• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Ministru kabinets
Oficiālajā izdevumā publicē:
  • Ministru kabineta noteikumus, instrukcijas un ieteikumus. Tie stājas spēkā nākamajā dienā pēc izsludināšanas, ja tiesību aktā nav noteikts cits spēkā stāšanās termiņš;
  • Ministru kabineta rīkojumus. Tie stājas spēkā parakstīšanas brīdī;
  • Ministru kabineta sēdes protokollēmumus. Tie stājas spēkā pieņemšanas brīdī;
  • plānošanas dokumentus, kā arī informatīvos ziņojumus par politikas plānošanas dokumentu īstenošanu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2021. gada 31. augusta noteikumi Nr. 595 "Grozījumi Ministru kabineta 2021. gada 24. marta noteikumos Nr. 184 "Kārtība, kādā izmanto 2021. gadam paredzēto apropriāciju valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru tīkla izveidei, uzturēšanai un publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidei"". Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 2.09.2021., Nr. 169 https://www.vestnesis.lv/op/2021/169.11

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr. 596

Grozījumi Ministru kabineta 2017. gada 4. jūlija noteikumos Nr. 401 "Noteikumi par valsts pārvaldes vienoto klientu apkalpošanas centru veidiem, sniegto pakalpojumu apjomu un pakalpojumu sniegšanas kārtību"

Vēl šajā numurā

02.09.2021., Nr. 169

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 595

Pieņemts: 31.08.2021.

OP numurs: 2021/169.11

2021/169.11
RĪKI

Ministru kabineta noteikumi: Šajā laidienā 13 Pēdējās nedēļas laikā 6 Visi

Ministru kabineta noteikumi Nr. 595

Rīgā 2021. gada 31. augustā (prot. Nr. 58 15. §)

Grozījumi Ministru kabineta 2021. gada 24. marta noteikumos Nr. 184 "Kārtība, kādā izmanto 2021. gadam paredzēto apropriāciju valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru tīkla izveidei, uzturēšanai un publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidei"

Izdoti saskaņā ar likuma
"Par valsts budžetu 2021. gadam" 29. pantu

Izdarīt Ministru kabineta 2021. gada 24. marta noteikumos Nr. 184 "Kārtība, kādā izmanto 2021. gadam paredzēto apropriāciju valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru tīkla izveidei, uzturēšanai un publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidei" (Latvijas Vēstnesis, 2021, 60. nr.) šādus grozījumus:

1. Izteikt 5.1. apakšpunktu šādā redakcijā:

"5.1. pieteikumu valsts budžeta dotācijas saņemšanai 2021. gadā novada nozīmes vai vietējas nozīmes vienotā klientu apkalpošanas centra izveidei, uzturēšanai un publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidei apdzīvotā vietā, kā arī vienotā klientu apkalpošanas centra izveides vai pielāgošanas un uzturēšanas izdevumu aprēķinu un apliecinājumu par pašvaldības budžeta līdzfinansējumu atbilstoši šo noteikumu 1. pielikumam;".

2. Izteikt 7.1. apakšpunktu šādā redakcijā:

"7.1. plānotā vienotā klientu apkalpošanas centra attālumu līdz tuvākajam vienotajam klientu apkalpošanas centram pašvaldības administratīvajā teritorijā. Prioritāri atbalstāmi tie vienotie klientu apkalpošanas centri, kuri ģeogrāfiski izvietoti tālāk viens no otra attiecīgajā administratīvajā teritorijā vai teritoriālā iedalījuma vienībā;".

3. Izteikt 12. un 13. punktu šādā redakcijā:

"12. Valsts budžeta dotācijas atlikumu, kas veidojas pēc šo noteikumu 4. punktā minēto līdzekļu izmantošanas un 11. punktā minēto līdzekļu pārskaitīšanas, vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministram ir tiesības novirzīt jaunu novada nozīmes vai vietējas nozīmes vienoto klientu apkalpošanas centru izveidei un uzturēšanai, kā arī publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidei, tai skaitā informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstībai vienoto klientu apkalpošanas centru tīklā.

13. Lai piešķirtu dotāciju saskaņā ar šo noteikumu 12. punktu, ministrija piecu darbdienu laikā pēc šo noteikumu 8. punktā minētā protokola saņemšanas izvērtē pieteikumu un tam pievienoto dokumentu atbilstību šiem noteikumiem un izdod rīkojumu par valsts budžeta dotācijas piešķiršanu novada nozīmes vai vietējas nozīmes vienoto klientu apkalpošanas centru izveidei, uzturēšanai un publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidei vai atsaka piešķirt valsts budžeta dotāciju."

