Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Piekrītu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 17.05.2012., Nr. 76 https://www.vestnesis.lv/ta/id/247817

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

17.05.2012., Nr. 76

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

Jelgavas novada sociālais dienests izsludina konkursu uz Sociālā darba nodaļas sociālā darbinieka amatu (uz darbinieka prombūtnes laiku)

Galvenie amata pienākumi:

1) organizēt vai sniegt klientam nepieciešamos sociālos pakalpojumus un sociālo palīdzību

2) izstrādāt sociālās rehabilitācijas/ atveseļošanās plānus atbilstoši identificētajām sociālajām problēmām un vajadzībām

3) apzināt un piesaistīt nepieciešamos resursus sociālo gadījumu risināšanā, ievērojot sociālā darba specifiku dažādās prakses jomās

Prasības pretendentiem:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā izglītība sociālajā darbā vai karitatīvajā sociālajā darbā

- prasme piemērot normatīvos aktus

- prasme sagatavot ziņojumus un atbildes vēstules

- labas iemaņas darbā ar MS Office programmām

- prasme strādāt komandā

- prasme kontaktēties ar cilvēkiem

- vēlama viena gada darba pieredze sociālajā darbā

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība.

Pieteikumu konkursam uz Jelgavas novada sociālā dienesta sociālā darbinieka amatu, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt Jelgavas novada pašvaldībai, Pasta ielā 37, Jelgavā, LV-3001 (ar norādi - konkursam uz sociālā darbinieka amatu) vai iesniegt personīgi Jelgavas novada pašvaldības Kancelejas personāla speciālistam, 304.kabinetā (3.stāvā), Pasta ielā 37, Jelgavā, darba laikā, iepriekš sazinoties pa tālruni 63012256 līdz 2012.gada 1.jūnijam.

Ar konkursa nolikumu var iepazīties Jelgavas novada pašvaldības mājas lapā www.jelgavasnovads.lv un pie Jelgavas novada pašvaldības Kancelejas personāla speciālista 304.kabinetā, Pasta ielā 37, Jelgavā, darba laikā, iepriekš sazinoties pa tālruni 63012256.

 

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu juriskonsulta ierēdņa amatam Juridiskajā nodaļā

Galvenie pienākumi:

- izskatīt un sagatavot rakstveida atbilžu projektus uz saņemtajiem iesniegumiem;

- sagatavot galvenā valsts notāra lēmumu projektus;

- sagatavot un aktualizēt Uzņēmumu reģistra metodiskos norādījumus par Uzņēmumu reģistra kompetenci regulējošo tiesību normu piemērošanu;

- konsultēt Uzņēmumu reģistra nodarbinātos par Uzņēmumu reģistra kompetenci regulējošo tiesību normu piemērošanu;

- pārstāvēt Uzņēmumu reģistru tiesā.

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam;

- augstākā juridiskā izglītība (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai koledžas izglītība);

- labas zināšanas tiesību teorijā, administratīvajā un civilprocesā, administratīvajās un komerctiesībās, kā arī praktiska pieredze to pielietošanā;

- labas iemaņas darbā ar datoru, zināšanas lietvedībā;

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu, augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas saskarsmes spējas.

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā;

- labus darba apstākļus;

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;

- profesionālās izaugsmes iespējas;

- darba vietu Rīgas centrā.

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese Rīga, Pērses iela 2, faksu 67031793 vai e-pastu info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.

 

VESELĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskās nodaļas juriskonsults

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība

- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas vācu, franču, vai krievu valodas zināšanas

- teicamas profesionālās zināšanas amata pienākumiem atbilstošajās jomās

- zināšanas Eiropas Savienības tiesībās

- praktiskā darba pieredze jurista profesijā ne mazāka kā 2 gadi

- praktiskā darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāka kā 1 gads

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt rīkojumu un tiesību aktu projektu, kā arī nepieciešamības gadījumā citu juridisku dokumentu izstrādi nodaļas kompetences jautājumos, saskaņojot tos ar ieinteresētajām ministrijas struktūrvienībām un citām institūcijām, nodrošinot iesniegšanu Ministru kabinetā vai citā kompetentā iestādē

