Elektroenerģija, "Latvenergo", 40003032949 Rīga, Pulkveža LV-1230
gāze, ūdens privatizējamā VAS Brieža iela 12
3. v Naftas produkti "Ventspils nafta", 50003003091 Ventspils, LV-3600
privatizējamā VAS Talsu iela 75
4. v Elektroenerģija, "Latvijas gāze", VAS 40003000642 Rīga, Blieķu LV-1139
gāze, ūdens iela 6
5. Naftas produkti "Kurzemes degviela", a/s 40003229495 Saldus raj., LV-3801
Saldus pag. "Torņi"
6. v Pasts un sakari "Lattelekom", k/u, SIA 40003052786 Rīga, Vaļņu iela 30 LV-1050
7. Dzērienu ražošana "Rīgas vīni", a/s 40003024763 Rīga, Blieķu iela 7 LV-1138
un pārdošana
8. Naftas produkti "Latvija Statoil", SIA 40003064094 Rīga, Doma LV-1050
laukums 4
9. Naftas produkti "Stalkers", SIA 41503008153 Daugavpils, LV-5404
Dobeles iela 30
10. Naftas produkti "Neste oil Latvija", SIA 40003132723 Rīga, Pērnavas LV-1009
iela 78
11. Naftas produkti "Augstceltne", SIA 40103000117 Rīga, Republikas LV-1010
laukums 2
12. Naftas produkti "Dinaz", k/u, SIA 41503000747 Daugavpils, LV-5420
Jelgavas iela 2a
13. Naftas produkti "Lat-Petroil", SIA 40003268878 Rīga, Hipokrāta LV-1079
iela 47-108
14. Naftas produkti "Baltimar VT", SIA 40103091281 Ventspils, LV-3600
Talsu iela 112a-3
15. Naftas produkti "Shell Latvija", SIA 40003144582 Rīga, Kalēju iela 49 LV-1050
16. v Bankas un "Latvijas Unibanka", a/s 40003151743 Rīga, Pils iela 23 LV-1050
apdrošināšana
17. Dzērienu ražošana "Aldaris", a/s 40003073627 Rīga, Tvaika iela 44 LV-1005
un pārdošana
18. Pasts un sakari "Latvijas mobilais 50003050931 Rīga, Ūnijas iela 39 LV-1039
telefons", k/u, SIA
19. v Bankas un "Latvijas Banka" 90000158236 Rīga, K.Valdemāra LV-1050
apdrošināšana iela 2a
20. Tabaka "Greis", SIA 40003277353 Rīga, Baznīcas LV-1001
iela 41/43-37
21. v Elektroenerģija, "Rīgas siltums", a/s 40003286750 Rīga, Cēsu iela 3 LV-1012
gāze, ūdens
22. v Apģērbu ražošana "Lauma", a/s 50003006223 Liepāja, Ziemeļu LV-3417
iela 19
23. Dzērienu ražošana "Berlat", Latvijas- 40003185932 Rīgas raj., Ādažu LV-2164
un pārdošana Vācijas k/u, SIA pag. "Jaunkūlas"
24. Bankas un "Parekss-Banka", a/s 40003074590 Rīga, Smilšu iela 3 LV-1010
apdrošināšana
25. Citi pakalpojumi "Rīgas centrāltirgus", a/s 50003249741 Rīga, Nēģu iela 3 LV-1003
26. Automobiļu "Auto Rīga", SIA 40003055104 Rīga, S.Eizenšteina LV-1079
pārdošana iela 6
27. Pārtikas produkti "Balticovo", a/s 40003058863 Iecavas pag., LV-3913
Bauskas raj.
28. v Transports "Tramvaju un trolejbusu 40103036010 Rīga, Brīvības LV-1012
pārvalde, p/u iela 191
29. v Pārtikas produkti "Laima", a/s 40003020441 Rīga, Miera iela 22 LV-1136
30. Pārtikas produkti "Dobeles dzirnavnieks", 40003020653 Dobele, Spodrības LV-3701
a/s iela 4
31. Viesnīcas "Polar Bek Daugava", SIA 40003056928 Rīga, Kuģu iela 24 LV-1048
32. Transports "Latvijas gaisa 40003038621 Lidosta "Rīga", LV-1053
satiksme", v/u Mārupes pag., Rīgas raj.
33. Vairumtirdzniecība "Simeks SMS", SIA 40003267800 Rīga, Tukuma iela 6 LV-1002
34. Transports "Rīgas tirdzniecības 40003031905 Rīga, Katrīnas LV-1227
osta", VAS iela 5a
35. Dzērienu ražošana "Veta", SIA 41703000294 Jelgava, Raiņa LV-3601
un pārdošana iela 20
36. Celtniecība "BMGS", a/s 40003146013 Rīga, Ģertrūdes LV-1011
iela 33/35
