• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 9.02.2012., Nr. 23 https://www.vestnesis.lv/ta/id/243859

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

09.02.2012., Nr. 23

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:

 

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!

 

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

 

Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:

Fiskālās politikas departamenta Starptautisko ekonomisko un finanšu lietu nodaļas vadītāja vietnieks

Fiskālās politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros vada valsts fiskālās politikas izstrādi un veido politikas ietvaru, kas nodrošina tautsaimniecības izaugsmi, fiskālo ilgtspēju, finanšu stabilitāti un disciplīnu, kā arī nodrošina ar to saistīto interešu aizstāvību starptautiskā līmenī.

Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:

- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikas, finanšu nozarē vai vadības zinībās

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski

- vēlama pieredze valsts pārvaldē, izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem tiks vērtēta kā priekšrocība

- zināšanas par ES institūcijām, to darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama vadītāja prasme, spēja analizēt plaša profila informāciju, saskatīt un analītiski izvērtēt cēloņsakarību virknes, kā arī koordinēt jautājumus starp iesaistītajām pusēm

- prasme argumentēt, saprotami izklāstīt viedokli;

- teicamas MS Office programmas zināšanas (īpaši Windows Word, Excel un PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar nodaļas darba organizēšanu, nodrošinot, ka:

- tiek noteiktas ministrijas prioritātes par ES jautājumiem, nodrošināta vadības dalība ES Ekonomikas un finanšu lietu komitejās un ES ministru padomēs, kā arī attiecīgo dokumentu virzību apstiprināšanai Ministru kabinetā un izskatīšanai Saeimas Eiropas lietu komisijā

- tiek organizēts darbs, lai būtu savlaicīga un pilnīga informācijas aprite starp Finanšu ministrijas struktūrvienībām un citām iestādēm par jaunajām ES politikas iniciatīvām un Latvijas pozīciju un instrukciju projektiem ES jautājumos

- tiek organizēta informācija par sadarbību ar citām valstīm, sagatavoti vadības materiāli par fiskālās politikas, vispārējiem ekonomiskās politikas, ekonomiskas stabilizācijas un izaugsmes jautājumiem ES un starptautiskā līmenī ārvalstu delegāciju uzņemšanai vai vadības vizītēm ārvalstīs.

 

Fiskālās politikas departamenta Starptautisko ekonomisko un finanšu lietu nodaļas vecākais eksperts (uz noteiktu laiku)

Fiskālās politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros vada valsts fiskālās politikas izstrādi un veido politikas ietvaru, kas nodrošina tautsaimniecības izaugsmi, fiskālo ilgtspēju, finanšu stabilitāti un disciplīnu, kā arī nodrošina ar to saistīto interešu aizstāvību starptautiskā līmenī.

Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:

- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikas, finanšu nozarē vai vadības zinībās

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski

- vēlama pieredze valsts pārvaldē, izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem tiks vērtēta kā priekšrocība

- zināšanas par ES institūcijām, to darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama prasme analizēt plaša profila informāciju, saskatīt un analītiski izvērtēt cēloņsakarību virknes, kā arī koordinēt jautājumus starp iesaistītajām pusēm

- prasme argumentēt, saprotami izklāstīt viedokli

- teicamas MS Office programmas zināšanas (īpaši Windows Word un PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar ministrijas viedokļa izstrādi par vispārējiem ekonomiskās politikas, ekonomiskas stabilizācijas un izaugsmes jautājumiem ES un starptautiskā līmenī, kā arī sadarbības nodrošināšanu ar ES institūcijām, organizācijām un citām dalībvalstīm, īpašu uzmanību pievēršot Baltijas jūras valstu reģionam.

 

Tautsaimniecības analīzes departamenta Makroekonomikas nodaļas makroekonomikas analītiķis

Tautsaimniecības analīzes departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros nodrošina sistemātisku, regulāru un profesionālu tautsaimniecības un valsts finanšu stāvokļa analīzi, veic makroekonomisko rādītāju prognozes, kā arī valsts īstenotās fiskālās politikas ietekmes uz tautsaimniecību novērtējumu.

Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:

- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai vadības zinībās (vēlams finanšu, makroekonomikas vai analītikas novirzienos)

- labas angļu valodas zināšanas

- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama izpratne par makroekonomiskiem procesiem un kopsakarībām

- iepriekšēja darba pieredze ekonomisko procesu analīzē tiks uzskatīta par priekšrocību

- analītiskā domāšana, iniciatīva, spēja strādāt komandā

- labas datora lietotāja prasmes (Excel, Word, PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- analizēt ārējās tirdzniecības, finanšu tirgus un monetāro rādītāju tendences un sagatavot ārējās tirdzniecības attīstības prognozes

- sagatavot ikmēneša apskatu un prezentācijas par savas kompetences jautājumiem

- uzturēt makroekonomisko rādītāju datubāzes

 

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruņiem 67095611 vai 67083845.

 

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu valsts notāra ierēdņa amatam Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļā uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu, personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju

- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, maksātnespējas procesiem, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra

- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai koledžas izglītība)

- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības tiesību aktu sistēmā

- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darba vietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīgā, Pērses ielā 2, faksu 67031793 vai e-pastu info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.

 

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu klientu apkalpošanas speciālista amatam uz noteiktu laiku Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļā

Galvenie pienākumi:

- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisko un fizisko personu iesniegumus, veikt attiecīgos ierakstus lietvedības datu bāzē, sadalīt tos atbilstoši samaksātajai valsts nodevai

- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datu bāzē informāciju saskaņā ar dokumentu izsniegšanas instrukciju

- sniegt vispārīgu informāciju un konsultēt klientus klātienē par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem

- nodrošināt Uzņēmumu reģistra informatīvā tālruņa darbību, sniegt vispārīgu informāciju un konsultēt par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem, nepieciešamības gadījumā savieno klientu ar Uzņēmumu reģistra amatpersonu

- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem

Prasības pretendentam:

- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība

- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru

- teicama saskarsmes kultūra

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- zināšanas administratīvajās un komerctiesībās

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas, apmācības

- darba vietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese Rīgā, Pērses ielā 2, faksu 67031793 vai e-pastu info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.

 

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - KRIMINĀLTIESĪBU DEPARTAMENTA JURISKONSULTS (amats vakants uz laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- labas zināšanas nacionālo un starptautisko krimināltiesību un kriminālprocesuālo tiesību jomā

- labas angļu valodas zināšanas un vēlamas franču valodas zināšanas

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- augsta atbildības sajūta un labas komunikācijas prasmes

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē

- iemaņas darbā ar datoru

- darba pieredze valsts pārvaldē tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē tiks uzskatīta par priekšrocību

Veicamie pienākumi:

- tiesību aktu projektu izstrāde un izvērtēšana

- ministrijas viedokļa pārstāvēšana dažādās sanāksmēs un darba grupās

- atbilžu gatavošana uz valsts pārvaldes iestāžu vēstulēm un privātpersonu iesniegumiem

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālr. uzziņām 67036731, 67036724.

 

Amatu konkursu rezultāti

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu departamenta Eiropas Savienības infrastruktūras projektu kontroles nodaļas vecākā eksperta amatā ar 2012.gada 7.februāri iecelts DAINIS LIETAVIETIS.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!