• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 1997. gada 23. septembra noteikumi Nr. 336 "Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldes nolikums". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 25.09.1997., Nr. 246/247 https://www.vestnesis.lv/ta/id/45086-liepajas-specialas-ekonomiskas-zonas-parvaldes-nolikums

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr.337

Korupcijas novēršanas padomes nolikums

Vēl šajā numurā

25.09.1997., Nr. 246/247

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 336

Pieņemts: 23.09.1997.

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Ministru kabineta noteikumi nr.336

1997.gada 23.septembrī Rīgā (prot. nr.53 15.§)

Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldes nolikums

Izdoti saskaņā ar Liepājas speciālās ekonomiskās zonas likuma 8.panta ceturto daļu

 

I. Vispārīgie jautājumi

1. Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvalde (turpmāk — Pārvalde) ir publisko un privāto tiesību subjekts, kas atbilstoši Liepājas speciālās ekonomiskās zonas likumam, likumam “Par ostām”, Liepājas ostas noteikumiem, šī nolikuma un citu normatīvo aktu normām veic pārvaldes funkcijas Liepājas speciālās ekonomiskās zonas teritorijā.

2. Pārvalde ir valsts un pašvaldības izveidota juridiska persona, kurai ir speciāls budžets, sava nošķirta manta, zīmogs ar papildinātā Latvijas Republikas valsts mazā ģerboņa attēlu un Pārvaldes nosaukumu latviešu un angļu valodā, kā arī norēķinu konti bankās un simbolika.

3. Pārvaldes nosaukums ir:

3.1. “Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvalde” latviešu valodā;

3.2. “Liepāja Special Economic Zone Authority” angļu valodā.

4. Pārvaldes juridiskā adrese ir Fēniksa iela 4, Liepāja, LV–3401, Latvijas Republika.

5. Pārvalde ir Liepājas ostas pārvaldes tiesību un saistību pārņēmēja. Pārvalde ir Liepājas pilsētas pašvaldības noslēgtajos līgumos par piestātņu un zemes nomu Liepājas ostas teritorijā paredzēto iznomātāja tiesību un saistību pārmantotāja, kā arī bijušā pašvaldības uzņēmuma “Liepājas osta” tiesību un saistību pārmantotāja.

6. Pārvaldes valdījumā atrodas normatīvajos aktos paredzētajā kārtībā nodotā Liepājas speciālās ekonomiskās zonas teritorijā valstij un pašvaldībai piederošā zeme un nekustamais īpašums, ostas akvatorija, kuģu ceļi, peldošās navigācijas iekārtas, kā arī citi objekti atbilstoši likuma “Par ostām” 4.panta noteikumiem.

7. Pārvaldes īpašumā atrodas par Pārvaldes līdzekļiem vai citā likumīgā ceļā iegūtas, arī jaunradītas, ķermeniskas un bezķermeniskas lietas.

8. Pārvaldes funkcijas veic Liepājas speciālās ekonomiskās zonas valde (turpmāk — Valde) un Liepājas speciālās ekonomiskās zonas izpildaparāts (turpmāk — Izpildaparāts), kuru vada Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldnieks.

II. Pārvaldes finansu līdzekļi

9. Pārvaldes speciālo budžetu veido:

9.1. līdzekļi, kas iegūti saskaņā ar likuma “Par ostām” 12.panta pirmo daļu;

9.2. līdzekļi, kas iegūti saskaņā ar Liepājas speciālās ekonomiskās zonas likuma 13.panta pirmo daļu;

9.3. citi līdzekļi, kas iegūti likumos un citos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.

10. Pārvaldes speciālo budžetu izlieto:

10.1. Liepājas speciālās ekonomiskās zonas likuma 13.panta otrajā daļā noteiktajiem mērķiem;

10.2. likuma “Par ostām” 7.panta otrajā un trešajā daļā noteikto funkciju izpildei;

10.3. citu šajā nolikumā minēto darbību un pasākumu finansēšanai.

11. Pārvaldei var būt Valdes noteikti fondi.

12. Pārvalde kārto saimnieciskās darbības un finansu operāciju uzskaiti saskaņā ar likumu “Par grāmatvedību” un iesniedz pārskatus atbilstoši likumam “Par uzņēmumu gada pārskatiem”.

