• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 29.05.2012., Nr. 83 https://www.vestnesis.lv/ta/id/248290

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

29.05.2012., Nr. 83

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

Lauku atbalsta dienesta Dienvidlatgales reģionālā lauksaimniecības pārvalde aicina darbā uz nenoteiktu laiku - Kontroles un uzraudzības daļas vecāko referentu/-i (ierēdņa amats)

Pienākumi:

- nodrošināt administrēto Eiropas Savienības pasākumu realizēto projektu pārbaudi un uzraudzību

- veikt pretendentu platību pieteikumu pārbaudes uz vietas

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība lauksaimniecības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai

- pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze darbā ar globālās pozicionēšanās sistēmas uztvērējiem - Trimble

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

- "B" kategorijas automašīnas vadītāja apliecība

- izpratne par Latvijas Republikas lauksaimniecības politiku

- augsta atbildības sajūta, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prasme strādāt komandā

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- darba vietu Preiļos

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta Lauku atbalsta dienestam 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027696 vai Preiļos, Mehanizatoru ielā 2a, LV-5301, tālrunis uzziņām 65307371.

 

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Eiropas Savienības fondu ieviešanas departamenta Eiropas Savienības fondu atbilstības vadības nodaļas vecākā referenta amatu

Darbs saistīts ar Eiropas Savienības fondu ieviešanas tiesisko uzraudzību, iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādi un saskaņošanu, apstrīdēto un pārsūdzēto lēmumu izskatīšanu, iekšējo un ārējo auditu darbības koordinēšanu, tematisko pārbaužu veikšanu.

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vismaz divu gadu pieredze darbā ar Administratīvā procesa likumu un Valsts pārvaldes iekārtas likumu

- pieredze iekšējo vai ārējo normatīvo aktu izstrādē

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē

- teicamas angļu valodas zināšanas

- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

- kā priekšrocība tiks uzskatīta iepriekšēja pieredze ar iekšējas kontroles sistēmas izstrādi ES fondu jomā un normatīvajiem aktiem ES fondu jomā, kā arī pieredze ar ES fondu projektu ieviešanas uzraudzību vai projektu izstrādi

Piedāvājam:

- konkurētspējīgu atalgojumu

- atbildīgu un interesantu darbu

- vērtīgu pieredzi darbā ar ES fondu ieviešanu

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, e-pasts: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183, 67013238.

 

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Iekšējā tirgus departamenta Konkurences, tirdzniecības un patērētāju tiesību nodaļas vecākā referenta amatu (2 vakances, no tām viena uz laiku)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinātnē vai ekonomikā)

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- zināšanas patērētāju tiesību aizsardzības jomā, tiesiskā regulējuma Latvijā un Eiropas Savienībā pārzināšana

- zināšanas par tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, nacionālo pozīciju un ar to saistītu instrukciju izstrādes un virzības procesu

- labas prasmes darbā ar datoru

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri paust un argumentēt savu viedokli, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- iepriekšēja pieredze darbā valsts pārvaldē, kā arī zināšanas par konkurences un/vai tirdzniecības tiesisko regulējumu Latvijā un Eiropas Savienībā tiks uzskatītas par priekšrocību

Amata pienākumi:

- izstrādāt, izskatīt un analizēt normatīvos aktus, politikas plānošanas dokumentus, nacionālās pozīcijas un instrukcijas konkurences, tirdzniecības un patērētāju tiesību aizsardzības jomā

- gatavot slēdzienus un veikt analīzi par vispārējiem patērētāju tiesību un interešu aizsardzības jautājumiem, sniegt priekšlikumus un piedāvāt risinājumus jomas attīstībai

- izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem un sūdzībām

- piedalīties Eiropas Savienības, valsts un nevalstisko institūciju organizētās apspriedēs un darba grupās, rīkot un piedalīties konferencēs, semināros u.c. pasākumos patērētāju tiesību un interešu aizsardzības, konkurences un tirdzniecības jomā

Piedāvājam:

- vērtīgu pieredzi un profesionālu izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, e-pasts: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013213 67013183.

