• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 8.03.2012., Nr. 39 https://www.vestnesis.lv/ta/id/245037

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

08.03.2012., Nr. 39

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

VESELĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Veselības aprūpes departamenta Veselības aprūpes organizācijas nodaļas vecākais referents (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība nozarei atbilstošā jomā (medicīnā, sabiedrības veselībā, tiesību zinātnēs, ekonomikā, dabas zinātnēs vai sabiedrības vadībā)

- izpratne par veselības aprūpes sistēmu regulējošajiem normatīvajiem aktiem

- vēlamas zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un izpratne par Eiropas Savienības tiesību normām veselības aprūpē un to realizācijas mehānismiem

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē

- vēlama praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā (vismaz 1 gads)

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldes vai pašvaldību institūcijā (vismaz 1 gads)

- labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), biroja tehniku

- labas saskarsmes prasmes

Galvenie pienākumi:

- pārstāvēt Veselības ministrijas viedokli citu iestāžu un institūciju ar veselības aprūpi saistīto dokumentu izstrādē vai jautājumu risināšanā

- sagatavot atzinumu projektus par izstrādātajiem tiesību aktu un citu dokumentu projektiem veselības aprūpes organizācijas jautājumos

- sagatavot instrukciju un pozīciju projektus Latvijas nostājai Eiropas Savienības normatīvo aktu izstrādes jautājumos

- izvērtēt Eiropas Savienības tiesību aktu projektus veselības aprūpes organizācijas jautājumos un sagatavot Latvijas viedokli attiecīgajos jautājumos (instrukciju un pozīciju projektus Latvijas nostājai)

- pārstāvēt valsti veselības aprūpes nozares darba grupās Eiropas savienības institūcijās, Pasaules Veselības organizācijas darba grupās un citās ārvalstu un starptautiskajās organizācijas veselības aprūpes jautājumos

Mēs piedāvājam:

* iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

* atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

* draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus.

Pretendentus aicinām pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Veselības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā Brīvības ielā 72, 221. kab. Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un rekomendācijas. Uzziņas pa tālruni 67876017.

 

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu valsts notāra ierēdņa amatam Funkciju izpildes departamenta Saldus reģionālajā nodaļā

Galvenie pienākumi:

- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu, biedrību un nodibinājumu reģistrāciju, pamatdokumentu grozījumu un izmaiņu reģistrāciju

- veikt personas paraksta apliecināšanu

- veikt prasības nodrošinājuma reģistrāciju

- veikt komercķīlas (pārjaunojuma, grozījumu, dzēšanas) reģistrāciju

- veikt laulāto mantisko attiecību (grozījumu vai izbeigšanas) reģistrāciju

- veikt koncesijas līguma ierakstīšanu, grozījumu un izbeigšanās ierakstīšanu koncesiju reģistrā

- veikt kontroles funkcijas (administratīvā pārkāpuma protokola sastādīšana u.c.).

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā juridiskā izglītība

- zināšanas komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, Uzņēmumu reģistra darbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās un Eiropas Savienības tiesībās

- zināšanas lietvedībā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu

- augsta atbildība, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas

- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram (adrese: Rīga, Pērses iela 2), faksu 67031793 vai e-pastu info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.

 

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu klientu apkalpošanas speciālista amatam uz noteiktu laiku Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļā

Galvenie pienākumi:

- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisku un fizisku personu iesniegumus, veikt attiecīgos ierakstus lietvedības datu bāzē, sadalīt tos atbilstoši samaksātajai valsts nodevai

- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datu bāzē informāciju saskaņā ar dokumentu izsniegšanas instrukciju

- sniegt vispārīgu informāciju un konsultēt klientus klātienē par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem

- nodrošināt Uzņēmumu reģistra informatīvā tālruņa darbību, sniegt vispārīgu informāciju un konsultēt par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem, nepieciešamības gadījumā savieno klientu ar Uzņēmumu reģistra amatpersonu

- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem

Prasības pretendentam:

- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība

- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru

- teicama saskarsmes kultūra

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- zināšanas administratīvajās un komerctiesībās

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas, apmācības

- darbavietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram (adrese: Rīga, Pērses iela 2), faksu 67031793 vai e-pastu info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.

Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.

 

Precizējot iepriekš publicēto

Valsts ieņēmumu dienests precizē 2012.gada 7.martā Latvijas Vēstnesī publicēto sludinājumu:

Virsrakstā pareizi lasīt šādi: Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes direktora ierēdņa amatu.

 

Amatu konkursu rezultāti

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Matemātiskā nodrošinājuma daļas vecākās referentes ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku 05.03.2012. iecelta LĪVA MEDNE.

 

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Uzņēmumu statistikas departamenta Rūpniecības statistikas daļas referentes ierēdnes amatā 06.03.2012. iecelta MADARA LIEPIŅA.

 

Labklājības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Iekšējā audita nodaļas auditores amatā 2012.gada 5.martā ir iecelta DZINTRA REINALDE.

 

Valsts izglītības attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā 2012.gada 27.februārī Struktūrfondu vadības un kontroles departamenta Eiropas Sociālā fonda projektu uzraudzības nodaļas projektu vadītājas amatā iecelta LELDE ORENIŠA.

 

Valsts izglītības attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā 2012.gada 1.martā Struktūrfondu vadības un kontroles departamenta Infrastruktūras projektu uzraudzības nodaļas projektu vadītāju amatos ieceltas ZENTA RASMUSE, DAIGA EGLĪTE un DACE PLOTNIECE.

 

Valsts izglītības attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā 2012.gada 1.martā Struktūrfondu vadības un kontroles departamenta Zinātnes projektu uzraudzības nodaļas projektu vadītāju amatos ieceltas ANTRA BOGDANOVA, ALISE LŪSE, BEATA KRŪMIŅA un BAIBA ŠTAKMANE.

 

Valsts izglītības attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā 2012.gada 1.martā Struktūrfondu vadības un kontroles departamenta Eiropas Sociālā fonda projektu uzraudzības nodaļas projektu vadītājas amatā iecelta MARINA ČABANE.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!