III. Valde

13. Valde ir augstākā Liepājas speciālās ekonomiskās zonas lēmējinstitūcija, kura veic šajā nolikumā un Liepājas speciālās ekonomiskās zonas likumā paredzētās pārvaldes un uzraudzības funkcijas.

14. Valdes locekļus saskaņā ar Liepājas speciālās ekonomiskās zonas likuma 9.pantu ieceļ amatā Ministru kabinets.

15. Valdes locekļu pienākumus, kā arī uzņēmējdarbības un ienākumu gūšanas ierobežojumus un citus ar minētajām darbībām saistītus ierobežojumus nosaka Korupcijas novēršanas likums.

16. Valdes locekļi no sava vidus ievēlē Valdes priekšsēdētāju, kurš vada Valdes darbu, kā arī Valdes priekšsēdētāja vietnieku.

17. Valdes locekļu pilnvaru laiks ir pieci gadi, un ir pieļaujama Valdes locekļu atkārtota iecelšana.

18. Valdes loceklis ir tiesīgs atteikties no darba Valdē. Valdes loceklis, kurš iesniedzis šādu paziņojumu, pilda Valdes locekļa pienākumus pilnā apjomā līdz laikam, kamēr Ministru kabinets nav iecēlis citu Valdes locekli.

19. Valde tās locekļiem var noteikt darba samaksu par darbu Valdē no Pārvaldes līdzekļiem.

20. Valde veic šādas funkcijas:

20.1. Liepājas speciālās ekonomiskās zonas likuma 10.panta pirmajā daļā noteiktās funkcijas;

20.2. likuma “Par ostām” 7.panta otrās daļas 1., 2. un 4.apakšpunktā noteiktās funkcijas;

20.3. pieņem un izskata pieteikumus no personām, kuras vēlas veikt uzņēmējdarbību Liepājas speciālajā ekonomiskajā zonā;

20.4. pieņem lēmumus par šādu līgumu slēgšanu:

20.4.1. koncesiju līgumi;

20.4.2. aizņēmuma līgumi;

20.4.3. saimnieciskie līgumi, ja līguma summa pārsniedz 100 000 latu vai līguma darbības laiks pārsniedz trīs gadus;

20.4.4. ilgtermiņa nekustamā īpašuma nomas līgumi uz pieciem vai vairāk gadiem;

20.5. kontrolē Izpildaparāta darbību;

20.6. izskata un akceptē Liepājas ostas noteikumu projektu;

20.7. izskata un akceptē Liepājas ostas robežu projektu;

20.8. nosaka darba samaksu Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldniekam;

20.9. nosaka Liepājas speciālās ekonomiskās zonas iekšējo kārtību;

20.10. lai veicinātu Liepājas speciālās ekonomiskās zonas uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību) attīstību, pakalpojumu sniegšanas uzlabošanai Liepājas speciālajā ekonomiskajā zonā, ja nepieciešams, piesaista attiecīgus uzņēmumus (uzņēmējsabiedrības);

20.11. nodrošina muitas dienestu, tiesībaizsardzības un citu valsts institūciju netraucētu darbību Liepājas speciālajā ekonomiskajā zonā;

20.12. sadarbojas ar organizācijām un institūcijām, kuru darbība ir nozīmīga Liepājas speciālajai ekonomiskajai zonai;

20.13. iznomā vai izīrē Pārvaldes labā nodibinātos servitūtus uz citām juridiskajām un fiziskajām personām piederošo Liepājas speciālās ekonomiskās zonas teritorijā esošo nekustamo īpašumu;

20.14. nodibina servitūtus un savu pilnvaru ietvaros izlieto servitūtus uz citām juridiskajām un fiziskajām personām piederošo Liepājas ostas zemi saskaņā ar likuma “Par ostām” 4.pantu;

20.15. pieņem lēmumus par komunikāciju un citu objektu izbūvi Liepājas speciālajā ekonomiskajā zonā;

20.16. apstiprina Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldnieka sagatavotos gada pārskatus par Pārvaldes darbu, kas saskaņā ar normatīvajiem aktiem iesniedzami valsts un attiecīgās pašvaldības institūcijās;

20.17. nodrošina Pārvaldes gada pārskata revīziju saskaņā ar likumu “Par uzņēmumu gada pārskatiem”;

20.18. apstiprina Pārvaldes gada pārskatu;

20.19. apstiprina Liepājas speciālās ekonomiskās zonas simboliku, emblēmu, kā arī citu atribūtiku.