- veikt valsts kapitāla daļu turētāja atbildīgā darbinieka pienākumus un kompetences ietvaros pārraudzīt kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja, darbību

- veikt nodaļas kompetences ietvaros pienākumus saistībā ar dokumentu izstrādi, izvērtēšanu, konsultāciju sniegšanu un citus tieši saistītus pienākumus attiecībā uz jautājumiem publisko iepirkumu jomā, valsts un pašvaldību mantas atsavināšanas vai lietošanas jautājumos

- sagatavot administratīvos līgumus, sadarbības līgumus, deleģēšanas līgumus, līdzdarbības līgumus un civiltiesiskos līgumus

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Dokumenti konkursam (motivēts pieteikums, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) jāiesniedz Veselības ministrijā, Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011, vai jānosūta uz e-pastu: vm@vm.gov.lv 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Uzziņas pa tālruni 67876017.

 

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Tukuma reģionālā nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Klientu apkalpošanas daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Jūrmalā, Ventspils šosejā 32, Slokā)

Galvenie pienākumi:

- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem

- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;

- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās pēdējo 10 gadu laikā

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

Adrese: VSAA Tukuma reģionālā nodaļa, Raudas iela 12a, Tukums, LV-3101 (ar norādi "Konkursam"). Tālr. uzziņām 63107307, fakss 63122306, e-pasts: tukums@vsaa.lv.

 

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā - TERITORIĀLĀS SADARBĪBAS PROJEKTU KONTROLES DEPARTAMENTA FINANŠU EKSPERTU/-I (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)

Pienākumi:

- nodrošināt pirmā līmeņa finanšu kontroli Eiropas Kopienas Teritoriālās sadarbības programmu finansētajiem projektiem Latvijā, kas ietver sevī - projekta progresa pārskata un finanšu dokumentu audita veikšanu, pārbaudi projekta īstenošanas vietā un atzinuma izsniegšanu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (uzņēmējdarbības, finanšu, ekonomikas, grāmatvedības, audita nozarē, tiesību zinātnē), kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- labas valsts valodas un angļu valodas zināšanas (angļu valodas zināšanas vismaz intermediate level)

- vismaz viena gada profesionālā darba pieredze atbilstoši darbības jomai - Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto projektu kontrole, audits, valsts budžeta līdzekļu izlietojuma kontrole, grāmatvedība, banku sektors, nodokļu audits, noziedzīgi iegūto līdzekļu izpēte)

- zināšanas un prasme piemērot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus, t.sk., Eiropas Reģionālās attīstības fondu regulējošo normatīvos aktus

- vēlamas zināšanas un prasme piemērot pārrobežu, transnacionālās un starpreģionu sadarbības programmu prasības

- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības uzbūvi, funkcijām un institucionālo sistēmu

- labas datora lietošanas prasmes

Piedāvājam:

- atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- neatsveramu pieredzi valsts pārvaldes iestādē

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV - 1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 7079000.

 

Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde izsludina konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amata vietu - Sociālās statistikas departamenta Tautas skaitīšanas daļas vecākais referents (uz noteiktu laiku līdz 2013.gada 20.decembrim).

Pamatpienākumi: Līdzdalība 2011.gada tautas skaitīšanā savākto datu pārbaudē, apstrādē, analīzē un tautas skaitīšanas kopsavilkuma datu izplatīšanā, tajā skaitā publikāciju veidošanā.

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai informātikā

- labas analītiskās spējas

- labas angļu valodas zināšanas

- iepriekšējā pieredze darbā ar MS-SQL datu bāzēm

- SPSS programmas pārzināšana

- praktiskā darba pieredze darbā ar statistikas datiem un pieredze daudzdimensiju tabulu veidošanā tiks uzskatīta par priekšrocību

Pretendenta iesniegumu, aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt LR CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi.

Aizpildītās veidlapas kopā ar augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366851 vai 67366853.

 

Amatu konkursu rezultāti

Zemkopības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Zivsaimniecības departamenta Zivsaimniecības atbalsta nodaļas vecākā referenta amatā iecelts ARNIS JURĒVICS.

 

Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija paziņo, ka konkursa kārtībā ar 2012.gada 7.maiju Kontroles departamenta vecākā inspektora amatā ir iecelts RAIMONDS ROGA.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!