 

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Enerģētikas departamenta Licenču, atļauju un krīzes apgādes drošības nodaļas vecākā referenta amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai finansēs)

- pieredze publisko iepirkumu jomā, tai skaitā, nolikumu izstrāde, pieteikumu vērtēšana

- labas MS Excel lietošanas prasmes

- vēlama pieredze darbā ar LR nodokļu normatīvajiem aktiem

- vēlama pieredze ES normatīvo aktu pārņemšanā un piemērošanā

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- augsta atbildības sajūta, analītiskās spējas, uzņēmība, spēja patstāvīgi risināt problēmsituācijas

Amata pienākumi:

- veikt nodokļu administrēšanu par naftas rezervju izveidi

- piedalīties informācijas apkopošanā un analizēšanā naftas produktu rezervju jautājumos

- izstrādāt normatīvo aktu projektus nodaļas kompetences ietvaros

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, e-pasts: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013173 67013183.

 

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina darbā - ADMINISTRATĪVĀ DEPARTAMENTA JURISTU/-I (ierēdņa amata vieta) UZ NOTEIKTU LAIKU

Galvenie pienākumi:

- sagatavot atzinumus par valsts pārvaldes institūciju izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem

- sniegt konsultācijas par normatīvo aktu projektu izstrādi, tiesību normu piemērošanu, administratīvo aktu un pārvaldes lēmumu sagatavošanu un izdošanu

- veikt normatīvo aktu un lēmumu projektu iepriekšējo tiesiskuma pārbaudi

- sagatavot prasības pieteikumus tiesai, kā arī paskaidrojumus par tiesā saņemtajiem pieteikumiem, prasībām un sūdzībām

- piedalīties publisko iepirkumu komisijas darbā un pildīt iepirkumu komisijas sekretāra pienākumus

- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu projektus, veikt to aktualizāciju

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim (iegūta jurista kvalifikācija)

- vismaz trīs gadu profesionālā darba pieredze jurista amatā (pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē

- labas zināšanas administratīvajās un civiltiesībās

- teicamas zināšanas publisko iepirkumu jomā

- labas angļu valodas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Elizabetes ielā 19, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv.

Tālrunis uzziņām 67079000.

 

Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amata vietu

Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinībās

- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze tiešajā valsts pārvaldes iestādē un tiesību aktu projektu izstrādē

- vismaz 3 (trīs) gadu darba pieredze uzņēmuma, saimniecisko un citu līgumu sagatavošanā

- izpratne par kultūras nozari reglamentējošajiem tiesību aktiem un politikas dokumentiem

- svešvalodu zināšanas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11 a, Rīgā, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 20 dienas pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis"), šādi dokumenti:

- personīgi parakstīts un datēts motivēts pieteikums

- aktuāls CV (parakstīts un datēts)

- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

- ierēdņa amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājas lapā www.km.gov.lv).

 

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Starptautisko pakalpojumu nodaļa izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Pensiju daļas vecākais inspektors (2 vakances uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- risināt jautājumus par valsts sociālās apdrošināšanas pensiju piešķiršanu un veikt pensijas lietu apstrādi

- veikt saraksti ar citu ES/EEZ dalībvalstu un līgumvalstu kompetentajām iestādēm valsts sociālās apdrošināšanas jomā

- konsultēt klientus sociālās drošības jautājumos saskaņā ar ES regulām un starptautiskiem līgumiem

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts Civildienesta likuma 7. pantam

- pabeigtā augstākā izglītība

- teicamas valsts valodas zināšanas; ļoti labas krievu un angļu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski)

- vēlamas arī vācu valodas zināšanas

- pensiju piešķiršanas regulējošo ES normatīvo aktu un noslēgto starp LR un citām valstīm līgumu sociālajā jomā pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru - padziļinātas zināšanas MS Word, MS Excel

- prasme pielietot normatīvos aktus

- spēja strādāt pastāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas, precizitāte

- darba pieredze sociālajā jomā (pensiju/pabalstu piešķiršanā) tiks uzskatīta par priekšrocību

Piedāvājam:

- atalgojumu sākot no 432 Ls (bruto alga) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- interesantu un atbildīgu darbu

- darba pieredzi valsts pārvaldē

darbavietu Rīgas centrā - Citadeles ielā 7/69.

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".

Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV, pieteikuma vēstules un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

Adrese: VSAA Starptautisko pakalpojumu nodaļa, Citadeles ielā 7/69, Rīgā (ar norādi "Konkursam uz vecākā inspektora amatu"). Tālr. uzziņām 67095102, fakss 67027808, e-pasts: olga.korolova@vsaa.lv.