21. Valdei ir tiesības pārņemt savā kompetencē jebkuru Izpildaparāta kompetencē nodoto jautājumu un atcelt jebkuru Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldnieka vai citas Liepājas speciālās ekonomiskās zonas amatpersonas rīkojumu vai lēmumu.

22. Valdei ir tiesības izlemt jebkuru ar Liepājas speciālās ekonomiskās zonas darbību saistītu jautājumu, ja tas nav pretrunā ar likumiem un citiem normatīvajiem aktiem.

23. Valde ne retāk kā reizi ceturksnī izvērtē un pieņem Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldnieka pārskatu:

23.1. par Pārvaldei pienākošo maksājumu iekasēšanas gaitu;

23.2. par uzņēmumiem (uzņēmējsabiedrībām), kas reģistrēti un darbojas Liepājas speciālās ekonomiskās zonas teritorijā.

IV. Valdes reglaments

24. Valdes sēdes ir slēgtas, un tajās piedalās Valdes locekļi un Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldnieks. Valde ir tiesīga uzaicināt piedalīties sēdē citas personas.

25. Valdes sēdes notiek ne retāk kā reizi mēnesī.

26. Valdes sēde ir pilntiesīga, ja tajā piedalās ne mazāk kā seši Valdes locekļi.

27. Valdes sēdē jāpiedalās Valdes priekšsēdētājam vai viņa prombūtnes laikā — priekšsēdētāja vietniekam.

28. Valdes lēmumi tiek pieņemti ar vienkāršu balsu vairākumu.

29. Valdes priekšsēdētājs tiek ievēlēts amatā, ja par viņu nobalso ne mazāk kā seši Valdes locekļi.

30. Valdes locekļiem Valdes sēdē jāpiedalās personīgi. Nav pieļaujama savu pilnvaru nodošana trešajām personām vai citiem Valdes locekļiem.

31. Valdes sēdes ir kārtējās vai ārkārtas. Valdes ārkārtas sēdes var tikt sasauktas, ja to pieprasa Valdes priekšsēdētājs (viņa prombūtnes laikā — priekšsēdētāja vietnieks), Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldnieks vai vismaz divi Valdes locekļi, kuri pārstāv valsts institūcijas. Personām, kuras pieprasa sasaukt Valdes ārkārtas sēdi, jāpaziņo par darba kārtībā iekļautajiem jautājumiem un jāsagatavo attiecīgie lēmumu projekti.

32. Valdes ārkārtas sēde jāsasauc ne vēlāk kā piecas dienas, bet ne agrāk kā diennakti no brīža, kad saņemts pieprasījums par Valdes ārkārtas sēdes sasaukšanu. Sasaukt Valdes ārkārtas sēdi var agrāk, ja tam piekrīt visi Valdes locekļi.

33. Valdes sēdes sasauc Valdes priekšsēdētājs.

34. Sasaucot Valdes ārkārtas sēdi, Valdes priekšsēdētājam jānorāda attiecīgās sēdes darba kārtībā iekļautie jautājumi, Valdes ārkārtas sēdes iniciatori, kā arī jāpievieno iesniegtie lēmumu projekti.

35. Kārtējo Valdes sēdi sasauc Valdes priekšsēdētājs, bet tās sasaukšanas vietu un laiku nosaka Valde iepriekšējā kārtējā Valdes sēdē.

36. Valdes sēdes tiek protokolētas. Protokolā jāieraksta katra Valdes locekļa balsojuma rezultāti. Protokolu paraksta attiecīgās sēdes vadītājs un protokolists.

37. Valdes sēdes sākumā tiek apstiprināts iepriekšējās Valdes sēdes protokols.

38. Valdes sēdē var tikt izskatīti arī citi jautājumi, kas nav iekļauti apstiprinātajā darba kārtībā, ja tam piekrīt visi klātesošie Valdes locekļi un ir sagatavots attiecīgs Valdes lēmuma projekts.

