Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Piekrītu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 31.01.2012., Nr. 17 https://www.vestnesis.lv/ta/id/243452

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

31.01.2012., Nr. 17

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

Valsts aģentūra "Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra" izsludina konkursu uz ierēdņu amatiem:

Tehniskās uzraudzības nodaļas inspektors Jelgavā (2 vakances)

Prasības pretendentam:

• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

• augstākā izglītība, vēlama specializācija - lauksaimniecības mehanizācijā (priekšroka pretendentiem ar augstāko izglītību inženierzinātnēs)

• praktiskā vai profesionālā darba pieredze lauksaimniecības mehanizācijā ilgāka par vienu gadu

• labas komunikāciju un sadarbības prasmes, spēja strādāt komandā

• obligātas traktortehnikas un autotransporta vadīšanas tiesības (ne mazāk kā 3 gadi)

• labas iemaņas darbā ar datoru (MS ACCESS, MS Word, MS Excel)

Galvenie pienākumi:

• organizēt, nodrošināt darba nepārtrauktību un atbilstību normatīvo aktu (ārējo un iekšējo) prasībām

• reģistrēt traktortehniku un tās piekabes, izsniegt traktortehnikas un tās piekabju valsts reģistrācijas numura zīmes

• veikt traktortehnikas un tās piekabju valsts tehniskās apskates

• atestēt traktortehnikas vadītājus un izsniegt traktortehnikas vadīšanas tiesības

• nodrošināt un veikt attiecīgo datu un informācijas ievadīšanu Traktortehnikas, tās piekabju un traktortehnikas vadītāju informatīvajā sistēmā.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopiju sūtīt vai personīgi iesniegt V/A "Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra" Administratīvajai nodaļai Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1010, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Fakss 67027444, e-pasts: valentins.kohanovics@vtua.gov.lv, tel. informācijai 67027486. Par konkursa rezultātiem tiks informēti tikai tie pretendenti, kuri tiks aicināti uz interviju.

 

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:

1. Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departamenta Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un analīzes nodaļas vecākais referents

Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina pašvaldību budžeta veidošanas un uzraudzības politikas izstrādāšanu, pašvaldību finansiālās darbības uzraudzību un pašvaldību finanšu rādītāju analīzi, kā arī gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un tā paskaidrojumu, kas saistīts ar pašvaldībām, izstrādāšanu.

Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ekonomikas, finanšu vai vadības zinātņu jomā

- teicamas valsts valodas un angļu valodas zināšanas

- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama pieredze darbā valsts pārvaldē un izpratne par tās darbības principiem

- vēlama izpratne par pašvaldību darbības pamatprincipiem

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme formulēt un izteikt mutvārdos un rakstveidā savu viedokli

- spēja plānot, organizēt savu darbu

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar:

- izvērtēt pašvaldību pieteikumus aizņēmumiem un galvojumiem Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto projektu īstenošanai;

- izstrādāt un regulāri aktualizēt analītiskos materiālus par pašvaldībām piešķirtajām Pašvaldību aizņēmumu un galvojumu kontroles un pārraudzības padomes un finanšu ministra atļaujām ņemt aizņēmumus, kas saistīti ar Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansētajiem projektiem

- sagatavot gadskārtējā valsts budžeta likumprojektā daļu par nosacījumiem pašvaldību aizņēmumiem, kas saistīti ar Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto projektiem un atbilstoši tiem.

2. Komercdarbības atbalsta kontroles departamenta vecākais eksperts

Komercdarbības atbalsta kontroles departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina komercdarbības atbalsta kontroles funkciju veikšanu Latvijā lielākajā daļā saimnieciskās darbības nozaru.

Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai vadības zinībās

- teicamas angļu valodas zināšanas

- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē (īpaši saistībā ar normatīvo aktu analīzi)

- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības institūcijām un zināšanas par to darbības principiem un lēmumu pieņemšanas procesiem

- prasme formulēt un izteikt mutvārdos un rakstveidā savu viedokli

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- iniciatīva un radoša pieeja nestandarta situācijās

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- izvērtēt un gatavot atzinumus par valsts un pašvaldības institūciju sagatavotajiem normatīvajiem aktiem, kas paredz atbalsta sniegšanu saimnieciskās darbības veicējiem

- gatavot ikgadējo pārskatu par nozaru ministriju sniegto atbalstu rūpniecībai un citiem sektoriem

- veikt konsultācijas ar Eiropas Komisijas dienestiem par valsts un pašvaldību institūciju plānotajiem atbalsta pasākumiem saimnieciskās darbības veicējiem

- piedalīties Eiropas Komisijas dienestu organizētajās sanāksmēs par jaunajiem dokumentu projektiem valsts atbalsta kontroles jomā

- sadarboties ar nozaru ministrijām, pašvaldībām un komersantiem departamenta kompetences jautājumos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

 

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67095611 vai 67083845.

