• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 7.03.2012., Nr. 38 https://www.vestnesis.lv/ta/id/244960

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Darbības pārskati

Vēl šajā numurā

07.03.2012., Nr. 38

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

Valsts aģentūra "Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra" izsludina konkursu uz VECĀKĀ EKSPERTA ierēdņa amata vietu (uz ierēdņa prombūtnes laiku) Struktūrfondu vadības un kontroles departamenta Projektu apstrādes un vērtēšanas nodaļā

Galvenie amata pienākumi:

- ES fondu līdzfinansēto projektu iesniegumu izvērtēšana, lēmumu sagatavošana

- projektu iepirkumu dokumentācijas izvērtēšana

- projektu īstenošanas līgumu grozījumu izvērtēšana un atzinumu sniegšana

- atskaišu sagatavošana par projektu izvērtēšanas gaitu

- atbilžu sagatavošana uz informācijas pieprasījumiem

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs, ekonomikā, finansēs vai vadības zinībās, vai augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālajām mācībām (zināšanām)

- izpratne par ES fondu vadību, darba pieredze ES fondu administrēšanā, iepirkumu dokumentācijas izvērtēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas grāmatvedībā

- zināšanas dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā

- labas angļu un krievu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt) tiks uzskatītas par priekšrocību

- laba prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- augsta atbildība un precizitāte, loģiskā domāšana

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu komandā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- labus darba apstākļus

Pretendentus lūdzam iesniegt motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Vecākais eksperts" līdz š.g. 27.martam.

Adrese: LIAA Personāla vadības nodaļa, Pērses iela 2, Rīga, LV-1442, e-pasta adrese: personals@liaa.gov.lv, www.liaa.gov.lv.

 

Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Rīga" (Uriekstes iela 16, Rīga) inspektors/-e - veterinārajā jomā

Prasības pretendentiem (-ēm):

• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

• augstākā izglītība veterinārmedicīnā

• labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

• vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

• autovadītāja apliecība B kategorija.

Priekšrocība tiks dota pretendentiem ar darba pieredzi Pārtikas un veterinārajā dienestā!

Piedāvājam:

• interesantu un atbildīgu darbu

• iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi valsts pārvaldē

• mācību iespējas profesionālajai pilnveidei.

Motivētu pieteikumu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (elektroniskā formātā ir atrodama http://www.pvd.gov.lv/lat/lab_izvlne/veidlapas/veidlapas/lai_piedaltos_konkurs_uz_vakan ) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt uz e-pastu: personals@pvd.gov.lv vai pastu, vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā Peldu ielā 30, 510.kabinetā, Rīgā, LV - 1050. Tālrunis informācijai 67084611.

 

LR Aizsardzības ministrija izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amata vietu - Audita un inspekcijas departamenta Ģenerālinspekcijas vecākais inspektors (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Pretendentiem izvirzāmās prasības:

• Atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

• Atbilstība likumam "Par valsts noslēpumu"

• Augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība

• Pieredze un zināšanas administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu piemērošanā

• Pieredze darbā valsts iestādē

• Pieredze automatizētās lietvedības sistēmas lietošanā, dokumentu aprites darba organizācijā

• Spēja patstāvīgi veikt uzdoto darbu, t.sk. sagatavot un analizēt pārbaužu materiālus

• Svešvalodu zināšanas, t.sk. labas angļu valodas zināšanas

• Labas komunikācijas spējas

• Prasme strādāt ar datoru (MS Office).

Pieteikuma dokumentus - konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta LR Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV- 1473, fakss 67210412, e-pasts inese.lozda@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas pieejamas ministrijas mājas lapā: www.mod.gov.lv sadaļā Vakances.

Uzziņas tālr. 67335268, 67335200.

