Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Piekrītu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 1996. gada 26. marta noteikumi Nr. 78 "Vadības audita padomes nolikums". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 2.04.1996., Nr. 57 https://www.vestnesis.lv/ta/id/39512

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr.79

Grozījumi Ministru kabineta 1995.gada 8.augusta noteikumos nr.256 "Noteikumi par tirdzniecību Latvijas tirgos, gadatirgos, ielu tirdzniecības vietās un izbraukumos"

Vēl šajā numurā

02.04.1996., Nr. 57

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 78

Pieņemts: 26.03.1996.

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Ministru kabineta noteikumi Nr. 78

 Rīgā 1996.gada 26.martā (prot. nr.16, 14.§)

Vadības audita padomes nolikums

Izdoti saskaņā ar likuma “Par 1925.gada
1.aprīļa likuma “Ministru kabineta iekārta”
atjaunošanu” 14.panta 3.punktu

I. Vispārīgie jautājumi

1. Vadības audits ir pasākumu kopums, ar kuru palīdzību tiek izvērtēta stratēģijas atbilstība, materiālo resursu efektīva, racionāla un taupīga izmantošana attiecīgās valsts pārvaldes institūcijas mērķu un uzdevumu izpildei, kā arī darbinieku iesaistīšana šajā jomā.

2. Vadības konsultācijas ir rekomendācijas un padomi, kuri tiek sniegti pēc attiecīgajā valsts pārvaldes institūcijā esošās stratēģiskās un vadības situācijas, kā arī darba organizācijas un personāla noslogotības analīzes.

3. Vadības audita sistēma ietver sevī vadības auditu un vadības konsultācijas.

4. Vadības audita padome (turpmāk tekstā — “Padome”) ir konsultatīva institūcija, kas nodrošina vadības audita sistēmas ieviešanu un vienotas valsts politikas īstenošanu šajā jomā, lai pilnveidotu valsts pārvaldes institūciju darbību un padarītu to efektīvāku un racionālāku.

5. Padome savā darbībā ievēro likumus un citus tiesību aktus.

6. Padome iesniedz priekšlikumus Ministru kabinetam un valsts pārvaldes institūcijām vadības audita un vadības konsultāciju jautājumos.  

II. Padomes kompetence

7. Padomes galvenie uzdevumi:

7.1. koordinēt vadības audita sistēmas ieviešanu, darbību un pilnveidošanu;

7.2. plānot vadības audita un vadības konsultāciju ieviešanu valsts pārvaldes institūcijās;

7.3. izvērtēt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību) konkursa kārtībā iesniegtos vadības audita un vadības konsultāciju projektus, kā arī izskatīt attiecīgus priekšlikumus un vadības audita un vadības konsultāciju projektu piedāvājumus;

7.4. apkopot un izvērtēt rezultātus, kas gūti, veicot vadības auditu un vadības konsultācijas;

7.5. izstrādāt rekomendācijas valsts pārvaldes institūcijām, kā arī, ja nepieciešams, noteiktā kārtībā ierosināt izdarīt grozījumus tiesību aktos.

8. Padomei ir tiesības:

8.1. saņemt no valsts pārvaldes institūcijām Padomes darbam nepieciešamo informāciju un priekšlikumus vadības audita un vadības konsultāciju jautājumos;

8.2. uzaicināt attiecīgās amatpersonas un ekspertus piedalīties Padomes sēdēs, kā arī minēto priekšlikumu izstrādē.  

III. Padomes sastāvs un darba kārtība

9. Padomes sastāvā ir:

9.1. ministriju valsts sekretāri vai ministru pilnvarotas personas;

9.2. Valsts kancelejas pārstāvis;

9.3. Valsts kontroles pārstāvis;

9.4. Valsts meža dienesta pārstāvis;

9.5. Pašvaldību lietu pārvaldes pārstāvis;

9.6. Čpašu uzdevumu ministra Eiropas savienības lietās sekretariāta pārstāvis.

10. Padome no tās sastāvā esošo pārstāvju vidus ievēlē Padomes priekšsēdētāju, bet viņa prombūtnes laikā — Padomes priekšsēdētāja vietas izpildītāju.

11. Padome ir lemttiesīga, ja tajā piedalās vismaz deviņi Padomes locekļi.

12. Ja, pieņemot lēmumu, balsu skaits sadalās vienādi, izšķirošā ir Padomes priekšsēdētāja (viņa prombūtnes laikā — Padomes priekšsēdētāja vietas izpildītāja) balss.

13. Padomes sēdes notiek ne retāk kā reizi ceturksnī.

14. Sēdē izskatāmos materiālus Padomes locekļiem izsniedz ne vēlāk kā četras dienas pirms sēdes.

15. Priekšlikumi par vadības audita un vadības konsultāciju projektiem, kas izskatāmi kārtējā sēdē, iesniedzami Padomes sekretariātā ne vēlāk kā divas nedēļas pirms sēdes.

16. Padomes lēmumus pieņem sēdē, atklāti balsojot, ar vienkāršu klātesošo balsu vairākumu.

17. Padomes sēžu protokoli jānoformē trīs darbadienu laikā pēc attiecīgās Padomes sēdes.

18. Padomes sēžu protokolus paraksta Padomes priekšsēdētājs.

19. Padomes sēdes ir atklātas, izņemot gadījumus, kad tajās izskata ar valsts noslēpumu aizsardzību saistītus jautājumus un konfidenciālu informāciju.  

IV. Padomes darba nodrošināšana

20. Padome ir atbildīga par pieņemto lēmumu atbilstību likumiem un citiem tiesību aktiem.

21. Valsts kancelejas Valdības reformu departaments:

21.1. saņem vadības audita un vadības konsultāciju konkursa projektus un sagatavo tos izskatīšanai Padomes sēdēs;

21.2. ja nepieciešams, no projektu iesniedzējiem pieprasa papildu materiālus;

21.3. iesniedz Padomei priekšlikumus par Padomes sēdes darba kārtību;

21.4. šajā nolikumā noteiktajā kārtībā nodrošina Padomes locekļus ar Padomes sēdes materiāliem;

21.5. noformē Padomes sēžu protokolus un lēmumus;

21.6. regulāri informē Padomi par tās lēmumu izpildes gaitu;

21.7. informē masu informācijas līdzekļus par Padomes darbību un tās pieņemtajiem lēmumiem;

21.8. saskaņā ar Padomes lēmumiem nodrošina konkursu rīkošanu vadības audita un vadības konsultāciju veikšanai.

22. Par Padomes darba materiāltehnisko nodrošinājumu ir atbildīga Valsts kanceleja.

Ministru prezidents A.Šķēle

Ministru prezidenta biedrs Z.Čevers

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!