 

Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sekretariāts izsludina konkursu uz Prezidentūras IT un tehnoloģisko nodrošinājumu vadītāja (darbinieka) amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem

- praktiska darba pieredze (vismaz 5 gadi) informācijas tehnoloģiju jomā

- pieredze informācijas tehnoloģiju un citu tehnoloģisko risinājumu infrastruktūras darbības organizēšanā un nodrošināšanā liela mēroga pasākumu norises vietās

- pieredze informācijas tehnoloģiju un citu tehnoloģisko risinājumu infrastruktūras darbības organizēšanā un nodrošināšanā iestādē vai uzņēmumā

- pieredze informācijas sistēmu arhitektūru veidošanā

- teicamas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas

- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes

- augsta atbildība, precizitāte

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Galvenie pienākumi:

- organizēt Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sagatavošanas posmā nepieciešamos informācijas tehnoloģiju un citu tehnoloģiskā nodrošinājuma risinājumus Latvijā

- nodrošināt informācijas tehnoloģiju un citu tehnoloģiskā nodrošinājuma risinājumus Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē laikā Latvijā

- organizēt un nodrošināt informācijas tehnoloģiju un citu tehnoloģiskā nodrošinājuma risinājumus iestādē

Pretendentus lūdzam CV, Motivācijas vēstuli, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi sekretariats@mfa.gov.lv divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". E-pasts informācijai: sekretariats@mfa.gov.lv.

 

Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sekretariāts izsludina konkursu uz Prezidentūras komunikāciju un sabiedrisko attiecību vadītāja (darbinieka) amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība humanitārajās vai sociālajās zinātnēs

- zināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem

- praktiska darba pieredze (vismaz 5 gadi) komunikāciju un sabiedrisko attiecību jomā

- pieredze lielu komunikācijas un sabiedrisko attiecību projektu vadīšanā

- pieredze sekmīgas sadarbības veidošanā ar sociālajiem partneriem, nevalstiskajām organizācijām un citām sabiedrības grupām

- pieredze sekmīgas sadarbības veidošanā ar plašsaziņas līdzekļiem

- pieredze liela apjoma informācijas atlasīšanā, sagatavošanā un apstrādāšanā (arī angļu valodā)

- prasme strādāt sociālo mediju vidē

- teicamas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas

- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes

- augsta atbildība, precizitāte

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Galvenie pienākumi:

- koordinēt Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sabiedrisko attiecību un komunikācijas programmas sagatavošanu un īstenošanu Latvijā un ārvalstīs

- koordinēt sadarbību ar nevalstiskajām organizācijām, sociālajiem partneriem, citām sabiedrības grupām ārpus valsts pārvaldes

- nodrošināt Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sekretariāta saziņu ar plašsaziņas līdzekļiem

Pretendentiem jāiesniedz:

- Motivācijas vēstule

- eseja "Priekšlikumi sekmīgai Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sabiedrisko attiecību un komunikācijas programmai" (darba apjoms viena A4 lapa)

- CV, norādot vismaz divas personas, kuras nepieciešamības gadījumā var sniegt atsauksmes

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija un citi pretendenta kvalifikāciju apliecinoši dokumenti

Pretendentus lūdzam dokumentus iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi sekretariats@mfa.gov.lv divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". E-pasts informācijai: sekretariats@mfa.gov.lv.

 

Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sekretariāts izsludina konkursu uz Prezidentūras personāla jautājumu vadītāja (ierēdņa) amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība

- padziļinātas zināšanas par Eiropas Savienības institūciju darbību un procedūrām

- praktiska darba pieredze (vismaz 3 gadi) ar Eiropas Savienības jautājumiem

- praktiska darba pieredze personāla jautājumu risināšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes

- augsta atbildība, precizitāte

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Galvenie pienākumi:

- koordinēt Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē personāla plānošanas, piesaistes un apmācības jautājumus sadarbībā ar ministrijām, Valsts kanceleju un Valsts administrācijas skolu

- nodrošināt Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē norisē iesaistītā atbalsta personāla piesaisti iestādes uzdevumu veikšanai

Pretendentus lūdzam CV, Motivācijas vēstuli, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi sekretariats@mfa.gov.lv divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". E-pasts informācijai: sekretariats@mfa.gov.lv.

 

Amatu konkursu rezultāti

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Zemgales reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatā konkursa kārtībā 2012.gada 22.maijā iecelts ALDIS KRAUTMANIS.

 

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Informācijas departamenta Informācijas un statistikas daļas vecākā referenta amatā uz nenoteiktu laiku ar 2012.gada 23.maiju iecelts VALDIS BRŪVERIS.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!