 

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina iekšējo konkursu uz Informātikas pārvaldes direktora ierēdņa amatu

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vēlama sociālās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās, dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģiju jomā

- vēlama akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (maģistra grāds) sociālās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās, dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģiju jomā

- darba pieredze valsts pārvaldē vismaz trīs gadi

- darba pieredze informācijas tehnoloģiju vadības jomā

- darba pieredze informācijas tehnoloģiju projektu vadīšanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādu veidu sarežģītu informāciju, pārzināt dažādas darbības jomas, analītiski izvērtēt loģisko atzinumu ķēdes un pieņemt atbilstošus lēmumus

- svešvalodu zināšanas (angļu valodas zināšanas B1 līmenī un krievu valodas zināšanas B2 līmenī atbilstoši Eiropas Valodu pasei "Europass")

- labas sadarbības prasmes

- prasmes darbā ar datoru

- nevainojama reputācija

Galvenie pienākumi:

- plānot, organizēt un koordinēt Informātikas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) darbu, nodrošinot Pārvaldes reglamentā noteikto uzdevumu izpildi, dot uzdevumus un norādījumus Pārvaldes ierēdņiem un darbiniekiem

- izdot Pārvaldes reglamentu, piedalīties ierēdņu amatu aprakstu un darbinieku darba pienākumu aprakstu izstrādē un aktualizēšanā

- organizēt VID informācijas sistēmas (turpmāk - IS) stratēģijas izstrādi un nodrošināt tās īstenošanu;

- organizēt IS attīstības pasākumu plānošanu, aktualizēšanu un pasākumu izpildes gaitas kontroli (izņemot MkrP un specializētajām IS)

- organizēt VID informācijas sistēmu attīstības (turpmāk - IS) stratēģijas izstrādi un nodrošināt tās īstenošanu

- organizēt lietotāju datortehnikas uzturēšanu, profilaksi, programmatūras instalēšanu, programmatūras jauninājumu un labojumu uzstādīšanu lietotāju datoros (izņemot MkrP un specializētajām IS)

- nodrošināt VID korporatīvā datortīkla un kopīgās telefonu un datortīklu infrastruktūras darbības uzturēšanu (izņemot MkrP un specializētajām IS)

- organizēt VID IS lietotāju tiesību administrēšanu atbilstoši apstiprinātajam IS resursu īpašnieku, pilnvaroto personu un aizbildņu sarakstam;

- nodrošināt IS datubāzu, lietotāju programmatūras un tehniskās infrastruktūras darbību (izņemot MkrP un specializētajām IS)

- nodrošināt IS savstarpējo datu apmaiņas sistēmu darbību un elektronisko datu apmaiņas tehnoloģisko procesu uzraudzību starp VID un citām organizācijām saskaņā ar savstarpēji noslēgtām starpresoru vienošanām

- veikt pirkuma pasūtījumus vai apstiprināt iepirkumus informātikas jomā, kas veicami, izmantojot elektronisko iepirkumu sistēmu, pildot pilnvarotā iepircēja vai pilnvarotā apstiprinātāja funkcijas

- novērtēt Pārvaldes uzdevumu izpildei nepieciešamos resursus un nodrošināt to racionālu un efektīvu izmantošanu

- piedalīties Pārvaldes deleģēto uzdevumu izpildes nodrošināšanai Pārvaldes piešķirtā finansējuma plānošanā

- pārraudzīt Pārvaldei materiāltehnisko resursu racionālu izmantošanu

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae).

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz VID IP direktora amatu (jūsu vārds, uzvārds).

Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.

 

Valsts dzelzceļa tehniskā inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - vecākais inspektors bīstamo kravu pārvadājumu jautājumos

Galvenie amata pienākumi - bīstamo kravu pārvadājumu uzraudzība un atbilstības kontrole

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- dzelzceļa nozarei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā tehniskā izglītība

- praktiskā darba pieredze dzelzceļa nozarē ne mazāka par pieciem gadiem

- praktiskā pieredze bīstamo kravu pārvadājumu vai kustības organizācijas jautājumos

- labas analizēšanas, saziņas un komunikācijas prasmes;- labas spējas ātri reaģēt ārkārtas apstākļos.