 

Veselības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centra direktora ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams medicīnā vai tiesību zinātnēs)

- ne mazāk kā 3 gadu darba pieredze vadošā amatā (minētā pieredze Veselības ministrijā vai Veselības ministrijas padotības iestādēs, vai kapitālsabiedrībās, kurās Veselības ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja tiks uzskatīta par priekšrocību)

- Latvijas Republikas, Eiropas Savienības tiesību aktu un starptautisko konvenciju pārzināšana tiesu medicīnas un veselības aprūpes jomā

- zināšanas stratēģiskajā plānošanā un finanšu vadībā

- teicamas angļu valodas zināšanas, vēlamas arī otras svešvalodas (vācu vai franču valodas) zināšanas

- labas analītiskās spējas, organizatora, komunikācijas un saskarsmes prasmes

Pretendentam jāiesniedz Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centra līdzšinējās darbības vērtējums un priekšlikumi centra funkcijas - organizēt zinātnisko pētniecību un pēcdiploma izglītību tiesu medicīnas jomā attīstīšanai (ne vairāk kā uz 3 lpp.).

Dokumenti konkursam (motivēts pieteikums, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un apraksts par Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centra darbības prioritātēm un attīstības vīziju 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Veselības ministrijai Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011. Uzziņas pa tālruni 67876017.

 

Latvijas Valsts koksnes ķīmijas institūts izsludina konkursu uz akadēmisko amatu vietām šādās nozarēs:

Koksnes zinātne, ķīmija un tehnoloģija - vadošais pētnieks (17 vietas)

Pretendentam jāiesniedz šādi dokumenti:

- iesniegums par piedalīšanos konkursā

- dzīves un darba gājuma apraksts (CV), kas atspoguļo zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredzi

- zinātniskos grādus un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;

- 6 pēdējo gadu nozīmīgāko publicēto zinātnisko darbu un saņemto patentu saraksts

- citas būtiskas kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas.

Dokumenti viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas jāiesniedz personīgi Latvijas Valsts koksnes ķīmijas institūtā sekretariātā Rīgā, Dzērbenes ielā 27, slēgtā aploksnē ar norādi "Amatu konkursam uz vadošā pētnieka akadēmisko amatu".

Tālr. uzziņām 67553063, e-pasts: koks@edi.lv.

 

Amatu konkursu rezultāti

Valsts probācijas dienests paziņo, ka konkurss uz Valsts probācijas dienesta Preiļu teritoriālās struktūrvienības vecākā referenta amatu uz nenoteiktu laiku noslēdzies bez rezultāta.

 

Valsts izglītības satura centrs paziņo, ka konkursa kārtībā Pārbaudījumu īstenošanas nodrošinājuma nodaļas vadītāja ierēdņa amatā 2012.gada 20.janvārī ir iecelts LAURIS GRĪVANS.

 

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs paziņo, ka konkursa kārtībā 26.01.2012. Preču un pakalpojumu uzraudzības departamenta galvenās juriskonsultes ierēdnes amatā ir iecelta KRISTĪNE VĪKSNE.

 

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Zemgales reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektores - valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2012.gada 30.janvārī iecelta DAIRA VALAINE.

 

Precizējot iepriekš publicēto

Precizējot "Latvijas Vēstnesī" 2012.gada 18.janvāra 10.laidienā publicēto Veselības ministrijas paziņojumu par atklāto konkursu uz vakanto Sabiedrības veselības departamenta Veselības veicināšanas nodaļas vecākā veselības veicināšanas koordinētāja darbinieka amatu, Veselības ministrija paziņo, ka minētā amata pretendentiem nav jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Atvainojamies pretendentiem par sagādātajām neērtībām.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!