4. Izteikt 16. un 17. punktu šādā redakcijā:

"16. Vienreizējās valsts budžeta dotācijas apmērs novada nozīmes vai vietējas nozīmes vienotā klientu apkalpošanas centra izveidei nepārsniedz 70 % no kopējiem vienotā klientu apkalpošanas centra izveides izdevumiem, bet ne vairāk kā 7 200 euro.

17. Pašvaldības līdzfinansējums novada nozīmes vai vietējas nozīmes vienotā klientu apkalpošanas centra izveidei nav mazāks par 30 % no kopējiem vienotā klientu apkalpošanas centra izveides izdevumiem, un pašvaldība no saviem budžeta līdzekļiem sedz ne mazāk par 50 % no vienotā klientu apkalpošanas centra uzturēšanas izdevumiem."

5. Papildināt noteikumus ar 19.1 punktu šādā redakcijā:

"19.1 Ja kādai no administratīvi teritoriālās reformas rezultātā apvienotajām pašvaldībām saskaņā ar šo noteikumu 9. un 11. punktu ir pārskaitīta dotācija nodarbināto atlīdzības fondam, jaunizveidotajai pašvaldībai, kurā iekļauta attiecīgā pašvaldība, atlīdzību nodarbināto fondam neizmaksā."

6. Izteikt 21.2. apakšpunktu šādā redakcijā:

"21.2. darbinieka datorizētas darba vietas izveide, kas nodrošina attālinātu audiovizuālu komunikāciju un iespēju norēķināties ar maksājumu kartēm;".

7. Svītrot 21.3. apakšpunktu.

8. Izteikt 21.7. apakšpunktu šādā redakcijā:

"21.7. publiskas pieejas datora iegāde, kas aprīkots ar kameru, mikrofonu, austiņām un skaļruņiem, dokumentu kameras, saziņas programmnodrošinājuma un biroja programmnodrošinājuma iegāde, kā arī brīvpieejas interneta ierīkošana klientu uzgaidāmajā telpā;".

9. Izteikt 1. pielikuma 5. punkta tabulas 1. punktu šādā redakcijā:

Nr. p. k. Izdevumu pozīcija Valsts budžeta dotācija Pašvaldības līdzfinansējums
1. Izveides vai pielāgošanas (vienreizējie) attiecināmie izdevumi:    
1.1. specifiski vides un informācijas pieejamības nodrošināšanas pasākumi, ievērojot vajadzības, kādas ir personām ar redzes, dzirdes, kustību un garīga rakstura traucējumiem (vides pieejamības ekspertu konsultācijas, uzbrauktuvju izbūve, automātisko durvju ierīkošana, ēkā izveidoto durvju platuma nodrošināšana atbilstoši vajadzībām, kādas ir personām, kas pārvietojas riteņkrēslā, un personām ar bērnu ratiņiem, akustisko cilpu ierīkošana, ēkas kāpņu pirmā un pēdējā pakāpiena, grīdas līmeņa maiņas, stikla sienu, virsmu un citu bīstamo vietu marķēšana kontrastējošā krāsā, taktilo (sataustāmo) vadulu izveide, labi saskatāmu, viegli salasāmu, sataustāmu, izgaismotu apzīmējumu, vizuālās informācijas, piktogrammu, norāžu un audiosignālu izvietošana telpās un citi pasākumi atbilstoši vides pieejamības vadlīnijām)    
1.2. darbinieka datorizēta darba vieta, kas nodrošina attālinātu audiovizuālu komunikāciju un iespēju norēķināties ar maksājumu kartēm    
1.3. videonovērošanas ierīkošana klientu apkalpošanas telpās    
1.4. rindu vadības iekārtas iepirkšana un uzturēšana klientu plūsmas koordinēšanai    
1.5. autostāvvietas ierīkošana, paredzot visus nepieciešamos nosacījumus, lai to varētu izmantot personas ar invaliditāti    
1.6. publiskas pieejas datora iegāde, kas aprīkots ar kameru, mikrofonu, austiņām un skaļruņiem, dokumentu kameru, saziņas programmnodrošinājuma un biroja programmnodrošinājuma iegāde, kā arī brīvpieejas interneta ierīkošana klientu uzgaidāmajā telpā    
1.7. informācijas centra ierīkošana ievadinformācijas un konsultāciju sniegšanai, kā arī klientu apkalpošanai nepieciešamo multifunkcionālo iekārtu iegāde    "

Ministru prezidents A. K. Kariņš

Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrs A. T. Plešs

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!