Pieteikumu, CV, augstāko izglītību un pieredzi apliecinošo dokumentu kopijas iesniegt 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Sūtīt elektroniski uz elektroniskā pasta adresi: vdzti@vdzti.gov.lv (ar norādi "Amata konkurss"). Sīkāka informācija uzziņām inspekcijas mājas lapā www.vdzti.gov.lv vai pa tālruni 67234308.

 

Konkurences padome aicina pieteikties uz Analītiskā departamenta direktora vietnieka amatu

Mūsu prasības:

• Atbilstība Valsts civildienesta likuma prasībām

• Labas zināšanas konkurences tiesībās un prasmes pielietot ekonomiskās analīzes metodes konkurences tiesību pārkāpumu izmeklēšanā

• Zināšanas un prasmes pētījumu vai tirgus analīzes veikšanā

• Pieredze darbā valsts pārvaldē un vadošā amatā

• Labas angļu valodas zināšanas

• Vēlams maģistra grāds ekonomikā

Jūsu pamatpienākumos ietilptu:

• Dalība departamentā izmeklējamās lietās un tirgus uzraudzības lietās veicamo pasākumu plānošanā

• Dalība politikas dokumentu un normatīvo aktu projektu izstrādē konkurences tiesību jomā

• Konkurences tiesību pārkāpumu lietu izmeklēšana un Konkurences padomes lēmumu sagatavošana

• Vadīt un piedalīties tirgus dalībnieku apmeklējumos

• Konkurences padomes interešu pārstāvniecība darba grupās, citās institūcijās

• Sadarbība ar ārvalstu konkurences uzraudzības institūcijām

Mēs piedāvājam

• Labus darba apstākļus

• Dinamisku darba vidi

• Profesionālās izaugsmes iespējas.

Motivācijas vēstuli, izglītības un iepriekšējā darba aprakstu (CV), lūdzam iesniegt Konkurences padomē Rīgā, Brīvības ielā 55 (2.ieeja), vai sūtīt pa e-pastu konkurence@kp.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 67282844.

 

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amata vietu - Valsts probācijas dienesta Limbažu teritoriālās struktūrvienības vecākais (-ā) referents (-e) uz nenoteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- vēlama pieredze grupu vadīšanas darbā

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (Ms Office)

- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos

Darba pienākumi:

- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā projektu

- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības

- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- veikt piespiedu un sabiedriskā darba izpildes organizēšanu.

Motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (dzīves apraksts) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.probacija.lv sadaļā Vakances) jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Limbažu teritoriālajā struktūrvienībā. Adrese: Sporta iela 10, Limbaži, LV-4001. Informācija pa tālruni 64023973 vai 67021181, vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

 

Lauku atbalsta dienesta Ziemeļaustrumu reģionālā lauksaimniecības pārvalde aicina darbā uz noteiktu laiku - VALSTS ATBALSTA, ZIVSAIMNIECĪBAS UN LEADER PASĀKUMA DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)

Pienākumi:

• Veikt maksājumu apstiprināšanas funkciju Eiropas Savienības atbalsta saņemšanai Eiropas Zivsaimniecības fonda un Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai un valsts atbalstam

• Veikt atbalsta iesniegumu pārbaudi pirms projektu apstiprināšanas, lai pārliecinātos par to atbilstību atbalsta saņemšanas nosacījumiem

• Sagatavot atbildes uz citu valsts pārvaldes iestāžu, pašvaldību institūciju un citu juridisko un fizisko personu vēstulēm, iesniegumiem un sūdzībām par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem

Prasības:

• Atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

• Augstākā izglītība tiesību zinātnēs, ekonomikas vai lauksaimniecības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

• Profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai

• Izpratne par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem

• Labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

• Pieredze Eiropas Savienības finansētu projektu administrēšanā un administratīvo aktu sastādīšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

• Labas analītiskās un komunikatīvās prasmes

Piedāvājam:

• Iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

• Iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

• Darba vietu Gulbenē

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta lauku atbalsta dienestam. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027696 vai Gulbenē, Ābeļu ielā 2, LV - 4401. Tālrunis uzziņām 64471230.