39. Valdes lēmumu projektus sagatavo Izpildaparāts.

40. Valdes kārtējās sēdes materiāli un darba kārtība izsniedzama katram Valdes loceklim ne vēlāk kā trīs dienas pirms Valdes sēdes.

41. Valdes lēmumu noraksti trīs dienu laikā pēc Valdes kārtējās sēdes tiek izsniegti visiem Valdes locekļiem, kā arī personām, uz kurām attiecas konkrētais lēmums.

42. Valdes lēmumi ir brīvi pieejami Pārvaldē. Jebkura ieinteresētā persona ir tiesīga iepazīties ar Valdes lēmumiem un Izpildaparāta noteiktajā kārtībā saņemt to norakstus.

V. Izpildaparāts

43. Izpildaparāts ir Pārvaldes izpildes un pārstāvības institūcija.

44. Izpildaparātu ieceļ un vada Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldnieks, kuru uz trim gadiem ieceļ amatā Valde. Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldnieks ar Valdes lēmumu var tikt iecelts amatā atkārtoti. Darba līgumu ar Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldnieku Valdes uzdevumā slēdz Valdes priekšsēdētājs.

45. Izpildaparāts veic šādas funkcijas:

45.1. Liepājas speciālās ekonomiskās zonas likuma 11.pantā noteiktās funkcijas;

45.2. likuma “Par ostām” 7.panta otrās daļas 3., 5., 6., 7. un 8.punktā un trešās daļas 1., 2., 3. un 6.punktā noteiktās funkcijas;

45.3. izstrādā un iesniedz apstiprināšanai Valdē finansu līdzekļu izlietojuma budžeta projektu nākamajam kalendāra gadam un turpmākajiem gadiem, kurā iekļauj šādas sadaļas: reklāma un ieguldījumu piesaiste, projektēšanas un izpētes darbi, pamatlīdzekļu iegāde, celtniecības un rekonstrukcijas darbi un kārtējie izdevumi;

45.4. izstrādā un iesniedz apstiprināšanai Valdē precizējumus finansu līdzekļu izlietojuma budžetā;

45.5. izstrādā Liepājas speciālās ekonomiskās zonas attīstības plānu un nodrošina tā realizāciju;

45.6. organizē Liepājas speciālās ekonomiskās zonas apsardzi;

45.7. veido Liepājas speciālās ekonomiskās zonas ražošanas infrastruktūru, būvē ēkas un būves Liepājas speciālās ekonomiskās zonas darbības nodrošināšanai;

45.8. veic pasākumus Liepājas speciālās ekonomiskās zonas reklāmas un tirgus pētījumu jomā, kā arī citās jomās, kuru mērķis ir investoru piesaiste;

45.9. nodrošina iespēju izmantot esošo infrastruktūru Liepājas speciālās ekonomiskās zonas uzņēmumiem (uzņēmējsabiedrībām), izņemot gadījumus, kas ir pretrunā ar attiecīgo uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību) noslēgtā līguma noteikumiem vai normatīvajiem aktiem;

45.10. lai nodrošinātu kuģošanu ostā un tās drošību, apsaimnieko valdījumā nodoto īpašumu—hidrotehniskās būves, kuģu ceļus, peldošās navigācijas iekārtas un ierīces un akvatoriju;

45.11. ja nepieciešams, rada Nacionālo bruņoto spēku Jūras spēkiem labvēlīgus apstākļus ostas aizsardzības pasākumu veikšanai.

46. Izpildaparātam ir šādas tiesības:

46.1. sniegt palīdzību mācību iestādēm, kas gatavo jūrniecības, ostu saimniecības un speciālo ekonomisko zonu speciālistus;

46.2. sniegt palīdzību pašvaldībai Liepājas speciālajai ekonomiskajai zonai nozīmīgu pilsētas infrastruktūras objektu uzturēšanā un attīstībā;

46.3. realizēt likumā par Liepājas speciālo ekonomisko zonu paredzētās pirmpirkuma vai izpirkuma tiesības uz Liepājas speciālās ekonomiskās zonas teritorijā esošajiem nekustamajiem īpašumiem, ja tas atbilst attiecīgās zonas attīstības interesēm.