37. Mazumtirdzniecība "Interpegro-Latvija", 40003053029 Rīga, Nēģu iela 16 LV-1003
k/u, SIA
38. Vairumtirdzniecība "Baltic sugar 40003118946 Rīga, Republikas LV-1010
company", SIA laukums 2
39. Pārtikas produkti "Rīgas piena 40003017441 Rīga, Bauskas LV-1004
kombināts", a/s iela 180
40. Elektroenerģija, "Rīgas ūdens", p/u 40103023035 Rīga, Basteja LV-1495
gāze, ūdens bulvāris 1
41. Vairumtirdzniecība "Mono-M" 40003198725 Rīga, Krustpils LV-1073
iela 147
42. Vairumtirdzniecība "Latvijas metāls", a/s 40003197310 Rīga, Braslas iela 24 LV-1035
43. Transports "Rīnūži", Rīgas ostas 40003032671 Rīga, Atlantijas LV-1020
valsts stividoru komp. iela 27
44. Celtniecība "U.Pīlēna birojs", a/s 42103000187 Liepāja, Strautu LV-3400
iela 1/5
45. Izdevniecību "Diena", a/s 40003086104 Rīga, Mūkusalas LV-1004
darbība iela 41
46. Radio un TV "Latvijas Valsts radio 40003011203 Rīga, Elizabetes LV-1010
un TV centrs", a/s iela 41/43
47. Pārtikas produkti "Staburadze", a/s 40003012482 Rīga, Artilērijas LV-1009
iela 55
48. Pārtikas produkti "Jelgavas 40003017988 Jelgava, Cukura LV-3002
cukurfabrika", a/s iela 22
49. Koka izstrādājumi "Linda", Latvijas- 40003007091 Rīga, Aspazijas LV-1001
Vācijas k/u, SIA bulvāris 26
50. Pārtikas produkti "Putnu fabrika 50003007411 Rīgas raj. LV-2123
Ķekava", a/s Ķekavas pag.
51. Izdevniecību "Lauku Avīze", SIA 40103027253 Rīga, Balasta LV-1081
darbība dambis 3
52. Vairumtirdzniecība "Kemira agro 40003229974 Rīga, Dzirnavu LV-1018
Latvija", SIA iela 140
53. Celtniecība "Latvijas tilti", a/s 50003030441 Granīta iela 15, LV-1065
Rīgas raj. Stopiņu pag.
54. Izdevniecību "Apgāds Zvaigzne 40003154167 Rīga, K.Valdemāra LV-1013
darbība ABC", SIA iela 105
55. Izdevniecību "Preses nams", a/s 40003000248 Rīga, Balasta LV-1081
darbība dambis 3
56. Pārtikas produkti "Internacionālie 40003227992 Bauskas raj., Īslīces LV-3901
vīni", SIA pag. "Imantas"
57. v Pasts un sakari "Latvijas pasts", v/u 40003052790 Rīga, Brīvības LV-1000
bulvāris 21
58. Bankas un "Balta", a/s 40003049409 Rīga, Vaļņu iela 1 LV-1050
apdrošināšana
59. Restorāni "Lido", SIA 40003022654 Rīga, Lāčplēša LV-1011
iela 53
60. Koka izstrādājumi "Rīgas finieru 40003107641 Rīga, Bieķensalas LV-1004
rūpnīca", SIA iela 2a
61. tikai Transports "Latvijas dzelzceļš", VAS 40003032065 Rīga, Gogoļa iela 3 LV-1547
62. tikai Transports "Latvijas kuģniecība", 40003021108 Rīga, Basteja LV-1807
PVAS bulvāris 2
63. tikai Koka izstrādājumi "Latvijas finieris", a/s 40003094173 Rīga, Bauskas iela 59 LV-1004
64. tikai Metālliešana "Liepājas metalurgs", a/s 40003014197 Liepāja, Brīvības LV-3400
un apstrāde iela 93
65. tikai Pārtikas produkti "Jūras līcis", a/s 40003097184 Jūrmala, Lašu iela 11 LV-2010
66. tikai Transports "Latrostrans", SIA 40003190740 Daugavpils, LV-5403
Balvu iela 7
67. tikai Metālliešana "Rebir", a/s 40003028394 Rēzekne, Viļakas LV-4600
un apstrāde iela 4
68. tikai Bankas un "Latvijas Krājbanka", 40003068096 Rīga, Smilšu LV-1920
apdrošināšana a/s iela 1/4
69. Lauksaimniecība J.Pilvera z/s "Ziedi" 45101000230 Dobeles raj., Auru LV-3701
pag. "Liepziedi" 8
70. Lauksaimniecība J.Bojāra z/s "Ezeriņi" 47701000646 Preiļu raj., Vārkavas LV-5337
pag., Dovales s. "Ezeriņi"

 

 

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!