 

Lauku atbalsta dienests aicina darbā DIENVIDKURZEMES REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES VADĪTĀJU (ierēdņa amats)

Pienākumi:

• Vadīt (organizēt, plānot un kontrolēt) Pārvaldes darbu, tā funkciju un uzdevumu izpildi

• Nodrošināt Pārvaldes iekšējo normatīvo aktu izstrādi un aktualizēšanu

• Nodrošināt Dienesta stratēģijas realizāciju un Kopējās lauksaimniecības politikas realizācijas un administrēšanas pasākumu ieviešanu Pārvaldes teritorijā

• Nodrošināt Dienestam piešķirtās akreditācijas kritēriju un prasību pilnīgu ievērošanu attiecībā uz Eiropas Savienības atbalsta administrēšanu

• Nodrošināt lēmumu pieņemšanu Eiropas Savienības un valsts atbalsta piešķiršanai saskaņā ar Eiropas Kopienas likumdošanas un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem

Prasības:

• Atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

• Akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

• Profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai un vismaz trīs gadu pieredze vadošā amatā

• Pieredze darbā ar Eiropas Savienības normatīviem aktiem, fondiem un/vai projektiem

• Izpratne par Eiropas Savienības institucionālās un tiesību sistēmas uzbūvi, īpaši Kopējās lauksaimniecības politikas pamatprincipiem un mehānismiem

• Labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

• Labas administratīvās, komunikatīvās, konceptuālās un analītiskās prasmes

Piedāvājam:

• Iespēju veikt izaicinošu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

• Iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

• Darba vietu Saldū

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļā. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV - 1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027696.

 

Valsts meža dienests (turpmāk arī - VMD) izsludina konkursu uz vakantajiem Ziemeļkurzemes virsmežniecības mežziņu ierēdņu amatiem (trīs amata vietas)

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība mežsaimniecībā un augstākā izglītība citā jomā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības, iespēja izmantot personīgo auto transportu darba vajadzībām

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

- iespēja strādāt nenormētu darba laiku

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- kārtot meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot administratīvo aktu projektus (koku ciršanas apliecinājumus, lēmumus administratīvo pārkāpumu lietās u.tml.)

- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās esošo informāciju.

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13.janvāra ielā 15, 3.stāvā, 303.kabinetā, 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67211167).

 

Amatu konkursu rezultāti

Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas Juridiskā departamenta Valsts kapitāla daļu un publisko līgumu nodaļas juriskonsulta amatā (uz ierēdņa prombūtnes laiku) 2012.gada 22.februārī tika iecelts AGNIS DRIKSNA.

 

Labklājības ministrijas Administratīvais departaments paziņo, ka Valsts darba inspekcijas Latgales reģionālās Valsts darba inspekcijas Daugavpils sektora inspektora - valsts civildienesta ierēdņa - amatā konkursa kārtībā 2012.gada 1.martā iecelts INDULIS SURKULIS.

 

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Sociālās statistikas departamenta Ienākumu un dzīves apstākļu statistikas daļas referentes ierēdnes amatā 01.03.2012. iecelta ILONA BOGDANE.

 

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Matemātiskā nodrošinājuma daļas vecākās referentes ierēdnes amatā uz noteiktu laiku 01.03.2012. iecelta ANCE CERIŅA.

 

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2012.gada 7.martā iecelta INTA LIGERE.

 

Valsts zemes dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts zemes dienesta Juridiskā departamenta Juridiskās daļas juristu ierēdņu amatos ar 2012.gada 1.martu iecelti OJĀRS KIBLOKS, VINETA VEREČINSKA un OLGA VONDA.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!