47. Izpildaparāta darbinieku dienesta pienākumi, viņu tiesības un atbildība tiek noteikta darba līgumā un attiecīgajā amata aprakstā.

48. Izpildaparātu atbilstoši Valdes apstiprinātajam budžetam un struktūrai veido Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldnieks.

49. Izpildaparāta darbiniekiem, pildot dienesta pienākumus, ir tiesības atrasties ar ostas un Liepājas speciālās ekonomiskās zonas darbību saistītajos objektos.

50. Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldnieks nodrošina Pārvaldes funkciju izpildi.

51. Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldniekam ir paraksta tiesības Pārvaldes vārdā.

52. Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldnieka pienākumi ir:

52.1. nodrošināt Valdes pieņemto lēmumu izpildi;

52.2. nodrošināt ostu nodevu un nomas (īres) maksas iekasēšanu;

52.3. organizēt Pārvaldes valdījumā nodotā valsts un pašvaldību īpašuma apsaimniekošanu atbilstoši kuģošanas drošības prasībām, ostas attīstības plānam un vides aizsardzības prasībām;

52.4. organizēt Valdes sēžu materiālu sagatavošanu un izsniegšanu;

52.5. piedalīties Valdes sēdēs;

52.6. nodrošināt apstiprinātās Liepājas speciālās ekonomiskās zonas budžeta ieņēmumu un izdevumu tāmes izpildi;

52.7. nodrošināt Pārvaldes īpašuma, kā arī tās rīcībā nodotā valsts un pašvaldību īpašuma apsaimniekošanu;

52.8. kontrolēt Liepājas speciālās ekonomiskās zonas teritorijā reģistrēto un esošo uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību) darbību atbilstoši noslēgtajiem līgumiem, Liepājas speciālās ekonomiskās zonas likumam un citiem normatīvajiem aktiem;

52.9. atbilstoši Liepājas speciālās ekonomiskās zonas likumam un Valdes lēmumiem veidot Liepājas speciālās ekonomiskās zonas teritorijā uzņēmējdarbībai labvēlīgu vidi;

52.10. savas kompetences ietvaros nodrošināt kuģošanu ostā un tās drošību, kā arī organizēt navigāciju ostā;

52.11. nodrošināt to Pārvaldes saistību izpildi, kuras noteiktas normatīvajos aktos un līgumos ar trešajām personām;

52.12. organizēt Pārvaldes grāmatvedību atbilstoši likumam “Par grāmatvedību” un likumam “Par uzņēmumu gada pārskatiem”;

52.13. sniegt priekšlikumus Valdei par nepieciešamajām izmaiņām Valdes lēmumos, līgumprojektos, valsts un pašvaldību normatīvajos aktos.

53. Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldnieka tiesības ir:

53.1. pieprasīt Valdes ārkārtas sēdes sasaukšanu;

53.2. pieprasīt un saņemt no Liepājas speciālās ekonomiskās zonas teritorijā esošajiem uzņēmumiem (uzņēmējsabiedrībām) Valdes noteikto informāciju un ziņas;

53.3. saskaņā ar likumu “Par grāmatvedību” un likumu “Par uzņēmumu gada pārskatiem” bez maksas iepazīties ar Liepājas ostas teritorijā esošo uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību) pārskatiem un ziņojumiem, kas iesniegti Valsts ieņēmumu dienestā;

53.4. pieprasīt un saņemt no Liepājas ostas teritorijā esošajiem uzņēmumiem (uzņēmējsabiedrībām) ostas valdes noteiktajā apjomā un termiņos informāciju, kas saistīta ar attiecīgās ostas nodevām, pakalpojumiem un kravu apjomiem un nomenklatūru;

53.5. savas kompetences ietvaros slēgt saimnieciskos līgumus un izsniegt pilnvaras;

53.6. saskaņā ar Liepājas speciālās ekonomiskās zonas likumu noteikt apsardzes un caurlaižu režīmu, ņemot vērā valsts ekonomiskās un politiskās suverenitātes intereses;

