• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Zemkopības ministrija: zinātni gaida. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 12.04.1995., Nr. 57 https://www.vestnesis.lv/ta/id/34676

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Latvijas Bankas ziņas

Vēl šajā numurā

12.04.1995., Nr. 57

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Zemkopības ministrija: zinātni gaida

Vakar, 11.aprīlī, Zemkopības ministrijas vadība: ministrs Ārijs Ūdris, parlamentārais sekretārs Dainis Viesturs, Lauksaimniecības departamenta direktors Juris Kuzma, Izglītības un zinātnes departamenta direktors Pēteris Lībietis un Zinātnes nodaļas vadītāja Velta Feodorova tikās ar septiņu valsts zinātnisko iestāžu pārstāvjiem. Budžeta deficīts ievērojami samazinājis arī zinātnisko iestāžu finansējumu, tāpēc jāmeklē citas iespējas to palielināt.

Kā noskaidrojās tikšanās reizē, tad ir daudz nenokārtotu jautājumu, piemēram, importēto lopbarības premiksu pārbaude un atbilstība kvalitātes prasībām. Noteikti ieviešama pārbaudes sistēma. Labi strādā Augu aizsardzības centrs, kas izsniedz licences ievestajiem augu aizsardzības līdzekļiem.

Tikšanās dalībnieki izvērtēja arī nesen notikušo izstādi "Novators ‘95".

Šī jau ir otra šāda veida tikšanās Zemkopības ministrijā, jo pirms mēneša bija aicināti lopkopības un selekcijas saimniecību vadītāji un galvenie speciālisti.

Ingrīda Rumbēna,

"LV" nozares redaktore

Satiksmes ministrija : tarifus nepaaugstinās

Pasažieru pārvadājumu tarifu paaugstināšana tālsatiksmes autobusos nav paredzēta, tika uzsvērts Republikas tarifu un tranzīta pārvadājumu padomes sēdē, kas vakar notika LR Satiksmes ministrijā. Patlaban maksa par nobraukto kilometru svārstās no 1,2 līdz 1,8 santīmiem. Turpmāk ministrija centīsies panākt, lai augšējo līmeni samazinātu vismaz līdz 1,6 santīmiem. Sēdes dalībnieki atbalstīja ministra Andra Gūtmaņa viedokli, ka centralizēti būtu nosakāmi tikai tarifu "griesti" un tikai tajās pārvadājumu vietās, kur izveidojies monopolstāvoklis. Savukārt brīvas konkurences apstākļos pasažieru pārvadājumu tarifu "diktēšana" nav nepieciešama.

Padomes sēdē analizēja situāciju, kāda izveidojusies pasažieru pārvadājumu nodrošināšanā valstī kopumā un rajonos atsevišķi. Atzīmēts, ka dažviet pierobežas rajonos sabiedriskā transporta kustība nav organizēta pietiekami efektīvi, tālab Satiksmes ministrijas transporta koordinācijas nodaļai, iesaistot darbā attiecīgās pašvaldības, jāveic dažādu transporta veidu darbības koordinācija, visos republikas reģionos iedzīvotājiem radot normālas satiksmes iespējas, kā arī jāizstrādā priekšlikumi sabalansētu dotāciju aprēķina un sadales mehānismam.

Padomes sēdē izskatīja arī pārvadātāju un ekspeditoru problēmas, šķērsojot republikas robežu. Lai paātrinātu kravu tranzīta kustību, nepieciešams unificēt muitas procedūru kārtošanu, jāpanāk uz robežas strādājošo dienestu koordinācija ar attiecīgajiem kaimiņvalstu dienestiem. No robežapsardzes jāatdala finansiālie jautājumi, jāaktivizē informācija par dažādām tranzītkravām un ar tām saistīto nodevu nepieciešamajiem dokumentiem. Apsprieda arī Valsts politiku tranzītkravu pārvadājumos, kas daudzos gadījumos neatbilst valstiskajām interesēm.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!