53.7. pieņemt darbā un atlaist no darba Pārvaldes darbiniekus, ievērojot likumu, citu normatīvo aktu un šī nolikuma normas, kā arī noteikt darbinieku tiesības un pienākumus un darba samaksu Valdes noteiktā personāla skaita un budžetā paredzēto līdzekļu ietvaros;

53.8. bez īpaša pilnvarojuma savas kompetences ietvaros pārstāvēt Izpildaparātu valsts un pašvaldību institūcijās, kā arī citās iestādēs;

53.9. atvērt un slēgt kontus kredītiestādēs;

53.10. noteikto pilnvaru ietvaros rīkoties ar Izpildaparāta finansu līdzekļiem un īpašumā esošo mantu;

53.11. rīkoties ar pamatlīdzekļiem, apgrozāmajiem līdzekļiem un citiem finansu līdzekļiem Valdes apstiprinātā finansu līdzekļu izlietojuma ietvaros;

53.12. saimnieciskā gada laikā lemt par nekustamās mantas iegādi Pārvaldes īpašumā un pārdošanu, ja tās vērtība nepārsniedz 100 000 latu, un kustamās mantas iegādi un pārdošanu, ja tās vērtība nepārsniedz 20 000 latu;

53.13. savas kompetences ietvaros veikt citas funkcijas un Valdes noteiktos uzdevumus.

VI. Līguma par uzņēmējdarbību Liepājas speciālajā ekonomiskajā zonā noslēgšanas kārtība

54. Lai noslēgtu līgumu par uzņēmējdarbību Liepājas speciālajā ekonomiskajā zonā (turpmāk — līgums), attiecīgajam uzņēmumam (uzņēmējsabiedrībai) Valdē jāiesniedz šādi dokumenti:

54.1. rakstisks iesniegums;

54.2. uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) reģistrācijas apliecības un statūtu notariāli apliecināts noraksts un auditoru (revidentu) apstiprināts gada pārskata noraksts, ja dibinātājs ir juridiskā persona;

54.3. biznesa plāns un deklarācija par kapitāla legālu izcelsmi saskaņā ar Valdes noteiktajām prasībām;

54.4. cita informācija pēc Valdes pieprasījuma.

55. Valde, izskatot iesniegtos materiālus, izvērtē:

55.1. attiecīgo uzņēmējdarbības veidu atbilstību Latvijas tautsaimniecības un Liepājas speciālās ekonomiskās zonas attīstības plāniem;

55.2. uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), kas darbojas Liepājas speciālās ekonomiskās zonas teritorijā, kā arī Liepājas speciālajā ekonomiskajā zonā izveidojamo uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību) dibinātāja (dibinātāju) un dalībnieka (dalībnieku) finansiālo stabilitāti un pieredzi attiecīgajā uzņēmējdarbības jomā;

55.3. iespējas ierādīt uzņēmējdarbībai nepieciešamās telpas vai teritoriju;

55.4. citus kritērijus saskaņā ar Valdes lēmumiem.

56. Pēc iesniegto materiālu izskatīšanas Valde pieņem attiecīgu lēmumu par:

56.1. līguma slēgšanu ar uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību);

56.2. iesnieguma noraidīšanu.

57. Iesniegums var tikt noraidīts vienīgi ar rakstisku pamatojumu.

58. Līgums var tikt noslēgts uz termiņu, kas sakrīt ar Liepājas speciālās ekonomiskās zonas darbības laiku, vai uz īsāku termiņu pēc uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) ieskata.

59. Līguma tipveida paraugu un grozījumus tajā apstiprina ekonomikas ministrs.

60. Līgumā obligāti jānorāda:

60.1. uzņēmumam (uzņēmējsabiedrībai) atļautie uzņēmējdarbības veidi Liepājas speciālajā ekonomiskajā zonā;

60.2. uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) investīciju termiņi un apjomi;

60.3. uzņēmumam (uzņēmējsabiedrībai) iznomājamais īpašums.

Ministru prezidenta vietā — Ministru prezidenta biedrs J.Kaksītis

Ekonomikas ministra vietā — zemkopības ministrs A.Rāviņš

 

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!